Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nečesa v zvezi s hitrostjo v Hoferju ne razumete …

Nečesa v zvezi s hitrostjo v Hoferju ne razumete …

Torej, njihov čas je dragocen, moj pa ne? Čakam na blagajni 10 min, ker ne odprejo druge blagajne (ni panike, si vzamem čas za trgovino), potem naj pa še 2x prelagam stvari, ker se trgovkam mudi?

In zakaj bi se mi privajali njihovim navadam. Oni so prisli v Slovenijo in oni se bodo prilagajali nam. Zakaj bi stvari prelagala 5 x, ce lahko manjkrat.

Malo morgen 10 minut.

Ravno zato jaz nikoli ne vzamem košare, ker so z njo problemi, pač pa vedno voz, tudi, če je nakup manjši, samo par stvari. Zakaj? zato, ker v prazen voz, potem, ko zložim na trak dam veliko nakupovalno vrečo in ko poskenira zlagam direkt v vrečo, ki je v vozu. Že prej pa tudi poskrbim, da artikli, ki so občutljivi, npr. jogurt, ki se lahko predre dam na trak zadnjega, zato, da pride v voz v vrečko na vrhu.
[/quote]

Podobno le da imam vedno košaro in zložim najprej najtežje stvari, na koncu najlažje oz občutljive. Vedno direkt v vrečko zlagam in to kar hitro. Eno ta hitrost moti, pa potem gre še hitreje in se vmes zmoti, ker ima v glavi princip in bi jo moral vsak upoštevat, da se zlaga na posebni polički. Primitivne kot za trgovke povečini velja.
Ampak zakaj bi, če lahko tudi sama hitro zlagam v vrečko in ni čakanja.

Kot drugo pa so te poličke zabarikadirane vedno ali sedaj ikebane, ali zemlja, …

Smilijo se mi starejši ljudje, ker mu tam zmeče te izdelke in res ne sodi, poniževalno. Namesto da bi jim pomagale zložit ali glede plačila, se držijo kot kisle limone.

Kot trgovina mi ni všeč, ne razpored, ne čistoča,…

V Hoferju se nism bila, ampak povzetek napisanega s strani nakupovalk, ki so diplomirale iz Hofer blagajne je, da mora stranka kupjeno zlagati 2x. Zakaj ze????

Ti pa imas ideje… ce imam kosaro jo navadno moras pusiti pred blagajno, ker ce jo peljes cez senzorje tuli.. in kam naj potem zlagam… tako se mi je zadnjic v lidlu zgodilo… ena sama guzva ma blagajni sploh nisem imela casa pobrat svojih placanih stvari, ko je ze drugemu kasirala… groza
[/quote]

To ni moja ideja, tako mi je razložila prodajalka v Hoferju. Kar poglej na tla, kje je narisano za odlagat košarice. ZA blagajno, pri tistem pultu pri oknu. Na tleh je narisano!

To ni moja ideja, tako mi je razložila prodajalka v Hoferju. Kar poglej na tla, kje je narisano za odlagat košarice. ZA blagajno, pri tistem pultu pri oknu. Na tleh je narisano!
[/quote]

A če bi ti rekla, da skoči z mostu, bi tudi? Samo vprašam. :=)

To ni moja ideja, tako mi je razložila prodajalka v Hoferju. Kar poglej na tla, kje je narisano za odlagat košarice. ZA blagajno, pri tistem pultu pri oknu. Na tleh je narisano!
[/quote]

Na srečo se večina kupcev tega narisanega ne drži (z mano vred). Kadar je gužva, prodajalke namreč nimajo časa tistih košar nositi k vhodu. In na vhodu zmanjka košar. Če jih tam ni, gremo kupci (ker smo pač pridni) k blagajnam in jih tam sami vzamejo. Če bi kupci odnašali košare s sabo na drugo stran blagajne, bi bili novi kupci v riti, ker košar ne bi bilo nikjer za vzeti. Pravzaprav smo že bili kdaj v taki riti, pa smo se sedaj naučili, da je treba košare puščati pred blagajno.

Enako je pri nas na Fužinama. Pride kakšna nova, vsa naspidirana, pa se čez čas navadi, da ne more šprintat na blagajni, če folk ne zlga sproti.
Jaz na trak zlagam v istem vrstnem redu, kot bom zlagala v vrečke, vedno vzamem tisti nizki voziček, ker je bolj praktičen od globokega in načeloma nimam težav s hitrostjo na blagajnah, sploh ko malce upočasnijo, so še vedno hitre, a nehajo tekmovati same s sabo.
Tudi na Fužinah je pult za prelaganje nedostopen zaradi razne naložene robe, od rož in zemlje in še česa, le pri izhodnih vratih je meter pulta, da lahko preložiš.

Mene v Hoferjih bolj moti to, da kontrolne tehtnice pr sadju in zelenjavi večinoma ne delajo.

Poleg zlaganja stvari imamo kupci še eno pomembno nalogo na blagajni:
na zaslonu spremljati, ali se izdelkom izpisuje prava cena in morebitni popusti.

V kolikor smo na polno zaposleni s metanjem izdelkov v vrečko/košaro/voziček, praviloma ne zmoremo kontrolirati cen.

