Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zakaj se širijo teorije zarote, da se električni avtomobili ne splačajo?

Zakaj se širijo teorije zarote, da se električni avtomobili ne splačajo?

Aja, zato pa večina ne polni na plačljivih polnilnicah, ampak doma. Plačljive so samo če je res nujno.

Odgovor na objavo uporabnika
tkolele je, 09.08.2022 ob 11:34

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 10975, 09.08.2022 ob 11:23

Odgovor na objavo uporabnika
mijav mijav, 09.08.2022 ob 09:53

a ima kdo podatke, koliko dejansko stane elektrika za 100 prevoženih km?

Jaz imam podatek. Imam EV že 3 leta in prevoženih 40.000 km.

Elektrika za 100 km večinoma stane 0 evrov.

V Avstriji imajo sicer grdo navado, da računajo elektriko na minute in ne na kWh in to glede na nazivno moč polnilnice. To pomeni, da vedno računajo, kot bi polnil z maksimalno močjo, kar ponavadi ne gre in lahko res pride drago, tudi do skoraj 2€/kWh v skrajnem primeru.

Zato se gre pač na zastonjsko polnilnico. Te pa v Avstriji žal delajo le med delavnikom. Izven delovnika greš na polnilnico s tvojemu avtu prilagojeno močjo, kjer pride okoli 0,6€/kWh, kar za moj avto znese 10€/100km.

No, 10 eur na 100 km je dražje kot porabi povprečen dizelaš s porabo 5 l na 100 km.

Za 40.000 km sem do zdaj vse skupaj porabil manj kot 100€.

Registracija je tudi zastonj. Servisi so skoraj zastonj. Parkirni prostor dobiš povsod takoj.
Prej z dizlom se mi je enkrat v ekstremu zgodilo, da sem v kvartu Ljubljane, kjer sem imel opravek, iskal parkirni prostor 2 uri. To je bilo res ekstremno. Večinoma prostorov je bilo takrat še brezplačnih in so jih zasedali študenti. Saj potem so uvedli plačljive za samo nekaj centov na uro in je bilo tudi takoj lažje najti. Z električnim vnaprej veš, kje boš parkiral in če je prosto. Pa še brezplačno elektriko dobiš zraven.

Primer 10€/100km je bil na plačljivi polnilnici za Avstrijo. Tam je elektrika dražja, dizel pa tudi.

Ne primerjati ceno elektrike v Avstriji s ceno dizla pri nas!

Trenutno imajo goriva po Evropi res zelo različne cene. V južni Makedoniji (Grčija) je bila cena bencina prek 2,5€/l.

Ko sem se vozil v Dalmacijo (na elektriko brezplačno) sem opazoval cene po črpalkah, ki so bile do 15 kun/l in sem jim samo kazal sredinca.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 10975, 09.08.2022 ob 11:40

Za 40.000 km sem do zdaj vse skupaj porabil manj kot 100€.

Registracija je tudi zastonj. Servisi so skoraj zastonj. Parkirni prostor dobiš povsod takoj.
Prej z dizlom se mi je enkrat v ekstremu zgodilo, da sem v kvartu Ljubljane, kjer sem imel opravek, iskal parkirni prostor 2 uri. To je bilo res ekstremno. Večinoma prostorov je bilo takrat še brezplačnih in so jih zasedali študenti. Saj potem so uvedli plačljive za samo nekaj centov na uro in je bilo tudi takoj lažje najti. Z električnim vnaprej veš, kje boš parkiral in če je prosto. Pa še brezplačno elektriko dobiš zraven.

To s čimer se hvališ je samo začasna vaba s katero želijo privabiti ‘muho na drek’. Ko se bo število e avtomobilov dovolj povečalo, bo vse to kar naštevaš plačljivo in elektrika bo še dražja zaradi večjega povpraševanja. Zna se zgoditi, da že jutri vseh zastonjkarskih stvari ne bo več, ostali bodo samo našteti problemi.

Odgovor na objavo uporabnika
mehno, 09.08.2022 ob 11:37

Aja, zato pa večina ne polni na plačljivih polnilnicah, ampak doma. Plačljive so samo če je res nujno.

Jaz polnim na počasnih polnilnicah, ki so brezplačne. Doma je sicer poceni, ampak je treba vseeno plačati. Zato pravim, da sem za 40.000 km vse skupaj plačal manj kot 100€. Tudi doma ne polnim in ne plačujem.

