Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek A zdaj bi nam pa starejšem še vozniško vzeli banda pokvarjena!?

A zdaj bi nam pa starejšem še vozniško vzeli banda pokvarjena!?

Če se samo spomnim sebe pri 20 in zdaj … Če nič drugega, mi zdaj ni nerodno, če se kje zaplezam in če kdo kaj sika, stopim iz avta in se pogovorim. Pri 20 bi me pa spravil v tako stisko, da bi naredila še večjo traparijo.

Ne vem, koliko 60-letnikov poznate, ampak od teh, ki jih poznam jaz, ni niti eden, ki bi že bil za odpis. Medtem ko bi lahko vsaj k psihologu in na par ur z inštruktorjem poslala vsakega drugega mladega voznika. Evo primer: mlada punca, pa to ni mogla niti par let imeti izpita, se USTAVI na pospeševalnem pasu AC in počaka (stoje!!!!), na prosto pot za vključitev ne na VOZNI pas, pač pa kar direktno na pospeševalnega. Ta ne bi smela iti niti peš po pločniku.
[/quote]

Vzeti izpit in jo poslati na ponovno opravljanje izpita iz CPP in praktične vožnje. Ko to naredi ponovno pa sledi trajen odvzem…

Pa ne vozniki pri 60, ampak kvečjemu pri 70. 60-letni ljudje so danes še v službi, ker še ne izpolnjujejo pogojev za upokojitev, torej so kar lepo vsak dan na cesti in jim morajo možgani še krepko služiti. Nimajo tega luksuza, da bi jih lahko dali na pašo.
Zmedejo se pa popolnoma vsi vozniki, ki se vozijo samo po eni trasi in vsake kvatre kam drugam, in to ne glede na starost. Poleg tega je pri nas marsikdaj gradbišče ali zapora izredno slabo označeno. Primer je recimo črnuška obvoznica, kjer je bila vsak dan drugačna situacija in enkrat se je zgodilo, da je nekdo šel na napačni pas, ker enostavno ni bilo dovolj dobro označeno. Če bi bilo, sploh ne bi mogel zaviti napačno, ne da bi podrl kako šikano.

Če se vam pa zdi, da 60 let ljudje niso več sposobni vozit, potem pa jih tudi upokojite in delovno aktivni delajte še več in prispevajte še več v pokojninsko blagajno.
[/quote]

Morda res. Precej 60-letnikov in še dober del 70-letnikov, ki poskrbijo za fizično in psihično kondicijo, nima z vožnjo nobenih težav, še posebej taki ne, ki so vsak dan na cesti. A teh je z vsakim leto po 60-tem vsako leto manj.

Ne. Starostnik se je izgubil, ker mimo njega švigajo taki brezobzirni objestneži kot si ti, ki se na tisti lokaciji vozite vsak dan, pa vseeno delaš več in večje pizdarije na cesti kot starejši voznik, ki se je tam, v tistem krožišču prvič znašel..
Že iz spoštovanja bi morala upoštevat starejše ljudi na cesti, ker morda, če boš imela srečo, morda tudi ti postaneš nekoč stara in boš takrat zaradi previdnosti in negotovosti vozila počasneje. Ampak živet boš pa vseeno hotela.
[/quote]

Starostnik, se je izgubil, ker ni vajen take situacije in ker situaciji ni več sposoben slediti.

Problem, ki izstopa je vožnja v napačno smer — tukaj res prednjačijo starejši.
Ampak – a to res ni rešljivo drugače kot tako, da se jim pobere vozniške?
Ker SAMO starejši pa tudi ne vozijo v napačno smer, očitno tudi mlajše kdaj zmede.

