Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nečesa v zvezi s hitrostjo v Hoferju ne razumete …

Nečesa v zvezi s hitrostjo v Hoferju ne razumete …

A se je komu kdaj že sanjalo, da se mu je sanjalo, da so vrste namenoma ustvarjane?

Psihologija prodaje namreč pove:

nakupovanje nadomešča duhovne potrebe ovc. Zato so narejene po vzoru verskih obredov.

-Če vrste ni, ni tam nič zanimivega. Zato so blagajne vedno ob vhodih in za ogromnimi šajbami. Enako je s park placi, vedno so ob čimbolj javnem prometu.

– ker ovca ve(samo si noče priznat, ker bi si s tem prala lastno lenobo) da je kupila šrot od tistega kar rabi, se ji v vrsti ob blagajni ponudi še šrot od tistega kar želi, da bo vsaj deloma zadovoljena in se bo vrnila. Zato ob blagajnah nikoli ne boste videli izdelkov, ki so človekova (duhovna) potreba.

In tako dalje…

Sicer bi lahko bile trgovine urejene po vzoru skladišč in komisioniranja v njih, je tehnike na volj več kot preveč.

Ne kupujem v lidlu in hofru, ker meni nihče ne bo metal artikle na moje roke, v Avstriji v lidlu in hofru k omot zložiš v vrečke -lepo počakajo in na plačilo tudi, ne plačam prej dokler nimam v vreckah: )

A se je komu kdaj že sanjalo, da se mu je sanjalo, da so vrste namenoma ustvarjane?

Psihologija prodaje namreč pove:

nakupovanje nadomešča duhovne potrebe ovc. Zato so narejene po vzoru verskih obredov.

-Če vrste ni, ni tam nič zanimivega. Zato so blagajne vedno ob vhodih in za ogromnimi šajbami. Enako je s park placi, vedno so ob čimbolj javnem prometu.

– ker ovca ve(samo si noče priznat, ker bi si s tem prala lastno lenobo) da je kupila šrot od tistega kar rabi, se ji v vrsti ob blagajni ponudi še šrot od tistega kar želi, da bo vsaj deloma zadovoljena in se bo vrnila. Zato ob blagajnah nikoli ne boste videli izdelkov, ki so človekova (duhovna) potreba.

In tako dalje…

Sicer bi lahko bile trgovine urejene po vzoru skladišč in komisioniranja v njih, je tehnike na volj več kot preveč.

Torej, najprej jih prodajalka zmeče po pultu, potem bi jih morala jaz metati v voziček ali košaro in potem še enkrat prelagat v svojo vrečko. Niti približno. Ne bom. Zakaj bi morala jaz vse zlagat 2x???
Samo 1x bom in to POČASI !


Ja, odlagalnega pulta ni. Ne da se pravočasno zlagat v voziček samo, če prejšnja stranka mečka. Mene ta hitrost blagajničark ne moti. Bolj me moti, ko stranka pred mano prične zlagat v vrečke (v Hoferju to ne gre) šele, ko je vse poskanirano, potem prične iskat denarnico, denar. To mi pa dvigne pokrov. No, v Šparu se to zgodi zelo redko, ker tam so prodajalke bolj počasne.
[/quote]

To je edini pravilni način kupca. Da si v miru pospravi v vrečke in šele POTEM plača. Nič prej. Tako blagajničarko prisili, da ne začne metati izdelkov naslednjega kupca preden ti pospraviš svoje.

Mene so doma učili, da se hrane ne meče.
Ne hodim v Hofer in Lidl.

Če bi se tako radi na hitro znebili kupcev naj odprejo še tistih 5 blagajn ki jih imajo, pa še nisem videla da bi delali več kot 2? Zakaj jih torej imajo? Psihologija?

Veckrat zasledim te teme na tem forumu. Jaz sploh ne stekam v cem je problem. Jaz grem veckrat v hofer, mi je vsec njihova bio linija. Vsec mi je, ker vrsta nikoli ni predolga, ce je vec kot toliko kupcev v vrsti, takoj odprejo novo blagajno, kar se mi zdi super. Jaz vedno, ampak res vedno v miru pospravim vse izdelke v svojo vrecko in nato placam. Seveda se trudim biti cim bolj hitra, da ljudje za mano ne cakajo, ne delam pa si nobenih problemov z blagajnicarko in s tem, kako hitro ona skenira stvari. Razen tu na mon-u se nisem zasledila, da bi s temi trgovinami kdo imel take tezave kot vi.

Haha, jaz tudi nosim kovance. Sploh ko je kaksna draga zadeva, zanalasc prinesem kozarec bakra. Pa steje, pa steje, pa preveri dvakrat, ljudje zivcni,… Na koncu jih pa se vprasas baglas, a to je ta vasa hitra blagajna??????

In kaj imaš od tega? Razen, da preobremenjenega človeka še bolj ubiješ?

In kaj imaš od tega? Razen, da preobremenjenega človeka še bolj ubiješ?
[/quote]

Deviantno zadovoljstvo.


Aha.
Če na blagajni stojim in pregledujem račun, če je vse v redu, pa ne delam gneče, ko ne sprostim pulta za naslednjega kupca, kajne?
Ko zapustim blagajno, praviloma res več ne preverjam računov. Kadar jih in takoj opazim napako, seveda reklamiram račun. To pa v primerjavi s tem, da sproti med skeniranjem artiklom vidim napako, vzame več časa.

