Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zakaj na Petrolu skoraj vedno vprašajo………

Zakaj na Petrolu skoraj vedno vprašajo………

To je namen. Jasno pa, da upajo tudi zaradi tega na večjo prodajo. Saj zato pa poslujejo.[/quote]

ne bi rekla, da sem kaj več kupila zaradi tega, ker so bili prijazni, ali da sem vzela kaj dodatnega zraven, ker me je prodajalec vprašal, če bi še kaj.

ko prideš do blagajne plačat, imaš ponavadi itak že začrtano, da si vzel vse, kar si rabil[/quote]

Ne sodit učinka samo po sebi. Računaj, če jih od 100 strank samo 1 neki tako dokupi, je to 1{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} uspeh. Če se v mesecu dni obrne 100.000 ljudi, je to že 1000 ljudi, ipd… Takšen pristop pa psihološko dobro deluje na stanke v večini primerov… in če sodiš v tistih nekaj odstotkov, ki se negativno odzovejo, pač šment.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

A nalepke gospod zbirate ?

Včasih odgovorim: Ne hvala gospa, to sem pa že v osnovni šoli nehal.

če nimaš slabe vesti te to ne bo motilo

To drži v primerih, če prideš samo tankat, če pa si na potovanju pa si potencialna stranka, da si še kupiš kaj za pregriznit, kakšne piškote, pijačo, darilo za koga, če si ga pozabil kupit… ipd…

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Ok..vse lepo in prav. Ni mi pa jasno, zakaj bi to, da sprašujejo, če bi še kaj, koga motilo. Rečeš, ne hvala in to je to. Saj noben ničesar ne vsiljuje.
Če so prijazni, ni prav, če niso..tudi ne. Če kaj vprašajo, ni vredu, če ne, pa tudi ne. Vsem se pa res ne da ustreči:).
LP

Načeloma imaš prav, pač prijazno odvrneš ne hvala….. Če si pa pred tem čakal v vrsti pred blagajno in pred tabo še 7 nesrečnikov, potem je vprašanje neumestno.

Mene pa motilo, če bi me vsakič, ko bi šla tankat, kdo še vprašal, če bi še kaj drugega … Konkurenca je res huda, ampak nekje je pa tudi meja, ko je treba reči: to je že vsiljivost.

Ja..saj po eni strani razumem, po drugi pa… toliko enih stvari je lahko motečih, moraš reducirat, kaj te moti:)), če ne se ti zmeša, al pa postaneš zoprn, ko pes. (s širokim e-jem ;-).
Pa drugače nisem neka poduhovljena gospa, ki imam vse rada in se cel dan derem, življenje je krasno, ampak prijaznost me v nobenem primeru ne moti, tudi če je pretirana in v trgovinah seveda z namenom.
Ok…vrste na blagajnah in počasne trgovke me pa denimo motijo, kr živčna ratam.
LP

Mene pa vsakič, ampak res vsakič vprašajo, če imam petrolovo kartico in če jo želim imeti. Se mi zdi, če bi jo hotla imeti, bi si jo do sedaj že zrihtala oziroma bi sama rekla zanjo. Ma pa saj so isti v Mercatorju s piko in nalepkami.

Sem tudi sama delala na Petrolu in dala tale dril skozi, ampak pač nisem tak karakter in sem si šla že sama sebi na živce, tako da sem raje šla stran.

In ja, na živce mi gre, da mi ponujajo stvari, ki jih ne rabim, OMV se mi zdi da niti ne toliko, no, vsaj pri nas ne. Tisto glede goriva povsem razumem, kot je en gospodič napisal, ja, folk je zmeden, kdo se pa zmedenega tudi naredi in se zlahka pozabi, pokrije pa seveda prodajalec.

Moram pa pohvaliti enga fanta iz Petrola na AC, mislim, da je Voklo v smeri LJ, ki te dodatne stvari ponuja s takim nasmehom in na šaljiv način, da ne izpade vsiljivo, ampak se zraven vedno nasmejimo – pač, sem dokaj stalna stranka in ve da me ne bo premaknil, da se mi zdi to butasto (njemu najverjetneje tudi), a vseeno se potrudi in iz tega naredi cel event.