Pa ne vozniki pri 60, ampak kvečjemu pri 70. 60-letni ljudje so danes še v službi, ker še ne izpolnjujejo pogojev za upokojitev, torej so kar lepo vsak dan na cesti in jim morajo možgani še krepko služiti. Nimajo tega luksuza, da bi jih lahko dali na pašo.
Zmedejo se pa popolnoma vsi vozniki, ki se vozijo samo po eni trasi in vsake kvatre kam drugam, in to ne glede na starost. Poleg tega je pri nas marsikdaj gradbišče ali zapora izredno slabo označeno. Primer je recimo črnuška obvoznica, kjer je bila vsak dan drugačna situacija in enkrat se je zgodilo, da je nekdo šel na napačni pas, ker enostavno ni bilo dovolj dobro označeno. Če bi bilo, sploh ne bi mogel zaviti napačno, ne da bi podrl kako šikano.

Če se vam pa zdi, da 60 let ljudje niso več sposobni vozit, potem pa jih tudi upokojite in delovno aktivni delajte še več in prispevajte še več v pokojninsko blagajno.
[/quote]

Hehe.. prav po črnuški se vozim skoraj vsak dan. Bilo je dovolj dobro označeno. Jaz s tem nisem imel nobenih težav.

Morda res. Precej 60-letnikov in še dober del 70-letnikov, ki poskrbijo za fizično in psihično kondicijo, nima z vožnjo nobenih težav, še posebej taki ne, ki so vsak dan na cesti. A teh je z vsakim leto po 60-tem vsako leto manj.
[/quote]

To, da jih je vsako leto manj, komajda še drži, ker se skoraj nihče ne more upokojiti pri 60. Torej gre za delovno aktivno prebivalstvo s popolnoma enakimi vsakdanjimi opravki, kot jih imaš ti, samo da oni popoldne recimo pomagajo pri vnukih, in jih ne sekirajo več najstniki, tako kot npr. tebe 🙂
Kar se tiče fizične in psihične kondicije – kaj pa recimo zavaljeni, zapiti in zakajeni 40-letniki za volanom? Zanemarjeni v vseh ozirih, tudi če ne sedajo ravno pod gasom za volanom.

Ne morem verjeti, da ste nekateri tako podcenjevalni do 60 let starih ljudi, ki si danes pravzaprav sploh ne morejo privoščiti, da bi bili stari.

Sem proti, da se starejšim prepove vožnjo! Samo dodala bi jim posebno oznako na avto, recimo, Starejši za volanom, Senior…ali kaj podobnega. Tako bi bilo bolj pozorni na starejše in strpnejši. Tudi oni morajo bit neodvisni še na svoja stara leta.

Glede na to kdo je bolj nevaren na cesti. Morda mula, ki piše sms med vožnjo za volanom ali dela selfije ali prepotenten mulc, ki misli da je v videoigrci z dirkami.

Hehe.. prav po črnuški se vozim skoraj vsak dan. Bilo je dovolj dobro označeno. Jaz s tem nisem imel nobenih težav.
[/quote]

Ne, vmes nekajkrat ni bilo. Meni se sicer ni zgodilo, da bi šla narobe, se pa je drugim, in to ne samo enemu vozniku. Si pač tako kot jaz imel srečo, da si šel za voznikom, ki je zavil prav, oziroma se vozil takrat, ko je bilo ok označeno.
Še glavno križišče je bilo vmes ponoči nekaj dni komaj razvidno, kje se sploh sme, ker so bile šikane kot prvo preredke, kot drugo, brez osvetlitve. Lahko si mirno, brez oviranja, nadaljeval po dveh pasovih, pa v bistvu na enega ne bi smel.

Ni problem divjat in vozit 200. To zmore vsak. Še opico v cirkusu lahko naučiš z nogo tiščat na gas. Problem je pri tej hitrosti potem varno ustavit.
Kaj tebi koristi sodobna avtomobilistična tehnologija in senzorji na avtu, če pa tvoja butica in tvoja čreva niso nič močnejša in drugače narejena kot pred 10tisoč in več tisoč leti. Tvoja čreva in tvoja butica se mečka enako kot se je pri pračloveku. Pravzaprav morda še bolj.
Tvoj vid in sluh tudi ni nič napredoval.
Ti za boljšo varnost ne narediš prav nič, če zaradi boljšega avta potem bolj divjaš.
[/quote]

