Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kdo je kriv če na prehodu za pešce

Kdo je kriv če na prehodu za pešce

sploh pa, kaj sta imela dva moška za početi ob enih ponoči sama v Ljubljani?
Bila bi doma kot vsi pošteni državljani, pa bi bila živa.
Če bi morala recimo paziti majhne otroke (starševski dopust) bi bila tudi še živa!
[/quote]

enako bi se veljalo vprašat za šoferđijo, kaj je sam, ponoči, pijan in verjetno drogiran počel za volanom in divjal?

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ·uʍop əpısdn əɥʇ Obožujem rdečo zvezdo, pijem Heineken. Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Gosturnca u solat še ni konc sveta.

voznik je nor, pešca pa PREMALO previdna.
če bi bilo drugače, bi bila danes živa!
očitno ne štekaš, ampak prav NIKJER nisem zapisal, da sta kriva pešca in da je treba voznika oprostit.

predpisana hitrost pa ni vedno tudi varna, zato, kot sem že zapisal, vedno pazim tudi na ostale udeležence v prometu.
[/quote]

Si bil na licu mesta, da lahko tako vehementno trdiš, da nista bila previdna?
Lahko da se enostavno nista mogla umaknit norcu, ker nista pravilno predvidela, s katere smeri ju bo poradiral. Lahko sta skušala zbežati, pa sta skočila ravno v tisto smer, kamor je obvil morda tudi on.
In kot je nekdo že napisal, ne vem ali v tej temi ali drugi na isto temo: ponoči, ko gre avto z enakomerno hitrostjo sto ali 60 po ravni cesti, pešec ne vidi razlike. In po tvoji teoriji potemtakem na prehod ne smeš, če je kjerkoli v tvojem vidnem polju avtomobilski žaromet.

No, lepo, zdaj žalimo mrtve nič krive ljudi! Pustimo mene, jaz sem živa in zdrava. Si ti normalna?????
[/quote]

žive je pa seveda dovoljeno???

žive je pa seveda dovoljeno???
[/quote]

Umiri pritisk, očitno si se grozno razburil, in preberi moj izjemno kratki odgovor še enkrat. Naprej od tistega, kar si poboldal.

Joj, kaj bo šele, ko se bo zbudil Megaboy. Ta bi prisodil odškodnino pijancu in zadetku zaradi psihičnih bolečin, ker sta se mu pešca nalašč nastavila na prehod, da ju je povozil. Tako kot oni dve dekleti v Šiški.

voznik je nor, pešca pa PREMALO previdna.
če bi bilo drugače, bi bila danes živa!
očitno ne štekaš, ampak prav NIKJER nisem zapisal, da sta kriva pešca in da je treba voznika oprostit.

predpisana hitrost pa ni vedno tudi varna, zato, kot sem že zapisal, vedno pazim tudi na ostale udeležence v prometu.
[/quote]
Težko si previden, kadar imaš divjaka, ki nori 100 km/h ali celo hitreje. Voznik, ki vozi 100 km/h, v 1 sekundi prevozi 28 m. Se pravi, v 5 sekundah prevozi 140 m. Ko stopiš na prehod, je ta norec še tako daleč stran, da ga sploh ne porajtaš. Ko ga končno opaziš, je že prepozno.
V teh temah imate vsi v mislih voznike, ki delno ustavljajo ali vozijo s predpisano hitrostjo. Tu je šlo za idiota, ki je sredi noči norel po Dunajski. Imel je toliko hitrosti, da je potem, ko je zbil dva odrasla človeka in podrl drog javne razsvetljave, vožnjo brez težav nadaljeval.
Ne zdi se mi prav, da se vso odgovornost prelaga na pešce, namesto da bi v prvi vrsti razmislili o večji varnosti na cestah in boljšem nadzoru objestnih voznikov.