Sej niso sami krivi… 🙂

Jaz verjamem, da morajo na Petrolu ponujat. Hodim na dva Petrola in v enem so sami fletni fantje in me sploh nič ne moti, če mi ponujajo sladkarije…. Na drugem pa sami osladni starejši moški in se mi zagabi še tista čokoladka tam in iz principa ne uzamem nič, ker so tako sluzasto -spogledljivi -osladno- nagravžno prijazni. Fuj.

pa dobro, pa kaj vam ni jasno, da je osnovna funkcija prodajalca, da proda čim več stvari. on je tam, ker mora prodajat.

enkrat bi morale it v ameriko pa si tam ogledat na kak način te obdelajo, če greš v trgovino, kjer imaš prodajalca za pultom….

Raje vidim, da so mnogo preveč prijazni kot pa v stari Jugi, ko so te nadrli, če si prišel po bencin in nisi imel bona (za 20 l na mesec):-)) Nasplošno so bili v vseh trgovinah včasih pri nas izredno neprijazni prodajalci. Smo bili mi zaradi njih, namreč.
Uživam v prijaznosti današnjih prodajalcev in prodajalk. In me niti malo ne moti, če mi kaj dodatno ponudijo; se zahvališ in greš ali pa kupiš, prisiliti te nihče ne more k nakupu.

Kot je po mojem razvidno iz vzdevka, ki sem ga uporabil, sem tudi sam Petrolovec. Svoje delo imam rad, opravljam ga zagnano in vestno že več kot petnajst let (jebeš študij, delo je zakon sem si rekel po končani poklicni šoli in nikoli nisem obžaloval svoje odločitve). Kot vsi veste, je Petrol ena najuspešnejših slovenskih firmic, ki je tudi recesija zaradi sposobnih ljudi ni prizadela kot še marsikoga drugega. Ker ljudje vseeno potrebujejo bencin? Morda res, vendar brez našega truda vseeno ne bi dosegali tako dobrih poslovnih rezultatov kot jih…Le-ti so mi sicer znani, vendar jih z vami seveda ne smem deliti. Pa začnimo lepo po vrsti….

– Zakaj vprašamo ali nimate nemara tudi goriva?

Velika večina bencinskih črpalk je samopostrežnih. Vsaka, resnično vsaka stranka (izvzemši nekatere kamione s specifično kartico, ki zahteva vnaprejšnjo predavtorizacijo, ampak z njo velika večina vas ne bo nikoli imela opravkla, kartica pa drugače sliši na ime AS24) si najprej natoči gorivo in šele nato pride v trgovino. Tam jo čaka sto drugih artiklov in prodajalec, ki bo skušal stranki še kaj prodati (do tega pridemo pozneje). Nekatere stranke (še posebej tiste, ki imajo enega otroka v osnovni šoli, drugega v vrtcu, možu grozi odpoved delovnega razmerja, šef jih je nadrl, ne vedo kam na morje, sprašujejo se kaj bodo skuhale za kosilo itd. itd.) enostavno lahko pozabijo. Druge so pokvarjene do obisti in namerno zamolčijo, da imajo tudi gorivo. Tretje ne vedo da so žive in še bi lahko našteval. Naša dolžnost je, da vas vprašamo ali imate poleg navedenih artiklov tudi gorivo in v veliki večini primerov so nam stranke za to tudi izredno hvaležne. Pa naj naštejem tri primere iz prakse…

Leta nazaj je en študent na moji črpalki opazil, da je nekdo ušel, ne da bi poravnal za okoli petdeset evrov bencina. Gospe ni bilo težko najti in ko je prišla nazaj (policija je bila še pri nas) se je začela delati pametno, češ da je poba NI VPRAŠAL (!!!) ali ima tudi gorivo, torej ji ga enostavno ni potrebno plačati. Medtem ko je bil poba popolnoma zmeden, je meni zavrela kri in malo je manjkalo, da nisem gospe zmetal v obraz vse kar mi je prišlo na misel. Za mene je bila to kraja, gospe pa se je zdelo povsem normalno. Ker je ni nihče vprašal ji očitno ni potrebno plačati.