Odgovor na objavo uporabnika
samo vaba, 09.08.2022 ob 11:47

To s čimer se hvališ je samo začasna vaba s katero želijo privabiti ‘muho na drek’. Ko se bo število e avtomobilov dovolj povečalo, bo vse to kar naštevaš plačljivo in elektrika bo še dražja zaradi večjega povpraševanja. Zna se zgoditi, da že jutri vseh zastonjkarskih stvari ne bo več, ostali bodo samo našteti problemi.

Ko bo elektrika plačljiva, bom delal svojo brezplačno.
Dizla in bencina ne bi mogel nikoli sam delati.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 10975, 09.08.2022 ob 11:58

Ko bo elektrika plačljiva, bom delal svojo brezplačno.
Dizla in bencina ne bi mogel nikoli sam delati.

Ja, boš dal najmanj 20.000 eur za fotovoltaiko in polnilnico ter se vozil samo po mestu, da ti ne bo treba slučajno kje drugje polnit in plačat.

Odgovor na objavo uporabnika
samo vaba, 09.08.2022 ob 12:09

Ja, boš dal najmanj 20.000 eur za fotovoltaiko in polnilnico ter se vozil samo po mestu, da ti ne bo treba slučajno kje drugje polnit in plačat.

Lani sem šel s 100% napolnjenostjo v Baško na Krku. Ker sem imel na Reki še en opravek, sem parkiral pri brezplačni počasni polnilnici in dobil dodatnih 10%. Potem na Krk (tam se res nisem nisem vozil). Po nekaj dnevih direktno domov. Doma mi je ostalo natančno tistih 10% z Reke.

Se pravi, nič samo po mestu. Z domačim polnjenjem pridem do Krka in nazaj.

Po Sloveniji pa itak. Pogosto vozim do Maribora in nazaj ali do Kopra in nazaj, ne da bi karkoli polnil po poti.

Moj prejšnji dizel je stal 25.000€. V njegovi življenjski dobi sem skuril za 30.000€ dizla (beležil na poraba.com).

Se pravi, tudi če bom res dal 20.000€ za fotovoltaiko, je to čista zmaga.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 10975, 09.08.2022 ob 12:15

Moj prejšnji dizel je stal 25.000€. V njegovi življenjski dobi sem skuril za 30.000€ dizla (beležil na poraba.com).

Se pravi, tudi če bom res dal 20.000€ za fotovoltaiko, je to čista zmaga.

Življenjska doba dizelaša je vsaj 3x daljša od dobe e-vozila. Računaj, da boš vmes moral vsaj 1x zamenjati e-vozilo.

Imamo 4 avtomobile. Midva z ženo vsak svojega ter mati in oče vsak svojega. Imamo svojo fotovoltaiko.

Mati je v penziji, foter gre druge leto – en avto bosta dala stran, drugega bosta menjala za električnega.

Midva bova sedaj v kratkem menjala en dizelaš za električnega. Enega bova menjala še v roku 5 let – ta bo najbrž večji SUV ali enoprostorec dizelaš za dolge proge in dopuste (tudi od starih staršev).

 

 

Odgovor na objavo uporabnika
pozabljaš, 09.08.2022 ob 12:19

Življenjska doba dizelaša je vsaj 3x daljša od dobe e-vozila. Računaj, da boš vmes moral vsaj 1x zamenjati e-vozilo.

Mene bolj muči tole – koliko dobiš za 10 let starega dizelaša, koliko pa za 10 let starega EV?

Odgovor na objavo uporabnika
pri bajti, 09.08.2022 ob 12:25

Mene bolj muči tole – koliko dobiš za 10 let starega dizelaša, koliko pa za 10 let starega EV?

10 let starega dizelaša lahko uporabljaš še 10 let. 10 let star električni avtomobil je samo še za pod prešo.

Odgovor na objavo uporabnika
po mojem, 09.08.2022 ob 12:35

10 let starega dizelaša lahko uporabljaš še 10 let. 10 let star električni avtomobil je samo še za pod prešo.

Se ne strinjam. 10 let staro električno vozilo ni samo za pod prešo ampak ga lahko uporabiš npr. kot kokošnjak. Cigotom ponudiš, da ti odnesejo baterije in še pridobiš na prostoru.

Je torej edina zares pomembna prednost električnih vozila ta, da imajo avspuh v Šoštanju in onesnažujejo ciljno in ne razpršeno?

