Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Delo v Hoferju – ali je res?

Delo v Hoferju – ali je res?

Jebo vas čuk grem v mercator po malico pa čakam najdprej pol ure na delikatesi da 3 strankam naredi njihove sendviče z eno rezino klobase pa eno rezino sira.
Potem pa na blagajni da vse tiste njihove kupone pa kartice svakojake prežvekajo.
Znoriš.

Ponavadi hodim v Hoferja na dnevni bazi in se ne spomnim kdaj sem nazadnje videla, da je komu kaj padlo po tleh ker ni folgal pospravljat.
Na trak si naložiš tako, kot boš deval v vrečke. Še vedno sem vse uspela pospravit in potem v miru plačat.

V redu. In zakaj sploh hodite tja, če vas tako moti?

Pri Hoferju so ugotovili, da smo narod mučenikov in silimo tja, ker nam kaj ne paše. Zanimiv poslovni model. Očitno deluje, ker je vedno poln.

eni je v hoferju v stegnah cela šteka pira padla na tla na parkirišču, ker se ji ni dalo vozička vzet 🙂

ponavadi blagajničarka pokliče rezervno blagajničarko, če je vrsta pri njeni blagajni

Saj za nas kupce ni nič groznega. Ni pa prav kar delajo s prodajalkami. Uboge reve morajo garat za tri, namesto da bi še ene dve avtomatski blagajni postavili ali pa še koga zaposlili. Če je res, kar je ona tam zaposlena malo nazaj napisala glede rojstnih dnevov, dela preko delovnega časa etc., je vse skupaj že prav bolno.

:-)))

Problem je v tem, ker večina ljudi hodi v trgovino ob približno istem času … ob 10h zjutraj je gužva in popoldna po službi ter zvečer … se jim ne splača delat avtomatskih blagajn …

Ja, taki, ki počasi zlagate v vrečke pri blagajni, ste popolnoma neobzirni do drugih v vrsti. Vzameš voziček, zložiš na pult, potem v voziček, ob pultu pri steni pa poljubno zlagaj v vrečke!

Ja, taki, ki počasi zlagate v vrečke pri blagajni, ste popolnoma neobzirni do drugih v vrsti. Vzameš voziček, zložiš na pult, potem v voziček, ob pultu pri steni pa poljubno zlagaj v vrečke!
[/quote]

Ja seveda, 100x bom prekladala v voziček in nazaj ven. Pa razsvetli me, kje pridobiš na času, kar naj bi bil point vsega tega nesmisla? Ali opraviš na blagajni ali na pultu, si časovno na istem. Poleg tega do tistih pultov marsikdaj ne prideš, ker imajo založene z vso mogočo kramo. Prostora je kljub dolgemu pultu za kupca ali dva, drugi pa jebitte se. V hofer grem prav zaradi tega samo vsake toliko po kako malenkost. Večjih nakupov ne opravljam tam niti po pomoti.

namesto, dfa se tukaj razpreda o tem zakaj morajo tako hitro poskenirati izdelke…..imate e-pošto od Hoferja pa jim lepo na email napišite, če je res treba tako hitenje prodajalkam na kasi. Jaz sem jim že pisala. Dajte jim vedeti. Sicer pa v našem lokalnem Hoferju se meni nikamor ne mudi, dokler ne pospravim izdelkov iz blagajne nazaj v vrečko niti ne plačam, pa če treba naj čaka 2minuti.

Ni skoraj nič hitreje kot drugod. Trak je dolg a počasen in stvari so na policah zložene kot v skladišču. Tudi Lidl ima dolg trak in polica primerne kvečjemu za skladišče. Zato je manj uslužbencev.

Pa so ti kaj odgovorili?

Hot in Telecom ste dve različni vrednosnici, gospa. . In za vašo informacijo iz prve roke bom povedala da Hofer prodaja vrednosnice za Hot Hofer, Telecom, A1, in Telemach. Najači so pa tisti ki povejo na blagajni dej mi internet 60gig , večina niste sposobna ni prebrati kaj v resnici res potrebujete. Delate se pa detektive ko ste na blagajni. Brez zamere ampak drugič bodite sigurna kaj v resnici potrebujete, in vas bo takrat sigurno razumela.

Delo v Hoferju bi bilo popolnoma ok in sproščeno, če bi se kupci obnašali primerno in poznali samo delček bontona. Le zakaj ti je treba s tečnim ksihtom viset za blagajno? Če ti sistem in trgovina ne ustrezata si izberi drugo. Vsak delavec si zasluži spoštovanje in dostojen pristop ne glede kje je zaposlen. Če imate klinčev lajf res ni potrebno stresat gneva na nič krive.
Kot stranka v različnih institucijah redno videvam prepotentne stranke z rastočim egom, ko se znašajo nad zaposlenimi ,ki ostanejo vljudni in prijazni. Kako beden folk nosi ta svet.

