Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Delo v Hoferju – ali je res?

Delo v Hoferju – ali je res?

Avtorica, ne vem. To sem pa tudi jaz slišala, da se odkljukajo, delat morajo pa še naprej. Ne vem, ali je govorica ali ne. Ne delam v Hoferju. Ampak a misliš, da prodajalke v Hoferju hodijo na MON? Sploh pa prodajalka v Hoferju ne bo šla tega javno razglašat. Kot da bi javno govorila, da je neumna. Pač ene nimajo možnosti druge službe.


in to kar dosti pove tudi o delovnih razmerah – če bi bile idealne ali vsaj dobre, se ne bi toliko menjali zaposleni.


kokoš si edino ti, ki ne bereš ali pa ne znaš brati… sem jasno napisala – sem se postavila v vrsto… nič se nisem nikamor rinila… samo vprašala sem jo ali se to dobi pri njej,da ne čakam v vrsti zastonj.
In ne drugih prodajalk ni – so kar te ki letajo povsod – sem že bila na blagajni in je ta ven letala in urejala stvari – tako da ne govori bedarij. Drugih prodajalk ni bilo in lahko samo to vprašaš nikogar drugega.
Drugič pa naj dajo vrednostnice tam kjer jim je mesto na polico – kot jih imajo drugje – pa ne bomo nič spraševali. torej so očitno v vseh pogledih oni zaribali. Poleg tega je očitno dejstvo, da ženska sploh ni vedela kaj je hot telekom vrednostnica in je rabila dolgo in obširno razlago – spet minus za njo, ki dela v trgovini in ne pozna stvari, ki se jasno samo pri njih prodajajo in jih celo tako na veliko propagirajo – ona pa nima pojma.
Toliko zate kokoš, kura, trapa norica, ki ne razumeš nič…
[/quote]

Sem jasno prebrala. Stala si sicer v vrsti, a si preko drugih strank, ki so še stale pred tabo, kokodakala in motila delo prodajalke medtem ko se je ukvarjala z drugo stranko. Nevljudno, pa obračaj kakor hočeš. In ja seveda, vedno in povsod je več trgovk v trgovini, a ravno v tisti, kjer si bila ti, ni bilo nobene druge. Itak. Sem pričakovala ta izgovor. Daj no daj, a misliš, da še nihče od nas ni bil znotraj trgovine? Nikoli ni samo ena, jih je vedno več, le poiskati jo je treba. Se ti pač ni dalo in si hotela čimprej opraviti. To je to. Pravljice pa komu drugemu pripoveduj.

Sem jasno prebrala. Stala si sicer v vrsti, a si preko drugih strank, ki so še stale pred tabo, kokodakala in motila delo prodajalke medtem ko se je ukvarjala z drugo stranko. Nevljudno, pa obračaj kakor hočeš. In ja seveda, vedno in povsod je več trgovk v trgovini, a ravno v tisti, kjer si bila ti, ni bilo nobene druge. Itak. Sem pričakovala ta izgovor. Daj no daj, a misliš, da še nihče od nas ni bil znotraj trgovine? Nikoli ni samo ena, jih je vedno več, le poiskati jo je treba. Se ti pač ni dalo in si hotela čimprej opraviti. To je to. Pravljice pa komu drugemu pripoveduj.
[/quote]

Seveda ti veš koliko in kje so bile prodajalke. ne bom se prepirala s teboj. Sploh pa.
Preberi v kakšnem stanju sem bila tam v trgovini in se mi je videlo,da sem težko stala in tudi hodila – tebi in tebi podobnim je težko pomagati ljudem v stiski. Pač ja razumem, tudi takšni egoisti obstajate – to pove vse o tebi. Tukaj pa s teboj zaključim.
Ni vredno zgubljati besed za takšne nizkotne osebe.

