Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kdo je kriv če na prehodu za pešce

Kdo je kriv če na prehodu za pešce

:-))) Ne, dovolj je da se ve zate, da si ti na varnem:-))) Lahko tudi pod ključem.
Sori, ampak obdolževanje ljudi s psihoti je značilno za folk, ki je pod ključem, ali na močnih tabletah:-) Ampak to debato sve midva že imela.
[/quote]

pa še nekaj.
sodelovanje v prometu je z namenom, da čim bolj varno pridemo iz ene točke v drugo zaradi različnih vzrokov. Promet ima pravila za to, ker je velika gostota prebivalstva in da se zagotovi varnost. Prevozna sredstva so namenjena temu, da hitreje pridemo iz točke A v točko B in tako naprej.
Promet ni namenjen dokazovanju kdo ima bolj prav, kot nekateri očitno dojemate, napihovanju z makinami ali poniževanju (na prehodu imam prednost, čeprav sem peš ti pa v novem BMW) .
Vsak je dolžan skrbeti za to, da je v prometu tudi viden (odbojni predmeti, luči) in da je pozoren do drugih udeležencev v prometu.

in kako naj pešec ve, kdaj se bo voznik odločil, da bo prehod in zeleno luč upošteval in kdaj ne?
Po tvoje lahko gre pešec čez cesto samo v primeru, da v radiu 1 km ni nikjer nobenega vozila ne glede na cestno signalizacijo?
Kako naj pešec oceni, kdaj je v vozilu normalen človek in kdaj
od alkohola in droge zadeta opica?
Mora prej pogledati na mon, če so vsi megabojčki, eksti in ostali psihoti aktivni?
[/quote]

No, ce tega ne zmores ocenit, potem nikdar ne smes sam cez cesto, se najbolje bi bilo, da si zaprt v ustanovi in na konkretni obravnavi!

pa še nekaj.
sodelovanje v prometu je z namenom, da čim bolj varno pridemo iz ene točke v drugo zaradi različnih vzrokov. Promet ima pravila za to, ker je velika gostota prebivalstva in da se zagotovi varnost. Prevozna sredstva so namenjena temu, da hitreje pridemo iz točke A v točko B in tako naprej.
Promet ni namenjen dokazovanju kdo ima bolj prav, kot nekateri očitno dojemate, napihovanju z makinami ali poniževanju (na prehodu imam prednost, čeprav sem peš ti pa v novem BMW) .
Vsak je dolžan skrbeti za to, da je v prometu tudi viden (odbojni predmeti, luči) in da je pozoren do drugih udeležencev v prometu.
[/quote]

Cestni promet je promet vozil, pešcev in drugih udeležencev cestnega prometa na javnih (kategoriziranih) cestah in nekategoriziranih cestah, ki se uporabljajo za javni cestni promet. Cestni promet urejajo prometna pravila, ki skupaj s predpisi o cestah predstavljajo pravila, ki so se razvila skozi čas, da bi omogočila pravilen in dober pretok prometa.

Cestni promet je v različnih državah po svetu različno organiziran. Povsod pa so s pravili urejene naslednje tematike:
skrb in odgovornost za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa
pravila obnašanja udeležencev v prometu
pravila obnašanja ob ustavljanju in parkiranju vozil
pravila uporabe svetlobne in zvočne opreme
pogoji za prevoz tovora v cestnem prometu
varstvo udeležencev v prometu
naprave za urejanje prometa
psihofizično stanje udeležencev v prometu

Vsebina [skrij]
1 Predpisi
2 Načela cestnega prometa
3 Odgovornost za varen in nemoten promet
4 Pravila v cestnem prometu
5 Naprave za urejanje cestnega prometa
6 Inteligentni transportni sistem (ITS)
7 Prometna politika EU
8 Prometna politika SLO
9 Viri
10 Zunanje povezave

Predpisi[uredi | uredi kodo]

