Najdi forum

Naslovnica Forum ‘Teorije zarote’ Učitelji in priprave šol za ponovni pouk v živo

Učitelji in priprave šol za ponovni pouk v živo

Kaj dogaja temu folku v glavi? Koliko dni rabijo, da pripravijo šolo? So zadnjih 10 mesecev na ušesih sedeli? Ne znajo pogledat kako druge države urejajo in kopirat od njih? Rabijo še kakšen mesec časa, da potuhtajo? Odkrijejo toplo vodo mogoče še kolo.

Skupaj s tistim predstavnikom ravnateljev, ki vsak dan nastopa na TV z metrom v roki in meri razdalje med šolskimi klopmi…, se delajo neumne, ker so po večini levega pedigreja in nalašč nagajajo vladi. Seveda bi se dalo vse zrihtati takoj, le če se hoče. Ajns, cvaj razporediš izmenski pouk, pouk v turnusih, deljeni delovni čas učiteljev, maske v razredu itd…, če hočeš zmanjšati število učencev naenkrat v razredu in s tem okužbe…Ajns, cvaj…če le hočeš, če pa zanalašč zajebavaš pa…..

No, pa daj, da te vidimo!

To tudi meni ni jasno.
Zaostala Bosna ima ze od septembra skrajsan pouk in otroci hodijo normalno v solo.
Se bolj zaostala Srbija je tudi cez noc spremenila pouk iz 45 na 30 minut, 2 izmeni za nizje razrede, visji razredi hodijo v solo vsak drug teden.

Kaj je to tak problem?

To tudi meni ni jasno.
Zaostala Bosna ima ze od septembra skrajsan pouk in otroci hodijo normalno v solo.
Se bolj zaostala Srbija je tudi cez noc spremenila pouk iz 45 na 30 minut, 2 izmeni za nizje razrede, visji razredi hodijo v solo vsak drug teden.

Kaj je to tak problem?
[/quote]
Kaj to pomeni, kar si napisal glede Bosne, skrajšan pouk in krajše ure, kdaj so otroci doma,kakot, da hodijo maljši v šolo v izmenah?

Ne ti mešat Bosne in Srbije z zahtevno in kvalitetno organizacijo v Sloveniji.

Pouk v naših šolah je treba organizirati tako, da ima večina otrok od prvega do petega razreda varstvo od sedmih do treh (za nekaj pa tudi že od šestih do petih),
da imajo v šoli vsaj tri obroke (tisti, ki bi to želeli) in da imajo za zaužitje teh obrokov dovolj časa,
da bodo v skupini z ravno pravimi sošolci, kar pomeni, da je potrebno vprašati starše, da sporočijo vsaj dva sošolca s katerim bi njihov otrok rad bil (seveda se ob tem pojavijo tudi težnje, da bi izrazili s kom pa res ne bi rad bil).
Poskrbeti je tudi treba, da bodo v učilnicah mize in stoli primerne velikosti, saj mlajši težko sedijo in delajo za klopmi večjih, obratno pa je ravno tako problematično, ker krivi hrbtenice in bo zaradi tega nepopravljiva škoda.
Poleg tega je potrebno organizirati še šolske prevoze oz. dovolj učilnci z dovolj prostora za tiste, ki bodo v varstvu, a se ne smejo združevati.

Torej preden starši dobimo vprašalnik, kjer bomo izrazili svoje potrebe in preden ga vrnemo, kar traja, ker če je rok prekratek bodo gotovo pritožbe in gotovo nekje v postopku nekaj ni prav izpeljano.
Ko so urniki in skupine sestavljeni, jih je treba objaviti, a seveda na poseben način, da se ne krši varstva podatkov in dovolj zgodaj, da se lahko družine na to pripravimo.

Dokler politika zganja teater, ustrahovanje s polnocnimi sejami in odlocitvami tik pred zdajci (kot da je vojno stanje) spreminjanje pravil vsako uro, je kaos neizbezen. Pa ne zaradi solnikov.
Do ljudi je pa treba imet tudi nekaj spostovanja, ne ravnat kot da so lego kocke, ki jih prekladas kamor ti pase in kadar ti pase.

