Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek A zdaj bi nam pa starejšem še vozniško vzeli banda pokvarjena!?

A zdaj bi nam pa starejšem še vozniško vzeli banda pokvarjena!?

“Ne jebi ježa u leđa”

Pol ure!
Nehaj srat.

dejmo drgač rečt..
koliko voznikov nad 60 let naredi koliko km oz na koliko km naredijo 60 letniki pizdarijo..
enako naredimo na druge generacije..
ker lahko mamo primer ko statistika reče da sta bili 2 nesreči..
eno je povzročil 30 letnik..
eno pa 66 letnik..
no če vzameš v obzir da 30 letnik dela 30000km letno..
66 letnik pa 5000..
30 letnik jih dela v “prime” tim-u (jutranje konice, popoldanske konice, tujina)
66 letnik jih dela pa v nedeljo popoldne al pa ob “10h zjutraj na poti v LIDL”

a bomo kej o tej temi rekl..gigafrik..
iz 10 rib..ni problem 1 prov spečt..
iz ene ribe je pa težko 100 ldi nahrant..to zna le… jezus..

dejmo drgač rečt..
koliko voznikov nad 60 let naredi koliko km oz na koliko km naredijo 60 letniki pizdarijo..
enako naredimo na druge generacije..
ker lahko mamo primer ko statistika reče da sta bili 2 nesreči..
eno je povzročil 30 letnik..
eno pa 66 letnik..
no če vzameš v obzir da 30 letnik dela 30000km letno..
66 letnik pa 5000..
30 letnik jih dela v “prime” tim-u (jutranje konice, popoldanske konice, tujina)
66 letnik jih dela pa v nedeljo popoldne al pa ob “10h zjutraj na poti v LIDL”

a bomo kej o tej temi rekl..gigafrik..
iz 10 rib..ni problem 1 prov spečt..
iz ene ribe je pa težko 100 ldi nahrant..to zna le… jezus..
[/quote]

zzzzzzzzzzzzz eno ribo!

zzzzzzzzzzzzz eno ribo!
[/quote]

hvala za popravek.
je pa res, da se bo zemlja še kar naprej vrtela, ne glede na nepravilno uporabo predloga.
nisem vedel, da je pravilna slovnica pogoj, da je post ali argumentacija..veljavna.

“Ne jebi ježa u leđa”

Pol ure!
Nehaj srat.
[/quote]

Oboje zgoraj opisano je resnično. Ti pa verjemi, ali pa pač ne. Tvoj problem. Verjetno pa vedno večji, ker si pač že v letih. Takrat pa je res prebava ena od bistvenih stvari v življenju. Ampak takrat pa raje pusti avto pri miru, da ne bo kakšnega s.ranja. 😛

dejmo drgač rečt..
koliko voznikov nad 60 let naredi koliko km oz na koliko km naredijo 60 letniki pizdarijo..
enako naredimo na druge generacije..
ker lahko mamo primer ko statistika reče da sta bili 2 nesreči..
eno je povzročil 30 letnik..
eno pa 66 letnik..
no če vzameš v obzir da 30 letnik dela 30000km letno..
66 letnik pa 5000..
30 letnik jih dela v “prime” tim-u (jutranje konice, popoldanske konice, tujina)
66 letnik jih dela pa v nedeljo popoldne al pa ob “10h zjutraj na poti v LIDL”

a bomo kej o tej temi rekl..gigafrik..
iz 10 rib..ni problem 1 prov spečt..
iz ene ribe je pa težko 100 ldi nahrant..to zna le… jezus..
[/quote]
Že pred parimi meseci je na tem čveku bila odprta tema o nevarnih starejših voznikih. Najbrž je prav tu bilo posejano seme za zakonske ukrepe.
Tako v pretekli kot v sedanji temi zagovarjam dejstvo, da so nevarni nedeljski vozniki, torej tisti z malo prevoženimi kilometri, ne glede na starost! Če frišni šofer takoj po izpitu začne nabirat kilometre, se v parih letih toliko izuri, da se tudi po morebitni prekinitvi (recimo zaradi bolezni) še naprej dobro znajde v prometu. Čim pa takoj po izpitu nima možnosti nabiranja kilometrov, ne more dobiti rutine in ostane nedeljski voznik. Poleg tega obstaja še en faktor, pa ne vem, če ga je že kdo omenil. To je “posluh” za sodelovanje v prometu! Če smo brez posluha za glasbo, nas ne sprejmejo v noben zbor, ker bi fušali. Na cesti pa je kar nekaj šoferjev, ki za promet nimajo nobenega smisla, pa jim tega tudi rutina ne more dati. Najslabša kombinacija je seveda nedejski voznik brez posluha za promet. Pa to velja za staro in mlado!

hvala za popravek.
je pa res, da se bo zemlja še kar naprej vrtela, ne glede na nepravilno uporabo predloga.
nisem vedel, da je pravilna slovnica pogoj, da je post ali argumentacija..veljavna.
[/quote]

Kdor ne ceni se sam, podlaga je tujčevi peti.