Hm, morda pa je to namen te (pretirane) naglice?

Poleg zlaganja stvari imamo kupci še eno pomembno nalogo na blagajni:
na zaslonu spremljati, ali se izdelkom izpisuje prava cena in morebitni popusti.

V kolikor smo na polno zaposleni s metanjem izdelkov v vrečko/košaro/voziček, praviloma ne zmoremo kontrolirati cen.

Hm, morda pa je to namen te (pretirane) naglice?

Lažeš.

Če kupec v Hoferju ne zmore metati artiklov v vrečko tako, kot si je zamislilo vodstvo, se vrsta kar lepo podaljša in tudi upočasni.
[/quote]

V toliksni meri tako nesposobnih kupcev ni toliko, da bi se zaradi njih znatno upocasnila pretocnost, ce si malo izposodim tvojo nesramnost. Pa vzami stoparico v roke in preveri.

Res je. Noben *******, mi ne bo *******, ker imam dost teh ******* in ********.
Ne pustim, da ********* mene in ostale z *********.
******** nakupovanje in *********!
Nihče mi ne **********, zato *********!

Lažeš.

Če kupec v Hoferju ne zmore metati artiklov v vrečko tako, kot si je zamislilo vodstvo, se vrsta kar lepo podaljša in tudi upočasni.
[/quote]

V toliksni meri tako nesposobnih kupcev ni toliko, da bi se zaradi njih znatno upocasnila pretocnost, ce si malo izposodim tvojo nesramnost.

Poleg zlaganja stvari imamo kupci še eno pomembno nalogo na blagajni:
na zaslonu spremljati, ali se izdelkom izpisuje prava cena in morebitni popusti.

V kolikor smo na polno zaposleni s metanjem izdelkov v vrečko/košaro/voziček, praviloma ne zmoremo kontrolirati cen.

Hm, morda pa je to namen te (pretirane) naglice?
[/quote]

Naloga kupca je, da preveri račun in reklamira na licu mesta, ne da gleda prodajalki pod roke. Pa v Hoferju se da reklamirat tudi naknadno – brez problema vrnejo denar, če gre za napako prodajalke.

Naloga kupca je, da preveri račun in reklamira na licu mesta, ne da gleda prodajalki pod roke. Pa v Hoferju se da reklamirat tudi naknadno – brez problema vrnejo denar, če gre za napako prodajalke.
[/quote]

Ko sem na blagajni, praviloma še točno vem, koliko bi naj stal določen izdelek. Doma več praviloma ne pregledujem cen, kaj šele, da bi se spomnila za večino izdelkov, koliko bi sploh naj stali.
Da grem od doma v trgovino samo zato, da reklamiram določen napačno obračuna izdelek, vzame veliko mojega časa, ki ga lahko pokoristim drugače. In tudi veliko težje dokazujem, da je bila napaka njihova, ne moja. Pa tudi, če je morebiti moja, je cena takšnega reklamiranja zame, s stališča, koliko časa in dodatnih stroškov mi predstavlja, praviloma višja, kot je ob takojšnji reklamaciji na blagajni.

Če reklamiram izdelek sproti, vem, da bo takoj sledila ustrezna reakcija: Poslovodja bo ukrepal, da se nemudoma razreši zadeva tako na mojem računu kot tudi glede zavajanja morebitnih ostalih kupcev tako, da bodo zadevo ustrezno uredili na policah. Če zadevo reklamiram kasneje, lahko vmes oškodujejo še nekaj nepozornih kupcev.

In kam se tebi mudi? Zakaj se strinjaš s tem, da začne trgovka skenirat tvoje izdelke še preden je kupec pred tabo svoje pospravil?

Naslednjič pustiš vse nametano na pultu preden plačaš in mirno odideš.

Ko sem na blagajni, praviloma še točno vem, koliko bi naj stal določen izdelek. Doma več praviloma ne pregledujem cen, kaj šele, da bi se spomnila za večino izdelkov, koliko bi sploh naj stali.
Da grem od doma v trgovino samo zato, da reklamiram določen napačno obračuna izdelek, vzame veliko mojega časa, ki ga lahko pokoristim drugače. In tudi veliko težje dokazujem, da je bila napaka njihova, ne moja. Pa tudi, če je morebiti moja, je cena takšnega reklamiranja zame, s stališča, koliko časa in dodatnih stroškov mi predstavlja, praviloma višja, kot je ob takojšnji reklamaciji na blagajni.

Če reklamiram izdelek sproti, vem, da bo takoj sledila ustrezna reakcija: Poslovodja bo ukrepal, da se nemudoma razreši zadeva tako na mojem računu kot tudi glede zavajanja morebitnih ostalih kupcev tako, da bodo zadevo ustrezno uredili na policah. Če zadevo reklamiram kasneje, lahko vmes oškodujejo še nekaj nepozornih kupcev.
[/quote]

Jezusmarija, ko si na blagajni in pogledaš račun, menda še veš, koliko je stal izdelek? Ali imaš spomin zlate ribice?

