Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Bencin ali dizel

Bencin ali dizel

Do okvar zaradi napacne voznje pri hladnem motorju lahko pride tako pri dizlu kot pri bencinarju. Sploh pa pri teh novejsih navitih turbo bencinskih kavnih mlinckih.
[/quote]

Zdaj pa pravilno vožnjo s hladnim motorjem še razloži ženskam, metroseksualcem in ostalim tehnično razgledanim cvetkam. Pa ob tem še pravilno uporabo smernikov.

Po mojih izkusnjah zenske se najbolj razumejo zadevo. Jim poves, da morajo lepo mirno voziti, dokler dolocen kazalec ne pride na doloceno mesto ali pa dokler dolocena lucka ne ugasne in to je to. :))))

Do okvar zaradi napacne voznje pri hladnem motorju lahko pride tako pri dizlu kot pri bencinarju. Sploh pa pri teh novejsih navitih turbo bencinskih kavnih mlinckih.
[/quote]

Drži.

Po mojih izkusnjah zenske se najbolj razumejo zadevo. Jim poves, da morajo lepo mirno voziti, dokler dolocen kazalec ne pride na doloceno mesto ali pa dokler dolocena lucka ne ugasne in to je to. :))))
[/quote]

Kdo bi si mislil, ampak tudi jaz vem, kateri kazalec je to, čeprav sem ženska. :)))

Kdo bi si mislil, ampak tudi jaz vem, kateri kazalec je to, čeprav sem ženska. :)))
[/quote]

Še enkrat preberi:-)))

Kdo bi si mislil, ampak tudi jaz vem, kateri kazalec je to, čeprav sem ženska. :)))
[/quote]

V to pa res nisem dvomil… :))))

Še enkrat preberi:-)))
[/quote]

En moški pač je tak kavalir, da sigurno ni mislil podcenjujoče do žensk. Nekateri moški so pravi reveži kar se strojev tiče, da jih marsikatera ženska v znanju in iznajdljivosti prekaša. In to taki moški, ki imajo srednjo strojno šolo npr.

Še enkrat preberi:-)))
[/quote]

Je čisto prav razumela, brez skrbi… ;))

Kdo bi si mislil, ampak tudi jaz vem, kateri kazalec je to, čeprav sem ženska. :)))
[/quote]

Upam da ne misliš tistega za temperaturo hladilne tekočine, ker se le-ta segreje hitreje kot motorno olje.

Upam da ne misliš tistega za temperaturo hladilne tekočine, ker se le-ta segreje hitreje kot motorno olje.
[/quote]

Prvič, danes ima večina avtov dodane toplotne izmenjevalce za izmenjavo toplote med hladilno tekočino in vodo (poleg seveda izmenjave toplote v samem bloku in glavi motorja). Drugič, pri nizkih temperaturah je specifična toplota motornega olja skoraj pol manjša, kot specifična toplota hladilne tekočine. Iz teh dveh razlogov sledi, da temp. olja zelo hitro sledi temperaturi hladilne tekočine. Če torej gleda tisti kazalec, je čisto dovolj.

Prvič, danes ima večina avtov dodane toplotne izmenjevalce za izmenjavo toplote med hladilno tekočino in vodo (poleg seveda izmenjave toplote v samem bloku in glavi motorja). Drugič, pri nizkih temperaturah je specifična toplota motornega olja skoraj pol manjša, kot specifična toplota hladilne tekočine. Iz teh dveh razlogov sledi, da temp. olja zelo hitro sledi temperaturi hladilne tekočine. Če torej gleda tisti kazalec, je čisto dovolj.
[/quote]

No, to je pa tako, če imaš zveze pri enem moškem pač. :)))

En moški pač je tak kavalir, da sigurno ni mislil podcenjujoče do žensk. Nekateri moški so pravi reveži kar se strojev tiče, da jih marsikatera ženska v znanju in iznajdljivosti prekaša. In to taki moški, ki imajo srednjo strojno šolo npr.
[/quote]
Nikoli nisem razumel kaj ima spol s stroji. Če imaš voljo, se lahko naučiš in znaš kar hočeš. Ženska, ki se sklicuje na spol je izključno lena. Moški tudi.

Prvič, danes ima večina avtov dodane toplotne izmenjevalce za izmenjavo toplote med hladilno tekočino in vodo (poleg seveda izmenjave toplote v samem bloku in glavi motorja). Drugič, pri nizkih temperaturah je specifična toplota motornega olja skoraj pol manjša, kot specifična toplota hladilne tekočine. Iz teh dveh razlogov sledi, da temp. olja zelo hitro sledi temperaturi hladilne tekočine. Če torej gleda tisti kazalec, je čisto dovolj.
[/quote]

Prvič, toplotni izmenjevalec med hladilno tekočino in vodo ne obstaja, kvečjemu obstaja za izmenjavo toplote med hladilno tekočino in oljem. Drugič, večina avtomobilov nima tega izmenjevalca, niti kazalca temperature olja. Tretjič, olje se segreva precej počasneje kot hladilna tekočina, ŠE POSEBEJ pozimi. Četrtič, avta se ne turira vsaj 20 minut od pričetka vožnje, ne glede na to kaj kaže kazalec temperature. Petič, izkušnje s servisov so piskajoče turbine po vsaki malo ostrejši zimi ker vozniki ne upoštevajo tega preprostega pravila. In šestič, življenje ni internet.

