Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek matematika 4. razred

matematika 4. razred


ajoj no, nihče se ne vtikuje v nikogar.
A ti ni zaskrbljujoče, da smo v tej temi prišli do poadtka, da so na dveh različnih os. šolah dve učiteljici podali otrokom dva različna rezultata kot pravilna. Ena trdi, da je 6 prav. druga, pa da je tri.

če je matematika tako natančna veda in če imajo vse učiteljice popolno znanje, se tak scenarij nikakor ne bi smel zgoditi, da dve učiteljici trdita vsaka svoje.
[/quote]

Matematika je natančna veda, slovenščina pa precej manj …
[/quote]
kaj ima to s problemom, ki je, da dve različni strokovnjakinji učita različno, torej ena zagotovo uči napačno – če je matematika tako natančna in nedvumna. To je realni problem.

Učiteljica v 4. razredu OŠ ni strokovnjakinja matematike, pač pa pedagogike.

Se strinjam, vsak se lahko zmoti…..tudi prejemnik zlatega vegovega priznanja……

Matematika je natančna veda, slovenščina pa precej manj …
[/quote]
kaj ima to s problemom, ki je, da dve različni strokovnjakinji učita različno, torej ena zagotovo uči napačno – če je matematika tako natančna in nedvumna. To je realni problem.
[/quote]

Onidve nista matematičarki, ampak razredni učiteljici. Gradiva pripravljajo in pregledujejo, no, naj vsaj bi jih, strokovnjaki posameznih strok, v tem primeru matematiki.

Ker pa je dandanes splošno in strokovno znanje v opaznem upadu, se seveda dogajajo takšni lapsuzi. Podobno kot se dogajajo npr. tudi v zakonodaji in drugod.

Učitelji pa morajo učiti to, kar piše v učnem gradivu, četudi ni ustrezno.
En moj primer: pred leti sem komaj dopovedala učiteljici, da napačno uči(jo), kdaj lahko otrok v avtomobilu sedi na sprednjem sedežu.
In najhujše – četudi v zakonu piše, kar piše, so, kot je pojasnila, otroke morale učiti to, kar je napačno napisano v delovnem zvezku, ker drugače lahko imajo težave z inšpekcijo. :/
Pa razumi, če lahko.

Pa letos sem učila učitelje, kdaj lahko otroci delajo počepe.

In kdaj jih lahko delajo?

Pri športni vzgoji.

Se strinjam, vsak se lahko zmoti…..tudi prejemnik zlatega vegovega priznanja……
[/quote]

Vsekakor, zato sem pa na več različnih načinov preveril, kateri odgovor je pravilen.


Zato pa so definicije.
Če se jih nekomu ne da prebrat oziroma dogovorit, kaj pomenijo izrazi v določenem okolju (kar matematika je), oziroma ostaja na svojem – pač njegova izbira, a naj ne toži, da ga ne razumejo.

Matematika – postavi se aksiome – osnovne dogovore, ki jih ne moreš izpeljat in se potem gradi z dogovorjenimi (enoličnimi) pravili in izpeljuje ostale zveze. Ponovljivo, kar pomeni različne poti pripeljejo do istega rezultata. (Pustimo zaenkrat nenatančnosti, Ljipunove koeficiente in bifurkacije pri miru.)
Nabor aksiomov ni v vseh primerih enak – zato se v teh primerih pove, za kakšen sistem/matematiko gre. Mestni zapis 10 v desetiškem sistemu je oznaka za deset (IIIIIIIIII) , v dvojiškem pa za dve (II), je pa dogovor v vsakdanjem življenju, da če ni oznake, smatramo za desetiški sistem (verjetno med programerji drugače).
Če najdeš oznako V med X-i in I-ji, jo tudi bereš kot 5 in ne kot “v”.
[/quote]

Nimam materiala pred sabo ampak po moje ni nihče tem otrokom omenil množic in aksiomov, preseka ali unije. Verjetno se je samo nekdo spomnil, da bi lahko malo abstraktnejše zadeve predstavili malo mlajšim otrokom malo bolj zabavno in naredil tako skrpucalo od delovnega zvezka. Kolikor se spomnim tistih časov smo do nezavesti delali unije in preseke množic, debelih, trikotnih, malih, rumenih ploščic. Ampak ko smo bili sposobni razumet koncept aksioma in nas ni bilo potrebno animirat z rekreativnimi dejavnostmi. Pomoje je bil to naš 4. razred (leto kasneje).


kaj ima to s problemom, ki je, da dve različni strokovnjakinji učita različno, torej ena zagotovo uči napačno – če je matematika tako natančna in nedvumna. To je realni problem.
[/quote]

Onidve nista matematičarki, ampak razredni učiteljici. Gradiva pripravljajo in pregledujejo, no, naj vsaj bi jih, strokovnjaki posameznih strok, v tem primeru matematiki.