Predpisi za cestni promet predstavljajo uveljavljeno prakso in postopke, in ki zahtevajo da jih uporabniki cest spoštujejo. Ta pravila običajno veljajo za vse uporabnike cest, če to ni posebej določeno in določajo predvsem razmerje med vozili in pešci. Osnovni prometni predpisi so bili določeni z mednarodno pogodbo pod okriljem Združenih narodov leta 1968 – Dunajska konvencija o cestnem prometu. Niso vse države na svetu podpisnice konvencije. Tudi med podpisniki konvencije so lahko v praksi lokalne razlike. Obstajajo tudi nepisana pravila v prometu, ki so na splošno razumljiva lokalnim voznikom. Kot splošno velja pravilo, da naj bi se vozniki izognili trčenju z drugim vozilom in s pešcem ne glede na to ali veljavna pravila v prometu omogočajo, da se to zgodi. Poleg pravil, prometne signalizacije in opreme, se mora upoštevati tudi navodila policistov in to obvezno v križišču ali kot nadzor cestnega prometa v okolici gradbišč, nesreč ali drugih motenj na cesti. Ta pravila je treba razlikovati od postopkov, potrebnih za delovanje posameznikovega vozila.

Načela cestnega prometa[uredi | uredi kodo]

Udeleženci cestnega prometa morajo ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno in da ne ovirajo ali ogrožajo drugih udeležencev ali jim povzročajo škode. Prav tako pa udeleženci v cestnem prometu pričakujejo, da bodo vsi, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah. Z uporabo vozila se ne sme povzročati čezmernega hrupa oziroma ropota ali kako drugače onesnaževati okolja. Iz vozila je prepovedano odmetavati kakršnekoli stvari (cigaretni ogorki, papir, plastenke itd.).

Odgovornost za varen in nemoten promet[uredi | uredi kodo]

Za varen in nemoten promet v Sloveniji skrbijo: za državne ceste Direkcija RS za ceste in Družba za avtoceste v RS, za občinske ceste pa občine.

Starši, skrbniki ter rejniki so dolžni skrbeti ali izvajati nadzor nad otrokom, ko je ta udeležen v cestnem prometu. Lastnik vozila je odgovoren za varnost v prometu če ni mogoče dokazati kdo je povzročitelj prekrška. Pravne osebe in posamezniki, ki opravljajo dejavnost morajo zagotoviti, da vozniki vozil, s katerimi opravljajo javni prevoz potnikov ali blaga oziroma prevoz oseb ali izpolnjujejo vse predpisane pogoje. Vozniki morajo imeti pri sebi listino, s katero dokaže, da sme voziti vozilo v cestnem prometu, veljavno prometno dovoljenje, listine o tovoru, če prevaža blago, dovoljenje za vožnjo v času prepovedi prometa, pri opravljanju prevoza skupine otrok pa tudi potrdilo o poklicnih vozniških izkušnjah.

V pravilih je tudi določen način izločanja vozil iz prometa, odstranitev parkiranega ali zapuščenega vozila in drugi ukrepi za zagotavljanje prometne varnosti.

Pravila v cestnem prometu[uredi | uredi kodo]

Udeleženci v cestnem prometu se morajo ravnati po prometnih pravilih. V nadaljevanju so našteta samo najpomembnejša:
Voznik mora voziti po tistem delu ceste, ki je namenjen prometu tiste vrste vozil, ki ji pripada njegovo vozilo. Voziti mora po desnem smernem vozišču. Če je na smernem vozišču več prometnih pasov, je skrajni levi predviden za prehitevanje.
Na avtocesto ali hitro cesto, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost večje od 60 km/h. V promet se smejo vključiti in izključiti le na označenih priključkih. Vozila, ki že vozijo po smernem vozišču avtoceste in hitre ceste, imajo prednost pred vozili, ki se vključujejo v promet. Na z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer ni dovoljeno voziti po smernem vozišču, namenjenemu vožnji v nasprotni smeri. Na vozišču avtoceste in hitre ceste je prepovedano obračanje, vzvratna vožnja, ustavitev ali parkiranje.
V območju umirjenega prometa imajo pešci prednost pred drugimi udeleženci v prometu.
V območjih za pešce je dovoljen tudi promet uporabnikov posebnih prevoznih sredstev vendar le tako, da ne ogrožajo pešcev.
Na prehodu za pešce, na katerem ni svetlobnega prometnega znaka mora voznik omogočiti pešcem varno prečkanje vozišča, če so na prehodu ali stopajo nanj.
Na prehodu ceste čez železniško progo ima vlak prednost pred vsemi drugimi udeleženci v prometu.
Vzvratna vožnja je dovoljena le na kratki razdalji. Voznik vozi vzvratno po desni strani desnega smernega vozišča glede na položaj vozila. Kadar vozi vzvratno, mora voznik ustaviti vozilo, ko mu pripelje nasproti po istem smernem vozišču drugo vozilo.
Prehitevanje vozil je dovoljeno le po levi strani.
Obračanje vozila je prepovedano: na ozkih in nepreglednih delih cest, na objektih in v predorih, v gostem prometu in pri slabi vidljivosti.
Na križišču ima prednost vozilo, ki prihaja z desne strani (desno pravilo), razen če je s prometno signalizacijo določeno drugače. Voznik, ki na križišču zavija levo, mora pustiti mimo vozila, ki prihajajo z nasprotne smeri in vozijo naravnost ali zavijajo desno in so na istem prednostnem nivoju (pravilo srečanja). V križišču, razen na krožnih z več pasovi, je menjava prometnega pasu prepovedana. Voznik v krožnem križišču ima prednost pred voznikom, ki se vključuje na to križišče.