No, tako mimogrede, je men večja inspiracija vozit kamion kot ferarija, vem jst, da z zdravljem ne napredujemo ampak nazadujemo, ko se staramo…, mi je predvečrejšnem glih en nedeljski voznik dvignil pritisk, ko je naredil kolono in se ni hotel umaknit na lokalni cesti, kjer je omejitev pač 90 on pa komi 60 vozil, črta pa stalno polna, če mi ne bi bilo žal avta, se bi naslonil na njega, ko sem ga končno prehitel, al mu bi pa vrgel kakšno gnilo jabolko v šipo. Tak način bi problematičen voznike bolj streznil, kot neki ukrepi, ki si jih izmislijo nepraktični ljudje, pa so zarad tega še dobro plačani….

To, da jih je vsako leto manj, komajda še drži, ker se skoraj nihče ne more upokojiti pri 60. Torej gre za delovno aktivno prebivalstvo s popolnoma enakimi vsakdanjimi opravki, kot jih imaš ti, samo da oni popoldne recimo pomagajo pri vnukih, in jih ne sekirajo več najstniki, tako kot npr. tebe 🙂
Kar se tiče fizične in psihične kondicije – kaj pa recimo zavaljeni, zapiti in zakajeni 40-letniki za volanom? Zanemarjeni v vseh ozirih, tudi če ne sedajo ravno pod gasom za volanom.

Ne morem verjeti, da ste nekateri tako podcenjevalni do 60 let starih ljudi, ki si danes pravzaprav sploh ne morejo privoščiti, da bi bili stari.
[/quote]

Človeški zakoni pač ne prejudicirajo zakonov narave. Dobo delovne aktivnost je pač definiral človek na osnovi potreb družbe, ne na osnovi naravnih zakonov.
Jep, telesna in umska zanemarjenost sta neločljivo povezani in imata zelo velik vpliv na človeka v vseh pogledih, ne samo na vožnjo…

Ne, vmes nekajkrat ni bilo. Meni se sicer ni zgodilo, da bi šla narobe, se pa je drugim, in to ne samo enemu vozniku. Si pač tako kot jaz imel srečo, da si šel za voznikom, ki je zavil prav, oziroma se vozil takrat, ko je bilo ok označeno.
Še glavno križišče je bilo vmes ponoči nekaj dni komaj razvidno, kje se sploh sme, ker so bile šikane kot prvo preredke, kot drugo, brez osvetlitve. Lahko si mirno, brez oviranja, nadaljeval po dveh pasovih, pa v bistvu na enega ne bi smel.
[/quote]

Imaš pač dobro sposobnost zaznavanja in dobro logično sklepaš. Tega niso zmožni vsi enako…
Sam sem moral sem in tja sicer res malo bolje pogledati, kam moram zaviti, še sploh takrat, ko so zamenjali pasove, ki so jih popravljali, ampak prav nikoli se mi ni zdelo, da bi lahko zgrešil, ker ni bilo dobro označeno.
Pa še nekaj je – tam v križišču s Šlandrovo niti ni dosti prostora in ni v resnici bilo možno par sto metrov prej postaviti ustreznih oznak… jbg, direkt iz križišča je bilo treba zapeljat na pravi pas in če spremljaš promet in ti osnove logike delujejo, se pač težko zmotiš. Če pa med vožnjo nisi pozoren in sanjaš pa verjamem, da ti ne uspe zapeljati na pravi pas.

No, tako mimogrede, je men večja inspiracija vozit kamion kot ferarija, vem jst, da z zdravljem ne napredujemo ampak nazadujemo, ko se staramo…, mi je predvečrejšnem glih en nedeljski voznik dvignil pritisk, ko je naredil kolono in se ni hotel umaknit na lokalni cesti, kjer je omejitev pač 90 on pa komi 60 vozil, črta pa stalno polna, če mi ne bi bilo žal avta, se bi naslonil na njega, ko sem ga končno prehitel, al mu bi pa vrgel kakšno gnilo jabolko v šipo. Tak način bi problematičen voznike bolj streznil, kot neki ukrepi, ki si jih izmislijo nepraktični ljudje, pa so zarad tega še dobro plačani….
[/quote]

