Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Tale dpd dostavna sluzba

Tale dpd dostavna sluzba

Do katere ure pa najkasneje dostavlja DPD?

Natrpan urnik dostavljača ni problem strank. Če naročim pošiljko na dom, jo moram dobiti na dom. Če ne zmorejo dostave, naj takih pošiljk ne sprejemajo. Jih bodo dostavili drugi.
Ne pa, da me kliče, da mi je poskusil dostaviti, pa se nisem javil, čeprav sem bil čisto lepo dama. Sem pa videl kako deluje. Ustavi se nekje na parkirišču in kliče stranke, kam naj pridejo iskat svoje pakete, češ, da jih ni bilo ali da jih ni našel. DPD je nesoliden.

Kar nekaj kupujem preko interneta in z njihovo dostavo nisem imela še nobenih težav. Korektni, prijazni, ustrežljivi. Hvala.

Lahko te je sram. Ustavi se na parkirišču in kliče stranke.(???) kaj naj kliče med vožnjo in povzroči nesreče? Bitje, bolje, da nima takih strank kot si ti, je varneje za nas druge naročnike ali voznike na cesti. Stranke same si izmišljujete čas dostave, kot, da so samo vam na uslugo. Zakaj jaz nimam nikoli težav s prevzemom? Nikdar? Se je za vprašat.
Dpd ne da ni soliden, stranke so obup.
Nazadnje mi je dostavljal paket, jaz pa na poti in nobenga da mi ga prevzame. Je on kriv? Lepo mi je sporočil, da me paket čaka kar na posti v domacem kraju. Simpl, za simpl folk.

Jaz tudi že leta vse kupujem v tujini in dobro poznam vse naše prinašalce paketov. Najboljši je naš poštar, ki mi vse prinese v stanovanje v 7. štuku, čeprav je pošta spodaj 30 m stran in mu ne bi bilo treba. Drug najboljši dostavljalec je DHL – evropske manire in točni kot ura z vsemi obvestili pred tem. DPD in GLS pa sta firmi, ki zaposlujeta polpismene ljudi iz balkanskih vukojebin, ker drugih ne dobita. Zdaj eni so prizadevni in pridni, točni, drugi pa taki kot jih opisujete. Tudi sama sem naletela enkrat na enega takega, da je trejalo 3 dni, da sem le ulovila svoj paket, potem ko je trdil, da nikogar ni bilo doma, da je pustil obvestilo, kar oboje ni bilo res. Tudi po pritožbi na podjetje ni bilo drugače. Vse je odvisno samo od kurirja, ki nosi pakete. Če je v redu in urejen človek, potem hvalimo DPD, če pa je en zmešan, nesposoben in nepismen, potem je pa DPD poden firma. Dokler bodo slabo plačani, bodo najemali pač to, kar sploh dobijo. Čisto enako velja za Hitro pošto Slovenije. Enkrat je v redu, drugič katastrofa da znoriš.

Dpd največji poden…..raje pošiljati preko pošte, saj veš da bo zihr pošta pri tebi. Bi mogel v četrtek dobiti paket, paketa ni…kličem na dpd mi rečejo da je bil paket zavrnjen…..vprašam zakaj…..ni imela pojma, vse tiho je bilo…katastrofa..nimajo pojma kako se dela!!!!

Tudi jaz imam ‘poden od podna’ izkusnje z njimi.
Zdaj, ko kaksno stvar narocam preko spleta in imam na izbiro samo dostavo z dpd ali gls ali kaksno drugo posto, ki ni posta slovenije, pac ne narocim in grem gledat na drugo spletno stran.

Težave imate samo tisti loleki, ki ne znate komunicirat z dostavljalcem ali direkt z dostavno službo.

Jaz sem pa vedno zadovoljna, vse bp

Me razsvetliš, kako se pravilno komunicira z njimi?

Uporabim obrazec, ki so mi ga poslali, da preusmerim paket na točno določen Petrol. Grem na ta točno določen Petrol iskat. Paketa ni ni. Sporočim njihovemu komunikacijskemu centru. Bodo uredili. Poskusim srečo na istem Petrolu še enkrat. Paket pa, kot se je izkazalo, leži ves čas na nekem drugem xy Petrolu, ki ga imajo dostavljalci iz nekega razloga najraje, jaz pa ga ne maram.

No, kako se komunicira v tem primeru? Gre se po paket, če ga nujno rabiš, oz če je že plačan in naslednjič, če dostavljajo samo z GLS, izbereš plačilo po povzetju in v primeru neupoštevanja preusmeritve, pustiš, da se vrne pošiljatelju. Ali še bolje: se izogneš trgovinam, ki pošiljajo preko njih.

Me razsvetliš, kako se pravilno komunicira z njimi?

