Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zakaj je ustavljanje v predorih slabo?

Zakaj je ustavljanje v predorih slabo?

Verjetno tako ali tako nima smisla, pa bom vseeno poskusila (verjetno brez uspeha, a ne megaboy?)

Pomen izrazov

23. člen

11. odstavni pas je vzdolžni del cestišča, ki je od vozišča ločen z robno črto, na katerem ni dovoljen promet in je namenjen ustavitvi vozil v sili;

Ustavitev in parkiranje

52. člen

(4) Ustavitev in parkiranje je prepovedano:

5. v predoru, galeriji in podvozu, ter na viaduktu, mostu in nadvozu;

Lp, Maja


Tisti člen, ki pravi, da je potrebno hitrost prilagoditi razmeram na cesti. Ne bom zdej iskal še številke, saj ta člen vsi poznamo.


Tisti člen, ki pravi, da je potrebno hitrost prilagoditi razmeram na cesti. Ne bom zdej iskal še številke, saj ta člen vsi poznamo.[/quote]

Ja sej. HIROST moraš prilagoditi razmeram na cesti. O ustavljanju ni
govora. Če pa že, (v skrajni sili) je dovoljeno SAMO na odstavnem pasu.
Kaj ti še ni jasno?

Na odstavnem pasu se tudi ne smeš ustavit. Prosim, razloži mi, kaj naj potem storim? Vozim na slepo? Z razbito prednjo šipo?[/quote]

Tole pa že boli…
Kje si pravzaprav ti hodila v avtošolo? Odkod po tvoje pride izraz “odstavni pas”?

ZVCP-1, 23. člen: POMEN IZRAZOV

11. odstavni pas je vzdolžni del cestišča, ki je od vozišča ločen z robno črto, na katerem ni dovoljen promet in je namenjen ustavitvi vozil v sili.

Lepo te prosim, pojdi jutri na najbližjo policijsko postajo in sama od sebe vrni izpit.[/quote]

http://24ur.com/novice/slovenija/plocevina-pomembnejsa-od-zivljenj.html
Poslušaj policaja tm na okol ene minute, Ti lepo pove, da je ustavljanje na odstavnem pasu prepovedano. Potem pa nesi še izpit nazaj.

Samo enkrat me je ujelo neurje na cesti. Na magistralki. Takoj je cel kup ljudi ustavljalo pod vsemi možnimi nadvozi.
Ja, in? V hudem nalivu več kot 30 na uro (ali še manj) ne moreš voziti, zato tudi ovire na cesti pravočasno opaziš.

Tudi meni ta gonja ni najbolj jasna. Ob nalivih se promet praktično ustavi zaradi slabe vidljivosti in norec, ki se takrat zaleti vate, sigurno ni prilagodil vožnje razmeram na cesti, ampak je divjal naprej.


Tisti člen, ki pravi, da je potrebno hitrost prilagoditi razmeram na cesti. Ne bom zdej iskal še številke, saj ta člen vsi poznamo.[/quote]

Ja sej. HIROST moraš prilagoditi razmeram na cesti. O ustavljanju ni
govora. Če pa že, (v skrajni sili) je dovoljeno SAMO na odstavnem pasu.
Kaj ti še ni jasno?[/quote]
Hitrost moraš prilagodit razmeram na cesti, in če razmere ne dopuščajo varne vožnje pač moraš ustavit, a ni logično?
In nimajo vse ceste odstavnega pasu.

Če na hitro komentiram, kar je megaboy napisal … Jaz v predor nisem prinorela s hitrostjo 130, daleč od tega. Bila sem prva v koloni, vozili pa smo nekje 50, 60, kar se mi zdi dovolj zmanjšana hitrost. To, kar ti praviš, da je vidljivost v predoru boljša. Že res, ko si enkrat notri. In ko si dvajset metrov pred predorom, notri pa od samega začetka avtomobili, kar v tem primeru bil slučaj. Tunel je bil čisto kratek in od začetka do konca poln parkiranih avtomobilov. Svetloba zunaj tunela je bila takšna sivkasto srebrna, vse se je bleščalo in jih še deset, dvajset metrov prej nisem videla. In ne samo jaz, tudi oče jih ni videl, ki je sedel na sovozniškem sedežu. Moj oče drugače vidi vse, policista za grmom 500 metrov stran. Aja, po tvoje bi jaz verjetno po avtocesti morala voziti 10 na uro, da bi pravočasno videla norce, ki so parkirali na dveh pasovih, enem odstavnem in voznem? In pa, začuda, nikjer ni bilo nikogar na odstavnem pasu, kjer ni bilo tunela, zakaj nihče ni ustavil tam, ampak vsi pod tunelom? In še enkrat napišem. Ni isto, če ti avto parkiraš v tunelu, ko je gneča in ti naprej ne moreš, ker pač ne moreš zleteti nad njimi, kot pa če enostavno parkiraš v tunelu, imaš pa vsako možnost peljati naprej.