Hm.. škoda živcev. Takega bi morali odstraniti policaji zaradi oviranja prometa.
Mi pa tvoja reakcija pokaže, da tudi nisi najbolj predvidljiv voznik. 😉

Take oznake samo povečujejo nestrpnost pri ostalih.
Tako kot je predlagal nekdo že prej – pogostejši pregledi, predvsem psihofizičnih sposobnosti… preverjanje koordinacije v prostoru, preverjanje znanja CPP… in predvsem strožji pogoji za pridobitev vozniškega dovoljenja, vsaj kar se tiče psihofizičnih sposobnosti posameznika.

Razmišljam. Moja mami je šla v pokoj pri 50tih, kdaj bom šla jaz? Aja, sposobna sem delat do groba, avta pa ne vozit. Zanimivo. Zakaj nas potem ne dajo vseh v penzjon? Imam pa 54.

Vsi ki udajle udrihate cez mlajse seferje ste verjetno 55+. Ena zgoraj pravi o zastoju na primorki in kako se mladi soferji niso znali razvrstit. Moj moz je star 34 let in je v tem zastoju stopil iz avta in gospoda pred njim poducil kako mora ravnati ob taksnih priloznostih. Gospod (predvidevam da ze dedek, vsaj po oceni njegovih let) se mu je prijazno zahvalil in rekel, da je ze precej v letih in, da se v sloveniji kar naprej nekaj novega dogaja in da pri svojih letih ne more vec vsemu slediti. Zdaj pa vsi 60 letniki, ajde u luft.

Ne samo v Sloveniji, s tem se ukvarja celo evropska komisija.

https://ec.europa.eu/transport/road_safety/specialist/knowledge/old_en

Daj daj daj, itak največ nesreč in pizdarij na cesti delate “izkušeni” vozniki srednjih let. Sicer pa čas ne dela v vašo korist. Tudi vi boste prišli v ta leta, ko vas bo zajebaval zakon, katerega ste zagovarjali. Potem se boste pa spet pritoževali, bumbarji.

Moj tast je skoraj slep pa ima še vedn vozniški. No na srečo ne vozi. Osebni zdravnik ima že sedaj pravico in dolžnost poslati človeka na izredni zdravniški pregled za ugotavljanje sposobnosti vožnje. Je pa res da se delajo razlike. Jaz ima pri dioprtiji +0,75 omejitev za deset let in moram po tem času spet na zdravniški pregled, nekdo pa nima omejitve z višjo dioptrijo ker pozna specialista medicine dela

Take oznake samo povečujejo nestrpnost pri ostalih.
Tako kot je predlagal nekdo že prej – pogostejši pregledi, predvsem psihofizičnih sposobnosti… preverjanje koordinacije v prostoru, preverjanje znanja CPP… in predvsem strožji pogoji za pridobitev vozniškega dovoljenja, vsaj kar se tiče psihofizičnih sposobnosti posameznika.
[/quote]

Kadar vidim, da vozi starejši človek, postanem strpnejša in sem pozorna nanj. Noben problem malo počakat in potem prehitet. Mrak na oči mi pade ko naletim na egonaduvance, ki zase mislijo, da so perfektni oh in sploh vozniki, da cesta pripada samo njim in bi najraje vse pred sabo izrinili s ceste.

Tako je.
Res ne vem zakaj morajo ubogi starostniki podaljševat delavno dobo, ki so po mnenju mladine brez refleksov in nesposobni, mladina pa brezposelna ziblje jajca in vsa sposobna z najboljšimi refleksi in na frišno opravljenim izpitom iz varne vožnje na Vranskem , potem zdolgočasena visi na plečih starostnikov?
Kdo danes koga živi? A starci danes živijo mularijo, ali brezposelna mularije živi starce?
[/quote]

Hej, stari, si že našel prometni znak na naši avtocesti z omejitvijo 130 km/h ? ;-P Greš tudi ti nazaj v avtošolo? Ti že malo možgani pešajo?