Uporabim obrazec, ki so mi ga poslali, da preusmerim paket na točno določen Petrol. Grem na ta točno določen Petrol iskat. Paketa ni ni. Sporočim njihovemu komunikacijskemu centru. Bodo uredili. Poskusim srečo na istem Petrolu še enkrat. Paket pa, kot se je izkazalo, leži ves čas na nekem drugem xy Petrolu, ki ga imajo dostavljalci iz nekega razloga najraje, jaz pa ga ne maram.

No, kako se komunicira v tem primeru? Gre se po paket, če ga nujno rabiš, oz če je že plačan in naslednjič, če dostavljajo samo z GLS, izbereš plačilo po povzetju in v primeru neupoštevanja preusmeritve, pustiš, da se vrne pošiljatelju. Ali še bolje: se izogneš trgovinam, ki pošiljajo preko njih.
[/quote]Ti ne maraš Petrola kjer so pustili paket?
Saj se šališ. Sami loleki.

jaz lolek sem kontaktirala direktno, a sem vseeno morala klicati vsak dan v tednu, ker so nekaj nonstop prestavljali dostavo 🙁

od Đurota do Alibabe?
[/quote]

a se mi je moglo zdaj zaletet :))))

Ti ne maraš Petrola kjer so pustili paket?
Saj se šališ. Sami loleki.
[/quote]

Ne, ne. Kaj tebe ali njih pravzaprav briga, zakaj hočem preusmeritev na točno določen Petrol? Se mi je kar zdelo, da se bo nek bebček na to obesil, ko ne bo našel ničesar drugega.

Poslali so mi obrazec, ponudili preusmeritev in niso upoštevali ničesar, niti kasnejše obljube, da bodo zrihtali. Lej, če niso sposobni slediti preprostim navodilom (okej, mogoče se nekaterim od vas res zdijo preveč komplicirana, ampak jebiga, nismo vsi za vse), naj pač skinejo obrazec in ne ponujajo preusmeritev, ob tem pa še klicni center lahko skinejo, ker deluje samo tako, da prijazna teta v neskončnost obljublja, da bo zrihtala.

Ne, ne. Kaj tebe ali njih pravzaprav briga, zakaj hočem preusmeritev na točno določen Petrol? Se mi je kar zdelo, da se bo nek bebček na to obesil, ko ne bo našel ničesar drugega.

Poslali so mi obrazec, ponudili preusmeritev in niso upoštevali ničesar, niti kasnejše obljube, da bodo zrihtali. Lej, če niso sposobni slediti preprostim navodilom (okej, mogoče se nekaterim od vas res zdijo preveč komplicirana, ampak jebiga, nismo vsi za vse), naj pač skinejo obrazec in ne ponujajo preusmeritev, ob tem pa še klicni center lahko skinejo, ker deluje samo tako, da prijazna teta v neskončnost obljublja, da bo zrihtala.
[/quote]Zanimivo, kaj tudi pošta SLO vam preusmerja pošto?
Res ste razvajene riti.

Ne, pošta lepo vedno dostavi tja, kamor je treba, in kjer ne zaračunajo ničesar dodatnega. Pa tudi nedelujočih obrazcev ne ponujajo.

Hm, je tvoj sine enako sposoben, kot so sposobni njihovi obrazci in/ali organizatorji, in mu je uspelo pristati pri njih, da jih tako zvesto braniš?

Pa nam je čisto jasno, da ti sine dela pr slabši konkurenci.
Naj se bolj potrudi

V primerjavi z GLS ali DHL so DPD težki amaterski. Nesramni, neprofesionalni, predvsem pa nesposobni. Tudi firma sama ima slab sistem obveščanja strank, sploh če jih primerjaš z GLS ali DHL. Paketi se puščajo kar nekje, brez da pustijo obvestila, listek ali sms. Da je tvoj paket, po možnosti iz tujine, že prišel v Slovenijo in se nahaja kdo ve kje, ugotoviš samo tako, da mu sam nenehno slediš. Ampak tudi sledenje ni točno, ko piše, da je paket v tranzitu, ga recimo oni že dostavljajo, nihče pa ne zavede tega pravočasno v sistem. Šele ko je dostavljen so apdejtane informacije za nazaj.
Res kar nekaj. Žal kupci večinoma nimamo možnosti izbire dostavljalca in ga določi prodajalec, me pa ima, da bi se v bodoče izogibal prodajalcev, ki pošiljajo prek DPD..