Kdo bo cenil tvoj jezik, če ga ne boš sam!

Lepa primerjava gradbenega žerjava in piščančjega zrezka. :)))))))

dejmo drgač rečt..
koliko voznikov nad 60 let naredi koliko km oz na koliko km naredijo 60 letniki pizdarijo..
enako naredimo na druge generacije..
ker lahko mamo primer ko statistika reče da sta bili 2 nesreči..
eno je povzročil 30 letnik..
eno pa 66 letnik..
no če vzameš v obzir da 30 letnik dela 30000km letno..
66 letnik pa 5000..
30 letnik jih dela v “prime” tim-u (jutranje konice, popoldanske konice, tujina)
66 letnik jih dela pa v nedeljo popoldne al pa ob “10h zjutraj na poti v LIDL”

a bomo kej o tej temi rekl..gigafrik..
iz 10 rib..ni problem 1 prov spečt..
iz ene ribe je pa težko 100 ldi nahrant..to zna le… jezus..
[/quote]

Kdo je zdaj v “prime time”, 30-letnik ali prometne konice? :))))))))))))))
Se pa strinjam s primerjavo.

Mi je pa sicer nepojmljivo, da nekdo vozi in mu ne potegne, da gre v napačno smer, ko v isto smer vozijo na nasprotni strani avtoceste pa še nasproti mu prihaja vse polno vozil, v njegovo smer pa ni nikogar.

dejmo drgač rečt..
koliko voznikov nad 60 let naredi koliko km oz na koliko km naredijo 60 letniki pizdarijo..
enako naredimo na druge generacije..
ker lahko mamo primer ko statistika reče da sta bili 2 nesreči..
eno je povzročil 30 letnik..
eno pa 66 letnik..
no če vzameš v obzir da 30 letnik dela 30000km letno..
66 letnik pa 5000..
30 letnik jih dela v “prime” tim-u (jutranje konice, popoldanske konice, tujina)
66 letnik jih dela pa v nedeljo popoldne al pa ob “10h zjutraj na poti v LIDL”

a bomo kej o tej temi rekl..gigafrik..
iz 10 rib..ni problem 1 prov spečt..
iz ene ribe je pa težko 100 ldi nahrant..to zna le… jezus..
[/quote]
Pa statistika še pravi, da četrtino nesreč povzročijo mlajši od 25 let, Ti pa ne vozijo prav veliko, svojih avtov večina nima, vozijo s sposojenimi od fotra, so pa v najboljši fizični kondiciji, refleksi najboljši, pa tudi znanje predpisov najboljše, ker so ravno iz avtošole. Pa se vseeno največ zaletavajo.
Nesreče se pa več dogajajo takrat, ko je veliko prometa ampak takrat, ko ga je malo. Ob reg popoldan na celovški v največji konici se ni še noben ubil, so se pa že ponoči, ko je malo prometa.
Koliko pa kdo kilometrov naredi po starosti pa statistike ni, so samo tvoja ugobanja.
Pa tudi invalidi so manj sposobni vozit, pa nosečnice (še stojijo težko na avtobusu pravite….) Boste njim tudi vzeli izpite?

Tako gre to, najprej medicinci ugotovijo, da bi lahko še kaj zaslužili, pogledajo, kje bi se dalo kaj postrgat, in predlagajo, da bi uvedli še zdravstvene preglede za starejše. In začnejo lobirat za spremembo zakona. Država, ki pri vsakem računu potegne zraven procente je tudi zainteresirana, da kaj zasluži. Treba je samo še prepričat ljudi o potrebnosti tega ukrepa, pa mečejo kosti na forume, pa zainteresirani sedaj na vse pretege pljuvajo po starejših, koliko nesreč povzročajo (čeprav so statistično varnejši od mladih), pa zagovarjajo kasiranje. Oblast pa spremlja, če zagovorniki kasiranja uspejo prepričat določen procent ljudi, v nov zakon, potem ga sprejmejo. Čeprav dobro vedo, da bo ta ukrep prinesel samo zaslužek medicincem in državi (isto avtošolam), na prometno varnost pa nima prav nobenega vpliva.

Kar spomnite se nekaj let nazaj (po mačkovi nedreči) , kako ste zahtevali višje kazni za vožnje kontra po AC, seveda vam je oblast z veseljem ustregla in zvišala kazni, Pa mislite da je voženj kontra po AC sedaj kaj manj?
In samo bedaki ste takrat skakali od veselja, ko so se kazni povečali za 3x, prepričani da odsedaj ne bo več nihče poljal kontra. No sedaj se zgodba ponavlja s tarimi triki, le da ste se tokrat spravili na strejše.

Zdravnik ni jasnoviden, da bi lahko ugotovil, kdo bo v naslednjih letih povzročil nesrečo in kdo ne bo. Pa sam pregledi so že sedaj za tiste nad 80. In koliko takšnih, ki noso za volan pregled uspešno opravi, pa niso ravno za volan? – hehe najbrž kar vsi, če ne večina.