Splošne omejitve hitrosti v Sloveniji na obcestnih tablah ob vstopu v državoPoleg tega da mora voznik hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim, mora upoštevati tudi predpisane omejitve hitrosti – splošne ali s prometno signalizacijo.
Čas od 15. novembra do 15. marca naslednjega leta velja za obdobje zimske službe zato morajo imeti motorna in priklopna vozila v cestnem prometu predpisano zimsko opremo, vozniki pa morajo upoštevati posebno prometno signalizacijo.
in druga kot: pravila ustavljanja in parkiranja, uporaba svetlobne in zvočne opreme, pogoji za prevoz tovora in potnikov v cestnem prometu

Naprave za urejanje cestnega prometa[uredi | uredi kodo]

Udeleženci v cestnem prometu morajo ravnati v skladu z omejitvami, prepovedmi in obveznostmi, predpisanimi s prometno signalizacijo. To pomeni upoštevati: barvo luči na semaforju, vozila s prednostjo in spremstvo, vozila s posebno (rumeno) opozorilno svetilko.

Inteligentni transportni sistem (ITS)[uredi | uredi kodo]

Inteligentni prometni sistem (ITS) je sistem strojne, programske opreme in operaterjev, ki omogočajo boljše spremljanje in nadzor prometa, da bi optimizirali pretok prometa. Ker se število vozil in potovanj na leto skokovito veča in z izgradnja cest ne sledi temu povečanju, prihaja do vse večjih prometnih zastojev. ITS tehnologija predstavlja stroškovno učinkovito rešitev za optimizacijo prometa in za zmanjševanje zastojev. S spremljanjem prometnih tokov z uporabo senzorjev in kamer v živo in analizo podatkov, se preusmerja promet po potrebi z uporabo spremenljive prometne signalizacije, s poročili na radiu, na navigacijskih napravah in drugimi sistemi. Poleg tega so cestna omrežja vse bolj opremljena z dodatno komunikacijsko infrastrukturo za nadzor prometa, da lahko operativno osebje spremljanje vremenske razmere. Tako lažje razporeja vzdrževalne posadke za odpravljanje poledice in snega. Z inteligentnimi sistemi, kot so avtomatski sistem za odstranjevanje ledu na mostovih lahko prispevajo k preprečevanju prometnih nesreč.

Prometna politika EU[uredi | uredi kodo]

Zaradi naraščajočega cestnega prometa se države predvsem pa mesta srečujejo z velikimi težavami pri urejanju prometnih razmer. Ker je Slovenija članica EU, je podlaga za uresničevanje prometne politike v tako imenovani beli knjigi o dokončnem oblikovanju notranjega trga iz leta 1985, ki je med drugim predvidela izgradnjo prometne infrastrukture v interesu Skupnosti, poenostavitev pregledov in formalnosti ob prehodu čez mejo ter izboljšanje varnosti in v beli knjigi o prihodnjem razvoju skupne prometne politike iz leta 1992. Slednja že predvideva tudi integriran, vse načine prevoza vključujoč pristop na osnovi zgleda trajnostne mobilnosti. V beli knjigi Komisije iz 1998 Poštene uporabnine za infrastrukturo je predviden postopni pristop za skupni okvir uporabnin za prometno infrastrukturo v EU (COM(98) 466) Komisija je opozorila na velike razlike med državami članicami pri zaračunavanju uporabnin za prometne poti. Cilj te knjige je glede na skupni obseg prometa ustaliti delež okolju prijaznejših vrst prometa na ravni iz leta 1998. Pomembno področje obravnava pravice in dolžnosti uporabnikov prometnih sistemov, akcijski program za izboljšanje varnosti v cestnem prometu, izboljšanje pravic potnikov. Leta 2003 je Evropski parlament sprejel resolucijo o beli knjigi Komisije Evropska prometna politika do leta 2010. V njej je poudarjeno merilo trajnost. Z resolucijo iz leta 2008 je oblikoval številna priporočila za ukrepanje na področju okoljske, podnebne in energetske politike v povezavi z evropsko prometno politiko. Leta 2008 je Evropski parlament sprejel resolucijo k zeleni knjigi Komisije Za novo kulturo mobilnosti v mestih. Parlament je zahteval oblikovanje celovitega pristopa za mobilnost v mestih, ki bi služil kot skupni referenčni okvir za evropske, nacionalne, regionalne in lokalne uporabnike.

