Prihaja nova platforma za vplivneže: LinkedIn

22. november 2022
Foto: Profimedia

Kdo je torej LinkedInfluenser?

LinkedIn je platforma, namenjena iskanju službe, spremljanju trendom na profesionalnem področju, v katerem delate, povezovanju z ljudmi s podobnimi kariernimi cilji, predstavljanju svojega življenjepisa in sebe potencialnim delodajalcem. 

Nedavno pa so se pojavili tudi tako imenovani LinkedInfluenserji, ki sebe veliko raje označujejo kot “Thought Leaders”, vodje razmišljanja. Ti imajo običajno ogromno mrežo ljudi, s katerimi so povezani in na določenem področju nastopajo kot strokovnjaki. Prek svojih objav lahko dosežejo velik doseg, torej veliko delitev, všečkov in komentarjev. Ta platforma je precej nenavadna in predvsem specifična, toda objave prav tako lahko postanejo viralne, njihovi ustvarjalci pa pravi vplivneži. 

Foto: Unsplash

Njihov način dela je na nek način podoben vplivnežem na drugih platformah. Recept je precej enostaven: potrebujete udarno prvo poved, ki privabi bralce in po možnosti malce zavaja. Glede dolžine zapisa pa je precej odvisno – nekateri se radi razpišejo, predvsem o težavah pri zaposlovanju, prigodah, ki so se domnevno zgodile na razgovorih za službo, na koncu pa povprašajo ostale po mnenju.

Prav tako so popularni zapisi delodajalcev o ljudeh, ki niso bili kvalificirani za razpisano delo, toda so bili vseeno sprejeti, ker so preprosto imeli tisto “nekaj”, kar jih je na koncu pripeljalo do položaja direktorja. 

@pasha some #linkedin conversation starters – thoughts? #comedy ♬ Internships Should be Paid or Unpaid – Pasha

To so zgodbe, ki dobijo največ odziva, toda tudi kratki zapisi, šale in že skoraj starodavni “kliknite všeček, če se strinjate s tem, ali pa srček, če ste pristaši tega” so lahko precej popularni. Prav tako ljudje radi pogledajo kakšen video, ki inspirira ljudi, jim pokaže naključna prijazna dejanja ljudi. 

Kaj pa emojiji? Ne skoparite z raketami in grafi, ki pokažejo, kako pomembna sta vam rast in napredek. Po novem so popularni tudi neobičajni fonti, ki pokažejo, da ste kreativni in na sploh posebni. Če nič od naštetega ne učinkuje, pa vplivneži preprosto kopirajo zapise drugih in upajo na najboljše. 

@pasha you wouldn’t believe my interview story 😭🙌 #linkedin #comedy @vince.lam ♬ I Hired Steve Jobs – Pasha

Na LinkedInu je trenutno skoraj trinajst milijonov ljudi, ki ima vključeno nastavitev, ki običajnega uporabnika spremeni v ustvarjalca vsebin, bodisi za lastno promocijo ali pa za promocijo podjetja, pri katerem dela, številka pa bo gotovo še narasla. 

LinkedInfluenserji so medtem postali prava šala tudi na TikToku, kjer številni imitirajo LinkedIn vplivneže, na Twitterju pa obstaja tudi profil, na katerem objavljajo vse bizarne trenutke z LinkedIna.

New Report

Close