Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek A zdaj bi nam pa starejšem še vozniško vzeli banda pokvarjena!?

A zdaj bi nam pa starejšem še vozniško vzeli banda pokvarjena!?

če imajo v drugih državah tudi takšne probleme s starejšimi vozniki ali je to spet ena slovenska posebnost. je v kakšni Nemčiji tudi toliko voženj v napačno smer in problemov v krožiščih ali gre pri nas spet za načelo “sistem je dober, samo narod je treba zamenjat”

Največja nevarnost so objestni vozniki ki mislijo da je človeški rod nesmrten in če enega povozil ali se Zaletel vanj mu ne bo nič
Objestnezi so vseh let

vsem babam pobral izpite ker tudi delajo štalo po cestah in da o parkiranju sploh ne govorimo

Dejstvo je, da so naše avtoceste in naša krožišča res šlampasto urejena.
Avtocesta ne bi smela imeti uvoz in izvoz na istem mestu. Zdaj pa imaš skupaj izvoz in uvoz, na sredini je pa postavljen enosmerni znak in ni čudno, da marsikdo ne skonta za katero cesto je ta znak namenjen.

Jst bom pri 60 še vedno komot vozil čez 200, če bom trenutno razpoložen in, če bo makina toliko potegnila, v to sem prepičan, vmes, mi ga lahko še kakšna makina od bejbe komot vleče, hehe…..
Da mi je videti to budalo, ki je to predlagal, pri današnji tehnologiji avtomobilov z miljon senzorji, ajde po 70 letu, nč ne rečem, po 60 mu bi dal pa 60 klofut.

Problem so tudi tisti, ki si zaradi mode tako radi kupujejo velike terence, pa sloh nimajo nobenega občutka kako so potem široki.

Ti zdravniški pregledi so te sorte, da ga opravi praktično vsak. Opravil fa je tudi dedek mojega prijatelja, ki mu je pri 80+ letih noga enkrat preveč zdrsnila s sklopke in je tako v smrt popeljal sebe in svojo ženo.

60 je premalo. Pri 60 so kirurgi šele na višku, gore so polne šestdesetletnikov (največ jih je), pri tej starosti si še bister in ponavadi tudi še v službi, tudi v naporni, odgovorni, odločajo o marsičem – pa da ne bi znali voziti?
70 ajde, da se začne s preverjanjem.

Ni problem divjat in vozit 200. To zmore vsak. Še opico v cirkusu lahko naučiš z nogo tiščat na gas. Problem je pri tej hitrosti potem varno ustavit.
Kaj tebi koristi sodobna avtomobilistična tehnologija in senzorji na avtu, če pa tvoja butica in tvoja čreva niso nič močnejša in drugače narejena kot pred 10tisoč in več tisoč leti. Tvoja čreva in tvoja butica se mečka enako kot se je pri pračloveku. Pravzaprav morda še bolj.
Tvoj vid in sluh tudi ni nič napredoval.
Ti za boljšo varnost ne narediš prav nič, če zaradi boljšega avta potem bolj divjaš.

Ti zdravniški pregledi so te sorte, da ga opravi praktično vsak. Opravil fa je tudi dedek mojega prijatelja, ki mu je pri 80+ letih noga enkrat preveč zdrsnila s sklopke in je tako v smrt popeljal sebe in svojo ženo.
[/quote]

Kolikokrat je pa že tebi noga zdrsnila? Po butastih izjavah si prvi kandidat, da ti vozniško vzamejo. Mora biti tudi neka spodnja meja inteligence, pod katero ne smeš za volan.


Ojej no. Pri 60 ni noben več na višku. To je pri 40 pa tja do 50. leta, potem pa vse skupaj začne močno upadati. Ja, tudi v službi. Tisti šestdesetletniki so precej precej počasni v razmišljanju, kaj šele v prilagajanju. Pameten 60 letnik se tega zaveda, večina pa žal ne. Izkušnje pa tudi ne pomagajo več veliko. Samo tu pa tam. Pri vožnji je enako. S tem, da so nekateri kamikaze od prve ure dalje, s starostjo pa se to samo še slabša. Tako da tam po 60 bi vsekakor morala biti obvezna vsaj osvežitev CPP. Ker se je v času, ko so 60+letniki opravili izpit, marsikaj spremenilo. Tako pa danes nekaterih prometnih znakov ne poznajo več.