Prometna politika SLO[uredi | uredi kodo]

Splošni cilji prometne politike na nacionalni ravni sledijo zahtevam EU in so med drugim: povečanje prometne varnosti in varovanje, učinkovita raba energije in čisto okolje, povečanje obsega in kakovosti javnega potniškega prometa, usklajeno delovanje celotnega transportnega sistema, zagotavljanje ustrezne prometne infrastrukture, in drugi. Pomemben ukrep prometne politike bo uvedba sistema plačevanja uporabe prometne infrastrukture po načelu stroškov, ki jih uporabnik infrastrukture povzroči sebi, drugim in družbi. V Resoluciji o prometni politiki so predvideni tudi ukrepi kot: izdelava celovitega prometnega modela in državnega razvojnega načrta prometnega sistema, razvoj prometne infrastrukture, razvoj tehnik in tehnologij v prometu, spodbujanje uporabe varčnejših in ekološko sprejemljivejših vozi, odprava črnih točk na cestah, umirjanje prometa v naseljih, in druge. Prometna politika predvideva tudi ukrepe za izboljšanje mobilnosti prebivalstva ter ukrepe na področju javnega potniškega prometa, navedeni so tudi ukrepi s področja tovornega prometa.

Za prometno politiko sta pomembni še Alpska konvencija , ki jo se Slovenija ratificirala v letu 1995 in Deklaracija iz Züricha, ki jo je novembra 2001 podpisala skupina ministrov držav Avstrije, Italije, Francije, Nemčije in Švice, v prisotnosti Evropske komisije. Bistven prispevek te skupine je sprejem Evropske direktive o varnosti v cestnih predorih. Ministri za promet so se dogovorili, da bodo sledili trem ciljem: izboljšanju varnosti pri prehodu Alp, obvladovanju cestnega prevoza blaga na prometnih poteh v Alpah in spodbujanju takšnih načinov prevoza, ki pomenijo alternativo cestnemu prometu. Vsi ti cilji so usmeritve v Alpski konvenciji in njenem protokolu o prometu.

OK, ti si na vrsti:-))))

na prehodu.
Bila je kolona vozil, ko so vozila desno in naravnost, mi ki smo zavijali levo, pa smo imeli prazen pas, HB vozim po polžje, ker izza kombija, ki je čakal v koloni, ravno privozička ena s telefonom na ušesu, oplazila je moj desni blatnik, kriva pa jaz.
Voznik kombija je nesrečo komentiral, da je tokrat voziček povozil avto. Nikomur ni bilo nič, prišla je policija, seveda je sledila tožba, ker je otrok doživel šok in ni spal, mamica pa živčni zlom, ampak nekako niso dokazali, da je temu vzrok samo nesreča.
Grozljiva izkušnja, in prehodi za pešce so zame velika grožnja.

… svojim otrokom kar naprej zabičujem – tudi če je prehod za pešce in zelena, naj za božjo voljo dobro preverijo, če ne drvi proti njim kak norec. V takem primeru jim prednost ne bo pomagala nič.

normalen udeleženec v prometu se bo vedno prepričal o tem kaj se na cesti dogaja, ne glede na prometno signalizacijo.
in ostal živ.
[/quote]

V večjih mestih potemtakem pešci nimajo teoretičnih možnosti, da pri svoji zeleni sploh stopijo na prehod, kaj šele, da ga prečkajo. Ker se morajo najprej za vseh 16 ali 20 pasov naokrog v križišču prepričati, kaj počnejo vsi možni in nemožni vozniki plus kolesarji.
Kot prvo se morajo vozniki prepričati, da vozijo kolikor toliko normalno. To se pravi, ena hitrost, ki ni ravno 100 procentov nad dovoljeno, če je le možno, trezni, in v idealnem primeru toliko spočiti in naspani, da vsaj okvirno vidijo še druge udeležence. Vse ostalo je potem očitno že luksuz?

