Walfdorska gimnazija Ljubljana?
Na spletni strani Waldorfske šole
http://www.wsl.si/obvestila/2018/cestitke-maturantom/
si lahko pogledate obvestilo z dne 11.7.2018:
ČESTITAMO NAŠIM MATURANTOM ZA
100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
USPEŠNOST NA MATURI!
Želimo vam lepe počitnice.
Ja, waldorfska mama sem. Dva otroka že uspešno študirata na ne ravno najlažjih fakultetah, tako da sta že dolgo v realnem svetu, kamor sta iz waldorfske šole prestopila brez vsakršnih težav.
[/quote]
Pa si ziher, da imaš dva otroka? Ker med štirimi in petimi leti očitno ne znaš razlikovati, upravičeno sklepam, da ti štetje do pet ne gre.
Tu je lestvica za šolnino:
http://www.wsl.si/wp-content/uploads/sites/3/2016/09/wsl-solnine-16.pdf
Predvsem pa ravnatelj, ki najbolj dopušča ali preusmerja primerno ali neprimerno atmosfero med njimi. Pa ni toliko kvaliteta profesorjev, največ je tudi odnos do dijakov in fair play-a vseh strani.
Poznam punco, ki je 3 leta hodila v SŠ za negovalko, 2 leti dodatni program, po katerem je naredila poklicno maturo, nato pa eno leto maturitetni tečaj, da je opravila uspešno splošno maturo. Pač 6 let srednje šole, zraven je pridobila pa še poklic. Uspešno zaključen tudi študij.
Ko bi le bilo več odprtosti do drugih ljudi in njihovih poti. Ni samo cilj važen, tudi pot je zelo važna, kako prideš do cilja.
Predvsem pa ravnatelj, ki najbolj dopušča ali preusmerja primerno ali neprimerno atmosfero med njimi. Pa ni toliko kvaliteta profesorjev, največ je tudi odnos do dijakov in fair play-a vseh strani.
Poznam punco, ki je 3 leta hodila v SŠ za negovalko, 2 leti dodatni program, po katerem je naredila poklicno maturo, nato pa eno leto maturitetni tečaj, da je opravila uspešno splošno maturo. Pač 6 let srednje šole, zraven je pridobila pa še poklic. Uspešno zaključen tudi študij.
Ko bi le bilo več odprtosti do drugih ljudi in njihovih poti. Ni samo cilj važen, tudi pot je zelo važna, kako prideš do cilja.
[/quote]
Napisali ste:
Predvsem pa ravnatelj, ki najbolj dopušča ali preusmerja primerno ali neprimerno atmosfero med njimi. Pa ni toliko kvaliteta profesorjev, največ je tudi odnos do dijakov in fair play-a vseh strani.
S tem, kar ste zapisali se povsem strinjam in vam nisem sposoben oporekati.
Kvaliteta profesorjev je pa zelo širok pojem in mogoče si vsak izmed nas pod tem pojmom predstavlja drugačnega profesorja.
Recimo, kakšen bi bil pa npr. vrhunski profesor oziroma vrhunska profesorica?
To vprašanje je retorično okrog katerega lahko samo razmišljamo.
Napisali ste:
Predvsem pa ravnatelj, ki najbolj dopušča ali preusmerja primerno ali neprimerno atmosfero med njimi. Pa ni toliko kvaliteta profesorjev, največ je tudi odnos do dijakov in fair play-a vseh strani.
S tem, kar ste zapisali se povsem strinjam in vam nisem sposoben oporekati.
Kvaliteta profesorjev je pa zelo širok pojem in mogoče si vsak izmed nas pod tem pojmom predstavlja drugačnega profesorja.
Recimo, kakšen bi bil pa npr. vrhunski profesor oziroma vrhunska profesorica?
To vprašanje je retorično okrog katerega lahko samo razmišljamo.
[/quote]
Kvaliteta profesorja je pri delu z učenci in dijaki vedno pedagoška primernost v prvi vrsti. In nekvaliteten učitelj bo s strani takšnega ravnatelja, ki ga zgoraj opisujem, odstranjen ali kaznovan. Govorim pa o znanih dejstvih, ki so se že zgodili; ne o abstrakciji.
Večina samih napadalcev na W.izobraževanje.
Osebno nimam mnenja ne v plus ne v minus, ker zadev premalo poznam od blizu, imam sicer pomisleke, a ravnotako so ti tudi pri “navadnih” šolah, kjer je pravtako cel kup minusov.
Tako da, so verjetno tako plusi kot minusi povsod!
Bolj zanimivo bi se bilo za vprašat, in izvest kakšno anketo ali raziskavo, koliko generacij ljudi od leta 1992, ko naj bi W.šola pri nas v Slo začela z delovanjem, je v življenju ZADOVOLJNIH, s samim sabo, z življenjem, delom, ki ga opravljajo, odnosi z ljudmi, partnerji itn.
In to, primerjava rezultatov, bi potem bila najboljše merilo uspešnosti ljudi, ki so zaključili šolanje na običajnih šolah, v primerjavi s tistimi, ki so zaključili šolanje na Waldorfskih šolah..
Vse ostalo pravzaprav ni pomembno.
Vzemite tale MON in folk, ki je definitivno, vsaj večina, končala šolanje na običajnih šolah.
Se vam večina zdi ZADOVOLJNIH?
Waldorfska šola je podobna Finskemu šolanju, ki velja za najbolj učinkovitega.
Preberite si in poglejte video na youtubu:
Ko vidim svojo hči, ki je zdaj stara 25 let, lahko Waldorfsko osnovno šolo in gimnazijo samo pohvalim. Se vidi kar očitna razlika med ostalimi vrstniki, ki so šli čez “državno” šolanje. Nasmejana, sproščena, delovna, empatična (rada pomaga drugim), samostojna, spretna (nekaj kosov pohištva si je sama izdelala), odgovorna, sposobna pri multitask nalogah,…
Če imate možnost šolati vašega otroka na tej gimnaziji, vam to zelo priporočam.
Sem tudi mama waldorfskih otrok. Trije so končali OŠ. Vsi so šli sicer v drugo srednjo šolo, ampak veščine iz OŠ jih pa spremljajo. Nek drugačen način reševanja problemov. Moja dva sta na fakulteti zelo uspešna. Ravno na račun inovativnega načina razmišljanja, ki ga WŠ zelo spodbuja.
In prav tako se full stvari spravita delat sama. Tudi kak kos pohištva:)) Pa noben ni lesar. je pa sin praktično že v službi (ob študiju) ravno zaradi širine, ki jo je pokazal. Težko sodiš o tem, če ne vidiš in ne poznaš od blizu.
Ah, mami, poznam od blizu, dva, fant se še danes ni našel, punca pa je po koncu 9 letke vsa srečna zamenjala W. šolo za redno gimnazijo. Je v 1. letniku kar garala, da je osvojila vse znanje, ki so ga v gimnaziji hoteli od nje. Pohištvo in turna smuka pač nista znanji, ki bi jih lahko prodajali za ocene.
PS: Ikea dela pohištvo, ki ga lahko sestavi še tak cepec!
V dobro stoječi firmi (ni važno kateri) je zaposlena, kjer jo porabijo tudi za računalniške zadeve. Ima veliko dela z ljudmi – ljudje jo imajo radi, zadolžena je za razno organizacijo, birokratske papirje, …
Sicer je pa znano, da so vsi računalniški svetovni mogotci, dajali svoje otroke v Waldorfske šole.