A zdaj bi nam pa starejšem še vozniško vzeli banda pokvarjena!?
Ogrožal je samo nevrotične zmešance, ki niti ne bi smeli imeti izpita.
[/quote]
Točno to, ljudje so zaradi bolanega ega, ko vsak sam svoje pravice goni izgubil pamet, človečnost, in zavedanje, da je potrebno biti odgovoren in previden, ter tudi na cesti paziti na sebe in šibkejše, tudi v glavi, saj tudi na cesti folk dela napake.
In tukaj bi edino morali narediti test in ga ego zmešancem sploh ne dat.
Problem je, ker je vožnja v nasprotno smer postala “stalnica” samomorilcev – tako tvoje starosti, kot mlajših…..
Se pa strinjam, da je nesramno “etiketirat” tvojo generacijo kot najbolj potencialno – kaj pa mladunčad, ki se gre stave, da bo za denar vozila v nasprotni smeri po AC? Rezalnik gum na uvozu za vse take kamikaze – stare in mlade, pa bo…..
ti buhtl..
ki se imaš za poznavalca..
a tisto določbo poznaš..
ki govori o počasnem vozilu, zadrževanju ostalih in umiku na prvem možnem mestu..
ali ti je določbo iz ZVCP-ja potrebno najt..
pejt spat..
jbmt takele ksihte, ki se vozte “po predpisih” sam kadar vam paše..
če se ne pelješ 90 ampak 70 se umakni..
ker očino ne obvladaš ne vožnje, ne vozila..
ker tipkanje na forum vse prenese, tud samohvalo..a ne??
[/quote]
Še eno tele blesavo, ki si misli, da je sam na cesti in je cesta njegova last.
Če voziš 70 namesto 90, se nimaš kaj umikati. Umakne še naj tisti, ki ima zaradi tega psihične probleme.
Problem je, ker je vožnja v nasprotno smer postala “stalnica” samomorilcev – tako tvoje starosti, kot mlajših…..
Se pa strinjam, da je nesramno “etiketirat” tvojo generacijo kot najbolj potencialno – kaj pa mladunčad, ki se gre stave, da bo za denar vozila v nasprotni smeri po AC? Rezalnik gum na uvozu za vse take kamikaze – stare in mlade, pa bo…..
[/quote]
Največ nesreč itak naredijo mladi polni (hormonov, pameti, sposobnosti in hitrosti v vsem…).Kontroliral bi pa stare počasne…hahahahihihihihohohoho
Še eno tele blesavo, ki si misli, da je sam na cesti in je cesta njegova last.
Če voziš 70 namesto 90, se nimaš kaj umikati. Umakne še naj tisti, ki ima zaradi tega psihične probleme.
[/quote]
Hej, štručki, malo vprašaj policaja, če je to res. Mogoče mu kar pokaži, pa boš dobil odgovor v obliki plačilnega naloga, ker bo OVIRAL promet , ko se bo za tabo nabrala kolona vozil.
Neverjetno, a ste tu skoncentrirani sami tisti, ki ste izpit kupili? Pa sami starčki?
Vem iz lastne izkušnje.Pa kakšno ektremno težko in pametno se boš še spomnil.In kolikim si jo že ti…vem, da 0.
Takim kot si ti je tako vse težko, še razložit bilo kaj, še z narisanim ne gre, ker itak vse veste in znate, samo potrebujete pa za vse druge, da vam povedo.
Doktor-psihiater ali socialna, ali odvetnik…je pa potrebno včasih biti vztrajen, ker danes je že večini vse težko, kot tebi celice vklaplajat…
[/quote]
A lahko, prosim, na kratko opišeš postopek odvzema opravilne sposobnosti v praksi. Nam namreč ne uspe osebi odvzeti niti vozniške. Kam se najprej obrneš, kakšen razlog navedeš, da deluje? Pa kako to res v praksi zgleda. Hvala za pomoč.
Hej, štručki, malo vprašaj policaja, če je to res. Mogoče mu kar pokaži, pa boš dobil odgovor v obliki plačilnega naloga, ker bo OVIRAL promet , ko se bo za tabo nabrala kolona vozil.
Neverjetno, a ste tu skoncentrirani sami tisti, ki ste izpit kupili? Pa sami starčki?
[/quote]
Vprašaj ti, če z vožnjo pri 70 km/h namesto 90 , oviraš promet.
Ampak norci ste seveda tudi tu gor, ne le na cesti.
Vprašaj ti, če z vožnjo pri 70 km/h namesto 90 , oviraš promet.
Ampak norci ste seveda tudi tu gor, ne le na cesti.
