Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Delo v Hoferju – ali je res?

Delo v Hoferju – ali je res?

Ja, žal res. Jaz o jabolkah, one o hruškah.
Drugače pa mi je Hofer top in ne razumem tistih, ki niso sposobni hitro pospravit izdelkov???? Pa saj si v vozičku med čakanjem razpreš in pripraviš veliko vrečko ter plačilno kartico in potem hitro zmečeš stvari v voziček. A v službah tudi vsi tako ležerno delate in si za vsako stvar vzamete časa, kolikor ga rabite? Kje pa so takšne službe? Tudi pri nas v službi je tempo in to povsod. Na delovnem mestu se zahteva učinkovito opravljanje dela, ne pa mečkanje. Noben vas ne bo plačal za mečkanje. Jaz to vidim tako, da večina vas ni vajena delat in hitrega tempa, zato pa imate težave v Hoferju. Kar se tega tiče, mi je Hofer zakon. V Merkator grem izjemoma, ker tisto njihovo mečkanje ni ničemur podobno. Moj čas je dragocen in se mi zdi bedasto izgubljat ga v trgovini kjer se vlečejo kot megle.

Če se že do kupcev vedejo tako, kako šele do zaposlenih??

Ene bi si morale svoj hladilnik pripeljati zraven do blagajne in da potem s traku kar noter zložijo. 🙂

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

Tema ni namenjena kokodakanju o vaših nakupovalnih izkušnjah, ampak o izkušnjah zaposlenih tam

Če se že do kupcev vedejo tako, kako šele do zaposlenih??

To bi bila super opcija. Naj se oni matrajo zlagati pa se izzognes se fehtarjem pred trgovinami.. . Za enkrat narocam Spar online samo kaj ko ne pripeljejo vsega.

Res ne vem, o kakšnem divjanju govorite. Pri nas zmeraj počakajo, da v miru zložiš, če si počasen, ti one pomagajo. Verjamem pa, da se morajo obrnit in tistih 6 ur res delat. Pri nas so že par let stalne, tako da očitno se da. Celo lep dan ti voščijo in se nasmehnejo, si morte mislit? Nobenega poker faca. Tale Hofer je parim forumašicam že leta trn v peti. Vsako leto pa bolj poln. Nekako ne gre skupaj z neštetokrat tukaj opisano bojda skrajno neprijetno nakupovalno izkušnjo. Pa vsako leto kateri na novo padajo jajca po tleh? Koga farbate, no? Da si bo prodajalka privoščila, da padejo jajca po tleh, tako kot jim gledajo pod prste? Jajca, moka, vsako leto ena in ista. Najbolje, da se še v perju povaljaš.

Sem pa tja kje s hitenjem res malo pretiravajo, ampak v osnovi mi je všeč. Nimam cel dan časa stati v vrsti. Samo poglejte Mercator, tam se mi zdi, da bojo zaspal na blagajni. Tud na teh avtomatskih blagajnah, ko sami skeniramo, eni tako mečkajo, da bi jih najraje kar zbrcal od tam.

Od vseh štacun se izogibam samo Leclerca. Tista njihova aroganca je skrajno žaljiva. To jih prav trenirajo v tem, enkrat je bila ena na uvajanju, punca se je lepo prijazno nasmehnila, sledil je pa strog in grd pogled te, ki jo je uvajala in je kar sama arogantno z dvignjenim nosom posegla vmes… Da o dvojnih cenah, ki te hitro zavedejo niti ne govorimo…

Torej nehaj kokodakat in opiši svojo izkušnjo, kako je biti tam zaposlen. Če nisi zaposlena tam, se pa odstrani iz teme.