Sem 1x naredila tako, da sem pustila vse na pultu in šla. Pa še lepo sem zlagala v voz, a je blagajničarka norela, da je letelo v voz in mimo njega. Sem se ustavila, jo gledala, ji ni potegnilo, ko je končala, sem ji lepo rekla, datako nespoštljivega odnosa do hrane še nisem videla, da vse leti okoli in da tega jaz ne bom plačala. Sem se obrnila in šla.

??? Kaj pa delaš ta čas, ko čakaš, da potem će ne folgaš dajat v voziček?

Res ne vem, kje to nakupujete, da imate same probleme. Ko je prejšnji kupec na vrsti, lepo zložiš artikle na trak, ko konča, se z vozičkom pomakneš do prodajalke, prijazno pozdraviš, ona prijazno odzdravi nazaj in začne vleč artikle, ti jih sproti dajaš v voziček, potem plačaš, se posloviš, ona zaželi lep dan. Pismo, a ste res vsi tako nesposobni??? Pri nas so še penzionisti osvojili sistem.
V vrečke dam šele v avtu, ker res nima smisla, da to delam v trgovini.
[/quote]
ti imaš bralne nesposobnosti – če prodajalke ni v blagajni, ampak samo vsi čakamo v vrsti, da bo prišla iz med polic, kjer še nekaj zlaga – in se zraven dere kar na dvojko stopite takoj pridem, potem nihče nič ne skenira ane – temveč več ljudi čaka v vrsti pri blagajni, v kateri ni blagajničarke sploh. Bo šlo razumeti – ti je dovolj jasno razložena situacija?
in moj point je ta – da če lahko čakamo,da sploh pride in trgovine in uprave takrat ta čakalni čas ne moti, potem jim ni treba spidirat niti pri skeniranju tako.

v Hofer smo včasih hodili pogosto.V zadnjega pol leta pa tu opravimo samo še par procentov nakupov. zaradi cen, odnosa, padca kvalitete. z eno zamrtovalno skrinjo so bile težave, so sicer takoj priznali reklacijo, samo mi je to vzelo cel kup časa, najprej reklamacija, kontaktiranje z nemško tehnično filialo, organizacija, da sem doma dopoldan čakala njihovega šoferja, da je prišel po izdelek.
raje čim več kupimo pri kmetih, nakupujmo skupaj,…spet sem začela hoditi k šivilji.

Jezusmarija, ko si na blagajni in pogledaš račun, menda še veš, koliko je stal izdelek? Ali imaš spomin zlate ribice?
[/quote]
Aha.
Če na blagajni stojim in pregledujem račun, če je vse v redu, pa ne delam gneče, ko ne sprostim pulta za naslednjega kupca, kajne?
Ko zapustim blagajno, praviloma res več ne preverjam računov. Kadar jih in takoj opazim napako, seveda reklamiram račun. To pa v primerjavi s tem, da sproti med skeniranjem artiklom vidim napako, vzame več časa.

Drugače pa – ja, če nakupujem več izdelkov, si ne zapomnim vseh cen. Če vidim, da se je na zaslonu za določenega pokazala napačna cena, lahko takoj ustavim blagajničarja in pogosto v zelo kratkem času razjasnimo težavo.

Kakor hitro se moram vračati nazaj v trgovino, je pravzaprav lahko zadeva že sporna. Kaj, če mi je obračunano več izdelkov, kot sem jih dejansko kupila? Kako naj dokažem, da jih nisem nekaj odložila v avto? Včasih so tudi imena izdelkov napisana tako nejasno, da se človek prav muči, da iz računa razbere, kaj je kaj.
Ko za izdelek sproti na blagajni vidim, koliko ga obračunajo, praviloma vem, ali je cena prava ali ne. Kasneje vse ugotavljanje in dokazovanje vzame veliko več časa.


ti imaš bralne nesposobnosti – če prodajalke ni v blagajni, ampak samo vsi čakamo v vrsti, da bo prišla iz med polic, kjer še nekaj zlaga – in se zraven dere kar na dvojko stopite takoj pridem, potem nihče nič ne skenira ane – temveč več ljudi čaka v vrsti pri blagajni, v kateri ni blagajničarke sploh. Bo šlo razumeti – ti je dovolj jasno razložena situacija?
in moj point je ta – da če lahko čakamo,da sploh pride in trgovine in uprave takrat ta čakalni čas ne moti, potem jim ni treba spidirat niti pri skeniranju tako.
[/quote]

Glede tega pa jaz ne razumem Lidlove politike:
Zaprejo eno blagajno, čez manj kot minuto pa jo spet začnejo odpirati. Ne verjamem, da se razmere pred blagajnami tako hitro spreminjajo, da je to smiselno.
Smo se kupci pred dnevi v eni njihovi poslovalnici čakali več minut, da je blagajničarka potem dejansko uspela priti nazaj in odpreti malo prej zaprto blagajno. Smo se vmes kar konkretno naposlušali ponavljanja: ‘Spoštovani kupci, za vas odpiramo blagajno 1.’

Edina trgovina poleg Lidla, kjer rad po denarnici iščem drobiž, pptem dam večji bankovec. Si mislim k: te j:b:.

New Report

Close