Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Bencin ali dizel

Bencin ali dizel

Nehajte no kupovati te smrdljive dizle. Vsakodnevno se dušim za kakšnim.

Vsekakor bencinar !!! Manjši stroški vzdrževanja. Pišeš da hodiš v tujini, glej malo naprej z bencinarjem ne bo problem se pripeljat v katero koli mesto prav do centra za dizle že obstajajo omejitve, poraba pa je tam tam pri dizlu in bencinarju… lahko pa na bencinarja daš plin in se voziš res zelo poceni skoraj zastonj.
[/quote]
Ima precej manjšo kurilno vrednost in ga porabi več, strošek predelave novejših motorjev je višji, redni pregledi plinotesnosti tudi stanejo in vse skupaj se v kratkem času izide le za zelo močne bencinske motorje nad 200 kW. Če pa kaj od tega izpustiš, imaš pa probleme z motorjem.

Nekako tako kot če bukova drva menjaš za smrekova. Grelo sicer bo, ampak to ni to.

Tvoj mehankar je specialist za volkswagine in tu zato odsvetuje renaultov dizel;tezave vw z 2.0 dizlu pa lepo zamolci al z1.6 tdi motorji

Juke ima popolnoma isti motor, začuda pa pritožb čez Nissan ni. Točijo na Nissan servisih boljše olje?

Plinifikacija sodobnih varčnih bencinarjev z direktnim vbrizgom in turbo polnilnikom je nerentabilna.
Plinificira se predvsem bencinarje, ki so tehnološko zastareli.
[/quote]

Se pravi vsi avtomobili s serijskim CNG in LPG pogonom imajo “stare” motorje? Dizelski, ki se jim je dokazalo umazanosti in zastarelost, pa “novi”?

Italijani, francozi, nizozemci in švicarji, ki dodatno predelujejo na plin (LPG) so pa čudaki. Pa tudi bencinske črpalke, ki jih je vedno več tudi s plinom, so neko čudaško stanje?

Valjda, sosed, ki je plug-in Priusa predelal še na plin, pa ekološki fanatik. Kam gre ta svet?

De omnibus disputandum..


Ima precej manjšo kurilno vrednost in ga porabi več, strošek predelave novejših motorjev je višji, redni pregledi plinotesnosti tudi stanejo in vse skupaj se v kratkem času izide le za zelo močne bencinske motorje nad 200 kW. Če pa kaj od tega izpustiš, imaš pa probleme z motorjem.

Nekako tako kot če bukova drva menjaš za smrekova. Grelo sicer bo, ampak to ni to.
[/quote]

Imamo dva plina, zato vaša trditev ne drži, ker se nahajata na obeh polih:

CNG je energetsko najbolj “poln” na kilogram plina: 13,3 KW/h
Dizel 9,9 KW/h
Bencin 8,6 KW/h
LPG 6,8 KW/h

De omnibus disputandum..

Definitivno bencinar, dizli so vsi v k….. Same slabe izkušnje.

Se pravi vsi avtomobili s serijskim CNG in LPG pogonom imajo “stare” motorje? Dizelski, ki se jim je dokazalo umazanosti in zastarelost, pa “novi”?

Italijani, francozi, nizozemci in švicarji, ki dodatno predelujejo na plin (LPG) so pa čudaki. Pa tudi bencinske črpalke, ki jih je vedno več tudi s plinom, so neko čudaško stanje?

Valjda, sosed, ki je plug-in Priusa predelal še na plin, pa ekološki fanatik. Kam gre ta svet?
[/quote]
V Sloveniji plinske predelave niso subvencionirane kot so v Evropi. Menjaj posel.

Imamo dva plina, zato vaša trditev ne drži, ker se nahajata na obeh polih:

CNG je energetsko najbolj “poln” na kilogram plina: 13,3 KW/h
Dizel 9,9 KW/h
Bencin 8,6 KW/h
LPG 6,8 KW/h
[/quote]
Najprej preveri, koliko plačaš za te tvoje kW na črpalki, v katerih enotah se prodajajo (kilogrami ali litri) in kolikšna je razlika v predelavi med CNG in LPG sistemom, predvsem zaradi visokotlačne zasnove. Mogoče ti bo potem bolj jasno, zakaj mešanje hrušk in jabolk na forumih nima nobene zveze z resničnim življenjem.

Vaš link

V Sloveniji imamo trenutno štiri javne polnilne postaje na stisnjen zemeljski plin (SZP):

v Ljubljani (Cesta Ljubljanske brigade 1 in P+R Dolgi most),
Mariboru (Zagrebška cesta 71) in
na Jesenicah (Cesta železarjev 8).