Drugi primer. Pred kratkim je Italijan (hm, glede na poreklo, ki je pisalo že z njegovega obraza bi morda lahko uporabil tudi navednice) premaknil avtomobil na parkirišče, čeprav za to ni bilo nobene potrebe (zaradi gužve, ki je pri nas konstantna tega pač nismo opazili) in prišel v trgovino. Tam je kupil en majhen sok in čeprav ga je študent vprašal ali ima tudi gorivo, je to energično zanikal in to kar dvakrat. Kraja? Kraja v vsakem pomenu besede. Zdaj pa si zamislite, da ga študent sploh ne bi vprašal ali ima gorivo. Saj bi mu ga v tem primeru resnično dobesedno podaril!

Tretji primer. Nekaj let nazaj sem se ustavil na eni črpalki v Ljubljani, ker sem bil žejen in zaspan. Bilo je sredi noči in na črpalki je bilo kar nekaj avtov. In lepo grem do pulta, položim nanj kar sem se namenil kupiti, ko me poba vpraša ali imam tudi kaj goriva. Seveda odgovorim da ne, on pa se nalepi in šipo in začne buljiti ven, nakar me vpraša s kakšnim avtom sem prišel. Pa jasno, da mi je v tem primeru tudi meni zavrela kri. Pa kaj kurac ima njega za brigati s kakšnim avtom sem jaz prišel. Če bi hotel ukrasti gorivo, bi se moral jaz ukvarjati s policijo, sodiščem itd. Komplikacije bi seveda imel tudi on, ampak za takšno obnašanje pa res ne more biti opravičila. Ko sem ga nahrulil je postal mičken kot miš, za povrh vsega se mi ni niti opravičil, ampak jaz si ne morem zamisliti kakšen ogenj v strehi bi zagnala avtorica te teme, če bi se ustavila na kakšni črpalki in bi ji prodajalec naredil nekaj takšnega kot je meni.

Zaključek? Ne, nikogar, ki ga vprašamo ali ima tudi gorivo nimamo za potencialnega tatu, hkrati pa je na frekventnost pobegov (tako imenujemo neplačila goriva) morda celo res vsaka stranka potencialen tat. Domišljija teh pametnjakovičev (da bi vsakega posebej zvilo, bemmu vraga!) nima meja in ne bi verjeli kaj vse si izmišljujejo in to Slovenci, ne Romuni, ker slednje je strah, da bi jih policija dobila in ne bi smeli nikoli več stopiti v Slovenijo. Sprašujemo zato, ker veliko ljudi lahko dejansko pozabi, sprašujemo zato, ker se veliko ljudi, ki imajo v načrtu krajo goriva morda ob tem premisli in sprašujemo zaradi takšnih modelov kot je bila ženščura, ki sem jo omenil zgoraj (pa upam, da ne bo zaradi tega zdaj koga zamikalo, da bi sledil njenemu zgledu, heheh…)

– Zakaj vas vedno vprašamo po Petrol klub kartici?

Petrol klub kartica je podvig in pravzaprav zelo uspešen projekt naše firmice. Veliko ljudi je zanjo hvaležnih, veliko ljudem pride prav zaradi raznih artiklov na katere imajo popust samo s predložitvijo le-te (Red bull četvorček in veliko drugih artiklov), ogromno ljudi v katalogih najde izdelek, ki ga nato tudi naročijo in ogromno ljudi z njeno pomočjo koristi popust na električno energijo, v kolikor so seveda izbrali Petrol za dobavitelja (oz. posrednika le-te). Kartica seveda ni nobena novost, dandanes ima vsako podjetje svojo kartico zvestobe, začenši z Mercatorjem, ki je morda celo res bil prvi, tega pač ne vem. Hočem vam pa povedati, da je Petrol klub tako velik projekt, da je nesprejemljivo, da bi naredili toliko in toliko teh kartic, zdaj pa ne bi ljudi spraševali ali jo želijo uporabljati. Res je, pike, ki se nabirajo na njih niso pravi denar, temveč bolj nekakšni bonusi, ki se jih lahko uporabi za to ali drugo ugodnost. Hkrati pa se te točke zapišejo na kartico ne glede na plačilno sredstvo (v Mečkatorju je samo vsake štiri evre ena pika in še to samo ob plačilu z gotovino – zelena (plačilna) kartica je seveda druga pesem) pa še vsak evro je ena pika. In da ob vsem tem ne bi spraševali strank ali jo imajo?