No, tako mimogrede, je men večja inspiracija vozit kamion kot ferarija, vem jst, da z zdravljem ne napredujemo ampak nazadujemo, ko se staramo…, mi je predvečrejšnem glih en nedeljski voznik dvignil pritisk, ko je naredil kolono in se ni hotel umaknit na lokalni cesti, kjer je omejitev pač 90 on pa komi 60 vozil, črta pa stalno polna, če mi ne bi bilo žal avta, se bi naslonil na njega, ko sem ga končno prehitel, al mu bi pa vrgel kakšno gnilo jabolko v šipo. Tak način bi problematičen voznike bolj streznil, kot neki ukrepi, ki si jih izmislijo nepraktični ljudje, pa so zarad tega še dobro plačani….
[/quote]

Točno tako – veliko je starih, ki vozijo svoj tempo. Če to tisti tempo, ki pomeni v in izven naselja 65 km/h, je čisto ok. Dokler spremljajo promet pred, ob in ZA SEBOJ. Če naredijo kolono, so se dolžni umakniti in jih spustiti naprej. Tega pa večina starčkov ne počne, ker sploh ne registrirajo ničesar okoli sebe, zadnje ogledalo pa je itak samo za okras.

Vozniki audijev. Kdor si kupi audija, ta bi moral obvezno še enkrat izpit delat. To so največji idioti na cestah. Takoj za njimi pa bemvejaši.

Točno tako – veliko je starih, ki vozijo svoj tempo. Če to tisti tempo, ki pomeni v in izven naselja 65 km/h, je čisto ok. Dokler spremljajo promet pred, ob in ZA SEBOJ. Če naredijo kolono, so se dolžni umakniti in jih spustiti naprej. Tega pa večina starčkov ne počne, ker sploh ne registrirajo ničesar okoli sebe, zadnje ogledalo pa je itak samo za okras.
[/quote]

Zadnje ogledalo? Tudi tebi ne bi škodilo še kak dodatni osvežitveni tečaj.

Zadnje ogledalo? Tudi tebi ne bi škodilo še kak dodatni osvežitveni tečaj.
[/quote]
🙂 Je pretežko skapirat za katero ogledalo gre? No, samo povej, pa ti bomo dodatno obrazložili. Predvsem pa kaj je njegov namen. Če si tudi to že pozabil….

No, tako mimogrede, je men večja inspiracija vozit kamion kot ferarija, vem jst, da z zdravljem ne napredujemo ampak nazadujemo, ko se staramo…, mi je predvečrejšnem glih en nedeljski voznik dvignil pritisk, ko je naredil kolono in se ni hotel umaknit na lokalni cesti, kjer je omejitev pač 90 on pa komi 60 vozil, črta pa stalno polna, če mi ne bi bilo žal avta, se bi naslonil na njega, ko sem ga končno prehitel, al mu bi pa vrgel kakšno gnilo jabolko v šipo. Tak način bi problematičen voznike bolj streznil, kot neki ukrepi, ki si jih izmislijo nepraktični ljudje, pa so zarad tega še dobro plačani….
[/quote]

A da ti je nedeljski voznik pritisk dvignil?
Če imaš probleme s pritiskom, si ti tisti, ki se moraš iz prometa izločit, ne voznik, ki je vozil po nedeljsko.
Skoz priznavate, da postanete živčni na cesti, a v isti sapi bi vi izločili tiste, ki so na cesti umirjeni in strpni.
Če ti resnično in vsakodnevno in pogosto srečuješ toliko počasnetov kot hočeš tukaj predstavit, potem to upoštevaj in se od doma odpravi 5 minut prej. Kaj pa, če bi bil ti doma 5 minut dlje od svojega končnega cilja? Kaj bi pa potem naredu? Kolk bi pa ti potem šele divjal?
Če vam počasnele res toliko časa odvzemajo, res ne vem zakaj potem avtobusi nimajo toliko zamude. Avtobusi kar solidno pridejo po voznem redu, nimajo veliko zamud. A Avtobusarji nikoli ne naletijo na takšne počasne nedeljske voznike, kot to naletiš ti in tebi podobni?

New Report

Close