Sem jasno prebrala. Stala si sicer v vrsti, a si preko drugih strank, ki so še stale pred tabo, kokodakala in motila delo prodajalke medtem ko se je ukvarjala z drugo stranko. Nevljudno, pa obračaj kakor hočeš. In ja seveda, vedno in povsod je več trgovk v trgovini, a ravno v tisti, kjer si bila ti, ni bilo nobene druge. Itak. Sem pričakovala ta izgovor. Daj no daj, a misliš, da še nihče od nas ni bil znotraj trgovine? Nikoli ni samo ena, jih je vedno več, le poiskati jo je treba. Se ti pač ni dalo in si hotela čimprej opraviti. To je to. Pravljice pa komu drugemu pripoveduj.
[/quote]
… samo šeto – res sem hotela čimprej opraviti in si želela iti sedeti nazaj v čakalnico ukc, kjer smo čakali na prevoz do domačega kraja. res, ker sem težko stala. In res zato sem lenuh, kokoš in ne vem kaj še vse je tvoja pamet sproducirala in prsti natipkali, tudi po tem, ko sem jasno napisala v kakšni situaciji sem bila.
Kot rečeno – vse to pove kdo si ti, kakšna nizkotna oseba.
p.s. na vprašanje gospa oprostite, lahko samo vprašam ali lahko pri vas dobim vrednostnice za hot telekom, da ne čakam zastonj – to zahteva odgovor z da ali ne… res huda težava za odgovoriti in huda motnja.
Sam da ko se pa one med seboj menijo, medtem ko skenirajo izdelke, samo, da to ni moteče. To so pa še dodatni argumenti k tvojemu pisanju – da bi čisto vsakemu, četuidi ne bi bil bolnik lahko to odgovorila, konec koncev ona proda te vrednostnice in ne neka prodajalka na drugem koncu hoferja – torej ima prav blagajničarka o tem najbolj natančno informacijo, ker je nisem spraševala recimo za sir v hladilniku, ampak nekaj kar ima in prodaja prav ona na blagajni.To so vse še dodatni argumenti, da so tvoje obtožbe še toliko bolj nesmiselne.

Jaz se povsem strinjam s tabo.
In tudi, če ne bi prišla iz UKC-ja…. to nima nobene veze. Vprašala si tam, kjer kartice prodajajo – na blagajni, in prodajalka bi lahko rekla “da” ali “ne”, vzelo bi jo natanko 2 sekundi. Si ji bila pač odveč, najbrž k temu pripomorejo tudi odnosi v poslovalnici.


… samo šeto – res sem hotela čimprej opraviti in si želela iti sedeti nazaj v čakalnico ukc, kjer smo čakali na prevoz do domačega kraja. res, ker sem težko stala. In res zato sem lenuh, kokoš in ne vem kaj še vse je tvoja pamet sproducirala in prsti natipkali, tudi po tem, ko sem jasno napisala v kakšni situaciji sem bila.
Kot rečeno – vse to pove kdo si ti, kakšna nizkotna oseba.
p.s. na vprašanje gospa oprostite, lahko samo vprašam ali lahko pri vas dobim vrednostnice za hot telekom, da ne čakam zastonj – to zahteva odgovor z da ali ne… res huda težava za odgovoriti in huda motnja.
Sam da ko se pa one med seboj menijo, medtem ko skenirajo izdelke, samo, da to ni moteče. To so pa še dodatni argumenti k tvojemu pisanju – da bi čisto vsakemu, četuidi ne bi bil bolnik lahko to odgovorila, konec koncev ona proda te vrednostnice in ne neka prodajalka na drugem koncu hoferja – torej ima prav blagajničarka o tem najbolj natančno informacijo, ker je nisem spraševala recimo za sir v hladilniku, ampak nekaj kar ima in prodaja prav ona na blagajni.To so vse še dodatni argumenti, da so tvoje obtožbe še toliko bolj nesmiselne.
[/quote]

Ja, si kokoš. Ker tvojo stisko bi morali vsi opaziti in biti obzirni do tebe, tebe pa ni brigalo za druge. Mogoče je pa trgovka delala z 38.5 vročine, ker se boji iti na bolniško. Morda je delala nadure in je bila že dobro utrujena. Morda jo je že dve uri pošteno tiščalo lulat in ni mogla it, ker je skoz gužva na blagajni. Morda je njena mama pravkar prestajala težko in zahtevno operacijo, ter jo je skrbelo, kako bo. Morda ima doma moža, ki se bori z rakom in je ravno tisti dan izvedela slabo novico, da ni več upanja. Morda……. In podobna zgodba je lahko bila pri vseh strankah, ki so tudi čakale v vrsti, jim ni bilo lahko čakat, a so vseeno morali še tvoje vrivanje mirno prenašati s trgovko vred. Ampak to, da si ti boga, je samoumevno. Da je bila mogoče tudi trgovka, pa ni mogoče, ampak je kar tečna in nesramna kokoš. Egoistka si in še vedno dam trgovki prav. Ti pa če bi takrat malo pogledala okrog po obrazih drugih strank, bi opazila, da se po vsej verjetnosti strinjajo z mano.

