Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek matematika 4. razred

matematika 4. razred


Ampak ta mati nima niti osnovne šole končane, pa bi rada pametovala in srala.
[/quote]

No ja, a se moramo res žaliti. Koliko šole imam ni pomembno, verjetno več kot ve.

Če je vprašanje kolesarilo in rolalo, pa je odgovor po mojem mnenju 0. Ker ni niti enega otroka, ki bi kolesaril in rolal. Vsak je namreč napisal le eno dejavnost, ki mu je najljubša.

No ja, a se moramo res žaliti. Koliko šole imam ni pomembno, verjetno več kot ve.

Če je vprašanje kolesarilo in rolalo, pa je odgovor po mojem mnenju 0. Ker ni niti enega otroka, ki bi kolesaril in rolal. Vsak je namreč napisal le eno dejavnost, ki mu je najljubša.
[/quote]

Vaše mnenje tukaj nič ne šteje.

Zakaj je odgovor tvojega otroka pravilen? Zato ker si ti to rekla in še 2 osebi z Mona?
[/quote]

pri matematiki se v šolah očitno prav tekmuje, kdo bo predmet bolj zasral.
še vedno čakam, kakšen bi bil odgovor, če se nobena številka ne bi podvojila? Za tiste, ki mislite, da je pravi odgovor 3?

ali resnično misliš, da je pravilni odgovor 6 a se to malo hecaš. V uvodnem postu si napisala da se vprašanje glasi – koliko učencev je kolesarilo ali koliko učencev se je rolalo
3-je kolesarijo
ali
3-je rolajo
Odgovor 3-je učenci.
Vsa poanta je v tistem ALI.

Pojdi do učiteljice in naj ti razloži, saj verjetno se da 4.razred ob delu tudi obiskovati.

in če bi 2 kolesarila in 3 rolali, kakšen bi bil tvoj odgovor?

Recimo drug primer, da ti bo lažje, ker te te dejavnosti toliko motijo. Tvoj otrok ima 10 sestričen in 2 bratranca. To pomisli in ti bo jasno, da je za sestrične odgovor 10, samo za bratrance 2, če pa bo vprašanje nasploh pa seštevek(10+2 =12)

Tam je odg 3, to ni stvar številk, ampak odgovor na vprašanje, ki je zelo enostavno.

Lahko da je imel sosednji razred druge številke ali besedo ALI, namesto IN.

Daj ti skeniraj to nalogo, če imaš možnost.

Zakaj je odgovor tvojega otroka pravilen? Zato ker si ti to rekla in še 2 osebi z Mona?
[/quote]

pri matematiki se v šolah očitno prav tekmuje, kdo bo predmet bolj zasral.
še vedno čakam, kakšen bi bil odgovor, če se nobena številka ne bi podvojila? Za tiste, ki mislite, da je pravi odgovor 3?
[/quote]

Če se nobena številka ne bi podvodjila, potem ne bi bilo takega vprašanja. Je to tako težko razumeti?

in če bi 2 kolesarila in 3 rolali, kakšen bi bil tvoj odgovor?
[/quote]

Odgovor bi bil, da na vprašanje ni mogoče odgovoriti, zato tudi naloga ni bila tako postavljena.

Zdaj pa hitro nazaj v 3. razred, saj za 4. še niste se dovolj naučili.

Res je vsa poanta v ALI.

Ne nisem napisala ”V uvodnem postu si napisala da se vprašanje glasi – koliko učencev je kolesarilo ali koliko učencev se je rolalo”

Vprašanje je koliko učencev je kolesarilo ali rolalo, torej 3 kolesarili in 3 rolali, skupaj 6.
Torej jaz to razumem, da so to učenci, ki so delali ali eno ali drugo, torej vsi ti učenci skupaj.