Hvala lepa za tak plin, da ga točijo štiri črpalke!


Najprej preveri, koliko plačaš za te tvoje kW na črpalki, v katerih enotah se prodajajo (kilogrami ali litri) in kolikšna je razlika v predelavi med CNG in LPG sistemom, predvsem zaradi visokotlačne zasnove. Mogoče ti bo potem bolj jasno, zakaj mešanje hrušk in jabolk na forumih nima nobene zveze z resničnim življenjem.

Vaš link
[/quote]
Enako. Ni govora o “predelavi”, temveč serijsko predelanih vozilih.

CNG se prodaja v Kg, cena cca 0,75 EUR/kg
Dizel v l: 1,217 EUR/l
Bencin v l: 1,26 EUR/l
LPG v l: 0,67 EUR/l

Vir: https://www.plinske-crpalke.si/cene in http://www.energetika-lj.si/ceniki/cenik-cng

Glede energetskih vrednosti se lahko pritožiš Auto Bildu, izdano v št. 43, 27.10.2017:
[attachment=0]Auto Bild 43.png[/attachment]

De omnibus disputandum..

V Sloveniji imamo trenutno štiri javne polnilne postaje na stisnjen zemeljski plin (SZP):

v Ljubljani (Cesta Ljubljanske brigade 1 in P+R Dolgi most),
Mariboru (Zagrebška cesta 71) in
na Jesenicah (Cesta železarjev 8).

Hvala lepa za tak plin, da ga točijo štiri črpalke!
[/quote]

Zato sem tudi zapisal, da v Sloveniji, trenutno ne pride ravno v poštev. Najbolj široka tovrstna ponudba je v Italiji.

Vseeno zanimivo pa bo videti, kateri energent bo koval prihodnost. Prednost bi verjetno bila, da noben ne prevzame monopola.

De omnibus disputandum..


V Sloveniji plinske predelave niso subvencionirane kot so v Evropi. Menjaj posel.
[/quote]
Ponavljam, ni govora o “predelavah” temveč o serijsko izdelanih vozilih na plinski pogon.
Pretežno je to Opel, nekaj Fordov in Dacie.

De omnibus disputandum..


Enako. Ni govora o “predelavi”, temveč serijsko predelanih vozilih.

CNG se prodaja v Kg, cena cca 0,75 EUR/kg
Dizel v l: 1,217 EUR/l
Bencin v l: 1,26 EUR/l
LPG v l: 0,67 EUR/l

Vir: https://www.plinske-crpalke.si/cene in http://www.energetika-lj.si/ceniki/cenik-cng

[/quote]

Ceno CNG si navedel brez ddv, cene ostalih goriv pa z ddv. Te kdo plačuje za zavajanje ali to delaš ljubiteljsko?

Ceno CNG si navedel brez ddv, cene ostalih goriv pa z ddv. Te kdo plačuje za zavajanje ali to delaš ljubiteljsko?
[/quote]
Popravek 0,92 EUR/kg.
Hvala.

De omnibus disputandum..

Končno ena ženska ki razmišlja z svojo glavo z svojo glavo…

Kupiti avto z 200kW potem in ga predelati na plin, to je sele neumnost. Ampak hej, vazno da je velika cifra za se pohvalit, tudi ce ni potem niti za burek in je treba sirove luknjice jesti.
Taki pacienti so nekje na nivoju tistih, ki skesirajo vse kar imajo za avto na lizing, potem pa jamrajo, da “ni”…


Ponavljam, ni govora o “predelavah” temveč o serijsko izdelanih vozilih na plinski pogon.
Pretežno je to Opel, nekaj Fordov in Dacie.
[/quote]

Pa imata motorja v teh avtih direktni vbrizg?
Pred leti sem se zanimal za serijski Ford Mondeo bencin/plin. Kupil bi ga lahko v Italiji, pri nas pa ga ne bi mogel niti servisirati. Razlog: Ford pri nas ni dobil subvencij, zakonodaja je tiščala v smer dizla, zato ni imelo smisla investirati v servisno mrežo za ta vozila.

Pri VAG so te reči še v povojih in če si hotel predelati avto na plin pri kakem predelovalcu so povedali:
Poseg v motor je korenit, v glavo motorja je potrebno za vsak cilinder izvrtati dodatno luknjo za plinski injektor. Na garancijo lahko pozabite. Druga možnost pa je vgradnja plinskih injektorjev v sesalne cevi. V tem primeru pa je končni rezultat porabe plin/bencin v razmerju 20/80. Človek, ki se s tem ukvarja že leta je povedal, da se mi to cenovno splača le, če dela 100k km ali več letno.