Morda, morda, morda…

Razlog za neprimerno obnašanje sploh ni pomemben. Svoje delo naj opravlja profesionalno, to je vse, kar stranke pričakujejo od nje.
Delo z ljudmi ni enostavno, ker moraš (glede komunikacije) biti na višji profesionalni ravni kot nekdo, ki nima opravka s strankami. Nekateri tega ne zmorejo in nosijo probleme v službo in se znašajo nad strankami. Niso vsi za vse.

Vam jaz povem izkušnjo kar se tiče dela v Hoferju in vam posredujem email kateri kroži zadnjih par let :

recimo ji Suzana, čeprav to ni njeno pravo ime…

Adijo, pamet!

Marsikaj sem že doživela na svoji odisejadi iskanja zaposlitve, še posebej nekateri razgovori so bili izredno ”zanimivi”. Toda predvsem takšne izkušnje so neprecenljive. Definitivno jih priporočam! 😀

Ko sem prejšnji mesec, junija dobila službo v Hoferju, sem bila seveda navdušena. Končno sem se lahko (spet) odjavila iz Zavoda za zaposlovanje in šla novim zmagam naproti. Tega, da se tam resnično dela, me ni bilo strah, saj mi nobeno delo ne smrdi, naučiti se česa novega pa mi tudi ni težko.

Gre pač za trgovsko podjetje z znanim imenom in lastno blagovno znamko, a za tem se skrivajo mnoge pasti.

In potem je prišel prvi dan. In prvi vsesplošni sestanek. Že takrat je poslovodkinja rekla, da ji ne ustreza najbolje, da me bo morala sedaj še uvajati, medtem ko je hkrati dobila še eno prodajalko iz druge poslovalnice.

Uvajanje? Dvomesečnemu učenju se tako samo reče. V praksi ti vsaka sodelavka drugače pokaže kako se dela, dokler ne pride področna vodja in reče, da je vse narobe. Če nekdo, ki je tam zaposlen že 5 let in več, ne-ve, kako se pravilno zlaga izdelke na police, in potem ta oseba povrh vsega uči še začetnika, kako lahko pričakujejo, da bo znal/a le-ta oseba pravilno opravljati svoje naloge? Tako kot tisti dan, ko sem se ob koncu izmene ob 14.uri preoblekla in se odpravila domov. Nezaslišano! Domov ne smeš dokler ti tega nadrejeni ne dovoli. Nič ne bi imela proti, če bi mi nekdo to tudi povedal. Ali pa to, da se pride popoldan eno uro prej v službo – menda zaradi solidarnosti. In to, da se ob izmeni pije kava, ali kakšen drug napitek, ampak mora se. Mora! Tudi, če ti nadrejeni/a reče, da lahko končaš ob 14.uri, moraš ostati vsaj kakšnih 15 minut, ali še bolje pol urce, ob srkanju kave v skupnem prostoru, ko si želiš samo še stran od ponorelega sveta.

Za voznike velja, da hitrost ubija. To bi lahko veljalo tudi za Hoferjeve prodajalke, saj morajo vsak dan poslušati, da so prepočasne. Kar koli se naredi, je prepočasi. Ko ti da poslovodkinja menjalni denar in ga želiš prešteti, je to za njih potrata časa. Ko ti da menjalni denar njena namestnica in ga seveda ne prešteješ, ker je to potrata časa, in po zaključku dneva denar ne štima, te jebe v glavo zakaj ga nisi preštel, ker ji sedaj hodi navzkriž. Adijo, pamet!

Ko sem prvič delala na blagajni, mi je poslovodkinja rekla: ”Če bi danes imela skriti nakup, ga ne bi opravila.” Ne, ti to resno?! Prvi dan? WTF??!! Hitrost ubija tudi na blagajni. Ker se prevečkrat zmotiš, ker nisi navajen skenerja in skeniraš en izdelek dvakrat, ker pač nisi računalnik in ne znaš takoj številk zelenjave in sadja na pamet. Seveda ti nihče ne pove, da se ob ponedeljkih nekatere številke spremenijo, ker to je vendar del samoiniciativnosti in se moraš sam pozanimati. Nihče tudi ne pomisli na vse tiste kupce, ki na blagajni po žepih iščejo denar, pa na čičote in ome, ki se ne morejo spomniti svoje PIN številke bančne in/ali naše kartice, pa na tiste, ki pozabijo denar v avtu/kombiju in ga grejo iskat… medtem pa čas teče in prav nič ne moreš pomagati, če ne poskeniraš milijon izdelkov na uro. Ampak to seveda nikogar ne zanima. Pa čemu imamo recimo pet blagajn, obratuje pa le ena ali dve?