Si bil na licu mesta, da lahko tako vehementno trdiš, da nista bila previdna?
Lahko da se enostavno nista mogla umaknit norcu, ker nista pravilno predvidela, s katere smeri ju bo poradiral. Lahko sta skušala zbežati, pa sta skočila ravno v tisto smer, kamor je obvil morda tudi on.
In kot je nekdo že napisal, ne vem ali v tej temi ali drugi na isto temo: ponoči, ko gre avto z enakomerno hitrostjo sto ali 60 po ravni cesti, pešec ne vidi razlike. In po tvoji teoriji potemtakem na prehod ne smeš, če je kjerkoli v tvojem vidnem polju avtomobilski žaromet.
[/quote]

če trezen ne ločiš 60 od 100 raje ne hodi ponoči po lublani, letos je nenormalno veliko nesreč…


Težko si previden, kadar imaš divjaka, ki nori 100 km/h ali celo hitreje. Voznik, ki vozi 100 km/h, v 1 sekundi prevozi 28 m. Se pravi, v 5 sekundah prevozi 140 m. Ko stopiš na prehod, je ta norec še tako daleč stran, da ga sploh ne porajtaš. Ko ga končno opaziš, je že prepozno.
V teh temah imate vsi v mislih voznike, ki delno ustavljajo ali vozijo s predpisano hitrostjo. Tu je šlo za idiota, ki je sredi noči norel po Dunajski. Imel je toliko hitrosti, da je potem, ko je zbil dva odrasla človeka in podrl drog javne razsvetljave, vožnjo brez težav nadaljeval.
Ne zdi se mi prav, da se vso odgovornost prelaga na pešce, namesto da bi v prvi vrsti razmislili o večji varnosti na cestah in boljšem nadzoru objestnih voznikov.
[/quote]

ne razumeš.

se pa strinjam z gornjim zapisom.

če trezen ne ločiš 60 od 100 raje ne hodi ponoči po lublani, letos je nenormalno veliko nesreč…
[/quote]

a ti pa trezno ločiš hitrost? sploh pa moderni avtomobili sploh mal močnejši na razmeroma ravni cesti ne potrebujejo pol ure da dosežejo od 0 do 100+ km/h

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ·uʍop əpısdn əɥʇ Obožujem rdečo zvezdo, pijem Heineken. Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Gosturnca u solat še ni konc sveta.

a ti pa trezno ločiš hitrost? sploh pa moderni avtomobili sploh mal močnejši na razmeroma ravni cesti ne potrebujejo pol ure da dosežejo od 0 do 100+ km/h
[/quote]

hm, to pa nisem vedel:-)))

če trezen ne ločiš 60 od 100 raje ne hodi ponoči po lublani, letos je nenormalno veliko nesreč…
[/quote]

Saj ti tudi ne ločiš, razen če nisi tega dolgo časa treniral ali imaš tako izobrazbo, da vsakodnevno počenjaš take stvari. Ti si še bolj nevaren, ker si domišljaš, da nekaj zmoreš, v resnici pa ne.
Da ti na ravni cesti čelno znaš oceniti hitrost avta, ki gre proti tebi, moraš biti strokovnjak.

Joj, moderatorji, 15-kratno izbiranje semaforjev, prehodov, izložb je pa res too much no! A hočete, da sodelujemo al da gremo kuhat kosilo?

Saj ti tudi ne ločiš, razen če nisi tega dolgo časa treniral ali imaš tako izobrazbo, da vsakodnevno počenjaš take stvari. Ti si še bolj nevaren, ker si domišljaš, da nekaj zmoreš, v resnici pa ne.
Da ti na ravni cesti čelno znaš oceniti hitrost avta, ki gre proti tebi, moraš biti strokovnjak.

Joj, moderatorji, 15-kratno izbiranje semaforjev, prehodov, izložb je pa res too much no! A hočete, da sodelujemo al da gremo kuhat kosilo?
[/quote]

se strinjam s predzadnjim stavkom.


Zjutraj sem imel priliko opazovat… dve ki sta v marššritu šle osvajat svet, napravljene v elegantno črnino, gledali sta ne vem kam, verjetno ena v drugo, da sta se slišali, govorili sta tako tiho, da sem ju komaj slišal 30metrov stran. Tip/tipka, ki ju je skoraj zgazila, ni imela šanse da ju vidi. Avto je šel po polžje, pa ju voznik pomoje ni videl dokler ni bil mimo, če sploh.
Malo je manjkalo da ni bil trojček.
Ti mi pa povej, zakaj nimaš kurčeve kresničke, odsevnika ali pa signalne pištole. NI dovolj da vidim semafor, črt in podobne signalizacije. TI moraš bit opažena. A frštenaš?
[/quote]
Se povsem strinjam, meni je pred dnevi ena tetica 50+ vsa naspidirana skočila na prehod za pešce v trenutku ko sem bil morda meter pred prehodom, , prej je hodila po pločniku proti meni in v loku je stopila na pločnik, kot rečeno meter pred menoj, pa kaj je kur_bi zmešani a samomor dela, ali samo izplačilo iz zavarovnja išče v glavnem hvala Bogu danes so v Kranju odprli obvoznico in te kur_be ne bom več nabasal, če jo pa bom bom pa popravil da se ne bo matrala…. bo dosti ceneje če jo dokončam, kot pa če preživi…