Čisto druga pesem pa so bili Opli, Renaulti, Fordi… Ti proizvajalci so bili še nekaj let nazaj prav vsi na indirektnem vbrizgu, zato je bila poraba bencina večja in predelava na plin lažja in cenejša.

Sam sem še vedno na dizlu, ker se mi zaradi razdalj, ki jih letno prevozim ne izplača prav nič drugega. Tudi moj stroškovnik je sicer do sedaj še vedno kazal na to, da so me servisi mojih dizlov do sedaj še vedno stali manj kot servisi primerljivih bencinarjev, čeprav so razne študije po moto revijah kazale druge tabele.

Pa imata motorja v teh avtih direktni vbrizg?
Pred leti sem se zanimal za serijski Ford Mondeo bencin/plin. Kupil bi ga lahko v Italiji, pri nas pa ga ne bi mogel niti servisirati. Razlog: Ford pri nas ni dobil subvencij, zakonodaja je tiščala v smer dizla, zato ni imelo smisla investirati v servisno mrežo za ta vozila.

Pri VAG so te reči še v povojih in če si hotel predelati avto na plin pri kakem predelovalcu so povedali:
Poseg v motor je korenit, v glavo motorja je potrebno za vsak cilinder izvrtati dodatno luknjo za plinski injektor. Na garancijo lahko pozabite. Druga možnost pa je vgradnja plinskih injektorjev v sesalne cevi. V tem primeru pa je končni rezultat porabe plin/bencin v razmerju 20/80. Človek, ki se s tem ukvarja že leta je povedal, da se mi to cenovno splača le, če dela 100k km ali več letno.

Čisto druga pesem pa so bili Opli, Renaulti, Fordi… Ti proizvajalci so bili še nekaj let nazaj prav vsi na indirektnem vbrizgu, zato je bila poraba bencina večja in predelava na plin lažja in cenejša.

Sam sem še vedno na dizlu, ker se mi zaradi razdalj, ki jih letno prevozim ne izplača prav nič drugega. Tudi moj stroškovnik je sicer do sedaj še vedno kazal na to, da so me servisi mojih dizlov do sedaj še vedno stali manj kot servisi primerljivih bencinarjev, čeprav so razne študije po moto revijah kazale druge tabele.
[/quote]

Tole o cenejših servisih za dizel ti sicer ne verjamem, ker so že potrebni deli za dizle dražji. Net vse prenese, morda nisi imel kakih izrednih stroškov in zato veliko srečo. Vzdrževanje dizla je preprosto dražje, kamorkoli pogledaš, kateri koli forum ali strokovne članke s konkretnimi cenami, bo tako pisalo.

Kdaj se višji stroški dizla (nabavna cena in vzdrževanje) povrnejo, je odvisno tako od nabavne cene kot od narejenih avtomobilov. Pri nekaterih avtih šele po 100.000 km.

Se pravi vsi avtomobili s serijskim CNG in LPG pogonom imajo “stare” motorje? Dizelski, ki se jim je dokazalo umazanosti in zastarelost, pa “novi”?

Italijani, francozi, nizozemci in švicarji, ki dodatno predelujejo na plin (LPG) so pa čudaki. Pa tudi bencinske črpalke, ki jih je vedno več tudi s plinom, so neko čudaško stanje?

Valjda, sosed, ki je plug-in Priusa predelal še na plin, pa ekološki fanatik. Kam gre ta svet?
[/quote]

Ne obračaj besed. Govora je bilo o tehnično zastarelih in sodobnih bencinarjih.
Tudi z dizli bi bilo precej drugače, če bi se proizvajalci dogovorili za 40-literski tank AdBlue namesto, da so se dogovorili za 15-literskega. Zakaj so izbrali manjšega? Ker bi zasnovo avta morali močno spremeniti in to bi vplivalo na porabo, na prostornost in na koncu tudi na ceno.
Ne glede na vse pa se vse premalo ljudi vpraša na kakšnem energentu so gospodinjstva v mestu, kako je z izpusti mestne toplarne (v Mostah pozimi večkrat sneži, a ko se ta drobni sneg stopi, ostanejo le črne saje delcev PM10 in večjih). Za Koper oz. Tržaški zaliv je pa sploh zanimivo, ker je tam veliko ladijskega prometa, ki ga poganja pretežno mazut in premogova suspenzija. 10 takih tankerjev, ki razvažajo nafto po svetu, zrak zapaca precej bolj kot vsi trenutno vozeči avtomobili.
Prav je, da se premika v smeri izboljšanja izpustov, a se reči lotevamo na napačnem koncu. Konec koncev pa tudi benzeni niso nedolžni kar se kancerogenosti tiče.