Vsak dan sem poslušala, da naj dam več življenja od sebe. Kaj za hudiča to sploh pomeni?! Za blagajno sem se trudila biti nasmejana, s kakšnimi kupci sem celo pokramljala. Je pa seveda res, da je malokatera njihova prodajalka sploh lahko nasmejana. Večina ima ”poker face”. In sedaj končno razumem zakaj. In jih tudi zelo spoštujem, saj delati v tako idiotsko zasnovani verigi trgovin ni mala mal’ca.

Kot so mi kasneje nekateri povedali je politika v omenjenem podjetju takšna, da naj s strankami ne bi komunicirali razen pozdravljanja in kasiranja , v eni osebi pa naj bi opravljali več stvari hkrati, nekateri naj bi tudi pospravljali vozičke in smeti, pekli in pripravljali sveže izdelke, zalagali skladišče in upravljali z viličarjem (čeprav zanj nimajo izpita!) ter šli sami po blago na sedež podjetja v Lukovico z našimi dostavniki oziroma kombiji ter se vrnili v točno določenem času, v nasprotnem primeru se jim to zaračuna oziroma odbija od plače.

To, da pa imajo nekatere za ovratnikom mikrofon in slušalko, pa naj bi bilo za lažje delovanje in komunikacijo z sodelavci, v resnici pa mi je ena od njih povedala da gre za nadzor in komunikacijo z nadrejenimi, kateri merijo tudi hitrost odziva določenih nalog, šepetanje pa naj bi pomenilo komunikacijo v šifrah???

Malico naj bi imel 30 minut, ampak te čudno gledajo v kolikor si hrano prineseš s seboj in je ne nabaviš v podjetju.

Nikoli do zadnjega dne neveš kako in kaj boš delal ter v kateri enoti oziroma poslovalnici (danes si recimo v Lj-Rudnik, jutri si v Lj-Šentvid ali pa v Logatcu, naslednji dan v Domžalah, Solkanu, ipd…; nikoli nisi stalno v eni enoti več kot maksimalno en teden!).

Delo je tudi ob vikendih in praznikih s to razliko, da se v tem času dela 12 ur (09-21h).

In ko se je moja ”kariera” klavrno končala, ker je pač poslovodkinja ocenila, da delo pri njih ni zame oziroma – se opravičujem, da jaz nisem primerna, sem poslala prošnjo v k konkurenci, natančneje v trgovino Jager, ker so v moji bližini širili poslovalnico. Ko sem nesla prošnjo tamkajšnji poslovodkinji, me je seveda vprašala, kje sem delala pred tem. ”Meni pa je všeč njihov sistem dela”, je rekla, ”zato pa so tako uspešni”. Draga moja, ko bi lahko vsaj za en teden šla delat k njim. Me zanima, če bi še kdaj rekla kaj takšnega. Je pa izkušnja vsekakor neprecenljiva. 😉

No, potem so me klicali na razgovor tudi iz Jagra. Niti stola mi ni ponudil; kakšne 3 minute sem stala pred direktorjevo mizo, da me je izprašal in sem lahko šla. Smo res tako ničvredni, da se peljemo eno jebeno uro na razgovor, polni obetov, tam pa doživimo tako nadutost in narcisoidnost? Mene bi bilo sram biti tak delodajalec, kaj šele podjetnik.

Če bi lahko prodajalke v Hoferju delale s polovično hitrostjo, v bolj sproščenem ozračju in ne v konstantnem strahu, verjamem, da bi bili kot podjetje še bolj uspešni. Toda za kakšno ceno?! Zato, da postaneš robot? Da vsak dan poslušaš o svoji nesposobnosti, pa kako mladi danes nimajo izkušenj? Da greš vsak dan s strahom v službo, ker ne veš ali bo poslovodkinja dobre ali slabe volje? In to, da bi moral, kot del tima, sredi delovnega tedna, zvečer po službi do sodelavke in jo presenetiti za rojstni dan, priti domov ob dveh zjutraj, ob šestih pa se vrniti v službo – to pa je presegalo vse meje. ”Kje ti je mladost?”, me je vprašala sodelavka. Jaz sem svojo mladost že zdavnaj izživela, če je ti nisi, si si pa sama kriva. :PEni res nimajo svojega življenja. Mi je pa bilo prav smešno, ko so nekatere poskušale naslednji dan poslovodkinji obrazložiti (si izmisliti karseda verjeten izgovor) zakaj niso šle zraven. Bolano!