Kolikokrat je pa že tebi noga zdrsnila? Po butastih izjavah si prvi kandidat, da ti vozniško vzamejo. Mora biti tudi neka spodnja meja inteligence, pod katero ne smeš za volan.
[/quote]

Pa je ni. Dokaz imaš že tukaj na monu. Na žalost.

Jaz poznam štiri moške po 80. letu (od tega dva vdovca), ki jim več niso dali izpita. Oba vodvca sta dvakrat napihala (malo čez mejo, skupaj hodijo na pivo), eden dvakrat ruknil drugi avto na parkirišču (enkrat ni bilo niti praske na drugem avtomobilu, vendar je en poklical Policijo), drugi pa je enkrat zapeljal čez rdečo. Oba čila drugače za svoja leta. Kolikor sem slišala, ti ga zelo hitro vzamejo, če imaš karkšnegali opravka s Policijo. Tako da v načrtu, da bodo res hitro jemali izpit tistim, za katere se bo ugotovilo, da ne vozijo tako kot je treba.
Kolikor slišim pa mesta po Sloveniji uvajajo brezplačen avtobus npr. Velenje je dober primer, pa Sopotniki so tudi dobra alternativa.


Ojej no. Pri 60 ni noben več na višku. To je pri 40 pa tja do 50. leta, potem pa vse skupaj začne močno upadati. Ja, tudi v službi. Tisti šestdesetletniki so precej precej počasni v razmišljanju, kaj šele v prilagajanju. Pameten 60 letnik se tega zaveda, večina pa žal ne. Izkušnje pa tudi ne pomagajo več veliko. Samo tu pa tam. Pri vožnji je enako. S tem, da so nekateri kamikaze od prve ure dalje, s starostjo pa se to samo še slabša. Tako da tam po 60 bi vsekakor morala biti obvezna vsaj osvežitev CPP. Ker se je v času, ko so 60+letniki opravili izpit, marsikaj spremenilo. Tako pa danes nekaterih prometnih znakov ne poznajo več.
[/quote]

Še vedno si upam trditi, da je povprečen šestdesetletnik boljši in varnejši voznik od povprečnega dvajsetletnika. Izkušnje tudi nekaj prinesejo.

Heh… večino zakonov, ki so bili sprejeti, je sprejela nasprotna stran SDS, zato razmišljujoč človek za kaj takega težko okrivi slovensko desnico. Tudi uzakonjenje prepovedi “sovražnega govora” je predvsem maslo levičarjev. Desnica se namreč že od nekdaj zavzema za svobodo govora, ki pa jo zakon, ki prepoveduje “sovražni govor” v določenem delu precej omejuje.

Kolikokrat je pa že tebi noga zdrsnila? Po butastih izjavah si prvi kandidat, da ti vozniško vzamejo. Mora biti tudi neka spodnja meja inteligence, pod katero ne smeš za volan.
[/quote]

Meni še nikoli. Starec pač ni imel več ustrezne koordinacije gibov, a je zdravniški pregled opravil z lahkoto.

Še vedno si upam trditi, da je povprečen šestdesetletnik boljši in varnejši voznik od povprečnega dvajsetletnika. Izkušnje tudi nekaj prinesejo.
[/quote]

Že že, ampak če oba postaviš v neko novo situacijo, npr. pred delovno zaporo, jo bo mlajši zagotovo bolje obvladal. Predvsem pa naredil manj neumnosti. Starejši vozijo večinoma na pamet ravno zato, ker se zanašajo na izkušnje. V praksi pa to zgleda tako, da zapeljejo v primeru spremenjene signalizacije v napačno smer, se ustavijo, zmedejo, zapeljejo prek polne črte…. Žal tako je – zmožnost prilagajanja spremembam je občutno manjša.

Pravzaprav so ženske z menstruacijo tudi zelo nevarne. Ko žensko zaradi menstre med vožnjo zašraufa po jajčnikih, potem težko vozijo zbrano in previdno. Saj vse ženske pravijo da so med menstruacijo tečne.
A naj tudi ženske potem ponovno testirajo na poligonih varne vožnje med menstruacijo?