Zaradi takega razmišljanja ti ime NEVEDNA mama ravno prav pristoji.

pri matematiki se v šolah očitno prav tekmuje, kdo bo predmet bolj zasral.
še vedno čakam, kakšen bi bil odgovor, če se nobena številka ne bi podvojila? Za tiste, ki mislite, da je pravi odgovor 3?
[/quote]

Če se nobena številka ne bi podvodjila, potem ne bi bilo takega vprašanja. Je to tako težko razumeti?
[/quote]

To je potem res bedna fora.
Veznik ali se uporablja, kadar je na voljo več možnosti in tole je neko slovničarsko podjebavanje in ne matematika.

Res je vsa poanta v ALI.

Ne nisem napisala ”V uvodnem postu si napisala da se vprašanje glasi – koliko učencev je kolesarilo ali koliko učencev se je rolalo”

Vprašanje je koliko učencev je kolesarilo ali rolalo, torej 3 kolesarili in 3 rolali, skupaj 6.
Torej jaz to razumem, da so to učenci, ki so delali ali eno ali drugo, torej vsi ti učenci skupaj.
[/quote]

Draga mama, zdaj pa resno, ali se delaš norca in iščeš pozornost, ali danes še nisi nič jedla in se zato kaj s tabo dogaja?
Pa kakšno izobrazbo imaš??

Še čistilka zna koliko barvnih krp in/ali metel lahko v šoli po pouku uporabi pri svojem delu!
Resno! Torej obvlada že kombinatoriko, je napredna čistilka!

pri matematiki se v šolah očitno prav tekmuje, kdo bo predmet bolj zasral.
še vedno čakam, kakšen bi bil odgovor, če se nobena številka ne bi podvojila? Za tiste, ki mislite, da je pravi odgovor 3?
[/quote]

Če se nobena številka ne bi podvodjila, potem ne bi bilo takega vprašanja. Je to tako težko razumeti?
[/quote]

Če so lahko otroci izbrali samo eno dejavnost in so trije otroci izbrali rolanje in drugi trije otroci izbrali kolesarjenje, je v tej igri šest otrok in ne trije. Najbrž se gre tukaj za množice in podmnožice in ne za slovničarsko zajebavanje. Res se ne čudim, da toliko Slovencev sovraži svoj jezik.


Seveda, meni je tudi čisto logično.


Seveda, meni je tudi čisto logično.
[/quote]

če so lahko izbrali eno možnost, potem ne more biti vprašanje koliko otrok je izbralo in eno in drugo. Tega vprašanja ni mogoče postaviti, medtem ko je ali mogoče vprašati v vseh primerih.

Če se nobena številka ne bi podvodjila, potem ne bi bilo takega vprašanja. Je to tako težko razumeti?
[/quote]

Če so lahko otroci izbrali samo eno dejavnost in so trije otroci izbrali rolanje in drugi trije otroci izbrali kolesarjenje, je v tej igri šest otrok in ne trije. Najbrž se gre tukaj za množice in podmnožice in ne za slovničarsko zajebavanje. Res se ne čudim, da toliko Slovencev sovraži svoj jezik.
[/quote]

O slovnici :

3 in 3 = 6
3 ali 3 = 3

Jaz tudi tako razumem.

Mislim, da gre za unijo množic, na kar kaže veznik ALI. Če bi bil pa veznik IN, bi šlo za presek. Ampak v tej nalogi možnosti preseka ni, ker je vsak otrok lahko napisal le eno najljubšo dejavnost.

Zdaj če sem zato butasta in čistilka in kaj vem kaj še vse, pa naj bom.

IN pomeni presek ali seštevek?

Če so lahko otroci izbrali samo eno dejavnost in so trije otroci izbrali rolanje in drugi trije otroci izbrali kolesarjenje, je v tej igri šest otrok in ne trije. Najbrž se gre tukaj za množice in podmnožice in ne za slovničarsko zajebavanje. Res se ne čudim, da toliko Slovencev sovraži svoj jezik.
[/quote]

O slovnici :

3 in 3 = 6
3 ali 3 = 3
[/quote]

in kakšen smisel ima vprašanje koliko je tri ali tri?
višja duhovna raven?