Zanimiva so tudi dejstva glede učinkovitosti energije pridobljene od sončne svetlobe, kjer še vedno pišejo o majhnih izkoristkih in slabi rentabilnosti, ki sloni predvsem na subvencijah. ki jih elektro podjetja plačujejo predvsem iz naslova cenene jedrske energije in backup enot, ki se delno napajajo z najbolj umazanim energentom – lignitom.

Aja… pa da ne pozabim omeniti še naravovarstveniško divje nasprotovanje jedrski energiji.

Tole o cenejših servisih za dizel ti sicer ne verjamem, ker so že potrebni deli za dizle dražji. Net vse prenese, morda nisi imel kakih izrednih stroškov in zato veliko srečo. Vzdrževanje dizla je preprosto dražje, kamorkoli pogledaš, kateri koli forum ali strokovne članke s konkretnimi cenami, bo tako pisalo.

Kdaj se višji stroški dizla (nabavna cena in vzdrževanje) povrnejo, je odvisno tako od nabavne cene kot od narejenih avtomobilov. Pri nekaterih avtih šele po 100.000 km.
[/quote]

Drži, svoje avte sem prodajal šele po tem, ko sem z njim prevozil 300k do 400k km. Avte sem pretežno vzdrževal sam. Zaradi okvare nisem nikoli ostal na cesti. To se mi je zgodilo pred domačim bivališčem le dvakrat in še to pozimi zaradi Petrolove nafte katastrofalno slabe kakovosti, ki po analizi , ki so jo naredili pri Delu, ni dosegala niti slovenskih z zakonom določenih standardov.
Ljudje, ki pa servisirate avte izključno pri pooblaščenih mehanikih pa pač plačate za servise več, čeprav se da najti tudi kakega dobrega mehanika na vasi, ki vam avto poservisira po zelo ugodni ceni. Tudi podaljševanje garancijskih rokov ima svoj ekonomski učinek… 😉

Tole o cenejših servisih za dizel ti sicer ne verjamem, ker so že potrebni deli za dizle dražji. Net vse prenese, morda nisi imel kakih izrednih stroškov in zato veliko srečo. Vzdrževanje dizla je preprosto dražje, kamorkoli pogledaš, kateri koli forum ali strokovne članke s konkretnimi cenami, bo tako pisalo.

Kdaj se višji stroški dizla (nabavna cena in vzdrževanje) povrnejo, je odvisno tako od nabavne cene kot od narejenih avtomobilov. Pri nekaterih avtih šele po 100.000 km.
[/quote]

Pa da ne pozabim: Izredni stroški pri dizlih so neposredno povezani s samo uporabo avta. Če ga hladnega priganjaš ali goniš na previsokih obratih ali pa ga voziš pretežno na kratke razdalje, se možnost “nepredvidenih” okvar poveča za nekajkrat.

Plin odsvetujejo vgrajevat v PSA grupo (peugeot v večini), kako je z Renaultom ne vem. Zaradi zaostrovanj zakonov in omejevanj dizelsko gnanih vozil bi tudi sam bolj priporočal bencinarja, še posebej ker bo nekaj kilometrov tudi izven SLO, Nemci so ponekod že prepovedali vožnje v središčih več večjih mest…

Prekajen meso dl cajt gvera;)

Tole o cenejših servisih za dizel ti sicer ne verjamem, ker so že potrebni deli za dizle dražji. Net vse prenese, morda nisi imel kakih izrednih stroškov in zato veliko srečo. Vzdrževanje dizla je preprosto dražje, kamorkoli pogledaš, kateri koli forum ali strokovne članke s konkretnimi cenami, bo tako pisalo.

Kdaj se višji stroški dizla (nabavna cena in vzdrževanje) povrnejo, je odvisno tako od nabavne cene kot od narejenih avtomobilov. Pri nekaterih avtih šele po 100.000 km.
[/quote]

Cene rednih servisov so popolnoma primerljive. Problem so okvare, ki so povezane s samo konstrukcijo dizlov- turbine, šobe, črpalke, dvomasni vztrajniki, sklopke, vpetje motorja. Navor in kilometri delajo svoje, tudi ob normalni uporabi in rednem vzdrževanju.

Do okvar zaradi napacne voznje pri hladnem motorju lahko pride tako pri dizlu kot pri bencinarju. Sploh pa pri teh novejsih navitih turbo bencinskih kavnih mlinckih.

New Report

Close