Kot pravim, za kakimi temami se skriva samo želja po kasiranju, – tokrat bi kasirali starejšim, vsi ti predlagani ukrepi pa nimajo veze z varnostjo na cestah.

Kako da pa za tegale niso pri izpitni vožnji ugotovili, da ne zna vozit, pa da ne pozna pravil, pa zdravniki da nima dobrih refleksov… pa ni dolgo, kar so ga pregledovali, testirali….
https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/pogresanega-motorista-nasli-mrtvega-v-globeli.html

Pogledal v današnji nedeljski dnevnik, ki poroča, da je bilo v prejšnjem tednu 5 nesreč s smrtnim izidom.
Povzročitelji pa stari 20, 29, 26, 46 in 47 let. torej daleč do penzije.
Kje imate penzioniste, pa kakšne ukrepe si boste pa proti tej starostni kategoriji izmislili ?

Tako gre to, najprej medicinci ugotovijo, da bi lahko še kaj zaslužili, pogledajo, kje bi se dalo kaj postrgat, in predlagajo, da bi uvedli še zdravstvene preglede za starejše. In začnejo lobirat za spremembo zakona. Država, ki pri vsakem računu potegne zraven procente je tudi zainteresirana, da kaj zasluži. Treba je samo še prepričat ljudi o potrebnosti tega ukrepa, pa mečejo kosti na forume, pa zainteresirani sedaj na vse pretege pljuvajo po starejših, koliko nesreč povzročajo (čeprav so statistično varnejši od mladih), pa zagovarjajo kasiranje. Oblast pa spremlja, če zagovorniki kasiranja uspejo prepričat določen procent ljudi, v nov zakon, potem ga sprejmejo. Čeprav dobro vedo, da bo ta ukrep prinesel samo zaslužek medicincem in državi (isto avtošolam), na prometno varnost pa nima prav nobenega vpliva.

Kar spomnite se nekaj let nazaj (po mačkovi nedreči) , kako ste zahtevali višje kazni za vožnje kontra po AC, seveda vam je oblast z veseljem ustregla in zvišala kazni, Pa mislite da je voženj kontra po AC sedaj kaj manj?
In samo bedaki ste takrat skakali od veselja, ko so se kazni povečali za 3x, prepričani da odsedaj ne bo več nihče poljal kontra. No sedaj se zgodba ponavlja s tarimi triki, le da ste se tokrat spravili na strejše.

Zdravnik ni jasnoviden, da bi lahko ugotovil, kdo bo v naslednjih letih povzročil nesrečo in kdo ne bo. Pa sam pregledi so že sedaj za tiste nad 80. In koliko takšnih, ki noso za volan pregled uspešno opravi, pa niso ravno za volan? – hehe najbrž kar vsi, če ne večina.

Kot pravim, za kakimi temami se skriva samo želja po kasiranju, – tokrat bi kasirali starejšim, vsi ti predlagani ukrepi pa nimajo veze z varnostjo na cestah.

Kako da pa za tegale niso pri izpitni vožnji ugotovili, da ne zna vozit, pa da ne pozna pravil, pa zdravniki da nima dobrih refleksov… pa ni dolgo, kar so ga pregledovali, testirali….
https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/pogresanega-motorista-nasli-mrtvega-v-globeli.html
[/quote]
O madonca, a tako teče ta zadeva. Hvala za razbitje moje naivne predstave, ker mi ni padlo na misel, da imajo lobiji tudi na tem področju prste vmes, ko so že itak povsod razpredeni.

Ja, kot sem napisal, medicinci dela so ugotovili, da premalo zaslužijo z zdravniškimi pregledi zdravih 18-letnikov in s službenimi pregledi, na katere marsikatera firma delavcev sploh ne pošlje, zato iščejo nove vire financiranja in tako so lansirali, da bi “bilo pametno” pregledovati voznike že po 65 letu.

Po taki politiki, bodo kmalu vsi vozniki morali zaradi starosti opravljati dodatne zdravniške preglede. To je predlog samo zato, da nekdo služi. Kaj pa mladi mulci in mule, ki dobijo avto od staršev in zavestno kršijo in vozijo čez omejitev. Taki bi tudi rabili kak ostrejši prijem, ker so nevarni na cesti.


O madonca, a tako teče ta zadeva. Hvala za razbitje moje naivne predstave, ker mi ni padlo na misel, da imajo lobiji tudi na tem področju prste vmes, ko so že itak povsod razpredeni.
[/quote]
Lepo da priznaš, da je tvoja predstana naivna. Bod prepričan, da tole zagovarjajo in prepričujejo ljudi tisti, ki imajo od tega materialno korist.

No če bi pazljivo spremljal Kanglerjovo sojenje bi vedel, da je bil ujet v prisluhe, iz katerih je razvidno da je imel ekipo 24/7, ki je imela nalogo po vseh forumih , portalih, v komentarjih zagovarjat njegove inkasantske radarje – pa kako so se dogovarjali kdo bo kdaj in kaj pisal.


Bi znalo držat. Sam sem prepričan, da gre samo za evrčke. Deli in vladaj.

New Report

Close