Ni mi jasno, ali ti nočeš razumeti ali pa dejansko ne razumeš.

odgovor je noče razumeti

SLIKE JE DOVOLJENO SAMO HVALITI! __________________________________________________ Vsako pomlad posadi rože! RAZGLEDNICE UTRDBE NA SLOVENSKEM

Ja sej. HIROST moraš prilagoditi razmeram na cesti. O ustavljanju ni
govora. Če pa že, (v skrajni sili) je dovoljeno SAMO na odstavnem pasu.
Kaj ti še ni jasno?[/quote]
Hitrost moraš prilagodit razmeram na cesti, in če razmere ne dopuščajo varne vožnje pač moraš ustavit, a ni logično?
In nimajo vse ceste odstavnega pasu.[/quote]

Ne NOBENO USTAVLJANJE NA PREHITEVALNEM PASU (razen seveda ob skrajno zgoščenem prometu, ko nastanejo kolone) ni logično. Žal. Se lahko
razpočiš, ampak če razmere ne dopuščajo varne vožnje je predpis, da zapelješ na ODSTAVNI pas. Ja, vse avtoceste, kjer sem jaz doživela famozno ustavljanje, so imele odstavni pas.
Me je strah, da obstajajo ljudje kot ti, ki jim je ustavljanje na prehitevalnem pasu in vožnja v rikverc na avtocesti LOGIČNA.
Bohnedej, da si deliva isto pot na šiht.

škodoželjnost je neupoštevanje prometnih predpisov

SLIKE JE DOVOLJENO SAMO HVALITI! __________________________________________________ Vsako pomlad posadi rože! RAZGLEDNICE UTRDBE NA SLOVENSKEM


In zakaj je ustavljanje v predoru zaradi gneče manj nevarno kot ustavljanje kar tko – kot ti praviš?

No jaz trdim, da je prvi v predoru ustavil zato, ker se mu je zdelo nadaljevanje vožnje v takih razmerah nevarno, in je pač ustavil, kot mu tudi zakon narekuje.
Vsi vsi drugi za njim, ki niso imeli škode na plehu in so pa ustavili, ker zaradi prvega niso mogli naprej. (a bi lahko?) In ti bi tudi te kaznovala.[/quote]

Ja, tisti za njimi so ustavili, ker sta prva dva delala gužvo. :-)))))) Opravičeno torej, saj preskočiti ne moreta, a ne? :-)))))))))))

Še o posnetku, ja, če je samo toča, ne smeš ustaviti na odstavnem pasu, gre za primer, ko ne vidiš NIČ. AMpak roko na srce, zelo malokrat pride do takega naliva, da ne vidiš nič. Če si pa v predoru, pa ne moreš ocenit, ali se kaj vidi, ko voziš ali ne. TOrej, moraš iz predora ven, da lahko preceniš situacijo. In še enkrat, ko je toča, ponavadi vidljivost ni tako slaba, da ne bi mogle naprej, ampak samo tolče po plehu.
Je pa res, kot je že un s filofaksa povedal, da enih bega ta ropot. In kot vidim, imaš tudi ti malo majhna jajca, verjeten te bega pop pop pop po plehu, pa si ne upaš naprej. Jah, ene begajo pajki, tebe pa pop pop pop.

Meni je pa ta gonja povsem jasna. Gre za škodoželjnost, pri policajih pa še za željo po zaslužku.

Menim, da je ustavljanje v predoru bolj varno, kot pa vožnja v hudem nalivu in toči.
.

Meni je pa ta gonja povsem jasna. Gre za škodoželjnost, pri policajih pa še za željo po zaslužku.

Menim, da je ustavljanje v predoru bolj varno, kot pa vožnja v hudem nalivu in toči.
.[/quote]

Še dobro, da si edini.

A ti sploh veš, kaj se je dogajalo lani na trojanah?

PRED tunelom je na semaforju gorela RDEČA luč. In bi prav vsi morali stat PRED predorom, – to je podobna situacija kot jo ti opisuješ, se strinjam, da je to skrajno nevarno. Kaznovali so pa tiste, ki so redečo luč prevozili in zapeljali v tunel.
Tiste, ki so čakali pred rdečo in ustvarjali kolono na AC v slabi vidljivosti (pred predorom ni omejitve) ni nihče kaznoval, oni so bili celo pohvaljeni kot vzgled.

Pomoje bi takrat tam tam namesto redeče morala utripat rumena, tako bi vsi previdno zapeljali v tunel, kjer je dobra vidljivost, hitrost omejena…vsak lahko varno ustavi, tako da se pred tunelom nebi nabirala kolona, kar je skrajno nevarno v takih voznih razmerah.

