Zakaj je ustavljanje v predorih slabo?
tebe boli to, da ne bo imel razbitega avta. Če bi ustavil zunaj na toči, ker zaradi voznih razmer ne moreš naprej peljat, se pa nebi pritoževala.
Razloga, zakaj je nekdo ustavil v predoru ti ne moreš vedet za njega. Kaj pa če je ustavil zato, ker vozmne razmere v hudem nalivu in toči niso omogočale varne vožnje zunaj tunela?
Tud policaje smo že vidli vozit rikverc po avtocesti, a takrat se pa nisi zgražala. No na tistih posnetkih od darsa smo res vidli, nekoga, ki je obrnil, vendar je to storil povsem varno, saj so bili v tunelu na izhodu stoječi avtomobili, Ja, če bi se kdo zaletel v tega, ki je obrnil, bi res moral leteti.
ustavljanje v predoru zaradi gneče je ravno toliko nevarno, kot ustavljanje v predoru zaradi toče, ali pa ustavljanje v predoru zaradi tega, ker vozne razmere niso dopuščale varno nadaljevanje vožnje.
Zadnjič sm se peljal po avtocesti, in zaradi gneče sem de moral ustavit prav sredi predora. A mi lahko pojasniš, če je ustavljanje v predoru res tako nevarno kot praviš, zakaj na vhodu ni gorela rdeča luč, ampak je samo rumena utripala?
Jaz bi pa vzel izpite tistim, ki vozijo s takšno hitrostjo, da ne morejo varno pred oviro ustavit. Pa ki vozijo po prehitevalnem pasu kadar ne prehitevajo, pa tistim, ki v tunelu ne vidijo nič pred sabo….
[/quote]
Če ti nisi imela nobenih slabih izkušenj s policaji, sem jih pa jaz imel toliko več. ne moreš sodit vse po sebi.
Če tebe niso jebali imaš pač srečo. Policaje, in državni aparat najbolj skrbi proračun, za varnost jim pa ni mar. O goljufivih policajih bi lahko precej napisal iz lastnih izkušenj.
A boš tole vožnjo rikverc po AC tud komentirala? http://www.youtube.com/watch?v=2G_qWGTW_dQ
A da policaj zaradi nekaj €€€ v državni blagajni vozi rikverc je pa dopustno? Al pa lovijo in se podijo za motoristi, pa dobro vedo, da se tako lovljenje vedno konča z nesrečo, al pa motorist uide. lani se je v takem lovu en mlad motorist ubil. A to je pa vse uredu?
Ne seri no. Veš kolko šip se razbije od toče, pa avti mirujejo?! Med vožnjo je udarec še precej večji.
Kot, da se to na odstavnem pasu ne more zgodit, kjer je vidljivost še slabša. Pa povej mi, keri norc se bo vozil 130 po toči. Takih norcev je ravno toliko, kot tistih, ki te lahko povozijo na prehodu za pešče ali pa še manj. Ali se boš zaradi tega izogibal prehodu za pešče in hodil drugje čez cesto?
Dobro, potemtakem tako ali tako nisi nikjer na cesti varen, razen da zapelješ s ceste, kar pa na avtocesti ne gre. Torej je še vedno bolj ustavit v predoru, kjer je boljša vidljivost.
Seveda je tudi pomembno da vklopiš vse 4 smernike in da je tunel raven, da ni preveč zavit, da se vidi daleč naprej, če kdo res hitreje pripelje od zadaj.
se strinjam.problem je pri predoru pod gradom kjer res ne vozijo npr več kot 90/h a vseeno je tunel zavit in se tak norec težko ustavi,če zadnji hip vidi stoječo kolono.pač govorim,da nasrka tisti,ki da 4 žmigavce pa norca za tabo to ne zanima in naredi verižno trčenje.
previdnost ni odveč[/quote]
Pod gradom v predoru stojijo avtomobili vsakodnevno. Zakaj je stat v predoru nevarno samo ob toči, ne pa tudi ko stojiš zaradi gneče pred semaforjem, ko kolona sega v predor?
Jaz bi pa rada vedla, koliko od vas je bilo resnično že v situaciji, ko mu je na avtocesti razbilo sprednjo šipo???