Nam je bilo receno ze mesec dni nazaj, da edino jutranjega varstva ne bi bilo mogoce orgsnizirati, vse ostalo bi se dalo izvesti. Za 9 oddelkov prve triade je na voljo 27 ucilnic, brezposelnih diplomantov pedagoske fakultete na kupe, denarja za njihovo placilo je pa drzava tudi zdajle prihranila na kupe, ker ni bilo treba placevati elektrike, ogrevanja v soli, subvencioniranih malc … v cem je torej res problem??


Kaj to pomeni, kar si napisal glede Bosne, skrajšan pouk in krajše ure, kdaj so otroci doma,kakot, da hodijo maljši v šolo v izmenah?

Ne ti mešat Bosne in Srbije z zahtevno in kvalitetno organizacijo v Sloveniji.

Pouk v naših šolah je treba organizirati tako, da ima večina otrok od prvega do petega razreda varstvo od sedmih do treh (za nekaj pa tudi že od šestih do petih),
da imajo v šoli vsaj tri obroke (tisti, ki bi to želeli) in da imajo za zaužitje teh obrokov dovolj časa,
da bodo v skupini z ravno pravimi sošolci, kar pomeni, da je potrebno vprašati starše, da sporočijo vsaj dva sošolca s katerim bi njihov otrok rad bil (seveda se ob tem pojavijo tudi težnje, da bi izrazili s kom pa res ne bi rad bil).
Poskrbeti je tudi treba, da bodo v učilnicah mize in stoli primerne velikosti, saj mlajši težko sedijo in delajo za klopmi večjih, obratno pa je ravno tako problematično, ker krivi hrbtenice in bo zaradi tega nepopravljiva škoda.
Poleg tega je potrebno organizirati še šolske prevoze oz. dovolj učilnci z dovolj prostora za tiste, ki bodo v varstvu, a se ne smejo združevati.

Torej preden starši dobimo vprašalnik, kjer bomo izrazili svoje potrebe in preden ga vrnemo, kar traja, ker če je rok prekratek bodo gotovo pritožbe in gotovo nekje v postopku nekaj ni prav izpeljano.
Ko so urniki in skupine sestavljeni, jih je treba objaviti, a seveda na poseben način, da se ne krši varstva podatkov in dovolj zgodaj, da se lahko družine na to pripravimo.
[/quote]Pa glej ovcacti nisi normalna.
Imaš vso pravico in dolžnost, če ne zaupaš šolstvu, da šolaš svojega, sončka, doma.
Saj nisi normalna, vprašalnik s kom bo sedel tvoj otrok?
Kaj bolj primitivnega še nisem prebrala, kot tudi cvetko o šolanju v Bosni.
Ti nisi normalna, važno je, da gredo otroci v šolo, družbo, šport. Da pričajo živet. Ti pa, svojega zavij v vatko in pihaj nanj.
Zanimivo, da si navkljub kvalitetnem šolanju ti Zaostala.

Pa od kod vam ideja, da se šole ne morejo pripraviti na pouk? Kje to piše? Zavodi otrok s PP začnejo 5. 1., ker jih bodo še testirali v ponedeljek. O čem vi to trobezljate? Prva triada pa naj bi prišla z 11. 1., ker baje še ni situacija primerna za to, da bi se vrnili. Saj ne gre za to, da se šole ne morejo pripraviti….poleg tega je res, da je potrebno počistiti celo šolo, kar zagotovo vzame 2 dni, saj so čistilke na čakanju, šole so umazane in nerazkužene… Ni problem, če šole izvejo v četrtek, da bo pouk v ponedeljek, čistilke lahko delajo tudi čez vikend, da vse porihtajo. Ne gre pa to od danes na jutri. Enkrat so bile že na šolah, takrat, ko naj bi se otroci vrnili 7. 12., pa itak ni bilo nič. Vse so ščistile, potem je pa zadeva padla v vodo. Ne bodo tega delali vsak teden, ker oblast ne ve, kdaj se bo lahko vračalo. Na čigavem zelniku je zdaj zraslo, da se šole ne morejo zorganizirati do 11. 1.?? Res me zanima.

Ti nimaš dostopa do interneta in ne vidiš ali bereš izjave ravnateljev kako so bogi, da ne morejo šolanje vzpostaviti na hitro?!?!

Kaj je treba razkuževati šolo, če so jo že 7.12.? Kdo jo je pa vmes umazal? Mal prah pobrišejo in fertik.