Na koncu se vprašaš ali si res vreden samo 620€? Si res nisi več sposoben najti oziroma poiskati dela brez pomoči agenta, kateri ti vsak mesec odtrga 100€?

Večina v velikih trgovinah deluje preko agencij Manpower in Adecco, podjetja nimajo več svojih kadrovskih služb.

Malo sem tudi poizvedovala in ugotovila, da zaposlitev prodajalke za polovičen delovni čas tako kot kot navajajo v oglasu skriva sledečo past : Ker človek v prvih 4 urah ima več energije narediti kot v naslednjih 4 urah. Pa tudi se zgodi, da dostikrat nimaš za delavca več kot 5-6 ur dela, plačati ga pa moraš za normalni 8 urni delovnik. Tako zaposliš eno osebo za 4 ure, jo 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} izkoristiš, višek ur pa oddela kot nadure ali pa zaposliš začasno delavko. Poenostavljeno, pisan si uradno za 4 ure, v resnici pa jih delaš 8 ali 12! Tako podjetje skupaj z agencijami menjujejo zaposlene v nedogled ter jih premešča na več lokacij.

Veliko poznam tudi takih oseb obeh spolov, katere delujejo v dveh službah.

Zato nikoli ne sodite ljudi, saj ne veste kakšen dan je za njimi. In ne hudujte se nad blagajničarko, če se vam ni nasmehnila. Verjemite, razlogi za to so večji kot si lahko mislite.

Točno tako. Morda, morda….. trgovka tudi najbrž ni imela časa psihoanalizirati stranke in ugotavljati, da rine naprej, ker težko stoji. In česa točno ni naredila profesionalno? Kako vemo, da je bila res nesramna? Po egoizmu avtorice posta je jasno, da gleda samo nase in je čisto možno, da nihče ni bil nesramen do nje, le ona je sitna, ker ni bilo po njeno. Stranke pričakujemo, da delo opravljajo tako kot je treba. To je res. In jaz kot stranka, ki je trenutno na blagajni pričakujem, da trgovka streže mene, če sem jaz na vrsti, je pozorna na moje izdelke in skeniranje, da česa ne pozabi ali skenira dvakrat, da mi ne poskenira še kakega izdelka kupca za mano, da me opozori na kak popust, če sem to spregledala, da pozorno prešteje vrnjen denar itd., ne pa da se namesto tega ukvarja z eno tečno stranko, ki hoče po vsej sili biti prva, se vriva in jo moti medtem ko streže mene.

si mi z jezika vzela do zadnje besede.
je hec, ko neolikano in neuvidevno bitje tuli, kako drugi niso dovolj olikani in uvidevni do gospe pomembnice.

Točno tako. Morda, morda….. trgovka tudi najbrž ni imela časa psihoanalizirati stranke in ugotavljati, da rine naprej, ker težko stoji. In česa točno ni naredila profesionalno? Kako vemo, da je bila res nesramna? Po egoizmu avtorice posta je jasno, da gleda samo nase in je čisto možno, da nihče ni bil nesramen do nje, le ona je sitna, ker ni bilo po njeno. Stranke pričakujemo, da delo opravljajo tako kot je treba. To je res. In jaz kot stranka, ki je trenutno na blagajni pričakujem, da trgovka streže mene, če sem jaz na vrsti, je pozorna na moje izdelke in skeniranje, da česa ne pozabi ali skenira dvakrat, da mi ne poskenira še kakega izdelka kupca za mano, da me opozori na kak popust, če sem to spregledala, da pozorno prešteje vrnjen denar itd., ne pa da se namesto tega ukvarja z eno tečno stranko, ki hoče po vsej sili biti prva, se vriva in jo moti medtem ko streže mene.
[/quote]

A tebi je treba narisati, da se ni nihce rinil naprej… skoda razlagati v nedolged taki osebi, ki ima veckrat eno in isto napisano, pa se vedno ne razumes.