Ja, taki, ki počasi zlagate v vrečke pri blagajni, ste popolnoma neobzirni do drugih v vrsti. Vzameš voziček, zložiš na pult, potem v voziček, ob pultu pri steni pa poljubno zlagaj v vrečke!
[/quote]
Da pa ste neobzirni živčni nevrotiki, ki še sebe ne prenašate, na to pa nisi pomislilo ?
Ker nisi sposobno zavedanja, da je nervoza psihična motnja, ki škoduje vsem. Tudi zaposlenim, ki se jih zaradi bolnih nevrotikov še bolj priganja.
Pravi naslov za vas je zato psihiater, ki vam bo predpisal tablete ter priporočil terapije.

Gredo tiste počasnele katere se vlečejo kot polžev smrkel pošteno na živce. Res ne razumem kako jim je važno samo kako bodo oni, kaj bodo pa drugi jih ne briga, potem pa čakamo te bedake da zložijo vse, blagajan se ustavlja ker ne pobirajo sproti, kaj ne zastopijo da so blagajne prilagojene tako da voz zapelješ zraven in samo pobirš v voz skenirane izdelke, zlagaš pa itak kaneje v avto direkt iz voza, tam lahko tudi sortiraš v zabojčke, saj menda premorete tiste zložljive, ali ste tako gnili da niti tega nimate, v vrečkah se vse prekucuje, v zabojčkih pa je vse na svojem mestu.

Jaz sem slišal, da če prodajalka v 3eh dneh ne proda paštet pred rokom izteka ki so na blagajni da faše odpoved. Zato ponavadi potem kar same odkupijo robo z skoraj pretečenim rokom uporabe.

Mislim, da je poanta odsekanega pulta v tem, da takoj vse zmečeš nazaj v voziček in se po hitrem postopku pobereš do tistih pultov ob oknih, kjer lahko v miru posortiraš stvari.

Je pa res neumno, da najprej vso špecerijo zložiš v voziček, potem vse pobereš ven in zložiš na trak, nato pa še enkrat vse v naglici zmečeš v voziček (seveda paradajz in jajca pristaneta na dnu, ker nimaš časa za racionalno zlaganje), potem pa še enkrat vse prelagaš v vrečke na pultu.

Dvomim, da je potrošnik časovno kaj na boljšem, ko je prisiljen v te nepotrebne dodatne korake.
[/quote]

Tebi pa dela problem planiranje in organiziranje, kajne?
Dokler čakaš v vrsti si v vozičku pripraviš svojo vrečo in potem izdelke na blagajni hitro zmečeš v vrečko? A je to prehud miselni proces zate? Prehitro skenirajo? Pa tak tempo je vendarle v vseh podjetjih…ne vem; kje vi to delate, da v službi lahko takole delate s počasnim.tempom? In pol se še pritožujete, da imate slabo plačo…Saj večje ne morete imet !

od petih ali sedmih blagajn delta istočasno dve in pred njima vrsta. če je prehudo, se milodtno mord odpre tretja, ponavadi pa dejansko le zaradi zapiranja ene od prvih dveh. res vse v dobro potrošnika, da ne izgublja čas


Ziher bi vas pobralo, da ne bi mogli potem z bluzenjem po internetu in forumih izgubljati dragocenega časa. 🙂
Počakati v vrsti eno minuto, pa predstavlja življenjski izziv.

Vem da ni tema o tem, ampak mene tudi moti čakanje na blagajnah Hofra. Naj bi šlo hitro, ampak kadarkoli grem jih je vsaj 5 pred mano. Saj ne da se mi mudi, ampak je vedno govora o tej trgovini kot da je hitra, ampak moje izkušnje so drugačne. Je pa možno da ima ta trgovina veliko več strank kot druge.

Blagajničarke so hitre na blagajni.
Problem je afnanje ljudi na blagajni, da ne govorim o afnanju z vrečkami, ko bi lahko robo dali v voziček in stran od blagajne potem zlagali v vrečke.
Vendar vrečkarji mislijo samo na svojo rit.


A ti zložiš v vrečko robo, ki še ni plačana? Ne samo, da si nevljudna, ker morajo kupci zaradi tvojih principov čakati, še kradeš. Eni ste pa res nevzgojeni in še prepričani v edino vaš prav.

Blagajničarke so hitre na blagajni.
Problem je afnanje ljudi na blagajni, da ne govorim o afnanju z vrečkami, ko bi lahko robo dali v voziček in stran od blagajne potem zlagali v vrečke.
Vendar vrečkarji mislijo samo na svojo rit.
[/quote]
Ne rečem da blagajničarke niso hitre. Ampak kupci so v vseh trgovinah nekako enaki. In ravno v trgovini ki je nekako znana kot hitra čakam najdlje. Pa me zanima če je mogoče tu kupcev 3x več kot v ostalih trgovinah, to bi nekako pojasnilo.


Ziher bi vas pobralo, da ne bi mogli potem z bluzenjem po internetu in forumih izgubljati dragocenega časa. 🙂
Počakati v vrsti eno minuto, pa predstavlja življenjski izziv.
[/quote]

tudi nekoga starejšega in počasnejšega pred mano. problem je nespoštovanje do kupca z zapovedanim načinom dela na blagajni in metanjem stvari za katere je tam pustil svoj denar.

New Report

Close