Je pa lažje jamrat in zavlačevati, ker delo od doma je lažje. Ni ukvarjanja z mularijo, starši, navržeš nekaj delovnih listov in zaključiš za cel teden.
Logično da se zdaj upirajo vrniti na delovna mesta

Pa glej ovcacti nisi normalna.
Imaš vso pravico in dolžnost, če ne zaupaš šolstvu, da šolaš svojega, sončka, doma.
Saj nisi normalna, vprašalnik s kom bo sedel tvoj otrok?
Kaj bolj primitivnega še nisem prebrala, kot tudi cvetko o šolanju v Bosni.
Ti nisi normalna, važno je, da gredo otroci v šolo, družbo, šport. Da pričajo živet. Ti pa, svojega zavij v vatko in pihaj nanj.
Zanimivo, da si navkljub kvalitetnem šolanju ti Zaostala.
[/quote]

S tem komentarjem si se pa konkretno osmesila. Funkcionalno nepismena pac 🙂

Čudo čudno, učitelji imajo hude težave z ukrepi, se težko prilagajajo, ne razumejo ukrepov, se upirajo……a učenci pa bi se morali takoj prilagoditi, takoj razumeti in biti pridni in poslušni, če ne se že grozi z odločbo.
Kdo je tu nor oz. neprilagojen in nevzgojen?

Ti nimaš dostopa do interneta in ne vidiš ali bereš izjave ravnateljev kako so bogi, da ne morejo šolanje vzpostaviti na hitro?!?!

Kaj je treba razkuževati šolo, če so jo že 7.12.? Kdo jo je pa vmes umazal? Mal prah pobrišejo in fertik.

Je pa lažje jamrat in zavlačevati, ker delo od doma je lažje. Ni ukvarjanja z mularijo, starši, navržeš nekaj delovnih listov in zaključiš za cel teden.
Logično da se zdaj upirajo vrniti na delovna mesta
[/quote]
Daj najprej nek relevanten vir za tvoje obtozbe.
Pa tudi, ce rabijo 2 ali 3 dni za pripravo vrnitve otrok v sole, a je to veliko? Glede na to, da se razmere glede epidemije ne spreminjajo iz ure v uro je verjetno politika tista, ki mora pravocasno sprejemat odlocitve.
A te moti to, da se solniki niso pustili na ukaz testirat na praznicne dni? Jim dam prav, vsaj nekdo pove, da se ljudi ne more obravnavat kot budal, ki kar skocijo, ko jim nekaj zviska ukazes. Marsikaj se pa da doseci z vljudnim in spostljivim komuniciranjem. Samo tega ocitno ni. So pa (poskusi) ukazov. Ljudje smo pripravljeni marsikaj narest, ce smo spostovani, obravnavani kot pomembni cleni. Ob oblastniskih ukazih pa mnogi ne delujemo dobro. Se manj zavzeto. Kdo je torej odgovoren za komunikacijo, obravnavo ljudi?

S tem komentarjem si se pa konkretno osmesila. Funkcionalno nepismena pac 🙂
[/quote]Saj si se ozigosala gos.
Totalno nepismena navkljub izvstnemu šolanju. 😁

V cem se solniki niso prilagodili situaciji?
Sem tudi jaz nezadovoljna s kakovostjo znanja, ki ga imajo otroci v teh razmerah, bi se dalo vec, a hkrati so bili narejeni veliki koraki, prilagoditve.
Mam obcutek, da na stvari gledas zelo iz osebnega stalisca oz. v povezavi samo s tvojo subjektivno izkusnjo. Lahko se seveda motim.
Ne mores pa reci, da ni bilo v solstvu veliko prilagajanja razmeram.

Ja. To se tudi jaz sprašujem, zakaj vladniki znajo pogledati v druge države in ustrezno skopirati njihovih ukrepov. Recimo, da se za vsaj mesec dni vnaprej ve, kakšen sistem bo veljal.
Da se sprejmejo smiselni ukrepi, ki poleg nadbolezni kovid upošteva še ostale dejavnike, pomembne za razvoj otrok.
Da se postavijo jasna, pregledna strokovno utemeljeno navodila, kako izvajati določene dejavnosti.
Da so pogoji za delo zagotovljeni tako, da se osebje ne sprašuje z danes na jutri, ali bodo delali, kaj bodo delali, kje bodo delali in predvsem, kje bodo dobili opremo ter kdo jo plačal.