Da še jaz delim svoje razočaranje nad dpd-jem. Že drugič. Prvič so pustili paket pri dementni sosedi, ki je seveda pozabila, da je prevzela moj paket. Dostavljalec me seveda ob dostavi ni poklical in sploh nisem vedela, da je bil paket doatavljen. Čakam, pa nič. Preverim popoldan sledeje pošiljke in vidim, da je dostavljena. Sprašujem mojega, če je on prevzel, pa ne ve nič o tem. Kontaktiram njihovo službo za pomoč uporabnikom, ki mi povejo, da doatavljalec pravi, da je dostavil paket, da naj pogledam pred hišo. Valda popizdim. No, naslednji dan je hčerka od sosede videla moj paket doma in mi ga prinesla. V nasprotnem primeru bi ostala brez. Danes pa mi je gospod doatavljalec paket v vrednosti 150€ (elektronska naprava) pustil kar na stopnicah pri sosedi. Seveda me spwt ni poklical in obvestil o dostavi. Najbrž ne rabim poudarjati, da bi paket lahko vzel kdorkoli, ki je šel po ulici. Nakar odprem vrečko in vidim, da je škatla poškodovana in potolčena. Kontaktirala sem dpd in prodajalca, da vidim, kaj pravijo na to. Prodajalec ima na svoji strani objavljeno, da moraš narediti zapisnik ob dostavi, če je paket poškodovan. Sama tega seveda nisem mogla storiti, ker me o dostavi ni nihče obvestil. Well, jaz ne kupim več nič, kar dostavljajo oni.

Parkrat sem prejela preko njih, mi ni všeč ta sistem dostavljanja. Dan prej so mi poslali sms, kdaj bo paket prispel na dom in če želim karkoli spremeniti, je priložena številka. Povedala svojim, naj bodo doma tisti čas, jaz v službi. In ker imam na del. mestu izklopljeno zvonjenje, se seveda nisem javila, in so paket kar odnesli na Petrol, čeprav so moji cel dan čakali. Domov sploh prišel ni.

Drugič, nobenega obvestila, me samo kliče, da je pred blokom, sem bila odsotna, pravim da pridem šele čez par dni… Me sprašuje, če poznam koga iz Špara, da kar tam pusti paket, ali pa pri kakšnem sosedu, WTF. Sem rekla, da ne…in pravi da nima kje pustiti. Nakar mi pošlje sms v hrvaškem jeziku, da mi je pustil na Petrolu in da me tam čaka do petka, ta in ta datum. Grem na Petrol, nimam številke paketa, ker mi dostavljalec ni nič napisal. Vse preiščem po mojem imenu, ni. Kličem njega, pravi, da ne ve kje je. Mogoče v Bežigradu ali celo na Viču. Sem skoraj znorela. Potem sem mogla pošiljatelja klicati, da mi pove številko paketa in smo ga našli v skladišču.

Navadna Pošta mi ima še vedno najboljši sistem. Prinesejo ko prinesejo, pozvoni, če si doma, prejmeš. Če ne, dobiš listek in te nekaj dni čaka na najbližji pošti. Prevzameš in čao. Ne pa to sranje z ostalimi službami, ko puščajo pri nekih sosedih, s katerimi sploh nimaš kontakta, na hodniku, na Petrolih, ne obveščajo, se izgubljajo paketi.

DPD je dostava, ki si ne zasluži naziva dostavljalca. Ne vem kdo to plačuje, vendar bom obvestil mojega dobavitelja, da mi ga ne uporablja več.
Sami brezvezniki na kupu.


Vedno isti imate težave z vsemi. Kako da jih nekateri nimamo nikoli?

Frdamana drhal, vsi bi vseskozi druge krivili, a sami niste več niti opravilno sposobni za osnovne življenske reči.

Res je tale DPD  je totalno zanič, ne vem  zakaj se spletne trgovine  raje ne poslužuejejo kakega drugega dostavljavca . Imam objavljeno v računu DPD   priljubljeno prevzemno točko na  petrolu ,  pa kurir  ni hotel pustiti  tam in je raje odnesel nazaj v  skladišče  in to že drugič….  carino in ddv  seveda DPD  raje plačuje svoji matični  državi , to je Franciji  (osebna izkušnja) …v glavnem še nikoli dostava   ni bila kot bi morala biti. Tudi jaz  imam podobne  želje, malo več konkurence na  tem področju.

Jaz sem imela pa nedolgo nazaj smešno prigodo s Pošto Slovenije. Me kliče, da ima paket zame. Vprašam, če je že tukaj, da pridem kar ven. In mi reče: Jaz sem čez cestu na burek. Če lahko sem pridete.” Prosim?

Te dostavne pri nas so vse en k. to imajo vse neki južnjaki čez, zaposlujejo pa take, da ti slabo naredi.

DPD je znan po tem, da  ne dostavlja paketov, včasih tudi kdo pri GLS takšen.

DHL opažam, da ne dostavlja več, so vse dostave iz tujine prešaltane na Pošto Slovenije, kar je spet problem.  Plačaš DHL dostavo, potem pa spet ti kekci s Pošte dostavljajo, pa vse jim je muka. Meni to ni všeč. Ta Pošta Slovenije se grebe za te dostave, iz tega imajo ogromno profita, dostavljalci ap vsi sitni kot driska, kot da so najbolj ubogi na svetu, da se že krivega počutiš, da ti morajo dostavljat. Pa ej, halo, če nas ne bi bilo, ti ne bi imel službe, kaj ti ni jasno.

Zadnjič mi je en dostavljal ene kozarce, pa vrgel škatlo na stopnice, kot da je vreča krompirja. DHL dostava iz tujine pa ni bila poceni.

New Report

Close