Sicer pa me zanima ce se.potemtakem tudi tako kot tukaj zdiras na prodajalko, ko si le-ta med skeniranjem tvojih zadev dovoli meniti po tidti slusalki z drugimi zaposlenimi,ali ko se meni z drugo zaposleno na drugi blagajni. Ali celo z naslednjo stranko v vrsti… vse ze doziveto… najbrz ti tam dozivis zivcni zlom, ker zahtevas stoprocentno pozornost zase kot pises. In ironicno spet druge obtozujes za egoiste in da vidijo samo sebe, nope. Si dokazala ti sam s svojimi.besedami edini egoist si tukaj ti. Pa sitnoba in nekulturnica tudi. Kar oreberi zaljivke, ki si jih natrosila v prvem tvojem postu.
Slicis na enega tipa, ki se tukajvpretvarja da je zenska, v bistvu ga pa zapisi jasno razkrivajo kdo je in kajsna oseba je.
In se ljudje velikokrat v vrstah spustijo predse koga, ki ima malo izdelkov,cti si v svojem postu dokazal/a da se bolnika ne bi. To vse in se vec pove o tebi. Vedno znovavto bolj in bolj potrjujes. Kaj takega so zmozni samo najvecji egoisti in ljudje brez srca in ti se z vso gotovostjo uvrscas med te.

Še v nobenem Hoferju nisem videl prekratkih trakov.
Je pa treba znati zlagati in tudi mal misliti in se ne grebsti kdo bo prvi pri blagajničarki.
Enostavno pustiš eno ali dve stranki pred seboj, da lahko v miru zložiš vso robo iz vozička, še preden začne blagajničarka tvojo robo skenirati.

Kar se tiče prekratkih trakov, pa imajo prekratke trakove Tuš, Spar, Merkator…
[/quote]

Res. Ampak v Hoferju čaka, da vse zložiš, tudi če nimaš kam. V Sparu začne skenirat. Približno 2-krat mesečno opravim res velik nakup in ti trakovi so prekratki. Tudi v Hoferju.

A tebi je treba narisati, da se ni nihce rinil naprej… skoda razlagati v nedolged taki osebi, ki ima veckrat eno in isto napisano, pa se vedno ne razumes.

Sicer pa me zanima ce se.potemtakem tudi tako kot tukaj zdiras na prodajalko, ko si le-ta med skeniranjem tvojih zadev dovoli meniti po tidti slusalki z drugimi zaposlenimi,ali ko se meni z drugo zaposleno na drugi blagajni. Ali celo z naslednjo stranko v vrsti… vse ze doziveto… najbrz ti tam dozivis zivcni zlom, ker zahtevas stoprocentno pozornost zase kot pises. In ironicno spet druge obtozujes za egoiste in da vidijo samo sebe, nope. Si dokazala ti sam s svojimi.besedami edini egoist si tukaj ti. Pa sitnoba in nekulturnica tudi. Kar oreberi zaljivke, ki si jih natrosila v prvem tvojem postu.
Slicis na enega tipa, ki se tukajvpretvarja da je zenska, v bistvu ga pa zapisi jasno razkrivajo kdo je in kajsna oseba je.
In se ljudje velikokrat v vrstah spustijo predse koga, ki ima malo izdelkov,cti si v svojem postu dokazal/a da se bolnika ne bi. To vse in se vec pove o tebi. Vedno znovavto bolj in bolj potrjujes. Kaj takega so zmozni samo najvecji egoisti in ljudje brez srca in ti se z vso gotovostjo uvrscas med te.
[/quote]

In kako ti veš, kdo je v tvoji okolici bolnik in kdo ne? Daj ne lapaj neumnosti. Seveda je rinila naprej. Če stojiš v vrsti in čez stranke pred tabo motiš prodajalko s svojimi potrebami medtem ko ima delo z drugo stranko, je to vrivanje, kaj pa drugega. In oseba, ki je tako nevljudna, da to počne, bo potem pridigala, da smo ostali s trgovko vred nevljudni, ker nismo vse pozornosti posvetili njej? In smo egoisti, ker nismo v kolenu ali na jetrih začutili, da je ona boga? Kako naj bi to vedeli? A ona je pomislila na druge? Da je morda kdo še bolj bogi od nje? Ona pa ni egoist? Imaš prav. Do takih egoistov sem tudi jaz prav gotovo egoist. Zakaj bi ona lahko bila, jaz pa ne?