Torej kdaj bojo zamenjali pult? 😂 Da bodo imeli kaj od hitenja.


nisem redna obiskovalka, ampak še takrat ko sem bila enkrat tam, sem imela zelo negativno izkušnjo.
Namreč šla sem kupiti vrednostnico za telefon – v našem kraju imajo vse vrednostnice zložene v stalažah pri blagajni. V tem Hoferju vsaj takrat tam jih ni bilo nikjer, sem vse pregledala. Ker je bila gužva se postavim v vrsto in samo prijazno poprosim prodajalko, da mi pove (medtem ko skenira drugemu), če se dajo pri njej dobiti te vrrednostnice, da vem,da ne čakam zastonj v vrsti.
katera groza nesramen in nadležen pogled, češ kaj hočem, potem sem ji morala še posebej večkrat razlagati za kakšne vrednostnice sploh gre, da je na koncu ugotovila, da jo ona kar odtipka v blagajno, vse ji je bilo očitno odveč in je osorno in nesramno odgovarjala.
Ne vem ali je samo ena taka tečka tam, ki ji je vse odveč, pa če ji je, bi pač zložili vrednostnice na polico in ne bi bilo težav. V našem kraju jih lepo dobiš na polici in si izbereš in ne rabiš nič pojasnjevati trgovki, ki ji očitno v hoferjevi trgovini ni bilo najbolj jasno,da obstajajo vrednostnice za hot telekom.
Tako, da meni je to minus izkušnja za točno ta hofer.


nisem redna obiskovalka, ampak še takrat ko sem bila enkrat tam, sem imela zelo negativno izkušnjo.
Namreč šla sem kupiti vrednostnico za telefon – v našem kraju imajo vse vrednostnice zložene v stalažah pri blagajni. V tem Hoferju vsaj takrat tam jih ni bilo nikjer, sem vse pregledala. Ker je bila gužva se postavim v vrsto in samo prijazno poprosim prodajalko, da mi pove (medtem ko skenira drugemu), če se dajo pri njej dobiti te vrrednostnice, da vem,da ne čakam zastonj v vrsti.
katera groza nesramen in nadležen pogled, češ kaj hočem, potem sem ji morala še posebej večkrat razlagati za kakšne vrednostnice sploh gre, da je na koncu ugotovila, da jo ona kar odtipka v blagajno, vse ji je bilo očitno odveč in je osorno in nesramno odgovarjala.
Ne vem ali je samo ena taka tečka tam, ki ji je vse odveč, pa če ji je, bi pač zložili vrednostnice na polico in ne bi bilo težav. V našem kraju jih lepo dobiš na polici in si izbereš in ne rabiš nič pojasnjevati trgovki, ki ji očitno v hoferjevi trgovini ni bilo najbolj jasno,da obstajajo vrednostnice za hot telekom.
Tako, da meni je to minus izkušnja za točno ta hofer.
[/quote]

Ampak ti si pa ena kokoš. Itak, da te je grdo pogledala, če se rineš v vrsti in jo motiš, medtem ko ima delo z drugo stranko. Veš koliko kupcev bi samo nekaj vprašalo? Si predstavljaš, da bi vsi to hodili spraševat na blagajno? Tisto je blagajna, ne informacije. Če si imela samo za nekaj vprašat, se sprehodiš po trgovini, najdeš eno prodajalko, ker je vedno še kakšna kje, ki kaj ureja ali fila police in vprašaš njo. Ne pa da hodiš na blagajno težit, ko imajo že tako dovolj dela s strankami in doseganjem norme. Trapa.

Ampak ti si pa ena kokoš. Itak, da te je grdo pogledala, če se rineš v vrsti in jo motiš, medtem ko ima delo z drugo stranko. Veš koliko kupcev bi samo nekaj vprašalo? Si predstavljaš, da bi vsi to hodili spraševat na blagajno? Tisto je blagajna, ne informacije. Če si imela samo za nekaj vprašat, se sprehodiš po trgovini, najdeš eno prodajalko, ker je vedno še kakšna kje, ki kaj ureja ali fila police in vprašaš njo. Ne pa da hodiš na blagajno težit, ko imajo že tako dovolj dela s strankami in doseganjem norme. Trapa.
[/quote]

A bejž, res je težko usta odpret in vljudno odgovorit na vprašanje? Ženska je stala v vrsti. Slej kot prej bi prišla na vrsto in bi prodajalka morala odpret faflo in povedat kako in kaj, torej bi ravno tako “izgubila dragocene sekunde” 😉
Daj umiri se.