Ne bi verjeli kolikokrat sem bil že nalajan, ker zaradi tega ali drugega razloga (gužva in še sto drugih stvari, ki jih moram narediti ob čisto vsaki stranki) nisem vprašal stranke ali ima kartico, nato pa je bilo že prepozno, oz. je bil račun že zaključen. Kot sem opazil na svoji črpalki, je ogromno ljudi hvaležnih za vprašanje v smislu: “Oh hvala, da si me spomnil, čisto vedno pozabim nanjo”. Vsem seveda ne moreš ustreči. Jebiga, četudi bi imel sto ljudi in vsakemu dal sto evrov, ki šestinosemdeseti imel kakšno pripombo. Tako ta svet stoji in vsem ne moreš ustreči. Ampak najbrž bo vsakdo od vas razumel, da se je potrebno prilagajati večini. Jaz ne morem vedeti, da si ti, ki si pred mano strogo proti karticam ugodnosti, da imaš na njej že preveč pik ali da si jo pozabil doma. Moja dolžnost je, da te vprašam! K ničemur te ne silim in če je nimaš bom samo vprašal ali jo hočeš slučajno imeti ter poskušal na hitro predstaviti ugodnosti, ki jo imaš z njo, da ne bo nekoč v prihodnosti hude krvi (zgoraj omenjeni Red bull četvorček na katerega imaš popust samo s karticio, pol kilogramska Gorenjka in še in še), če je ne želiš pa ni hudič, da je tako zelo težko reči – ne hvala, je nimam in ne zanima me.

Zaključek? Glede na resnost s katerim smo se lotili tega projekta so naša navodila, da pridobimo v Petrol klub vsako osebo, ki obišče naš servis. Vam je to všeč, vam ni? Žal vam ne morem pomagati. Kot sem omenil, veliko ljudi je naravnost hvaležnih, ker jih spomnimo, tisti promil komplikatorjev, ki vam gre to na živce pa…Hja, Bog pomagaj. Tako stoji ta naš svet. Tudi v Obiju vas bodo vprašali ali imate njihovo kartico in če boste rekli da ne, vam jo bodo ponudili, tudi v Mercatorju, tudi v Sparu, tudi v Leclercu, tudi v tistih semenarnah Kalia, tudi v LEKARNAH (kar se meni resnično zdi neokusno), kmalu jo bodo imeli tudi šiptarji z burekom in kebabom (ni dvakrat za reči, da se ne bodo nekega dne vsi skupaj združili v kakšen holding, hehe). V takšni dobi živimo in tako kot imate vi v vaših službah svoja navodila, tako imamo mi svoja. Sicer pa, roko na srce…Če bi bile te pike ravi denar in bi iz vsakih sto pik dobili ven en evro, bi vam šlo še na živce, ko bi vas vsak Petrolov študent vprašal če imate kartico ali bi ga nadrli kot psa, če bi slučajno pozabil? No?

– Zakaj vam ponudimo dodaten artikel?