V Hofer zaidem v več krajih in imam občutek, da je največ odvisno od poslovodja, ker obstajajo poslovalnice, kjer blagajničarke ne norijo, skenirajo hitro, vendar znosno in se imajo čas tudi kaj pohecat.
Mene hitrost ne moti, ampak na Vrhniki ti pa dobesedno skenira s svetlobno hitrostjo in izdelkov ne potiska proti tebi, tako da se moraš stegovat čez voziček in terminal. Tako da sem prodajalki prav zabrusila, če od mene pričakuje sodelovanje, naj mi tudi izdelke potiska na rob, da jih sploh lahko dosežem. To je bilo prvič, da sem bila nesramna do Hoferjevke, ampak mi je res prebilo. V to poslovalnico od takrat ne hodim več. Kar je preveč, je preveč. Ena prodajalka je bila tam zelo dolgo časa, tako da jih tako hitro vseeno ne menjavajo – nikoli ni delala na kasi.
V Lj je mešano, nekatere poslovalnice so tudi veliko manj urejene, povsod navlaka in zapuščeni njihovi transportni vozički, da še mimo ne moreš, ne sortirajo zelenjave in je včasih že vse na pol gnilo in uvelo … Recimo poslovalnica na Viču za Sparom ni ravno zgled.
Lidl se mi zdi neprimerno bolj človeški in tudi nekaj obrazov med prodajalkami in prodajalci prepoznam, ker so tam že leta.
Poznam nekoga, ki dela v Lidlu, v skladišču, pravi, da se res dela na ful, ampak da so sodelavke zadovoljne, s plačo, urami, odnosi.

Zato, ker če sem jaz v vrsti za tabo samo s tremi izdelki, ti jih imaš pa cel voziček, mi potem ni treba tebe čakat, da vse čisto počasi posortiraš po vrečkah in vmes klepetaš z blagajničarko, jaz pa korenine poženem…pa še 5 drugih za mano, ki bi jim vmes že lahko kasirala. meni tak hiter sistem ustreza. Ne strinjam se pa s tem, da imajo normo. Pa tudi ne verjamem ravno, A na Hrvaškem pa nimajo norme? Tam so tudi v Lidlih in Hofrih ravno tako počasni kot v Plodinah. Meni se zmeša, res! sem pač bolj hitre sorte:)

Zato, ker če sem jaz v vrsti za tabo samo s tremi izdelki, ti jih imaš pa cel voziček, mi potem ni treba tebe čakat, da vse čisto počasi posortiraš po vrečkah in vmes klepetaš z blagajničarko, jaz pa korenine poženem…pa še 5 drugih za mano, ki bi jim vmes že lahko kasirala. meni tak hiter sistem ustreza. Ne strinjam se pa s tem, da imajo normo. Pa tudi ne verjamem ravno, A na Hrvaškem pa nimajo norme? Tam so tudi v Lidlih in Hofrih ravno tako počasni kot v Plodinah. Meni se zmeša, res! sem pač bolj hitre sorte:)
[/quote]

Kar verjemi, da imajo normo. Vem iz prve roke.

Zato, ker če sem jaz v vrsti za tabo samo s tremi izdelki, ti jih imaš pa cel voziček, mi potem ni treba tebe čakat, da vse čisto počasi posortiraš po vrečkah in vmes klepetaš z blagajničarko, jaz pa korenine poženem…pa še 5 drugih za mano, ki bi jim vmes že lahko kasirala. meni tak hiter sistem ustreza. Ne strinjam se pa s tem, da imajo normo. Pa tudi ne verjamem ravno, A na Hrvaškem pa nimajo norme? Tam so tudi v Lidlih in Hofrih ravno tako počasni kot v Plodinah. Meni se zmeša, res! sem pač bolj hitre sorte:)
[/quote]
…da bi namesto speed mode, ki ga imajo blagajničarke, uvedli več blagajn, ki bi delale ali vsaj namestili hitre samostojne blagajne. Bi bilo spoštljivo tudi do kupcev. Ker človek, ki pride s par artikli in nima več vozička (ker je imel košaro za po štacuni) nima tiste 4 artikle tam niti časa zložit v vrečko, niti jih nima ona kam za odlagat in potem res vse leti dol, zraven si naj pa še denar pripravi in plača… ni prostora niti časa to lepo in v miru narediti..
kakorkoli obrneš njihov sistem je zgrešen in nespoštljiv do kupcev. za hitrost plačevanja torej obstajajo drugi načini in ne njihov histerični speed mode ene prodajalke. Včasih letajo ven iz teh blagajn in potem po trgovini in jo itak moraš sploh čakat, da notri pride v blagajno. kaj pa ta čas čakanja. naj raje namestijo samopostrežne blagajne in bo mir – vsaj za hitre nakupe. Drugi to že obvladajo. Pa pulte obvezno spremenit na koncu.