A bejž, res je težko usta odpret in vljudno odgovorit na vprašanje? Ženska je stala v vrsti. Slej kot prej bi prišla na vrsto in bi prodajalka morala odpret faflo in povedat kako in kaj, torej bi ravno tako “izgubila dragocene sekunde” 😉
Daj umiri se.
[/quote]

Če ni težko odpret ust in vljudno vprašati/odgovoriti, potem bi lahko predraga stranka vljudno vprašala kako drugo trgovko, ne ravno tisto, ki hiti z delom na blagajni. Ampak je bilo očitno prenaporno narediti en krog po trgovini. In če se je že postavila v vrsto, bi počakala. In ko bi bila na vrsti, bi ji trgovka odgovorila. Tako pa se je morala z enim delom ukvarjat in zraven še njo poslušat. Sem čisto mirna. Le svoj prav sem dala trgovki. Umiriti se moraš ti, ker očitno to težko preneseš.

A bejž, res je težko usta odpret in vljudno odgovorit na vprašanje? Ženska je stala v vrsti. Slej kot prej bi prišla na vrsto in bi prodajalka morala odpret faflo in povedat kako in kaj, torej bi ravno tako “izgubila dragocene sekunde” 😉
Daj umiri se.
[/quote]

Če hitiš z nekim delom in si nanj skoncentriran, je seveda težko oziroma nadležno. Še possebej če v tem ne uživaš kaj preveč.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

40. ☺

Hoferjeve blagajne so tako prilagojene, da če ne zmoreš hitrosti blagajničarke, ti tudi ona pomaga dati robo v voziček, ne da bi vstala.
Tko da ne mi nabijat.
Je pa res, da ene stranke niso sposobne, da bi se organizirale pri spravljanju robe v voziček.
To, da dajejo robo v vrečko na blagajni, je sploh višek kretenizma.


Ne, trak za velike nakupe ni dovolj dolg, če hočeš stvari zlagati v vrsto in ne na kup. Dam na kup recimo testenine. Ampak ob večjem nakupu zmanjka in potem trgovka čaka, da zlagam po vrhu, da sploh začne skenirati. Potem se pa res solata pripelje pred mehčalcem.
[/quote]

Še v nobenem Hoferju nisem videl prekratkih trakov.
Je pa treba znati zlagati in tudi mal misliti in se ne grebsti kdo bo prvi pri blagajničarki.
Enostavno pustiš eno ali dve stranki pred seboj, da lahko v miru zložiš vso robo iz vozička, še preden začne blagajničarka tvojo robo skenirati.

Kar se tiče prekratkih trakov, pa imajo prekratke trakove Tuš, Spar, Merkator…

😀 😀 😀 Temu se reče funkcionalna pismenost. 😀 😀 😀

Men je pa topšit da so hitri.

Ne pa v mercatorju, ko čakaš dve ure na blagajni.

Penzionerji lahko dajo stvari nazaj v košarico/voziček pa še eno uro zlagajo pri polički.

Mislim, da je poanta odsekanega pulta v tem, da takoj vse zmečeš nazaj v voziček in se po hitrem postopku pobereš do tistih pultov ob oknih, kjer lahko v miru posortiraš stvari.

Je pa res neumno, da najprej vso špecerijo zložiš v voziček, potem vse pobereš ven in zložiš na trak, nato pa še enkrat vse v naglici zmečeš v voziček (seveda paradajz in jajca pristaneta na dnu, ker nimaš časa za racionalno zlaganje), potem pa še enkrat vse prelagaš v vrečke na pultu.

Dvomim, da je potrošnik časovno kaj na boljšem, ko je prisiljen v te nepotrebne dodatne korake.
[/quote]

Če nimaš polnega vozička in če nisi prvi na blagajni imaš kar nekaj koristi,… predvsem to, da ne čakaš poačsnel v vrsti pred sabo.