No, ker nam jo je. Toča padala, kot pri norcih, vozili smo čist počas, občasno stali. Vidljivost je bila kot pri dežju,ker toča ni tako gosta, kot ornk naliv. AMpak ljudje so se ustavljali pod nadvozi, zaradi tega smo stali. Sprednja šipa je bila stolčena, ampak ven seveda ne pade,ker ima folijo ves. Torej, šipa gre, pade pa nič ven. In toliko se vidi čez, da lahko pelješ domov, oz. do servisa.
In ja, tisti, ki ustavljajo v predorih, res niso normalni. Nikoli niso slišali za pok, ko pride lahko do eksplozije in še do česa, če se nekdo zaleti.
Kot sem že zgoraj napisala, najprej se mora zgoditi tragedija, da boste pol nehal! Jaz bi stala pred predorom in vas z valarjem mal po glav, pa mal po avtu!
sprašuješ zakaj?
ker je pač nekaj pravil:ustavljanje v predorih prepovedano,v krožnem prometu tudi,vožnja vratno po avtocesti tudi,po nasprotnem pasu in še 100 drugih pravil.z neznanjem delate še vedno največje napake in povzročate škodo drugim udeležencem v prometu.
če ti je že razbilo šipo se umakni na odstavni pas,uklopi smernike in pokliči avtovleko oz asistenco.zakaj riniti v tunele in zaustavljati promet.nisem še slišala,da bi koga v avtu toča zbila do smrti.čakanje v predoru pa je nevarno za 100 drugih,ki pripeljejo mimo.zato!!!!!!!
Ali je ustavljanje v tunelu nevarno samo kadar pada zunaj toča, al tud sicer, ko je gneča naprimer?
Ker zanimivo, nihče ni nič povedal o nevarnostih ustavljanja v predoru v (vsakodnevni) gneči. Vsi bi samo kasirali tistim, ki so ohranili cel pleh, in ki so ocenili, da je v hudem nalivu in nemogoči vidljivosti nadaljevanje vožnje še nevarnejše od ustavljanja v tunelu.
temu jaz ne pravem nič drugače kot škodoželjnost.
Postavi se ob dveh v ljubljanski predor pod gradom, boš imela dovolj dela. V predoru stoječih kolikor hočeš. Se ti bo valar znucal.
ne razbije šipo vsem tako, kot jo je tebi, verjetno na sovoznikovi strani. Lahko jo razbije tudi tako, da ne vidiš NIČ pred sabo.[/quote]
Pa si glup ali se samo neumnega delaš? A ni jasno, da govorimo o ustavljanju kar tko, ne pa o kolonah? :-))) Zdaj se ti pa že smejim.
Če ti zelo šipo pokne, greš na odstavni pas in tam pokličeš pomoč. Pri vidljivosti skoraj 0, kot skoz povdarjaš, boš z lahkoto zavil na desno in ustavil. In ne, nam jo je na voznikovi strani, na sredini, pa ena luknja je bila na sovoznikovi strani spodaj.
Še to: tudi če ti pleh zbije. Mi avta nismo dali popraviti. Pa je zdržal še ohoho let. se ni splačal, ker je imel metalik barvo, pa takrat niso še znal lepo špohtlat, da se ne bi čez čas videl. Je pa res, da kamorkoli smo prišli so vsi :-O ker smo imel take luknje.
In zakaj je ustavljanje v predoru zaradi gneče manj nevarno kot ustavljanje kar tko – kot ti praviš?
No jaz trdim, da je prvi v predoru ustavil zato, ker se mu je zdelo nadaljevanje vožnje v takih razmerah nevarno, in je pač ustavil, kot mu tudi zakon narekuje.
Vsi vsi drugi za njim, ki niso imeli škode na plehu in so pa ustavili, ker zaradi prvega niso mogli naprej. (a bi lahko?) In ti bi tudi te kaznovala.
In zakaj je ustavljanje v predoru zaradi gneče manj nevarno kot ustavljanje kar tko – kot ti praviš?
No jaz trdim, da je prvi v predoru ustavil zato, ker se mu je zdelo nadaljevanje vožnje v takih razmerah nevarno, in je pač ustavil, kot mu tudi zakon narekuje.
Vsi vsi drugi za njim, ki niso imeli škode na plehu in so pa ustavili, ker zaradi prvega niso mogli naprej. (a bi lahko?) In ti bi tudi te kaznovala.[/quote]
Dej mi no pametnjakovič citiraj zakon, ki zapoveduje vozniku ustavitev na VOZNEM ali PREHITEVALNEM pasu sredi avtoceste…