Vsaka šola ima svoje specifike. Četudi imajo pripravljelnih sto potencialnih scenarijev, so jih dosedanje izkušnje že naučile, da bodo zahteve, ki jim jih bo petdeset pristojnih državnih navodilodajalcev naložilo vsak dan, takšne, da si bodo nasprotovale in jih bo nemogoče izpolniti. In da bodo prišle najpomembnejše informacije že med izvajanjem pouka, pogoje pa bi morali pisno potrditi vsaj teden dni nazaj.

Vozači, manjkajoče osebje, nezdružljivost oddelkov, sprotna reorganizacija in spreminjanje planov, oteženo dobava s predolgimi dostavami. Eh, to so čisto nepomembne podrobnosti.

Vsi nešolniki znate brez težav izpeljati vrnitev otrok v šolo, ravnatelji, ki gredo skozi priprave na postopek že x-tič, pa seveda nimajo pojma.

V cem se solniki niso prilagodili situaciji?
Sem tudi jaz nezadovoljna s kakovostjo znanja, ki ga imajo otroci v teh razmerah, bi se dalo vec, a hkrati so bili narejeni veliki koraki, prilagoditve.
Mam obcutek, da na stvari gledas zelo iz osebnega stalisca oz. v povezavi samo s tvojo subjektivno izkusnjo. Lahko se seveda motim.
Ne mores pa reci, da ni bilo v solstvu veliko prilagajanja razmeram.
[/quote]

Pravzaprav v skoraj ničemer, razen v tem, da so doma in v plači, v katero je vključena še malica.
Kako poteka pouk, vemo, kolikšna je obremenitev napram regularni šoli tudi vemo, da že 20 let ne naredijo nič na učnem načrtu, vemo……
Veliko pa je govora o njihovih pravicah, o njihovi nemoči, o tem da so žrtve sistema……..
zelo dobro si znajo izpogajati avtonomnost, ko jim to paše in s prstom pokazati na sistem, ko jim je dokazana nesposobnost.
In sedaj, ne moremo se testirati, nismo pripravljeni…..ja kdo hudiča pa je, situacija je popolnoma nova, ukrepi debilni ali ne pač so in ravno šolstvo ima največje probleme z ukrepi, ker se baje ne dajo izpolniti in ker ministrstvo ne da popolnih navodil, da bi pa mogoče kaj sami improvizirali, kot seveda zahtevajo od otrok, pa sploh ne pride v poštev.
In ja imam proti sistemu in imam proti učiteljem, ker že 20 let poslušam samo to kako so prikrajšani, pa plače, pa sistem……a naredijo pa nič, so tiho dokler ne gre za njihove plače in štrajkajo samo in le takrat, ko gre za njihove osebne pravice.
PS
In preden se vpičiš vame, ti naj povem, da v OŠ ni bilo 4 v mojem izkazu, prav tako je bila samo ena 4 pri 2 sinovih, ki sta sedaj že odrasla. In sistem tak kot je, je zarjavel + osebni faktor in imamo izšolani kader s katerim si v praksi ne moremo pomagati. In ja, za to so v 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} krivi šolniki.

Ti nimaš dostopa do interneta in ne vidiš ali bereš izjave ravnateljev kako so bogi, da ne morejo šolanje vzpostaviti na hitro?!?!

Kaj je treba razkuževati šolo, če so jo že 7.12.? Kdo jo je pa vmes umazal? Mal prah pobrišejo in fertik.

Je pa lažje jamrat in zavlačevati, ker delo od doma je lažje. Ni ukvarjanja z mularijo, starši, navržeš nekaj delovnih listov in zaključiš za cel teden.
Logično da se zdaj upirajo vrniti na delovna mesta
[/quote]

Jamranja posameznikov bodo vedno, tukaj pa napadate celotno šolstvo in učitelje, da baje ne morejo “pravočasno” pripraviti normalno šolanje. Od kod vam to?? Zelo verjetno so se kritike ravnatelja nanašale na tisto, kako bodo morali učitelji v soboto in nedeljo na testiranje. Hvala bogu, da tega niso sprejeli! Drugače pa nisem zasledila, da se kdo buni, da bodo šole odprli 11. 1.