Na žalost se ne moremo zanašati na presojo pešcev. Če ta peška sama ni imela izkušnje, da ji je na cesto izza kombija priletel pešec, potem se ji pač zdi, da je vidna (meni se je to zgodilo pri UKC, tik pred prehodom za pešce je bil (nedovoljeno) parkiran kombi, izza njega pa je dobesedno brezglavo priletel človek). V Oslu imaš na busu opozorilo, da ne smeš čez prehod, dokler avtobus ne odpelje s postajališča (tega opozorila nisem videla nikjer drugje). Na srečo si vozila počasi.
Enako je z vidnostjo na cesti – pešci dobro vidijo avto in cesto, ko jo z žarometi osvetli avto in nekako domnevajo, da tudi voznik enako dobro vidi njih. Pa ni res. Veliko bolj bi morali opozarjati na vidnost, prepovedati uporabo telefonov med hojo in kolesarjenjem, poslušanje glasbe med kolesarjenjem, hojo, tekom. Spet dogodek: rešilec s sireno, tekač s slušalkami na ušesih, avtomobili smo se želeli stisniti na makadam, pa smo morali počakati, da je najprej ta tekač odmigal mimo, ker sploh ni vedel, kaj se dogaja za njim.

Tocno. Že to, da bedaki za volani ne zmanjsajo hitrosti pred zebrami, je pokazatelj prepotentnosti voznika, da pa še semafor ignorira je pa sploh mera cez rob. Da se dnevno dogaja – itaq, nemalokrat pa povsem izven predpisov vozijo profesionalci, tj.vozniki LPPja …

Na žalost se ne moremo zanašati na presojo pešcev. Če ta peška sama ni imela izkušnje, da ji je na cesto izza kombija priletel pešec, potem se ji pač zdi, da je vidna (meni se je to zgodilo pri UKC, tik pred prehodom za pešce je bil (nedovoljeno) parkiran kombi, izza njega pa je dobesedno brezglavo priletel človek). V Oslu imaš na busu opozorilo, da ne smeš čez prehod, dokler avtobus ne odpelje s postajališča (tega opozorila nisem videla nikjer drugje). Na srečo si vozila počasi.
Enako je z vidnostjo na cesti – pešci dobro vidijo avto in cesto, ko jo z žarometi osvetli avto in nekako domnevajo, da tudi voznik enako dobro vidi njih. Pa ni res. Veliko bolj bi morali opozarjati na vidnost, prepovedati uporabo telefonov med hojo in kolesarjenjem, poslušanje glasbe med kolesarjenjem, hojo, tekom. Spet dogodek: rešilec s sireno, tekač s slušalkami na ušesih, avtomobili smo se želeli stisniti na makadam, pa smo morali počakati, da je najprej ta tekač odmigal mimo, ker sploh ni vedel, kaj se dogaja za njim.
[/quote]

to je res samo bi pomagalo če bi tudi šoferđije bili manj zasanjani/e za volani, sploh nealkoholiziranu, še manj šarili po telefonih itn. zakaj mora v sloveniji breme nesposobnih za volani nosit pešec ali kolesar in poslušat moraliziranje šoferđij kako bi se po njihovo morali obnašat če je vsa cestna signalizacija narejena tako da šoferđijam narekuje pravila obnašanja, da če vidi tablo omejitve hitrosti na 30 km/h to ne pomeni da izziva in je nujno vozit čez 60 km/h, če je neprekinjena črta da se čeznjo ne prehiteva ker se nekdo spredaj drži pravil in vozi “po polžje”, da če je na cesti prehod za pešce se zmanjša hitrost tudi če je navidezno prazen, ne da se vozi s polno hitrostjo čez itn. kratka pred moraliziranjem kdo mora kam gledat in kako se mora obnašat pešec, se vprašajte kaj in koliko signalov, znakov in podobnega spregledate šoferđije in če ste sploh fit sesti za volan….