Ker pa je dandanes splošno in strokovno znanje v opaznem upadu, se seveda dogajajo takšni lapsuzi. Podobno kot se dogajajo npr. tudi v zakonodaji in drugod.

Učitelji pa morajo učiti to, kar piše v učnem gradivu, četudi ni ustrezno.
En moj primer: pred leti sem komaj dopovedala učiteljici, da napačno uči(jo), kdaj lahko otrok v avtomobilu sedi na sprednjem sedežu.
In najhujše – četudi v zakonu piše, kar piše, so, kot je pojasnila, otroke morale učiti to, kar je napačno napisano v delovnem zvezku, ker drugače lahko imajo težave z inšpekcijo. :/
Pa razumi, če lahko.
[/quote]
sploh ni važno če sta matematičarki ali ne – otroke učita in jim predajata znanje in popravljata njihove izdelke in na podlagi tega talata tudi ocene – valjda je prav in potrebno, da imata znanje in usposobljenost za to kar predajata naprej – če ne nimata kaj delati v razredu.
ktere neumnosti no.

Če bi res kaj imela s to objavo, bi sama sebe nekam brcnila.

Izgleda tudi na Slovenskih novicah berejo MON. Tako kot se je že v preteklosti kdaj videlo, da so povzemali ideje za pogovor tudi na Valu 202 in še marsikje.

Si pomislil na kaj takega, predno si me ozmerjal?
[/quote]

Razmišljam, da tebe in tvojega sončka zabrišem ven iz šole, jasno?
Kaj si dovoliš, kdo si ti??
Pa veš koliko je še do konca osnovne, srednje šole. Če si že začela s takimi retardiranimi nalogami.
Aja, tvoj sonček bo šel s tabo še na univerzo naprej.

Kaj je tvoja izobrazba? Brezposelna si ali tudi narkomanka? Si končala sploh oš ali imaš potrdilo, da si hodila v vrtec?

Zate naj bo matematika nedotakljiva, si razumela?
Da je ne tikaš, tace stran, ker boš imela z mano gorje!

Sploh ni zmerjanje, ampak v oš in kot starš presegaš vse norme!

Se ti zavedaš da je šele september in da ste 4 razred?

Oglasi se na šoli, se opraviči, ker drugače boste imeli težave, ti garantiram, da učitelji ne bodo to tolerirali, niti ne smejo, ker si preveč dovolite neumnosti in balincanja. Kakšen, ne nujno mat., bo vzel otroka na piko, ker delaš cele drame, scene.

Ne gre se za razumevanje naloge, ampak načina in tega kar počenjaš, ter vsiljuješ svoj prav!
Raje zaključi debato!

Prezgodaj si začela, pametovat, kjer ti ni mesto.
[/quote]

Ti pa si en gnoj! Nesposoben/a za komuniciranje. TI si res en stvor. Briši od nas, živčar!

Bodimo skreni, take dvoumnosti ali ‘cake’ imamo povsod! V Zakonih, odlokih, predpisih ……. ………. do teoretičnega prezkusa znanja za vozniški izpit!

Na lektorje se pa jaz ne bi preveč zanašal.
[/quote]

Podpis!

Vse te uciteljice nizjih razredov imajo pedagoski faks..kaj mislite, kaksen cvet inteligence se tam zbere? Take ki so imele ze v os probleme pri matematiki, kaj sele na gimnaziji..Vem, ker je moja sosolka iz gimnazije, reva enkrat ponavljala razred, drugace pa komaj lezla..in si kar predstavljam, kaj bi ona naumila ob tej nalogi, zdaj ko s koncanim pedagoskim faksom uci razredno stopnjo..
Za marsikatero uciteljico je to rezultat, ker to pac je, niti pod razno pa ne zna utemeljit oz. razlozit..
Se ne bi cudila, ce to in se katero drugo uciteljico nese marsikateri osnovnosolec nizjega razreda..

A dons pa tamau zamuja iz šole? Kva bo pa jutri v novicah?

Itak, moj otrok je 4. razred, sem ga vprasala, pravi 6..ali kolesari ali rolka..ena od teh trditev mora drzat, se pravi 6 oseb ustreza temu pogoju.


Zato pa so definicije.
Če se jih nekomu ne da prebrat oziroma dogovorit, kaj pomenijo izrazi v določenem okolju (kar matematika je), oziroma ostaja na svojem – pač njegova izbira, a naj ne toži, da ga ne razumejo.