In ne, ne gre samo za “malo pobrisati prah”, gre za popolno čiščenje šol. A ti veš, kakšna zgledajo stranišča, če jih nihče ni taknil par mesecev? Tista stoječa voda in vodni kamen? Pa šole niso čisto prazne, tam so kuharji, če imajo zraven šole vrtec, pa kuhajo za tiste socialno ogrožene, ki potrebujejo prehrano, tam je ravnateljica, tajništvo, nemalokrat knjižničarka, hišnik… Ja, čistilke rabijo par dni, da zadeve spravijo v red. Pa ne gre samo za čiščenje. Pred nastopom dela se morajo sestati, ugotoviti, če je kdo bolan, organizirati manjše skupine, urnike, zaposlene… kako doseči glede podaljšanega bivanja, da bo vsaka skupina ločena od druge, kje dobiti dodaten kader, če bodo tisti s podaljšanega bivanja učili v manjših učnih skupinah, izdelati urnik, sporočiti staršem in dobiti od staršev povratno informacijo glede podaljšanega itd…. skratka, potrebna je organizacija in za to bodo rabili vsaj en dan ali dva.

In od kdaj šolniki zavlačujejo? A zdaj je od šolnikov odvisno, kdaj se bodo učenci vrnili v šole? Eni ste res neverjetni! Če pa zavlačujejo dan ali dva, ker so jim od danes na jutri rekli, da naj se zorganizirajo, je pa to normalno. Staršem morajo pustiti vsaj en dan, da dobijo od njih povratno informacijo o tem, kdo bo rabil jutranje varstvo in kdo podaljšano bivanje, da na podlagi tega razvrstijo kader glede na normative. Pa kaj vam ni jasno?

Jamranja posameznikov bodo vedno, tukaj pa napadate celotno šolstvo in učitelje, da baje ne morejo “pravočasno” pripraviti normalno šolanje. Od kod vam to?? Zelo verjetno so se kritike ravnatelja nanašale na tisto, kako bodo morali učitelji v soboto in nedeljo na testiranje. Hvala bogu, da tega niso sprejeli! Drugače pa nisem zasledila, da se kdo buni, da bodo šole odprli 11. 1.

In ne, ne gre samo za “malo pobrisati prah”, gre za popolno čiščenje šol. A ti veš, kakšna zgledajo stranišča, če jih nihče ni taknil par mesecev? Tista stoječa voda in vodni kamen? Pa šole niso čisto prazne, tam so kuharji, če imajo zraven šole vrtec, pa kuhajo za tiste socialno ogrožene, ki potrebujejo prehrano, tam je ravnateljica, tajništvo, nemalokrat knjižničarka, hišnik… Ja, čistilke rabijo par dni, da zadeve spravijo v red. Pa ne gre samo za čiščenje. Pred nastopom dela se morajo sestati, ugotoviti, če je kdo bolan, organizirati manjše skupine, urnike, zaposlene… kako doseči glede podaljšanega bivanja, da bo vsaka skupina ločena od druge, kje dobiti dodaten kader, če bodo tisti s podaljšanega bivanja učili v manjših učnih skupinah, izdelati urnik, sporočiti staršem in dobiti od staršev povratno informacijo glede podaljšanega itd…. skratka, potrebna je organizacija in za to bodo rabili vsaj en dan ali dva.

In od kdaj šolniki zavlačujejo? A zdaj je od šolnikov odvisno, kdaj se bodo učenci vrnili v šole? Eni ste res neverjetni! Če pa zavlačujejo dan ali dva, ker so jim od danes na jutri rekli, da naj se zorganizirajo, je pa to normalno. Staršem morajo pustiti vsaj en dan, da dobijo od njih povratno informacijo o tem, kdo bo rabil jutranje varstvo in kdo podaljšano bivanje, da na podlagi tega razvrstijo kader glede na normative. Pa kaj vam ni jasno?
[/quote]

Kaj vam ni jasno glede na to da so razglašene izredne razmere? Vi bi pa podrobna navodila o tem kako in kaj in to že vsaj 1 teden naprej, da se prilagodite!
Aja no sedaj pa lepo po šolsko poskušaj razvozlati, kaj so izredne razmere na nivoju države!