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ·uʍop əpısdn əɥʇ Obožujem rdečo zvezdo, pijem Heineken. Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Gosturnca u solat še ni konc sveta.

Evo dans en primer:
Peljm, hitrost cca 50-60 km/h, cesta k sreč pregledna, vidm kolesarja ki šiba prot prehodu za pešče, on tud valjda vid avte da prhajajo, sm bila že bliz prehoda. Ja dobr da sm že pred tem mal na bremzo prtisnla, on direkt z nezmanjšano hitrostjo čez cesto, jaz pa še 1x mal bolj na bremzo.
Morš bit res previdn na cestah, pa tud če imaš ti prednost.

v tej temi je samo ena stvar jasna
slovenci še vedno obvladamo kazanje s prstom na žrtve, ne pa na storilce (sploh tu na mon-u to obvladate)

ja, pomembno je da peščci gledajo naokoli
a debate o pijanih za volanom pa ne bi imeli? zakaj se ob vsaki taki nesreči ugiba kako točno sta šla pešca čez cesto? ne govori se pa o tem, da je voznik pijan, po možnosti še zadet, zapeljal v rdečo luč? zdaj je problem, ker sta šla pešca čez zeleno? in teoretično lahko da je bila cesta frej, ko sta šla čez, pa je potem tist manijak z gasom do konca zategnil in ju zbil… v njunem vidnem polju pa prvotno ni bil..

ena stvar, ki je kot narod ne znamo naredit, je pogledat se v ogledalo
alkohol je v sloveniji res hud problem in bo še dolgo, ker po vaše to sploh ni pomembno…

v teh temah se vedno razkrije kdo je alkoholik / narkič oz. kdo ima take okoli sebe (družina, prijatelji)
ker če bi se samo vedno vozili 0.0, potem bi prvo komentirali stanje voznika, ne pa pešcev

(pa da ne bo pomote, se strinjam da so pešci budale kdaj, sploh okoli kakšnih shopping centrov. ampak mi je jasno kot dan in noč, da je pri ljubljanski nesreči treba debatirat o ALKOHOLU V PROMETU ne pa o dveh starcih, ki sta šla glede na vse informacije popolnoma normalno čez cesto)

Evo dans en primer:
Peljm, hitrost cca 50-60 km/h, cesta k sreč pregledna, vidm kolesarja ki šiba prot prehodu za pešče, on tud valjda vid avte da prhajajo, sm bila že bliz prehoda. Ja dobr da sm že pred tem mal na bremzo prtisnla, on direkt z nezmanjšano hitrostjo čez cesto, jaz pa še 1x mal bolj na bremzo.
Morš bit res previdn na cestah, pa tud če imaš ti prednost.
[/quote]

v bistvu bi moral kolesar pred prehodom dol s kolesa
a niso taka pravila?

V večjih mestih potemtakem pešci nimajo teoretičnih možnosti, da pri svoji zeleni sploh stopijo na prehod, kaj šele, da ga prečkajo. Ker se morajo najprej za vseh 16 ali 20 pasov naokrog v križišču prepričati, kaj počnejo vsi možni in nemožni vozniki plus kolesarji.
Kot prvo se morajo vozniki prepričati, da vozijo kolikor toliko normalno. To se pravi, ena hitrost, ki ni ravno 100 procentov nad dovoljeno, če je le možno, trezni, in v idealnem primeru toliko spočiti in naspani, da vsaj okvirno vidijo še druge udeležence. Vse ostalo je potem očitno že luksuz?
[/quote]

za tebe ne vem, jaz sem pa na cesti vedno previden.
pa če sem peš, z biciklom, motorjem ali za volanom.
ker nikoli čisto natančno ne vem, kako razmišljajo drugi udeleženci v prometu.
doslej se je vedno obneslo.

ne veš pa nikoli, morda bodo tudi meni kdaj misli ušle…

v bistvu bi moral kolesar pred prehodom dol s kolesa
a niso taka pravila?
[/quote]

Ma ne vem. Hočm sam povedat, da tako kot mora voznik pazt na cestah, mora pazt tud pešc, kolesar…..
Tud npr včer: peljm, ok spet pregledna cesta, vidm še kr od daleč da en prečka cesto (ne na prehodu), spet mjčkn na bremzo. In kaj, za njim (to je bilo ko sm bila z avtom že skor tam) pa še edn hitr STEČE čez.
Ok, sej sm tud sama že dostkrat šla čez tud če ni bilo prehoda, pa vrjamem da bom še kdaj to nardila, ampak u pm, počakam da se cesta sprazn. Ne morš kr šibat čez.

