Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kako ste zadovoljni s Toyota avtomobili?

Kako ste zadovoljni s Toyota avtomobili?

Corola hibrid. Služben avto. Nima okvar in enostaven za vzdrževanje, mala porab.

O pa govorimo še o udobju pa me ne prepriča. Nizek avto in sedeži so neudobni. Po daljši vožnji me začne bolet hrbet. Tudi sovozniki na daljših razdaljah komaj čakajo, da se malo sprehodijo. Za velike ljudi nima ravno optimalno prostora. Se vidi da je azijski avto… za manjše ljudi in ljudi, ki v avtu ne pričakujejo udobja.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonim888, 29.03.2024 ob 09:15

Corola hibrid. Služben avto. Nima okvar in enostaven za vzdrževanje, mala porab.

O pa govorimo še o udobju pa me ne prepriča. Nizek avto in sedeži so neudobni. Po daljši vožnji me začne bolet hrbet. Tudi sovozniki na daljših razdaljah komaj čakajo, da se malo sprehodijo. Za velike ljudi nima ravno optimalno prostora. Se vidi da je azijski avto… za manjše ljudi in ljudi, ki v avtu ne pričakujejo udobja.

Tojota proizvaja avte za svetovni trg. Na najbolj zahtevnem tržišču, ZDA so na prvem mestu. Za debelajsaste Američane so sedeži dovolj udobni in veliki.

V testih za Corollo hvalijo udobnost in spočitost voznika po dolgotrajni vožnji.

Samo ti imaš neke težave in bolečine. Po daljši vižnji te začne bolet hrbet? Kje v Sloveniji pa obstajajo daljše vožnje? Imaš zdravstveno okvaro na hrbtu?

Že iz lj do mb je skrajno neudobna vožnja. Kaj šele do dunaja. Ne vem po mojih izkušnjah so najbolj udobni francozi. Imajo pa kup drugih pomankljivosti.

Tako, da oktavia ali pasat sta cenovno sprejemljiva in meni nudita udobje.

Je pa jasno, da so luksuzni avti še boljši.

Odgovor na objavo uporabnika
xd, 29.03.2024 ob 05:29

Toyota servisi so zelo dragi, sploh v BTC-ju. Yaris Cross na 30k km je bil 400 EUR. Olje so računali kot zlato. Nabil so pa še neke strošek v višini 120 EUR kateri niso jasni.

Kateri servisi pa so poceni? Ne obstajajo. Enake cene ima KIA. Bi rada Mercedes servis in 800 eur?

Redne servise opravljajo deci pri hiši, če nimajo dveh levih rok. Material po specifikacijah nabaviš preko spleta za 80 EUR, razliko pa prišparaš za druge namene. Samo prvi servis se dela v pooblaščenem (butci jim pravijo uradni servis) servisu, zaradi garancije. Ko kupiš avto, naj ti na list izpišejo stroške vseh rednih servisov. S tem listom jih držiš za jajca, da si ne izmišljujejo dodatnih postavk. Pooblaščenoi servisi so barabe, brez izjeme.

Katere znamke avtomobilov so najbolj zadovoljne?

Študija ACSI Automobile Study, ki temelji na intervjujih z 8.941 ameriškimi strankami med julijem 2022 in junijem 2023, ima Toyoto na vrhu množičnega trga in skupne lestvice z rezultatom 84 %. Kljub dosledno nizkim zalogam Toyotinih trgovcev je približno tretjina (35 %) kupcev avtomobilov razmišljala o nakupu Toyotinega izdelka – več kot katera koli druga znamka avtomobilov na trgu.

Subaru je na drugem mestu med blagovnimi znamkami za množični trg z oceno zadovoljstva 82 %, sledita mu Honda (81 %) in Mazda (80). Nekateri so nekoliko padli, med njimi Nissan (76 %), Volkswagen (75 %), Jeep (74 %) in Ram (74 %). Zadnji je Chrysler z rezultatom 71 %.

Ko govorimo o luksuznih znamkah, ostaja Lexus v lasti Toyote na prvem mestu, a ni več sam. Po zdrsu za 1 % na 83 si podjetje zdaj deli prvo mesto s Teslo , ki se je dvignila za 4 %. Vodilni proizvajalec električnih vozil je od začetka leta 2023 povečal proizvodnjo in znižal cene.

Lastnik Toyote zadnjih 20 let. Kvalitetni avtomobili, ki se občasno vseeno pokvarijo. Največja težava je Toyota Adria (preplačan kader) in obupno dragi originalni rezervni deli.

Vozim BMW M4 2021 in sem zelo zadovoljen.  510 konjev. Predlagam da razmisliš o tem, preden kupiš počasno toyoto slabe kvalitete

Odgovor na objavo uporabnika
Toyota zakon, 15.01.2024 ob 18:21

Odgovor na objavo uporabnika
Kiichiro Toyoda, 15.01.2024 ob 18:09

Corolla. Na poti je še ena. Zaneslivost je vrhunska. Servise delam sam, saj nimam dveh levih rok. Na leto me vzdrževanje stane 70 eur.