Ampak ti si pa ena kokoš. Itak, da te je grdo pogledala, če se rineš v vrsti in jo motiš, medtem ko ima delo z drugo stranko. Veš koliko kupcev bi samo nekaj vprašalo? Si predstavljaš, da bi vsi to hodili spraševat na blagajno? Tisto je blagajna, ne informacije. Če si imela samo za nekaj vprašat, se sprehodiš po trgovini, najdeš eno prodajalko, ker je vedno še kakšna kje, ki kaj ureja ali fila police in vprašaš njo. Ne pa da hodiš na blagajno težit, ko imajo že tako dovolj dela s strankami in doseganjem norme. Trapa.
[/quote]
kokoš si edino ti, ki ne bereš ali pa ne znaš brati… sem jasno napisala – sem se postavila v vrsto… nič se nisem nikamor rinila… samo vprašala sem jo ali se to dobi pri njej,da ne čakam v vrsti zastonj.
In ne drugih prodajalk ni – so kar te ki letajo povsod – sem že bila na blagajni in je ta ven letala in urejala stvari – tako da ne govori bedarij. Drugih prodajalk ni bilo in lahko samo to vprašaš nikogar drugega.
Drugič pa naj dajo vrednostnice tam kjer jim je mesto na polico – kot jih imajo drugje – pa ne bomo nič spraševali. torej so očitno v vseh pogledih oni zaribali. Poleg tega je očitno dejstvo, da ženska sploh ni vedela kaj je hot telekom vrednostnica in je rabila dolgo in obširno razlago – spet minus za njo, ki dela v trgovini in ne pozna stvari, ki se jasno samo pri njih prodajajo in jih celo tako na veliko propagirajo – ona pa nima pojma.
Toliko zate kokoš, kura, trapa norica, ki ne razumeš nič…


kokoš si edino ti, ki ne bereš ali pa ne znaš brati… sem jasno napisala – sem se postavila v vrsto… nič se nisem nikamor rinila… samo vprašala sem jo ali se to dobi pri njej,da ne čakam v vrsti zastonj.
In ne drugih prodajalk ni – so kar te ki letajo povsod – sem že bila na blagajni in je ta ven letala in urejala stvari – tako da ne govori bedarij. Drugih prodajalk ni bilo in lahko samo to vprašaš nikogar drugega.
Drugič pa naj dajo vrednostnice tam kjer jim je mesto na polico – kot jih imajo drugje – pa ne bomo nič spraševali. torej so očitno v vseh pogledih oni zaribali. Poleg tega je očitno dejstvo, da ženska sploh ni vedela kaj je hot telekom vrednostnica in je rabila dolgo in obširno razlago – spet minus za njo, ki dela v trgovini in ne pozna stvari, ki se jasno samo pri njih prodajajo in jih celo tako na veliko propagirajo – ona pa nima pojma.
Toliko zate kokoš, kura, trapa norica, ki ne razumeš nič…
[/quote]

Očitno je potem bila bolj med novimi. Ne moreš pričakovati, da bo vsak ta novi, takoj vedel vse iz prve roke. Kako? Kje pa se bo to naučil? Iz knjig? Praksa da človeku praktično znanje.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

Če ni težko odpret ust in vljudno vprašati/odgovoriti, potem bi lahko predraga stranka vljudno vprašala kako drugo trgovko, ne ravno tisto, ki hiti z delom na blagajni. Ampak je bilo očitno prenaporno narediti en krog po trgovini. In če se je že postavila v vrsto, bi počakala. In ko bi bila na vrsti, bi ji trgovka odgovorila. Tako pa se je morala z enim delom ukvarjat in zraven še njo poslušat. Sem čisto mirna. Le svoj prav sem dala trgovki. Umiriti se moraš ti, ker očitno to težko preneseš.
[/quote]
ni bilo druge trgovke nikjer – dve blagajni sta bili odprti in v njih trgovki, drugih ni bilo v trgovini… če so bile zadaj ne vem – tja nimam vstopa…
ti pa se drugič sprehajaj gor in dol po trgovini in se ogleduj… če ti je tako fino – pa če ti še povem bila sem s hudimi bolečinami po prometni nerseči iu urgence – tako da ravno sprehajati na dolgo in široko ne se mi ni dalo sem bila res lena, še stala sem težko, nafilana s tabletami – ampak kartico sem pa rabila nujno, čakali smo prevoz domov in rabila sem telefon… tebi privoščim,da se boš drugič v takem stanju se le sprehajaj po trgovinici, se razgleduj naokoli in nakupuj…
marš,. vam babe nesramne sodite in zmerjate, pa niti situacije ne poznate.
res mora biti težko eni prodajalki takemu človeku pomagati v taki situaciji.
Fuj nesramnice – ste kot stekli volkovi, ki se zaganjate.

Ne delam hoferju, ampak ko grem v naš hofer, je vedno nek nov na blagajni.

New Report

Close