v bistvu bi moral kolesar pred prehodom dol s kolesa
a niso taka pravila?
[/quote]

V kolikor ni oznacbe za kolesarje, vecinoma je …no, primer, kako se za volanom ne obnasa; prednosti nima objestnejsi in mocnejsi, temvec udelezenec, ki preci cestisce, in kot smo ze zapisali, dolznost voznik je, da zmanjsa hitrost …osnove, ljudje, osnove …

P.s.: po moznosti je voznik se tako primitiven, da lastno nesprejemljivo obnasanje podkrepi s trobljenjem …

za tebe ne vem, jaz sem pa na cesti vedno previden.
pa če sem peš, z biciklom, motorjem ali za volanom.
ker nikoli čisto natančno ne vem, kako razmišljajo drugi udeleženci v prometu.
doslej se je vedno obneslo.

ne veš pa nikoli, morda bodo tudi meni kdaj misli ušle…
[/quote]

Ah, jaz imam pa prevezo čez oči.
Kaj si hotel pravzaprav povedati?
Pešca sta bila previdna. Šla sta čez cesto na prehodu za pešce in ko sta imela zeleno luč.
Se pravi, če boš ti šel pravilno skozi semafor s predpisano hitrostjo, in se ti bo pod avto vrgel nepreviden kolesar ali pešec, boš ti z veseljem prevzel krivdo. Pač nisi bil dovolj previden, če bi bil, ne bi nikogar povozil, ker bi predvidel, da gre lahko kdo čez tudi pri rdeči luči in bi temu primerno prilagodil hitrost, čeprav bi imel zeleno luč.
Ne vem, če štekaš. Glede na tvoj odgovor bolj slabo kaže, ker tako kot si zdaj opisal svoje razmišljanje, sta kriva pešca, ker sta šla pri zeleni čez prehod, voznika je treba pa oprostit in se mu opravičit za neprijetnosti.

Še vedno največ nesreč povzročijo vozniki avtov, ne pešci in kolesarji. Plus kot šoferji se moramo zavedati, da upravljamo s tono ali tono in pol ali celo še več materiala, ki ima že ob hitrosti 50 na uro morilske lastnosti. Tako kot z nabito puško ne greš opletat na Šmarno na lepo sobotno sončno dopoldne.

Ah, jaz imam pa prevezo čez oči.
Kaj si hotel pravzaprav povedati?
Pešca sta bila previdna. Šla sta čez cesto na prehodu za pešce in ko sta imela zeleno luč.
Se pravi, če boš ti šel pravilno skozi semafor s predpisano hitrostjo, in se ti bo pod avto vrgel nepreviden kolesar ali pešec, boš ti z veseljem prevzel krivdo. Pač nisi bil dovolj previden, če bi bil, ne bi nikogar povozil, ker bi predvidel, da gre lahko kdo čez tudi pri rdeči luči in bi temu primerno prilagodil hitrost, čeprav bi imel zeleno luč.
Ne vem, če štekaš. Glede na tvoj odgovor bolj slabo kaže, ker tako kot si zdaj opisal svoje razmišljanje, sta kriva pešca, ker sta šla pri zeleni čez prehod, voznika je treba pa oprostit in se mu opravičit za neprijetnosti.
[/quote]

Daj mi samo razloži, kako je zdaj to pomembno, da je bil prehod za pešce in zelena?
Teh dveh gospodov ni več!
Kaj zdaj njima pomaga, da sta imela prednost?! Kaj zdaj njima nuca zelena luč?! Bosta vstala od mrtvih in šla na sodišče terjat pravico?!

Previdna pa niti nista bila, verjetno sta tumbata tako kot ti, ki samo tupiš o pravilih in prednostih, ne dojameš pa, da za svojo varnost najprej poskrbiš sam, potem pa so t šele pravila in prednosti!
Mene je mama naučila, da na prehodu za pešce pogledam levo, desno, levo in če je prosto, grem čez, pa naj bo zaznamovan prehod ali 100x zelena luč! In če verjameš ali ne, pri 45ih še vedno tako gledam, včasih še celo po 2x pogledam!