Pravzaprav v skoraj ničemer, razen v tem, da so doma in v plači, v katero je vključena še malica.
Kako poteka pouk, vemo, kolikšna je obremenitev napram regularni šoli tudi vemo, da že 20 let ne naredijo nič na učnem načrtu, vemo……
Veliko pa je govora o njihovih pravicah, o njihovi nemoči, o tem da so žrtve sistema……..
zelo dobro si znajo izpogajati avtonomnost, ko jim to paše in s prstom pokazati na sistem, ko jim je dokazana nesposobnost.
In sedaj, ne moremo se testirati, nismo pripravljeni…..ja kdo hudiča pa je, situacija je popolnoma nova, ukrepi debilni ali ne pač so in ravno šolstvo ima največje probleme z ukrepi, ker se baje ne dajo izpolniti in ker ministrstvo ne da popolnih navodil, da bi pa mogoče kaj sami improvizirali, kot seveda zahtevajo od otrok, pa sploh ne pride v poštev.
In ja imam proti sistemu in imam proti učiteljem, ker že 20 let poslušam samo to kako so prikrajšani, pa plače, pa sistem……a naredijo pa nič, so tiho dokler ne gre za njihove plače in štrajkajo samo in le takrat, ko gre za njihove osebne pravice.
PS
In preden se vpičiš vame, ti naj povem, da v OŠ ni bilo 4 v mojem izkazu, prav tako je bila samo ena 4 pri 2 sinovih, ki sta sedaj že odrasla. In sistem tak kot je, je zarjavel + osebni faktor in imamo izšolani kader s katerim si v praksi ne moremo pomagati. In ja, za to so v 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} krivi šolniki.
[/quote]

Se tole bom napisala: tud jaz delam od doma in dobim denar za malico. Ne vem zakaj ga ne bi solniki, ce ga drugi dobimo?

Stanje v solstvu pa ni krivda samo solnikov. Ne mores nekomu vzet vse moznosti ukrepanja, potem pa kazat s prstom nanj, da ne zna. Otrokom danes nic ne mores, ce ze za stalno razgrajanje in motenje pouka kaksen opomin. Resno? Zakaj ne ukor in slej ali prej izkljucitev iz sole? Bodo morda tudi starsi bolj resno jemali solo. Pa tudi se ena moja izkusnja: hci naj bi pomagala eni ucenki iz nizjega razreda ena na ena. Se zmenita za dan in uro. Smrklje od nikoder. Ne tisti dan ne kasneje nobenega pojasnila, opravicila. Na nasi soli je baje tudi dopolnilni pouk zelo slabo obiskan. Pa bi bilo par ucencev in ucitelj. Je ocitno lazje pljuvat, kaj vse je s solo narobe.

Tudi take razmere in place ne vlecejo v poklic najbolj sposobnih ljudi. Zakaj bi se nekdo za tako placo zezal s starsi, inspekcijami itd., ce lahk upa na kaj boljsega?

Vse pisano na splosno!!!

Pravzaprav v skoraj ničemer, razen v tem, da so doma in v plači, v katero je vključena še malica.
Kako poteka pouk, vemo, kolikšna je obremenitev napram regularni šoli tudi vemo, da že 20 let ne naredijo nič na učnem načrtu, vemo……
Veliko pa je govora o njihovih pravicah, o njihovi nemoči, o tem da so žrtve sistema……..
zelo dobro si znajo izpogajati avtonomnost, ko jim to paše in s prstom pokazati na sistem, ko jim je dokazana nesposobnost.
In sedaj, ne moremo se testirati, nismo pripravljeni…..ja kdo hudiča pa je, situacija je popolnoma nova, ukrepi debilni ali ne pač so in ravno šolstvo ima največje probleme z ukrepi, ker se baje ne dajo izpolniti in ker ministrstvo ne da popolnih navodil, da bi pa mogoče kaj sami improvizirali, kot seveda zahtevajo od otrok, pa sploh ne pride v poštev.
In ja imam proti sistemu in imam proti učiteljem, ker že 20 let poslušam samo to kako so prikrajšani, pa plače, pa sistem……a naredijo pa nič, so tiho dokler ne gre za njihove plače in štrajkajo samo in le takrat, ko gre za njihove osebne pravice.
PS
In preden se vpičiš vame, ti naj povem, da v OŠ ni bilo 4 v mojem izkazu, prav tako je bila samo ena 4 pri 2 sinovih, ki sta sedaj že odrasla. In sistem tak kot je, je zarjavel + osebni faktor in imamo izšolani kader s katerim si v praksi ne moremo pomagati. In ja, za to so v 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} krivi šolniki.
[/quote]