Nič slabše niso Honde.

Pri japoncih izbirajte samo bencinske ali hibridne modele.

 

Imam 1.4d – 4d toyotin motor, in tukaj se motis. 404000km, samo redni servisi, tankaj, vozi. Druga zadeva so bmw-jebi 1.6d motorji, katere je vgrajevala toyota v svoja vozila, kot ti na pooblascenem toyota servisu odsvetujejo 1.6d motor v njihovih avtih, potem ves koliko je ura 😉

Če jih sami odsvetujejo, zakaj so jih prodajali (če jih še vedno, ne vem)? Tose mi zdit najbolj butasto, da ti serviser odsvetuje to in ono, prodajalec na drugi strani stavbe pa z veseljem proda škart robo. Drugače pa so veliko težav z dizli imeli tudi Subaruji.

Dobra opzija je tudi Mazda, ki ne “inovira” s turbo mlinčki. Honda tudi super, mislim pa, da je vseeno potrebno malo bolj na široko odpreti denarnico v primerjavi z Mazdo in Toyoto. Če bi sam sedaj kupoval avto, bi verjetno vzel Toyoto hibrid, ker so tehniko izpilili v podrobnosti. Ostali proizvajalci jim tu ne sežejo do kolen. Zanimivo pa, da Toyota zaostaja pri električnih, ni mi sicer jasno zakaj.

Za tiste s štirimi otroki pa je še vedno top šit VW Touran ali pa kombi. Leta 2015 ne bi verjel, da bom imel 10 let kasneje enakko mnenje, ampak ga imam. Odličen mix med udobnostjo, uporabnostjo in ceno. Proizvajalci so zaspali oz. se jim očitno zdi ta segment nepomemben.

Ne tako ostro in nepremišljeno! BMW-jevi dizelski motorji v Toyotinih avtih so zgodovina. Že sobrih 5 let se ne prodajajo. Gre za 1.6D in 2.0D. Bili so v Aurisu, Avensisu in še kje. Katastrofa od motorja. Forumi so polni horor zgodbic lastnikov, serviserji pa so seveda na tekočem. Prodajalec mora prodati blago za vsako ceno. Gorje tistim, ki verjamejo prodajalcem.

Mazda 2.0 je Skyactive je sicer tehnološko odličen motor, kot vsak motor z direktnim vbrizgom se sooča z nabiranjem ogljika in kaosu na izpušnih ventilih in kolektorju. Nove mazde z dizelskimi motorji, ki so kloni PSA imajo pravtako velike težave.

Honda je z odpravo atmosfercev tudi zabredla v tehnične težave. 1.5T je pil olje in ga mešal z bencinom, 1.0T ima težave z nabiranjem ogljika.

Toyota zaostaja pri električnih, ker se zaveda, da so EV slepo črevo in prodikt zelene globalistične agende, ki ne bo zaživel. V Toyoti dajejo prednost gorivnim celicam in hibridom, potihem pa še vedno razvijajo bencinske motorje.

Subaru je za terenske pogoje in slabe ceste. So vrhunski glede trakcije in transmisije. V ZDA je Subaru zakon.

VW je klump. Enako njegovi derivati.

Držite se Japoncev, posebej tistih modelov izdelanih na Japonskem. Dobra investicija je japonski avto z atmosferskim motorjem, sploh kakšen Camry, Lexus in podobno.

.https://www.youtube.com/results?search_query=mazda+skyactiv+carbon+build+up+

 

Odgovor na objavo uporabnika
Japan, 15.01.2024 ob 16:02

Torej, smo tik pred nakupom avtomobila za ženo. Toej, tisti ki vozite Toyoto – ste zadovoljni s temi avtomobili? Stroški vzdževanja, zanesljivost? Morda tudi podatek kaj natanko od Toyote vozite? Hvala 🙂

Moja toyota kupljena pred 14 leti. Strošek redni servisi,in zamenjava sprednje žarnice. Gre,kot urica. Sinu kupila yaris cross..upam,da bo enako. Imam kupce,a je ne dam

Moja Yariska ima 19 let in 413777 km. Redno servisirana (ne pri pooblaščenih servisih).

Upam, da bo še nekaj časa zdržala. Vsekakor bo naslednji avto Toyota.

 

Imam 4 avte. 2 Toyoti, Hyundai in BMW.

Najraje vozim Hyundai. Je najbolj izpopolnjen in udoben. Ima pa najslabše servise. Preizkusil že 3, pa so vsi enako zanič.
Za ostale 3 avte se pa ne morem odločiti, kateri je boljši/slabši. Tudi pri Toyoti lahko grajam servis. Nekoč sem bil ravno 1 teden po servisu in avto je crknil. Odpovedala je zadeva, ki bi jo morali preveriti, pa je očitno niso – akumulator.

Imam Hyundai. S katerimi servisi niste bili zadovoljni? Da se jim izognem. Hvala

New Report

Close