Se spomnm moje 1.izpitne vožnje. Mi je rekel tist iz komisije: vse lepo in prav, ni bila slaba vožnja, ampak bi vseen priporočal da z inštruktorjem še mal povadta PREDVIDEVANJE pa se vidmo naslednjič. Joj kolk sm takrat bila jezna nanj, sm si misla ma kaj te briga predvidevanje, se bom tega že navadla ko bom sama vozila. Dans vidm da je predvidevanje še kako pomembn pri vožnji.

No ampak še vedno ne vem zakaj ni kresničk ponoči. Če te vidim, ti lahko ustavim, celo za roko peljem čez cesto, če te ne vidim, ne morem nič.

Ah, jaz imam pa prevezo čez oči.
Kaj si hotel pravzaprav povedati?
Pešca sta bila previdna. Šla sta čez cesto na prehodu za pešce in ko sta imela zeleno luč.
Se pravi, če boš ti šel pravilno skozi semafor s predpisano hitrostjo, in se ti bo pod avto vrgel nepreviden kolesar ali pešec, boš ti z veseljem prevzel krivdo. Pač nisi bil dovolj previden, če bi bil, ne bi nikogar povozil, ker bi predvidel, da gre lahko kdo čez tudi pri rdeči luči in bi temu primerno prilagodil hitrost, čeprav bi imel zeleno luč.
Ne vem, če štekaš. Glede na tvoj odgovor bolj slabo kaže, ker tako kot si zdaj opisal svoje razmišljanje, sta kriva pešca, ker sta šla pri zeleni čez prehod, voznika je treba pa oprostit in se mu opravičit za neprijetnosti.
[/quote]

voznik je nor, pešca pa PREMALO previdna.
če bi bilo drugače, bi bila danes živa!
očitno ne štekaš, ampak prav NIKJER nisem zapisal, da sta kriva pešca in da je treba voznika oprostit.

predpisana hitrost pa ni vedno tudi varna, zato, kot sem že zapisal, vedno pazim tudi na ostale udeležence v prometu.

voznik je nor, pešca pa PREMALO previdna.
če bi bilo drugače, bi bila danes živa!
očitno ne štekaš, ampak prav NIKJER nisem zapisal, da sta kriva pešca in da je treba voznika oprostit.

predpisana hitrost pa ni vedno tudi varna, zato, kot sem že zapisal, vedno pazim tudi na ostale udeležence v prometu.
[/quote]

sploh pa, kaj sta imela dva moška za početi ob enih ponoči sama v Ljubljani?
Bila bi doma kot vsi pošteni državljani, pa bi bila živa.
Če bi morala recimo paziti majhne otroke (starševski dopust) bi bila tudi še živa!

sploh pa, kaj sta imela dva moška za početi ob enih ponoči sama v Ljubljani?
Bila bi doma kot vsi pošteni državljani, pa bi bila živa.
Če bi morala recimo paziti majhne otroke (starševski dopust) bi bila tudi še živa!
[/quote]

NVK

sploh pa, kaj sta imela dva moška za početi ob enih ponoči sama v Ljubljani?
Bila bi doma kot vsi pošteni državljani, pa bi bila živa.
Če bi morala recimo paziti majhne otroke (starševski dopust) bi bila tudi še živa!
[/quote]

Ja res je, kaj imaš sredi noči za hodit po LJ in motit pijane voznike, da ne morejo v miru divjati skozi križišča ob rdeči?

Daj mi samo razloži, kako je zdaj to pomembno, da je bil prehod za pešce in zelena?
Teh dveh gospodov ni več!
Kaj zdaj njima pomaga, da sta imela prednost?! Kaj zdaj njima nuca zelena luč?! Bosta vstala od mrtvih in šla na sodišče terjat pravico?!

Previdna pa niti nista bila, verjetno sta tumbata tako kot ti, ki samo tupiš o pravilih in prednostih, ne dojameš pa, da za svojo varnost najprej poskrbiš sam, potem pa so t šele pravila in prednosti!
Mene je mama naučila, da na prehodu za pešce pogledam levo, desno, levo in če je prosto, grem čez, pa naj bo zaznamovan prehod ali 100x zelena luč! In če verjameš ali ne, pri 45ih še vedno tako gledam, včasih še celo po 2x pogledam!
[/quote]

No, lepo, zdaj žalimo mrtve nič krive ljudi! Pustimo mene, jaz sem živa in zdrava. Si ti normalna?????

New Report

Close