Matr ste štorasti. Še nikoli mi ni v Hoferju nič na tla padlo. Kar mi pa ni jasno je to, zakaj ne menjate štacune za katero drugo.

Jaz tudi ne nakupujem več v Tušu zaradi njihove politike vsiljevanja kartic, pa zato še ne poserjem s tem vsake teme, ki ima v naslovu tuš.

za hitrost plačevanja torej obstajajo drugi načini in ne njihov histerični speed mode ene prodajalke.

Podpišem. Da ne čakam v nedogled na blagajni mi je sicer všeč, ampak ta njihov psiho sistem je žaljiv tako do kupcev kot do zaposlenih. Bolj kot na željo po učinkovitosti to kaže na psihično motenost Hoferjevih šefov, ki se zgleda radi izživljajo nad zaposlenimi.


tako je, tam se prav vidi, da so ustrahovani, da velja bolj “diktatorski” režim. Men je to totalno mimo.


jaz sem bila stranka v vrsti, nekomu pred mano je skenirala izdelke in jih tako metala na konec blagajne, da je v njenem silnem zanosu njej letelo po tleh – torej prodajalki je padlo. Pa ne bom rekla,da je štorasta, ampak so tisti pulti total nepraktični, ker ni praktično prostora nič za odložiti. Tisto kar je bi moral biti prostor, da lahko v miru denarnico odložiš in denar vzameš… pa ne ostane prostor za to, ker se ne moreš niti v miru pripraviti na plačilo ob vsem divjanju prodajalke tam. še odmikat izdelke komaj folgaš. Potem se pa dogaja,da imaš kaj z nalepko za popust gor, pa ti je sploh ne obračuna, ker tako hiti, da je ne vidi in še mnogo drugih napak – kot je npr. da med svojimi izdelki na traku in izdetli tistega za teboj nastaviš ločilno palico, ker ona tako silno želi vse pohitriti, si umakne tisto palico sama, potem pa pozabi v zanosu skeniranja kje je bila postavljena in računa še ostale izdelke zraven. Mislim total kontraproduktivno – same napake posledice hitenja. Hitenje ni nikoli prava rešitev – vedno se poveča možnost napak. za pravo učinkovitost je prava zmerna zdrava mera natančnosti, hitrosti in organiziranosti. ne pa brezglavo hitenje, ki samo veča napake in s tem tudi na drugi strani podaljšuje čas kupca v trgovini (če mora dajati kaj v minus, porabi še več časa, ker mora nadrejeno klicati za storno, da lahko popravlja).
Toliko o smortnosti vse te hitrice, ki jim jo nalagajo.

Jaz pa ne štekam, zakaj je pult sploh potreben?
Zakaj ne skenirajo kar direkt iz vozička?
Sam skenirano robo preložiš iz leve na desno, ali obratno.

Pult samo jemlje prostor!

Zakaj ne skenirajo kar direkt iz vozička?
Sam skenirano robo preložiš iz leve na desno, ali obratno.

Kaj pa če je voziček poln do vrha? Kaj če imaš polno košaro? Samo v rokah par izdelkov, prelagaš iz leve v desno? Ti bo denarnico ona iz žepa vlekla, ko boš ti vse držal v rokah?

Državi s takimi genialci ni pomoči… Rešitev bi bila menjava Hoferjevih psiho šefov in par avtomatskih blagajn. Ampak to je zgleda preveč….

Na primer, poslovalnica ima 4 blagajne, dela ena blagajna. Blagajničarka hiti kot zmešana, da sfolga vrsto pred njeno blagajno. Nove blagajne ne odprejo, ker blagajničarka št.2 dela v trgovini ali v skladišču.
Če bi odprli še drugo blagajno, bi bile ene roke manj.
Zato hitijo.

New Report

Close