Prvič, toplotni izmenjevalec med hladilno tekočino in vodo ne obstaja, kvečjemu obstaja za izmenjavo toplote med hladilno tekočino in oljem. Drugič, večina avtomobilov nima tega izmenjevalca, niti kazalca temperature olja. Tretjič, olje se segreva precej počasneje kot hladilna tekočina, ŠE POSEBEJ pozimi. Četrtič, avta se ne turira vsaj 20 minut od pričetka vožnje, ne glede na to kaj kaže kazalec temperature. Petič, izkušnje s servisov so piskajoče turbine po vsaki malo ostrejši zimi ker vozniki ne upoštevajo tega preprostega pravila. In šestič, življenje ni internet.
[/quote]
Torej je segrevanje olja odvisno od letnega časa in ne od temperature okolja/ poleg drugih stvari?
a si lahko še malo bolj vzvišen?

Prvič, toplotni izmenjevalec med hladilno tekočino in vodo ne obstaja, kvečjemu obstaja za izmenjavo toplote med hladilno tekočino in oljem. Drugič, večina avtomobilov nima tega izmenjevalca, niti kazalca temperature olja. Tretjič, olje se segreva precej počasneje kot hladilna tekočina, ŠE POSEBEJ pozimi. Četrtič, avta se ne turira vsaj 20 minut od pričetka vožnje, ne glede na to kaj kaže kazalec temperature. Petič, izkušnje s servisov so piskajoče turbine po vsaki malo ostrejši zimi ker vozniki ne upoštevajo tega preprostega pravila. In šestič, življenje ni internet.
[/quote]

Prvič, zatipkal sem se, priznam. Ampak je vsakemu jasno, kaj sem želel povedati. Drugič, precej novejših avtov sploh s turbino to zadevo ima. Tretjič, osnovnošolska fizika ti ne govori v prid-specifična toplota vode je 4200 kJ/kgK (pa recimo, da je v motorju nekaj manjša, ker ji je dodan antifriz, etilenglikol pa ima spec. toploto nižjo), olja pa recimo 2000 kJ/kgK. Seveda je neka razlika med trenutno temp. vode in olja, nima pa voda 80 stopinj, olje pa 10. Četrtič, kaj pa če jaz rečem, da se avta ne turira 10 min? Kako mi boš dokazal, da nimam prav in da je prav 20 min? To je kar neka izmišljena cifra. Petič izkušnje s servisov tudi kažejo, da se prav na servisih dogajajo hude svinjarije, da so razni filtri olja zamenjani samo na računu in podobno-posledic ne mislim razlagat. Šestič se pa strinjam, da življenje ni internet, zato ni potrebe, da mi dalje razlagaš stvari. ;))


Torej je segrevanje olja odvisno od letnega časa in ne od temperature okolja/ poleg drugih stvari?
a si lahko še malo bolj vzvišen?
[/quote]

Edini profit komentiranja stvari o katerih evidentno ne ve nič bo to, da bo kak naivnež mislil da lahko avto brez skrbi požene do konca takoj ko se hladilna tekočina doseže delovno temperaturo. Mu bo nato morda on osebno plačal menjavo kakšnega zavrtenega ojničnega ležaja ali ležaja turbine? Že tako ali tako je bila nekaj let kriza z motornimi olji, ki so jih nekateri vlivali glede na gradacijo in ne glede na zahtevan standard motorja. Ti motorji imajo zdaj precej večje zračnosti in zadnje kar potrebujejo je prehitro zimsko priganjanje za rušitev oljnega filma. Komentirajte tisto, na kar se spoznate.


Še enkrat: Toplotnega izmenjevalca hladilna tekočina-olje večina motorjev nima. Imajo pa skoraj vsi toplotni izmenjevalec hladilna tekočina- povratni plini. Ta nima nikakršne zveze z oljem.
Specifična toplota olja in hladilne tekočine: Kar trdiš je res, vendar je potrebno gledati celoten sistem obtoka. Hladilna tekočina je izpostavljena celotnemu bloku motorja, medtem ko se olje greje lokalno v ležajih in hladi v oljni kadi ali (to spet nimajo vsi avtomobili!) v ločenem oljnem hladilniku. Površina bloka je večja, ležajna površina pa manjša, zato se olje na delovno temperaturo segreje počasneje.
Čas ogrevanja olja na delovno temperaturo: 20 minut bo dovolj za 95{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} ljudi, ne glede na to kako huda je zima. To je izkustvena številka in ti si po tvojih tekstih zadnji ki lahko določi nižjo brez posledic za motorje. Življenje ni teorija. Filtrov ne bom komentiral, ker so za to povsem nepotrebno debato dokazovanja že dokazanega brezpredmetni.