Se povsem strinjam, meni je pred dnevi ena tetica 50+ vsa naspidirana skočila na prehod za pešce v trenutku ko sem bil morda meter pred prehodom, , prej je hodila po pločniku proti meni in v loku je stopila na pločnik, kot rečeno meter pred menoj, pa kaj je kur_bi zmešani a samomor dela, ali samo izplačilo iz zavarovnja išče v glavnem hvala Bogu danes so v Kranju odprli obvoznico in te kur_be ne bom več nabasal, če jo pa bom bom pa popravil da se ne bo matrala…. bo dosti ceneje če jo dokončam, kot pa če preživi…
[/quote]

cpp si menda naredil ter ure vožnje, ker je tako v knjigi in na testu skoraj točno tak primer pa verjetno med uram vožnje torej je vsa jeza odveč v nasprotnem primeru pojdi še enkrat na test …

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ·uʍop əpısdn əɥʇ Obožujem rdečo zvezdo, pijem Heineken. Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Gosturnca u solat še ni konc sveta.

Kriv je na žalost voznik, ampak takih brezobzirnih peščev pa tudi drugih najdeš ogromno. Velikokrat vidim, da jim je teško pogledati levo in desno ter se prepričati, da je varno stopiti na cesto.

nič na žalost, bil je vendar pijan in prehiter!

pešca bi bila pa še živa in zdrava, če bi bila previdna…

cpp si menda naredil ter ure vožnje, ker je tako v knjigi in na testu skoraj točno tak primer pa verjetno med uram vožnje torej je vsa jeza odveč v nasprotnem primeru pojdi še enkrat na test …
[/quote]
takrat v jugi ko sem jaz delal izpit smo take kratkomalo povozili zaradi avtov, zavor in gum na avtih, vsako ustavljanje je bilo nemogoče, tega so se zavedali tudi pešci , zato so se pre prehodom ustavili, pogledali na vse smeri in potem stopili, ko pa praviš češ da ima tetica pravico, stopiti na prehod , seveda jo ima , ampak jaz jo bom s svojim tovornjakom popravi da se ne bo matrala..

nič na žalost, bil je vendar pijan in prehiter!

pešca bi bila pa še živa in zdrava, če bi bila previdna…
[/quote]

pešca bi bila živa, če en kreten ne bi sedel pijan v avto, ker se mu je mudilo drogo prodat.

Ti si nor. Oba sta odgovorna, veliko večjo odgovornost pa ma voznik.

nič na žalost, bil je vendar pijan in prehiter!

pešca bi bila pa še živa in zdrava, če bi bila previdna…
[/quote]

Nisem niti vedel o nesreči še pred 15 sekundami. Na žalost se bolj navezuje na splošno. Žalostno je vsakič, ko kateri koli voznik povozi pešca, pa nima veze kdo je sploh kriv.

To da je pa nekdo pijan bil za volanom, in še nekoga ubil, je pa zame itak prekršek, ki si zasluži smrtno kazen ali doživljensko zapor.


takrat v jugi ko sem jaz delal izpit smo take kratkomalo povozili zaradi avtov, zavor in gum na avtih, vsako ustavljanje je bilo nemogoče, tega so se zavedali tudi pešci , zato so se pre prehodom ustavili, pogledali na vse smeri in potem stopili, ko pa praviš češ da ima tetica pravico, stopiti na prehod , seveda jo ima , ampak jaz jo bom s svojim tovornjakom popravi da se ne bo matrala..
[/quote]
Glede na to, da članki opisujejo, da je avtomobil vozil proti Linhartovi, pešca pa sta pred avto prišla z leve strani, pomeni, da sta v tistem trenutku prečkala že več kot polovico prehoda za pešce. Torej ne moreš trditi, da nista pogledala levo in desno, preden sta stopila na prehod. Lahko, da sta pogledala, ampak v tistem trenutku tega avtomobila sploh še ni bilo na vidiku. Pojavil se je, šele ko sta bila že lep čas NA prehodu za pešce. Če pa ti ves čas, ko prečkaš cesto, pogleduješ levo in desno in preverjaš situacijo, pa ala ti vera!