Res dolga dizel doba. Prejšnji mi je crknil po 13 letih s tako diagnozo, da sem ga potem prodal … Dinosu za 25€.

Pa je bil redno vzdrževan. Zadnje leto so se začeli problemi, pri katerih je vsak mehanik dal drugačno diagnozo in vsak nekaj drugega rihtal. Ko je dokončno crknil (zaribal), sem šel sam odpret motor in videl problem. Sornik pri batu je zlezel ven in naredil nekaj milimetrov globoke raze po valju. Potrebno popravilo: menjava motorja, ali vsaj bloka.

Odgovor na objavo uporabnika
Sam fprašam, 09.08.2022 ob 12:55

Je torej edina zares pomembna prednost električnih vozila ta, da imajo avspuh v Šoštanju in onesnažujejo ciljno in ne razpršeno?

Ne kurim elektrike iz Šoštanja. Plačujem in imam zagotovljeno obnovljivo (vključno jedrsko).

Ko bodo baterije hin, to se šteje, ko pade kapaciteta pod 85%, bodo šle v bajto za powerwall. Po statistikah se to zgodi po 200.000 km. Prejšnji dizel mi je nepopravljivo crknil pri 220.000 km.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 10975, 09.08.2022 ob 13:17

Res dolga dizel doba. Prejšnji mi je crknil po 13 letih s tako diagnozo, da sem ga potem prodal … Dinosu za 25€.

Pa je bil redno vzdrževan. Zadnje leto so se začeli problemi, pri katerih je vsak mehanik dal drugačno diagnozo in vsak nekaj drugega rihtal. Ko je dokončno crknil (zaribal), sem šel sam odpret motor in videl problem. Sornik pri batu je zlezel ven in naredil nekaj milimetrov globoke raze po valju. Potrebno popravilo: menjava motorja, ali vsaj bloka.

Jaz sem mojga 18 let starga dizla prodal za jurja in s tem denarjem namontiral vlečno kljuko na novga dizla. Nov lastnik, ga ne more prehvalit.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 10975, 09.08.2022 ob 13:20

Ne kurim elektrike iz Šoštanja. Plačujem in imam zagotovljeno obnovljivo (vključno jedrsko).

Ko bodo baterije hin, to se šteje, ko pade kapaciteta pod 85%, bodo šle v bajto za powerwall. Po statistikah se to zgodi po 200.000 km. Prejšnji dizel mi je nepopravljivo crknil pri 220.000 km.

če maš tako nesrečo z avti, potem ti bo električar po dveh letih zgorel.

 

 

Hahaha, ne kuriš elektrike iz Šoštanja…to je samo nateg elektrodistributerjev, da so si zagotovili dodatne prihodke.

Odgovor na objavo uporabnika
anonimno spet, 09.08.2022 ob 13:21

če maš tako nesrečo z avti, potem ti bo električar po dveh letih zgorel.

Me zanima, če so sploh s kakšnim električnim naredili 200.000 km

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17496247&display=Tesla%20Model%20S

Odgovor na objavo uporabnika
in inecop eš ap, 09.08.2022 ob 13:52

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=17496247&display=Tesla%20Model%20S

Ja, saj lahko tudi star pecikel prodajaš za 1 milijon s pripisom  “kot nov”. Če ga prodaš, plačam pijačo.

Odgovor na objavo uporabnika
hehe tralala, 09.08.2022 ob 13:58

Ja, saj lahko tudi star pecikel prodajaš za 1 milijon s pripisom  “kot nov”. Če ga prodaš, plačam pijačo.

 

NE bodi polemičen, vprašanje je bilo če so s kakšnim e avtomobilom naredili 200k kilometrov in to je bil odgovor.

Odgovor na objavo uporabnika
in inecop eš ap, 09.08.2022 ob 14:00

 

NE bodi polemičen, vprašanje je bilo če so s kakšnim e avtomobilom naredili 200k kilometrov in to je bil odgovor.

Saj tudi bencinerji in dizlaši vsi ne dosežejo 200k km. Daleč od tega. Je pač res, da je vožnja z EV še zaenkrat poceni oz. praktično zastonj. Avto sam sicer ni poceni in tudi ni za vsakega (pač problem domet), samo če ti je ratalo kupit par let starega in imaš krajše razdalje, si vsaj zaenkrat zadel terno. Jasno pa, da se bo to spremenilo ko jih bo teh avtov več.

New Report

Close