Petrol ni Mečkator ali Šparouc in v osnovi je še vedno energetska družba, katere osnovni namen je prodaja energentov. To je dejstvo. Hkrati pa imamo na zalogi še tisoč drugih artiklov, ki jih stranke lahko dobijo pri nas in jim zaradi tega ni potrebno hoditi v markete, na loterijo, v stavnico, na pošto itd. Kot je zgoraj omenila ena moja kolegica, vam alkohola ali cigaret ne smemo ponuditi, tudi kar se tiče “akcij” tobaka je to takšna luknja v zakonu, da bi se pošteno nasmejali, če bi vam jo seveda smel izdati…Ampak nazaj k vprašanju. naša navodila so pač takšna kot so in enostavno se nam zdi lepo, da vas spomnimo (torej ne silimo, kajti v tem primeru rado pride ko kontra učinka: “Nalašč ne bom, kaj si misliš da si”) če bi želeli še kaj. Zgoraj sem omenil prezaposleno gospodinjo, ki je morda v teh dneh totalno dehidtrirana, potem pa jo bo Petrolovec vprašal, če bi se ji prileglo kaj osvežilnega v tej vročini. V trenutku bo pozabila na vse skrbi in se spomnila na svoje izsušeno grlo in usta ter si rekla – O mater, saj sem res jezna kot sam vrag. In teh primerov je prav tako kot vsega ostalega malo morje. Nekdo bo vzel sendvič s pršutom. Tisti moment je pač lačen, ne spomni pa se, da si po pršutu žejen, žeja pa je še hujša kot lakota. Res mislite, da ni vesel, ko ga vprašam če bi zraven kakšno pijačo, če ga bo slučajno žejalo po sendviču? Vse kar morate narediti, če vam gre to na živce je, da rečete, da ne želite nič drugega. Strinjal bi se, da je povsem nesprejemljivo to kar je delala ena “pametna” prodajalka nekaj mesecev nazaj na Lomu, ko mi je v obraz najprej začela riniti Kinder Bueno (sovražim sladkarije), potem sendvič s pijačo in na koncu še ne vem kaj, da se mi je celo meni zagabila, ampak če kupite dvakrat po en kos Kinder Buena, jaz pa vas spomnim, da bi se vam splačalo vzeti trojni pack za isto ceno, to ni tako zelo hudo ali pač? Vem da vas v Mečkatorju ali Šparoucu ne vprašajo na isti način, morda sploh ne vprašajo, saj blagajničarke ponavadi sploh nimajo artiklov na dosegu rok, ampak Petrol se je pač domislil taktike prijaznega opominjanja (torej ne siljenja, ki je – še enkrat poudarjam – povsem nesprejemljivo in dosega kontra učinek) in le-ta deluje. Če si malo psihologa (in to kot prodajalec moraš biti) in vsaj poskušaš presoditi kdo je potencialen kupec za še kakšen dodaten artikel in kateri bi to lahko bil, enostavno ne moreš zgrešiti. Verjemite, če se bo videlo, da se vam mudi, vas ne bo nihče gnjavil, ampak ob prijaznem opozorilu bi moral biti vsakdo vsaj malo hvaležen in (spet) v veliki večini primerov ljudje tudi so: “Oh kako ste prijazni, skoraj bi pozabila”. In prav zaradi takšne politike posvečanja strankam, presojanja in prijaznega opominjanja je Petrol tako uspešna firma. Ker gorivo se resda prodaja samo, ampak zagotovo ne bi dosegali tako dobrih rezultatov pri prodaji ostalih stvari, če se za to ne bi sami potrudili in to vedo tudi naši nadrejeni, saj so nas za ta namen tudi izobraževali, oz. vložili v nas kar precej sredstev.

Kar se tiče zgoraj omenjenega anonimnega ocenjevanja bom izredno kratek. Da, to obstaja. Ne vem če o tem sploh lahko govorimo, ampak kamor je šel bik pa naj gre še štrik in če je moja kolegica že omenila tole, bom še jaz pristavil svoj lonček. Torej, navodila kaj mora biti na servisu 24/7 poštimano so jasna, prav tako kot postopek katerega se je potrebno držati ob stiku z vsako stranko. Poleg vsega tega pa ta strokovnjak ocenjuje še kako znamo svetovati ob raznih željah, kako se bomo izvili iz primeža, če začne stranka komplicirati in še in še. Da pa ne boste mislili, da je to neka pogruntavščina našega podjetja. Sistem anonimnih nakupovalcev imajo v vseh velikih podjetjih in tudi (ali predvsem) na takšen način se ugotavlja kako delujejo neposredni proizvajalci, kaj jih je potrebno naučiti in ali ne počistijo črpalke samo takrat, ko je na obisk najavljen direktor… Aha, še zanimiv detajl. Največ točk nam bo tale ocenjevalec zbil, če ga ne bomo vprašali ali bi zraven sendviča želel tudi pijačo, oz. kaj podobnega.

Za zaključek zaključkov. Vsi lahko slišite ali si preberete kako je Petrol uspešna firma. ja, zelo je uspešna in sam jo imam zelo rad. Hkrati pa se morate zavedati, da ne bi bila pol toliko uspešna, če ne bi imeli navodil, ki se jih moramo seveda tudi držati. Od spraševanja ali ste tudi natočili gorivo, ali imate kartico Petrol kluba, do prijaznega opominjanja ali želite še dodaten artikel. Živimo v sistemu kakršen pač je in čeprav si še petnajst let nazaj niste mogli zamisliti, da boste na servisu lahko igrali športne stave, Loto, plačali položnice, kupili še topel kruh, pojedli hot dog… je danes vse to in še več možno. Petrol se je moral prilagoditi trgu, da je lahko preživel in postal še bolj uspešen. Smo želeli takšen sistem? Seveda smo ga želeli, zbudite se, to je pač kapitalizem in dokler bo trajal bomo morali živeti z njim. Tako mi kot zaposleni pri največji slovenski energetski družbi, kot vi, ki ste naše stranke.