No eno je teoretično nabijanje, drugo je praksa:
Kolega in njegova družina se je peljala ponoči, pazil je, zmanjšal hitrost … vendar je temno oblečen neosvetljen pešec dobesedno pritekel do prehoda in direktno nanj (tako rekoč iz nič), ni pogledal ne levo, ne desno.

Zaključek je bil: pešec je imel prednost, zato je DELNO kriv voznik, ker pa so voznik in sopotniki videli, da je pešec pritekel do prehoda in ni pogledal levo in desno, je bil DELNO kriv pešec.
Torej krvida je bila DELJENA. Tako sta imela oba možnost, da tožita drug drugega za odškodnino in sta se na koncu dogovorila, da se ne bosta tožila.
P.S. Dogajalo se je v Sloveniji.


Glede na to, da članki opisujejo, da je avtomobil vozil proti Linhartovi, pešca pa sta pred avto prišla z leve strani, pomeni, da sta v tistem trenutku prečkala že več kot polovico prehoda za pešce. Torej ne moreš trditi, da nista pogledala levo in desno, preden sta stopila na prehod. Lahko, da sta pogledala, ampak v tistem trenutku tega avtomobila sploh še ni bilo na vidiku. Pojavil se je, šele ko sta bila že lep čas NA prehodu za pešce. Če pa ti ves čas, ko prečkaš cesto, pogleduješ levo in desno in preverjaš situacijo, pa ala ti vera!
[/quote]

Dejstvo je, da če bi bil vsaj en od njiju pozoren in se ne bi zanašal samo na semafor, bi bila danes oba živa.
Drugače pa, ja, jaz gledam cesto ves čas, ne glede na vsako prednost. Sploh na tem prehodu za pešce in podobnih, ko je na sredini med cestišči ločilnica, se znam tudi za trenutek ustavit in pogledat desno, ke ko sem jaz stopila na prehos, je bilo cestiščeprazno, ko sem prišla pa do polovice, so se razmere lahko spremenile – prihaja avto, ne vozi hitro, jaz imam zeleno, on rdečo, jo je videl, jo je spregledal, ne vem, sem pozorna, čeprav avto ne vozi hitro, počakam, da se prepričam, če je registriral rdečo luč…

Mislim, da tu nihče ne trdi, da sta kriva pešca, ampak da bi lahko pešca bila lahko bolj pozorna v svoje dobro, zaradi svoje lastne varnosti.

Dejstvo je, da če bi bil vsaj en od njiju pozoren in se ne bi zanašal samo na semafor, bi bila danes oba živa.
Drugače pa, ja, jaz gledam cesto ves čas, ne glede na vsako prednost. Sploh na tem prehodu za pešce in podobnih, ko je na sredini med cestišči ločilnica, se znam tudi za trenutek ustavit in pogledat desno, ke ko sem jaz stopila na prehos, je bilo cestiščeprazno, ko sem prišla pa do polovice, so se razmere lahko spremenile – prihaja avto, ne vozi hitro, jaz imam zeleno, on rdečo, jo je videl, jo je spregledal, ne vem, sem pozorna, čeprav avto ne vozi hitro, počakam, da se prepričam, če je registriral rdečo luč…

Mislim, da tu nihče ne trdi, da sta kriva pešca, ampak da bi lahko pešca bila lahko bolj pozorna v svoje dobro, zaradi svoje lastne varnosti.
[/quote]
Dejstvo je, da pogledamo levo in desno, preden stopimo na cesto, pozneje pa ne gledamo več, ker ne pričakujemo idiota, ki bo po njej pridrvel 150 km/h.
Ne zdi se mi prav, da se ukvarjamo s tem, kaj bi morala pešca narediti drugače. Rajši energijo vložimo v to, kaj narediti, da s cest spravimo norce, ki norijo čez naselja in vozijo čez rdeče luči.


Dejstvo je, da pogledamo levo in desno, preden stopimo na cesto, pozneje pa ne gledamo več, ker ne pričakujemo idiota, ki bo po njej pridrvel 150 km/h.
Ne zdi se mi prav, da se ukvarjamo s tem, kaj bi morala pešca narediti drugače. Rajši energijo vložimo v to, kaj narediti, da s cest spravimo norce, ki norijo čez naselja in vozijo čez rdeče luči.
[/quote]
In tiste ki norijo po prehodih napravljeni tako, da so čim bolj neopaženi.

New Report

Close