2.0 TDI, eden bolj razširjenih motorjev za nadaljnje izobraževanje:
Vaš link


Še enkrat: Toplotnega izmenjevalca hladilna tekočina-olje večina motorjev nima. Imajo pa skoraj vsi toplotni izmenjevalec hladilna tekočina- povratni plini. Ta nima nikakršne zveze z oljem.
Specifična toplota olja in hladilne tekočine: Kar trdiš je res, vendar je potrebno gledati celoten sistem obtoka. Hladilna tekočina je izpostavljena celotnemu bloku motorja, medtem ko se olje greje lokalno v ležajih in hladi v oljni kadi ali (to spet nimajo vsi avtomobili!) v ločenem oljnem hladilniku. Površina bloka je večja, ležajna površina pa manjša, zato se olje na delovno temperaturo segreje počasneje.
Čas ogrevanja olja na delovno temperaturo: 20 minut bo dovolj za 95{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} ljudi, ne glede na to kako huda je zima. To je izkustvena številka in ti si po tvojih tekstih zadnji ki lahko določi nižjo brez posledic za motorje. Življenje ni teorija. Filtrov ne bom komentiral, ker so za to povsem nepotrebno debato dokazovanja že dokazanega brezpredmetni.

2.0 TDI, eden bolj razširjenih motorjev za nadaljnje izobraževanje:
Vaš link
[/quote]

Aha, Vag lover. Ne bom več sodeloval v tej debati. Škoda, da nisi tega že prej povedal. Pa lep večer še naprej. ;))

Upoštevajte kazalca, pa ne boste imeli problemov zaradi zjebanega motorja zaradi napačne vožnje hladnega motorja.
Za primerjavo, bencinar ford focus 2.0 kazalec se postavi na stanje ogretega motorja po treh minutah, realno motor še čisto mrzel. Pojma nimam kam so dali senzor. Drugi primer renault 1.5 dci….po 10 km nežne vožnje pri recimo 0 stopinjah, kazalec še ni na delovni temperaturi.
Tako da kakih 20 minut ne bo narobe, da se ogreva motor. Je pa hudič pri ljudeh, ki recimo dnevno takoj ko štartajo gredo 10 km v breg, ker se motor bolj matra. Pri drugih je spet problem, ko takoj po štartu gredo v dolino in je motor po 10 km še čisto mrzel.

Prvič, toplotni izmenjevalec med hladilno tekočino in vodo ne obstaja, kvečjemu obstaja za izmenjavo toplote med hladilno tekočino in oljem. Drugič, večina avtomobilov nima tega izmenjevalca, niti kazalca temperature olja. Tretjič, olje se segreva precej počasneje kot hladilna tekočina, ŠE POSEBEJ pozimi. Četrtič, avta se ne turira vsaj 20 minut od pričetka vožnje, ne glede na to kaj kaže kazalec temperature. Petič, izkušnje s servisov so piskajoče turbine po vsaki malo ostrejši zimi ker vozniki ne upoštevajo tega preprostega pravila. In šestič, življenje ni internet.
[/quote]

:)))))))

Dobro si jim povedal!

Toplotni izmenjevalec med hladilno tekočino in vodo obstaja, a le v navtiki.

Plinifikacija sodobnih varčnih bencinarjev z direktnim vbrizgom in turbo polnilnikom je nerentabilna.
Plinificira se predvsem bencinarje, ki so tehnološko zastareli.
[/quote]

To bo to ja , brihta ! In vsi plinificirani bencinarji, ki pridejo iz tovarniškega tekočega traku so pa nanovo prelakirani oldtimerji… daj ne bedari…

To bo to ja , brihta ! In vsi plinificirani bencinarji, ki pridejo iz tovarniškega tekočega traku so pa nanovo prelakirani oldtimerji… daj ne bedari…
[/quote]

E, vidiš… O novih, tovarniško oz. serijsko plinificiranih avtih sploh nisem pisal, razen o Ford Mondeo, ki sem ga imel namen kupiti pa ga potem nisem, ker bi ga v garancijskem roku moral servisirati v Italiji. Beri tako, kot sem napisal pa ne bo dileme.

Moški, dajte nehat mišice kazat.

E, vidiš… O novih, tovarniško oz. serijsko plinificiranih avtih sploh nisem pisal, razen o Ford Mondeo, ki sem ga imel namen kupiti pa ga potem nisem, ker bi ga v garancijskem roku moral servisirati v Italiji. Beri tako, kot sem napisal pa ne bo dileme.
[/quote]

Vsa eu avto industrija in tudi ameriška se ponovno vrača na bencinske motorje . Razlogi so v nižjih stroških vzdrževanja in proizvodnje, avtomobili so prijaznejši do okolja in so tišji kot dizelski traktorji pa še bi se našlo argumente v plus bencinarju.

Fake news is killing…
[/quote]

Fejk njuz, ja, Japonci že vedo, zakaj imajo take ostre regulacije do dizla, da se ga nobenmu ne splača kupit. Pa tudi živijo izjemno dolgo.

New Report

Close