Matematika – postavi se aksiome – osnovne dogovore, ki jih ne moreš izpeljat in se potem gradi z dogovorjenimi (enoličnimi) pravili in izpeljuje ostale zveze. Ponovljivo, kar pomeni različne poti pripeljejo do istega rezultata. (Pustimo zaenkrat nenatančnosti, Ljipunove koeficiente in bifurkacije pri miru.)
Nabor aksiomov ni v vseh primerih enak – zato se v teh primerih pove, za kakšen sistem/matematiko gre. Mestni zapis 10 v desetiškem sistemu je oznaka za deset (IIIIIIIIII) , v dvojiškem pa za dve (II), je pa dogovor v vsakdanjem življenju, da če ni oznake, smatramo za desetiški sistem (verjetno med programerji drugače).
Če najdeš oznako V med X-i in I-ji, jo tudi bereš kot 5 in ne kot “v”.
[/quote]

Nimam materiala pred sabo ampak po moje ni nihče tem otrokom omenil množic in aksiomov, preseka ali unije. Verjetno se je samo nekdo spomnil, da bi lahko malo abstraktnejše zadeve predstavili malo mlajšim otrokom malo bolj zabavno in naredil tako skrpucalo od delovnega zvezka. Kolikor se spomnim tistih časov smo do nezavesti delali unije in preseke množic, debelih, trikotnih, malih, rumenih ploščic. Ampak ko smo bili sposobni razumet koncept aksioma in nas ni bilo potrebno animirat z rekreativnimi dejavnostmi. Pomoje je bil to naš 4. razred (leto kasneje).
[/quote]

Oh, se oproščam. Odgovor je bil namenjen osebi Pesnimačka in ostalim tu gor.
Sem pač napačno sklepala, da niso več v 4. razredu.

Hmm, Pesnimačka… in kaj se od unij in presekov pred nezavestjo spomnite?

In še enkrat – z omenjeno nalogo (obema) in vprašanjem ni nič (dvojno zanikanje, kar pa ne pomeni, da kaj je) narobe. Matematično ni dvoumno. Pogovorno/osebno, pa… vidimo tu gor.

Do napak pride. Ja, tudi v učbenikih se pojavijo napake – prav je, če se jih opazi, da se nanje opozori in popravi. Priznanje in odprava napake ne zmanjšuje avtoritete, obratno pa… Poznam pregovor: Pametnejši odneha. – a moj odgovor že kot otroka je bil: Potem se pa ne čudite, da vladajo neumni.


če je tako, potem logika pove, da je brezveze vpisovati otroke v šolo, ker jih itak vse narobe učijo – nekaj zastarelo (kot piše ena) nekaj pa narobe kot praviš ti, ker da nimajo znanja… zakaj potem že hodijo otroci v šolo po znanje in se učit… pa ja bolje,da so doma
in bomo sami z njimi knjige brali in se učili kakor bomo pač vedli in znali. LOL

TI muzlarji, ki so na položajih, so se včasih učili samo:
– seštevat / odštevat
– delit /množit
Do sto! Pa kšn ulomek in decimalko. Enačbe so bile ža španska vas!!
(kar je več, nikooooli ne rebiš!) Mogoče NLB banda ????

V šoli so bile 3 knjige! Čitanka, Računica in Spoznavanje družbe in narave!

EVO! PA VSI VSE DONS ZNAJO! ZNAMO! Kdo je toooook zakompliciral ????

Učenci so ugotavljali katero barvo imajo najraje. Njihovi odgovori:
modra 7
rdeča 3
zelena 5
bela 3
črna 2

Koliko učencev ima najraje rdečo ali zeleno?

X učencev ima najraje rdečo ali zeleno – vsak od njih ima najraje ali rdečo ali zeleno.
X = ???

Imela v gimnaziji enak primer sošolke…Enkrat ponavljala, komaj izdelovala razrede, brez popravcev seveda ni šlo, sedaj je učiteljica razrednega pouka. A smo bili slučajno sošolci 😊

Prav nic logicno ne razmisljas, ker po tvoji logiki bi ob pogoju IN sestevala in dobila rezultat, da je 6 otrok izbralo rolanje IN kolesarjenje, v resnici pa nobeden, ker dvojna izbira sploh ni mogoca.