Pa brez zamere in lep pozdrav, če ima še kdo kakšno vprašanje pa bom na volji 😉

Blue Red, tole si res lepo obrazložil, kapo dol in hvala.

Blue Red, mene pa na Petrol ne dobite. No, mogoče 2x letno, ko res ne gre drugače. A zakaj? Zato, ker z enim rezeervoarjem vašega dizla naredim od 50 do 70 km manj kot z dizlom z OMV-ja ali Agip-a. in ker sem ogromno na cesti in tankam 2x tedensko, mi je to kar precej pomembno.
In ja, tudi na OMV-jih ponujajo čokoladice. Tako da je glede tega več ali manj povsod enako.

[img]http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/8/4/awwnotthisshi128623723919569670.jpg[/img]

[img]http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/8/4/awwnotthisshi128623723919569670.jpg[/img][/quote]

Ni lepo, da si zatiskaš oči pred resnico 😛

Lej, žal so to moje lastne ugotovitve. In vsakokrat ko grem vmes na Petrol, sem potem jezna sama nase. Kako je z benzinom ne vem, za dizel sem pa prepričana.

Kako si pa ti luštn s tole šapico. 🙂

Čudno … meni na Petrolu še niso rekli česa podobnega … je to vse? Samo to slišim.

mene tega niso še nikoli vprašali

* * * Nikoli nad nikomer ne obupaj. Čudeži se dogajajo vsak dan. H. Jackson Brown Jr. http://www.publishwall.si/lelj

mene na petrolu včasih vpraša, če nisem nič tankala, ker pač včasih tankam, včasih ne, ampak ok pač mora vprašati, ker je že dosti folka pozablo plačat na tem petrolu. mi gre bolj na jetra na omv-ju, če se slučajno vstavim po čike mi una prodajalka vedno teži – a boste še čigume, so v akciji, pa bonbone imamo v akciji, pa redbull je znižan, pa…vedno ji rečem, da če bi hotela bi ga že sama kupila, mi ne rabi neki govort, pol me pa čudno gleda pa joka kok nimajo prometa,…prav tečni so že.

Res je!!

Ja, ampak to je lepo po domače povedano tudi pospeševanje prodaje drugih izdelkov….Nekateri kupci pač spadajo v kategorijo “ovc s črednim nagonom” – Če jim ponudijo npr. rogljiček ob kavici, ga bodo kupili, ker ga drugače nebi – prodajalec pa je lepo dosegel svoje pospeševanje prodaje, za kar je bil tudi “sttreniran”. Selling strategy…..

To je skoraj enako kot tisti kupci, ki dokupujejo še izdelke s stojal pri blagajnaha samo zato, da je znesek lepo zaokrožen, da dobijo potem želene nalepke, štemplčke, ipd. ipd. In obenem na mesec potem odštejejo kar lepo vsotico denarja za stvari, ki jih drugače sploh nebi kupili 😉

Ja, ampak to je lepo po domače povedano tudi pospeševanje prodaje drugih izdelkov….Nekateri kupci pač spadajo v kategorijo “ovc s črednim nagonom” – Če jim ponudijo npr. rogljiček ob kavici, ga bodo kupili, ker ga drugače nebi – prodajalec pa je lepo dosegel svoje pospeševanje prodaje, za kar je bil tudi “sttreniran”. Selling strategy…..

To je skoraj enako kot tisti kupci, ki dokupujejo še izdelke s stojal pri blagajnaha samo zato, da je znesek lepo zaokrožen, da dobijo potem želene nalepke, štemplčke, ipd. ipd. In obenem na mesec potem odštejejo kar lepo vsotico denarja za stvari, ki jih drugače sploh nebi kupili ;)[/quote]

jasno da se gre za pospeševanje prodaje,saj zato pa delajo tam. a misliš da so zarad lepega? nihče te pa ne sili da kupi, le ponudi ti. tudi ko greš na obisk k babici ti ponudi kolač..sicer zastonj,a ponudi ga,ker ga hoče v promet spravit 🙂 sedaj pa je v obeh primerih odvisno če ga vzameš al pa ne.

New Report

Close