Ti pravi, megaboy, sem v tisti najhujši toči dva tedna nazaj vozila. Vidljivost je bila seveda slaba, ampak vseeno se je videlo in ljudje smo vozili, nekaj perl pa je ustavilo v predoru. ustavilo, parkiralo in ugasnilo luči. Pametno, res. In ti me zdaj prepričuješ, da so oni ravnali prav, mi pa, ki smo zelo zmanjšali hitrost in vozili naprej, pa ne. Da, očitno nočeš razumeti, ker ni težko razumeti. In še to bom dodala, noben avto ni stal na odstavnem pasu zunaj tunela, nobeden. Mislim, da bi nekdo rekel, da ne more naprej in ustavil kjerkoli na odstavnem pasu. Vsi so ustavili in parkirali pod streho!!! Le zakaj?

A ti sploh veš, kaj se je dogajalo lani na trojanah?

PRED tunelom je na semaforju gorela RDEČA luč. In bi prav vsi morali stat PRED predorom, – to je podobna situacija kot jo ti opisuješ, se strinjam, da je to skrajno nevarno. Kaznovali so pa tiste, ki so redečo luč prevozili in zapeljali v tunel.
Tiste, ki so čakali pred rdečo in ustvarjali kolono na AC v slabi vidljivosti (pred predorom ni omejitve) ni nihče kaznoval, oni so bili celo pohvaljeni kot vzgled.

Pomoje bi takrat tam tam namesto redeče morala utripat rumena, tako bi vsi previdno zapeljali v tunel, kjer je dobra vidljivost, hitrost omejena…vsak lahko varno ustavi, tako da se pred tunelom nebi nabirala kolona, kar je skrajno nevarno v takih voznih razmerah.[/quote] a si buta…? če je rdeča je rdeča.kaj se dogaja noter tebe čisto nič ne briga.rdeča je enako kot stop.edini si,ki trmoglaviš.otrok

A ti sploh veš, kaj se je dogajalo lani na trojanah?

PRED tunelom je na semaforju gorela RDEČA luč. In bi prav vsi morali stat PRED predorom, – to je podobna situacija kot jo ti opisuješ, se strinjam, da je to skrajno nevarno. Kaznovali so pa tiste, ki so redečo luč prevozili in zapeljali v tunel.
Tiste, ki so čakali pred rdečo in ustvarjali kolono na AC v slabi vidljivosti (pred predorom ni omejitve) ni nihče kaznoval, oni so bili celo pohvaljeni kot vzgled.

Pomoje bi takrat tam tam namesto redeče morala utripat rumena, tako bi vsi previdno zapeljali v tunel, kjer je dobra vidljivost, hitrost omejena…vsak lahko varno ustavi, tako da se pred tunelom nebi nabirala kolona, kar je skrajno nevarno v takih voznih razmerah.[/quote] a si buta…? če je rdeča je rdeča.kaj se dogaja noter tebe čisto nič ne briga.rdeča je enako kot stop.edini si,ki trmoglaviš.otrok[/quote]

pa neeee, rdeča pomeni stop samo, če se Megaboyu to zdi LOGIČNO…


Ja, če je rdeča pred tunelom je stop. Ta stop pa povzroči STOJEČO kolono na avtocesti v slabi vidljivosti, nevihti, toči spolzki cesti. Točno taka situacija je bila lani na trojanah.
Kaznovali so pa tiste, ki so taki nevarni situaciji izognili.

No sej ofsajderka tud pravi, da je obstala pred predorom in se ji to zdi skrajno nevarno.
Le da je ona obstala zaradi gneče pred njo, nekateri na Trojanah pa zaradi rdečega semaforja. Ampak slednje se vam ne zdi prav nič sporno. Zanimivo.

Ne, jaz nisem obstala pred tunelom, nadvozom. V bistvu tisto ni bil tunel, ampak nadvoz. Jaz nisem obstala, jaz sem peljala po prehitevalnem pasu, ki je bil prost. Odstavni in desni pa sta bila pod nadvozom zaparkirana. Če ne bi vozila po prehitevalnem pasu, ampak po desnem, bi se pa vse skupaj lahko tudi drugače končalo. Tisti avtomobili, ki so vozili za menoj, so bili vsi na istem pasu kot jaz. Kaj je bilo potem, ne vem, ampak sem prepričana, da je pozneje kakšen pripeljal tudi po desnem in je moral na mus hitro zavirati ali menjati pas.



A o rdečem semaforju, ki je lani PRED trojanskim predorom ustvarjal kolono v slabi vidljivosti, na spolzki cesti, v toči…. pa ne boš nič napisala?

Ne pišem o stvareh, o katerih popolnoma nič ne vem.

New Report

Close