Osnove ti niso jasne. Prvič. Za začetek to, da učitelji nimajo kaj spreminjat učni načrt! Učni načrti so zapovedani od države, spreminjajo jih v sodelovanju z Zavodom za šolstvo, nimajo pa učitelji nič s tem. Lahko posamezne praktike povabijo k sodelovanju, ko se učni načrt spreminja, to pa je tudi vse.
Drugič. Testiranje v soboto in nedeljo, hahaha, da sem jaz učitelj, me ne vidijo tam en dan po novem letu, na moj dela prost dan. Pa naj se slikajo! Drugače pa itak ne bodo šolniki izvajali testiranja. To bo izvedlo zdravstveno osebje in če bo ministrstvo to zagotovilo na šolah, kot je bilo rečeno, nimajo niti šolniki nobenih težav glede tega – tisti, ki se seveda želijo testirat. Glede na to, da so bolj oni ogroženi od otrok, kot otroci od njih, bi bilo prav, da se otroci testirajo, ne pa učitelji. Torej da sem jaz učitelj, se seveda ne bi testiral.
Tretjič. Ministrstvo ne da popolnih navodil. Res je! Kaj narediti z mulcem, ki reče, da on pa maske ne bo nosil, ker tega njegov starš ne dovoli. Ga naj sprejmejo v šolo ali pokličejo starše, da ga pridejo iskat? Ti, ki si tako pametna, kaj naj naredi ravnatelj? Septembra so namreč dobili iz min. navodila, da naj jih pustijo normalno obiskovati pouk, da je to odgovornost staršev. Kaj pa sedaj?? Na min. poudarjajo, da bo potrebno upoštevat VSE UKREPE, ne povedo pa, kaj s tistimi, ki ukrepov ne bodo upoštevali! A bi si ti vzela pravico takega otroka pustiti med druge (baje bodo inšpekcije za kršitelje po šolah in če bo mulc brez maske, bodo krivi ravnatelji, ker so to dopustili). Kaj pa naj naredijo ravnatelji, zavrnejo takega učenca? Tvegajo pritožbo staršev, da je to neustavno bla bla bla. No, vidiš, in navodil glede tega ni. Naj bi kar sami ukrepali, vsaka šola po svoje, praviš ti?? Aha, lahko lapat iz naslanjača. Pa še marsikaj ni dorečenega, ne samo to.

To tudi meni ni jasno.
Zaostala Bosna ima ze od septembra skrajsan pouk in otroci hodijo normalno v solo.
Se bolj zaostala Srbija je tudi cez noc spremenila pouk iz 45 na 30 minut, 2 izmeni za nizje razrede, visji razredi hodijo v solo vsak drug teden.

Kaj je to tak problem?
[/quote]

resno, nisem vedela, a naši veleumi pa ne morejo kaj takega pogruntat?? Vem,da so tudi v Avstriji imeli pred prazniki podoben način.
Pa dajmo tudi mi izmenski pouk, pa pridejo vsi učenci vsaj za nekaj časa v šole, v šoli vzamejo snov, razložijo, doma potem en teden to utrjujejo..Samo za naše je vse to pretežko, višja matematika je malce organizacije, oni poznajo samo dve varianti, odprto, zaprto, pa še to najboljše za pol leta. Nobenih variacij.


Kaj to pomeni, kar si napisal glede Bosne, skrajšan pouk in krajše ure, kdaj so otroci doma,kakot, da hodijo maljši v šolo v izmenah?

Ne ti mešat Bosne in Srbije z zahtevno in kvalitetno organizacijo v Sloveniji.