[/quote]
A veš, da ja. Če se za tabo nabere kolona vozil, ti pa voziš pod dovoljeno največjo hitrostjo, potem oviraš promet in si se dolžan na najbližjem varnem mestu ustaviti in spustiti kolono vozil mimo. Potem se spet lahko vključiš in nadaljuješ v svojem tempu. Vsa znanost prometnih predpisov je pravzaprav to. Tu ne šteje tvoj subjektiven občutek, da ostali divjajo, pač pa samo dejstvo, da si počasnejši, ostali pa te ne morejo prehiteti, zato oviraš promet.
Sicer pa je res, da so večinoma mečkači že kot mladi, stari so potem samo še bolj. Enako velja za divjake. Že mladi so divjali, kot stari pa še vedno divjajo, ker se izgovarjajo na tiste famozne izkušnje. Pozabljajo pa na to, da so se jim psihofizične sposobnosti z leti samo še zmanjševale.
A veš, da ja. Če se za tabo nabere kolona vozil, ti pa voziš pod dovoljeno največjo hitrostjo, potem oviraš promet in si se dolžan na najbližjem varnem mestu ustaviti in spustiti kolono vozil mimo. Potem se spet lahko vključiš in nadaljuješ v svojem tempu. Vsa znanost prometnih predpisov je pravzaprav to. Tu ne šteje tvoj subjektiven občutek, da ostali divjajo, pač pa samo dejstvo, da si počasnejši, ostali pa te ne morejo prehiteti, zato oviraš promet.
Sicer pa je res, da so večinoma mečkači že kot mladi, stari so potem samo še bolj. Enako velja za divjake. Že mladi so divjali, kot stari pa še vedno divjajo, ker se izgovarjajo na tiste famozne izkušnje. Pozabljajo pa na to, da so se jim psihofizične sposobnosti z leti samo še zmanjševale.
[/quote]
Po zakonu se vozi po omejitvah, če voziš do 20-30 km manj je vse ok, če voziš npr. 40 km pod omejitvijo hitrosti se smatra za oviranje prometa in je zato predpisana kazen. Torej če je omejitev 90 in nekdo vozi 80 km na uro za njim pa se nabere kolona vozil, ni kriv voznik, ki vozi 80 km na uro saj pelje po omejitvah. Bolje 80 kot 100 kar je že nad dovoljeno omejitev hitrosti.
A veš, da ja. Če se za tabo nabere kolona vozil, ti pa voziš pod dovoljeno največjo hitrostjo, potem oviraš promet in si se dolžan na najbližjem varnem mestu ustaviti in spustiti kolono vozil mimo. Potem se spet lahko vključiš in nadaljuješ v svojem tempu. Vsa znanost prometnih predpisov je pravzaprav to. Tu ne šteje tvoj subjektiven občutek, da ostali divjajo, pač pa samo dejstvo, da si počasnejši, ostali pa te ne morejo prehiteti, zato oviraš promet.
Sicer pa je res, da so večinoma mečkači že kot mladi, stari so potem samo še bolj. Enako velja za divjake. Že mladi so divjali, kot stari pa še vedno divjajo, ker se izgovarjajo na tiste famozne izkušnje. Pozabljajo pa na to, da so se jim psihofizične sposobnosti z leti samo še zmanjševale.
[/quote]
Blesavo tele, ki nima pojma o zakonih. Pa najbolj pametuje.
Po zakonu se vozi po omejitvah, če voziš do 20-30 km manj je vse ok, če voziš npr. 40 km pod omejitvijo hitrosti se smatra za oviranje prometa in je zato predpisana kazen. Torej če je omejitev 90 in nekdo vozi 80 km na uro za njim pa se nabere kolona vozil, ni kriv voznik, ki vozi 80 km na uro saj pelje po omejitvah. Bolje 80 kot 100 kar je že nad dovoljeno omejitev hitrosti.
[/quote]
Seveda. In ti si ekspert…
Hej, štručki, malo vprašaj policaja, če je to res. Mogoče mu kar pokaži, pa boš dobil odgovor v obliki plačilnega naloga, ker bo OVIRAL promet , ko se bo za tabo nabrala kolona vozil.
Neverjetno, a ste tu skoncentrirani sami tisti, ki ste izpit kupili? Pa sami starčki?
[/quote]
Kje se neha hitrost prilagojena voznim razmeram (namreč to ti žandar napiše, če narediš pizdarijo)in kje se začne oviranje?
In kje pise, da je 20 do 30 km manj vedno ok? Ekspert, kot si ti, menda ne bo imel tezav to strokovno utemeljiti.
[/quote]
Nisi me prav razumel, najbolj ok je po omejitvi, 20-30 km manj je še dopustno, kar je manj je kaznivo, enako kot prehitro. Seveda pa vožnjo prilagodimo tudi glede na razmere, dež, sneg, megla…