Zalostno, da pol mona ne zna resiti naloge za cetrti razred. Nevedna mama, daj za hec povprasaj uciteljico za razlago, pa se kaksno pravo matematicarko bi bilo dobro vkljuciti. Glede na to, da gre za nizjo stopnjo namrec sklepam, da je ta uciteljica studirala na pedagoski fakulteti in ne na matematicni.
[/quote]

Ne bo čist držalo. Če je rešitev 6, si to glede na zastavljeno nalogo ne smeš razlagati, da je 6 otrok izbralo rolanje in kolesarjenje. Vprašanje je namreč bilo koliko otrok je izbralo kolesarjenje ali rolanje. Torej je tudi odgovor drugačen, to je, 6 otrok je izbralo rolanje ali kolesarjenje. 🙂
[/quote]

Pa saj to jaz govorim. Ona pa pise o sestevanju pri pogoju IN, kar seveda ni prav.


če je tako, potem logika pove, da je brezveze vpisovati otroke v šolo, ker jih itak vse narobe učijo – nekaj zastarelo (kot piše ena) nekaj pa narobe kot praviš ti, ker da nimajo znanja… zakaj potem že hodijo otroci v šolo po znanje in se učit… pa ja bolje,da so doma
in bomo sami z njimi knjige brali in se učili kakor bomo pač vedli in znali. LOL
[/quote]

Vsega jih prav gotovo ne ucijo narobe, kaj pa tudi. Inteligenten clovek bo sprejel kritiko in priznal svojo napako, tisti manj bister bo pa vztrajal na svojih okopih do onemoglosti. Mimogrede, tale naloga z rolanjem in kolesarjenjem nikomur, ki ima osnove matematike razjasnjene, ne bi smela povzrocati tezav, pa naj bo pedagog ali ne.

Razmišljam, da tebe in tvojega sončka zabrišem ven iz šole, jasno?
Kaj si dovoliš, kdo si ti??
Pa veš koliko je še do konca osnovne, srednje šole. Če si že začela s takimi retardiranimi nalogami.
Aja, tvoj sonček bo šel s tabo še na univerzo naprej.

Kaj je tvoja izobrazba? Brezposelna si ali tudi narkomanka? Si končala sploh oš ali imaš potrdilo, da si hodila v vrtec?

Zate naj bo matematika nedotakljiva, si razumela?
Da je ne tikaš, tace stran, ker boš imela z mano gorje!

Sploh ni zmerjanje, ampak v oš in kot starš presegaš vse norme!

Se ti zavedaš da je šele september in da ste 4 razred?

Oglasi se na šoli, se opraviči, ker drugače boste imeli težave, ti garantiram, da učitelji ne bodo to tolerirali, niti ne smejo, ker si preveč dovolite neumnosti in balincanja. Kakšen, ne nujno mat., bo vzel otroka na piko, ker delaš cele drame, scene.

Ne gre se za razumevanje naloge, ampak načina in tega kar počenjaš, ter vsiljuješ svoj prav!
Raje zaključi debato!

Prezgodaj si začela, pametovat, kjer ti ni mesto.
[/quote]

Ti pa si en gnoj! Nesposoben/a za komuniciranje. TI si res en stvor. Briši od nas, živčar!
[/quote]

A ti vibrira piškav?


če je tako, potem logika pove, da je brezveze vpisovati otroke v šolo, ker jih itak vse narobe učijo – nekaj zastarelo (kot piše ena) nekaj pa narobe kot praviš ti, ker da nimajo znanja… zakaj potem že hodijo otroci v šolo po znanje in se učit… pa ja bolje,da so doma
in bomo sami z njimi knjige brali in se učili kakor bomo pač vedli in znali. LOL
[/quote]

No, lani so se pri nas v 3. razredu učili, da pada kisel dež. Kisel dež! Zaradi tovarn! Nazadnje je kisel dež padal v 80. letih, torej 30 let nazaj. In tudi tovarn ni več toliko in takšnih, kot so bile.


če je tako, potem logika pove, da je brezveze vpisovati otroke v šolo, ker jih itak vse narobe učijo – nekaj zastarelo (kot piše ena) nekaj pa narobe kot praviš ti, ker da nimajo znanja… zakaj potem že hodijo otroci v šolo po znanje in se učit… pa ja bolje,da so doma
in bomo sami z njimi knjige brali in se učili kakor bomo pač vedli in znali. LOL
[/quote]

No, lani so se pri nas v 3. razredu učili, da pada kisel dež. Kisel dež! Zaradi tovarn! Nazadnje je kisel dež padal v 80. letih, torej 30 let nazaj. In tudi tovarn ni več toliko in takšnih, kot so bile.
[/quote]
Zdaj namreč pada aluminijevo-barijevo-stroncijev dež.

New Report

Close