IN pomeni presek ali seštevek?
[/quote]

Pri množicah … veznik IN pomeni presek množic.
Pri seštevanju … veznik IN pomeni seštevek.
Naloga je o množicah. Torej …

IN pomeni presek ali seštevek?
[/quote]

Pri množicah … veznik IN pomeni presek množic.
Pri seštevanju … veznik IN pomeni seštevek.
Naloga je o množicah. Torej …
[/quote]

Ne poskušaj biti pametna : IN ni enako kot IN HKRATI

O slovnici :

3 in 3 = 6
3 ali 3 = 3
[/quote]

in kakšen smisel ima vprašanje koliko je tri ali tri?
višja duhovna raven?
[/quote]

Ne sprevračaj vprašanja, saj ni bilo tako.

Oprosti, po napisanem sodeč ti ni preveč jasno, saj drugače ne bi tako pisala.
Upam, da se motim 🙂

Kaj ima veze številka, ali je enaka ali različna?
Tako nalogo moraš rešit v 1 sekundi, ne v celem dnevu ali še dlje.

Ker če se tukaj že pojavijo problemi, kako bo naprej?

Saj učitelji ne morejo niti učit več otroke, ko se starši vmešavajo in pametujejo s svojo omejeno logiko! Žalostno!

Daj razloži mi tole neumnost kar pišeš:
moj otrok je tudi pravilno odgovoril, a je učiteljica z 20 letnimi izkušnjami rekla, da je odgovor napačen
[/quote]

Očitno se ne razumeva. Pa obe/oba govoriva slovensko.

Ne bi te rada žalila in tudi ti mene ne boš. Omejene logike nimam, daleč od tega. Bi bil/a presenečen/a, če bi se v resničnem življenju spoznala in bi videl/a kako deluje moja logika.

In še razlaga za ”neumnost, ki sem jo napisala”
(tudi to je možno napisati tudi nežaljivo, npr. Mi razložiš kaj si mislila s tem stavkom … in ne daj razloži mi to neumnost)

Moj otrok je pravilno odgovoril na zastavljeno vprašanje. Še en otrok v razredu je pravilno odgovoril. Torej dva v celem razredu. Ob pregledovanju naloge pa jima je učiteljica rekla, da sta odgovorila napačno in sta morala v zvezku narediti popravo domače naloge. In ja, ta učiteljica že 21eto leto uči četrti razred. In njen odgovor (vsaj po moji logiki in logiki vseh, ki so tule odgovorili) ni bil pravilen. In ja imam pravico, da to povem.
Upam, da je bil samo lapsus s strani učiteljice. Hecno tudi to, da je na isti šoli v različnih razredih pravilni odgovor drugačen. Samo v našem razredu je ”pravilni” odgovor 3.

p.s. Običajno se ne pustim sprovocirati na take finte. Ampak danes sem ravno prave volje in čas imam. Kaj dogaja_ … tvojega odgovora na vprašanje, ki ga mora vsak znati razložiti v eni sekundi, nisem nikjer zasledila.
[/quote]

Torej, po tvojih trditvah sta besedi “ALI” in “IN” identični?

Če bi pisalo: koliko učencev je kolesarilo (3) IN rolalo (3), bi bil odg.jasen, ane? 6
Pisalo pa je: koliko učencev je kolesarilo ALI rolalo, kar pomeni da so ALI TRIJE kolesarili, ALI pa TRIJE rolali. Lahko so istočasno, skupaj, na istem igrišču, a še vedno so SAMO TRIJE kolesarili in samo TRIJE rolali, glede na to, da so vsi otroci izbrali samo en najljubši šport.

Pri množicah … veznik IN pomeni presek množic.
Pri seštevanju … veznik IN pomeni seštevek.
Naloga je o množicah. Torej …
[/quote]

Ne poskušaj biti pametna : IN ni enako kot IN HKRATI
[/quote]
Pri množicah in pri izjavni logiki IN vedno pomeni IN HKRATI.
Če ni in hkrati, je treba uporabiti veznik ALI.

Takšne so definicije.

New Report

Close