Že že, ampak če oba postaviš v neko novo situacijo, npr. pred delovno zaporo, jo bo mlajši zagotovo bolje obvladal. Predvsem pa naredil manj neumnosti. Starejši vozijo večinoma na pamet ravno zato, ker se zanašajo na izkušnje. V praksi pa to zgleda tako, da zapeljejo v primeru spremenjene signalizacije v napačno smer, se ustavijo, zmedejo, zapeljejo prek polne črte…. Žal tako je – zmožnost prilagajanja spremembam je občutno manjša.
[/quote]

Manj neumnosti? Dvajsetletnik? Če bi bil vsak dan na cesti, tako kot jaz, ne bi tega rekel :))

Dejstvo je, da na bolezni niso imuni niti tisti pred 40 letom starosti. Torej bi bilo pošteno, da vsi delajo vsako leto zdravniške preglede in vsakih pet let ponavljajo izpit.
[/quote]

Vsako leto zdravniški pregled? Vsakih pet let, skupaj s ponovljenim izpitom iz teorije CPP, praktično vožnjo in skrbnim pregledom storjenih prekrškov.

Ti zdravniški pregledi so te sorte, da ga opravi praktično vsak. Opravil fa je tudi dedek mojega prijatelja, ki mu je pri 80+ letih noga enkrat preveč zdrsnila s sklopke in je tako v smrt popeljal sebe in svojo ženo.
[/quote]

ja, sem napisala da tisti, ki smo bili poleg takega pregleda, vemo kako poteka.

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Večji problem bi potem bil pri moških, ki jim vsa kri gre v spodnjo glavo. Torej vsakič, ko imajo trdega, imajo pomanjkanje kisika v možganih, ergo so izredno nevarni. Ker se jim to dogaja večkrat na dan, sploh ne bi smeli voziti. No, res pa da ta zadeva peša z leti. Torej 60 letniki niso več tako nevarni. Imaš prav, ja 🙂

Heh… večino zakonov, ki so bili sprejeti, je sprejela nasprotna stran SDS, zato razmišljujoč človek za kaj takega težko okrivi slovensko desnico. Tudi uzakonjenje prepovedi “sovražnega govora” je predvsem maslo levičarjev. Desnica se namreč že od nekdaj zavzema za svobodo govora, ki pa jo zakon, ki prepoveduje “sovražni govor” v določenem delu precej omejuje.
[/quote]

No, tudi SDS ni revidiral zakonov, ki jih je sprejela nasprotna stran. Torej so tudi tej strani očitno odgovarjali. Janez je pa največkrat od vseh politikov tožil novinarje, ki so se šli svobodo govora in pisali, kar mu ni pasalo.

Manj neumnosti? Dvajsetletnik? Če bi bil vsak dan na cesti, tako kot jaz, ne bi tega rekel :))
[/quote]

Pa sem in lahko rečem. Najbolj agresivni so tisti “v najboljših letih” in z “največ izkušnjami”, pa seveda s kakšnim passatom ali bemflom :-)). V mestu pa so najbolj problematični stari, ker se ne znajdejo, ne reagirajo, potem pa speljejo v rdečo….


Ojej no. Pri 60 ni noben več na višku. To je pri 40 pa tja do 50. leta, potem pa vse skupaj začne močno upadati. Ja, tudi v službi. Tisti šestdesetletniki so precej precej počasni v razmišljanju, kaj šele v prilagajanju. Pameten 60 letnik se tega zaveda, večina pa žal ne. Izkušnje pa tudi ne pomagajo več veliko. Samo tu pa tam. Pri vožnji je enako. S tem, da so nekateri kamikaze od prve ure dalje, s starostjo pa se to samo še slabša. Tako da tam po 60 bi vsekakor morala biti obvezna vsaj osvežitev CPP. Ker se je v času, ko so 60+letniki opravili izpit, marsikaj spremenilo. Tako pa danes nekaterih prometnih znakov ne poznajo več.
[/quote]
Ma daj ne seri. Kakšna pravila pa so toliko spremenjena, da jih ne bi skužil vsak pismen otrok.
No pa ti povej kdaj so se številke toliko spremenile, da mularija ne ve kaj pomeni številka na kateri je napisana največja dovoljena hitrost na prometnem znaku!
Kako to, da mularija ne ve kaj pomeni okrogel znak ob AC v katerem je narisana številka 130? A se je tolko spremenila ta številka, ker jo nihče ne upošteva, da bi moral it na ponovno usposabljanje in spet v šolo?

New Report

Close