Pouk v naših šolah je treba organizirati tako, da ima večina otrok od prvega do petega razreda varstvo od sedmih do treh (za nekaj pa tudi že od šestih do petih),
da imajo v šoli vsaj tri obroke (tisti, ki bi to želeli) in da imajo za zaužitje teh obrokov dovolj časa,
da bodo v skupini z ravno pravimi sošolci, kar pomeni, da je potrebno vprašati starše, da sporočijo vsaj dva sošolca s katerim bi njihov otrok rad bil (seveda se ob tem pojavijo tudi težnje, da bi izrazili s kom pa res ne bi rad bil).
Poskrbeti je tudi treba, da bodo v učilnicah mize in stoli primerne velikosti, saj mlajši težko sedijo in delajo za klopmi večjih, obratno pa je ravno tako problematično, ker krivi hrbtenice in bo zaradi tega nepopravljiva škoda.
Poleg tega je potrebno organizirati še šolske prevoze oz. dovolj učilnci z dovolj prostora za tiste, ki bodo v varstvu, a se ne smejo združevati.

Torej preden starši dobimo vprašalnik, kjer bomo izrazili svoje potrebe in preden ga vrnemo, kar traja, ker če je rok prekratek bodo gotovo pritožbe in gotovo nekje v postopku nekaj ni prav izpeljano.
Ko so urniki in skupine sestavljeni, jih je treba objaviti, a seveda na poseben način, da se ne krši varstva podatkov in dovolj zgodaj, da se lahko družine na to pripravimo.
[/quote]

točno to in vse ostalo je res..zato pri nas nič ne gre in se nič ne da. Če se ne bunijo starši, se pa ravnatelji, učitelji, Štrukelj itd.

Kaj vam ni jasno glede na to da so razglašene izredne razmere? Vi bi pa podrobna navodila o tem kako in kaj in to že vsaj 1 teden naprej, da se prilagodite!
Aja no sedaj pa lepo po šolsko poskušaj razvozlati, kaj so izredne razmere na nivoju države!
[/quote]

Nimam jaz nič s šolniki, brez skrbi. Delam pa od doma, in ja, dobim tudi malico plačano. V kaj se eni ne vtaknete!
In če so izredne razmere, kaj naj po tvoje šolniki naredijo? Naj kar pridejo učenci v šolo, bomo že nekako. Šole umazane, ja saj so izredne razmere, ni bilo časa počistiti. Ni učitelja za podaljšano bivanje? Ja, pač nismo imeli časa od staršev dobiti informacijo, kdo bo rabil podaljšano bivanje, pa je učitelj podaljšanega pač vskočil kot učitelj v manjši učni skupini. Torej bomo klicali starše, da pridejo po svoje otroke, ker podaljšanega ni. .. Saj veste, izredne razmere. … Daj ne bluzi, mona! Itak da se morajo šole pripraviti na učence, vsaj dva dni potrebujejo, da bi vse laufalo. Ne moreš brez organizacije sprejeti 200 učencev, ki morajo biti vsak v svojem “mehurčku”…. Saj lahko prideš kdaj kot prostovoljka pomagat, bi te bili veseli, pa iz prve roke lahko vidiš, kako so nesposobni in kako bi ti vse drugače. In to tudi udejaniš.:)


Daj najprej nek relevanten vir za tvoje obtozbe.
Pa tudi, ce rabijo 2 ali 3 dni za pripravo vrnitve otrok v sole, a je to veliko? Glede na to, da se razmere glede epidemije ne spreminjajo iz ure v uro je verjetno politika tista, ki mora pravocasno sprejemat odlocitve.
A te moti to, da se solniki niso pustili na ukaz testirat na praznicne dni? Jim dam prav, vsaj nekdo pove, da se ljudi ne more obravnavat kot budal, ki kar skocijo, ko jim nekaj zviska ukazes. Marsikaj se pa da doseci z vljudnim in spostljivim komuniciranjem. Samo tega ocitno ni. So pa (poskusi) ukazov. Ljudje smo pripravljeni marsikaj narest, ce smo spostovani, obravnavani kot pomembni cleni. Ob oblastniskih ukazih pa mnogi ne delujemo dobro. Se manj zavzeto. Kdo je torej odgovoren za komunikacijo, obravnavo ljudi?
[/quote]

včeraj je zdravnik Rozman lepo povedal, da so se njihovi zaposleni v bolnici na Golniku z veseljem prišli cepit v nedeljo, tudi na njihov dela prost dan!!
Šolniki pa ne na testiranje v soboto? Bog ne daj, pa kako je s potnimi stroški, kdo jih bo peljal na testiranje, kdo bo plačal prevoz, ali bodo imeli plačane dnevnice, bo to šteto v opravljeno delovno obveznost in ne vem še kaj…

New Report

Close