V H&M prihaja dolgo pričakovana kolekcija priznanega DJ-ja

03. marec 2024

V H&M prihaja dolgo pričakovana kolekcija priznanega DJ-ja

03. marec 2024
Foto: H&M

Znan je datum lansiranja prve kolekcije H2, novega kreativnega partnerstva med Heronom Prestonom in H&M.

Začelo se je večletno potovanje raziskovanja novih modnih prihodnosti, izzivov norm sodelovanja in širjenja kreativne vizije Herona Prestona širšemu globalnemu občinstvu, so sporočili iz podjetja H&M, ki je partnerstvo s Heronom Prestonom napovedalo septembra lani.

Gre za nov pristop k sodelovanju, kjer imajo izdelki, ljudje in procesi enako vlogo pri uresničevanju skupnih vrednot Herona Prestona in H&M-a. Partnerstvo vključuje sezonske kolekcije in kreativno svetovanje ter opolnomočenje mladih ustvarjalnih talentov, s krožnim inovacijskim programom, ki ga poudarja skupna zaveza k zapiranju kroga mode.

Foto: H&M

Prva kolekcija je za vse ljubitelje New Yorka

Prva kolekcija H2 je manifestacija večplastne vizije, ki jo navdihuje lepota vsakdanjega stila. Unikatnost in ulični stil New Yorka. Kolekcija, ustvarjena v oblikovalskem DNK Herona Prestona, združuje nove ideje uporabnosti, izjemnih prileganj, trajnosti, vsestranskosti in kulturnih arhetipov z natančno pozornostjo do detajlov.

“Verjamem, da je to kolekcija, ki jo je mogoče brez težav integrirati v obstoječo garderobo vsakogar. Ideja je graditi individualnost z oblikovalskimi kodami, prileganji, oblikami in stili, s katerimi se lahko poistoveti kdorkoli na tem svetu. Zavedamo se, kako resnični ljudje sprejemajo oblačila in jih prilagajajo svojemu osebnemu stilu,”

pravi Heron Preston.
Heron Preston (Foto: H&M)

Ključni kosi vključujejo bomber jakne iz 100-odstotnega najlona in majice z dolgimi rokavi v dirkalnem slogu, iz 100-odstotnega recikliranega poliestra ter potisk “Unity”, ki ima rdečo nit v celotni kolekciji. Kolekcijo v stilu za vsak dan gradijo puloverji s kapucami, izdelani iz bogatega bombaža, ter ravne kavbojke z robom izdelane iz 20-odstotnega recikliranega bombaža.

Foto: H&M

Prevladujejo uniseks kosi

Kolekcija je zasnovana z uniseks pristopom do prileganja in stiliranja, obenem pa vsebuje vrsto izrazito ženskih kosov, vključno z bodijem, čipkastim steznikom, oprijetim kobinezonom, kolesarkami, topi in bikinijem. Poleg tega bo predstavljena paleta modnih dodatkov, ki odlično dopolnjujejo videz.

Kosi pravzaprav izražajo koncept kampanje, ki temelji na “moči dveh” in raziskuje teme dvojnosti, radovednosti in človeške povezanosti, ki so jedro duha H2 in ustvarjalnega partnerstva med Heronom in H&M-om. Kampanja postavlja vprašanja, namesto da bi dajala odgovore, kot način za spodbujanje dialoga, povezovanja in enotnosti.

“To je moč mode: zbližati, spodbuditi pogovor, izzvati ideje in spodbuditi nove vizije za boljšo prihodnost,” pravi Heron.

Foto: H&M

Debitantska kolekcija H2 sovpada z lansiranjem H2 EXCHANGE – krožnega modnega programa pod kreativnim vodstvom Prestona, katerega cilj je opremiti oblikovalce nove generacije s krožno miselnostjo in veščinami, da bi H&M-ove krožne pobude prelili z ustvarjalnostjo, skupnostjo in učnimi izkušnjami.

Končni cilj je pritegniti več ljudi, tako ustvarjalcev kot strank, da sodelujejo v krožni modi in čim dlje obdržijo svoja obstoječa oblačila.

Kolekcija H2 bo na voljo v prodajalnah in na hm.com 14. marca 2024.

Avtor
Piše

Branka Grbin

Style. Več novic

New Report

Close