Drugače pa – ja, če nakupujem več izdelkov, si ne zapomnim vseh cen. Če vidim, da se je na zaslonu za določenega pokazala napačna cena, lahko takoj ustavim blagajničarja in pogosto v zelo kratkem času razjasnimo težavo.

Kakor hitro se moram vračati nazaj v trgovino, je pravzaprav lahko zadeva že sporna. Kaj, če mi je obračunano več izdelkov, kot sem jih dejansko kupila? Kako naj dokažem, da jih nisem nekaj odložila v avto? Včasih so tudi imena izdelkov napisana tako nejasno, da se človek prav muči, da iz računa razbere, kaj je kaj.
Ko za izdelek sproti na blagajni vidim, koliko ga obračunajo, praviloma vem, ali je cena prava ali ne. Kasneje vse ugotavljanje in dokazovanje vzame veliko več časa.
[/quote]

Ženska, a si ti sploh opravilno sposobna? Račun se zmeraj pogleda, ko zaključiš z nakupom. Ali to narediš meter od blagajne ali na poti do avta, je res sekundarnega pomena. Reklamacija računa ti vzame točno minuto, nič kaj bistveno več, kot če jo vmes zmotiš in mora popravljat. Na podlagi računa in ugotovljene napake ti samo izplača denar iz blagajne. Brez filozofiranja in brez vnovičnega čakanja v vrsti. Skratka, nobene potrebe ni, da prodajalki gledaš pod prste in zaradi tega delaš gnečo, ker ne uspeš pospraviti artiklov. Kar očitno delaš tudi v drugih trgovinah.

Deviantno zadovoljstvo.
[/quote]

Ja, deviantno. Še kaj drugega deviantnega je pri tebi, ne le zadovoljstvo.

Pred leti sem veliko (verjetno vsaj polovico nakupov zneskovno) kupovala v eni trgovini, ki ni ravno blizu mojega doma. Potem pa so se odločili uvajat neke bedaste metode prodaje. Zaradi nezadovoljstva sem napisala pritožbo in dobila odgovor v stilu: ko te j***, se boš že navadila (po vaših odgovorih sodeč, je to razumno pričakovanje trgovine, meni se je takrat odgovor zdel nazaslišan). Mislim, da ni treba govorit, da tja ne hodim več, morda 1x letno spotoma kupim kakšno res malenkost.
V Hoferju nisem pogosto, zadev o katerih pišete niti nisem opazila, a mi na kraj pameti ne pade, da v katerikoli trgovini prekladala nakupljeno nekajkrat, zato, da bo blagajničarka končala svoje delo 30 sec prej. Zložim direkt v vrečko, plačam in grem. Ker cenim svoj čas.
p.s. tudi tega butastega klikanja tu na mon se ne grem več.

Ženska, a si ti sploh opravilno sposobna? Račun se zmeraj pogleda, ko zaključiš z nakupom. Ali to narediš meter od blagajne ali na poti do avta, je res sekundarnega pomena. Reklamacija računa ti vzame točno minuto, nič kaj bistveno več, kot če jo vmes zmotiš in mora popravljat. Na podlagi računa in ugotovljene napake ti samo izplača denar iz blagajne. Brez filozofiranja in brez vnovičnega čakanja v vrsti. Skratka, nobene potrebe ni, da prodajalki gledaš pod prste in zaradi tega delaš gnečo, ker ne uspeš pospraviti artiklov. Kar očitno delaš tudi v drugih trgovinah.
[/quote]

Zakaj spremljam sproti, ker mi je praznih rok lažje spremljati potek skeniranja, kot pa potem, ko imam polne roke izdelkov ali sem v mislih že drugje.

In dovoljkrat sem na blagajni že doživela napake pri skeniranju izdelkov, da vem, da je hitreje, da se napako odpravi vmes, ne šele po zaključku računa.

Ja, napake zaznam tudi v drugih trgovinah, ne samo v Hoferju.

In zato vem, da je treba spremljati, kaj se dogaja med skeniranjem izdelkov. Ker verjetno nimam takšne sreče, da bi se to dogajalo samo meni. Verjamem pa, da se kar nekaj ljudi sploh ne zavzame, da nekaj ni pravilno obračunano. Ali pa to opazijo veliko kasneje, ko včasih, kot sem že napisala, ali reklamiranje vzame obema stranema veliko več časa, včasih pa niti ne moreš več dokazati, da so te opetnajstili. Trgovine pa se, po mojih izkušnjah, praktično nikoli ne zmotijo sebi v škodo.

Še to: Dokler sem sposobna sproti zaslediti takšne (prepogoste) napake trgovcev, vem, da imam zadovoljivo opravilno sposobnost. Mene bo zanjo začelo skrbeti, ko teh napak več ne bom zaznavala.

Tvoj p.s. je najboljša podkrepitev zadnjega stavka pred p.s.

No, v postojnskem vedno dela ena sama blagajna, niti med 15 in 17 uro, ko je največja gužva, jim ne potegne, da bi delale vsaj dve, se tudi jaz sprašujem, zakaj imajo 4, če ne še več…in ne, tudi jaz ne bom 2x prekladala stvari. Pač ne grem več tja, ker predolgo samo stojim v vrsti, nato pa moram metat ko zmešana. No go.

In kam se tebi mudi? Zakaj se strinjaš s tem, da začne trgovka skenirat tvoje izdelke še preden je kupec pred tabo svoje pospravil?
[/quote]

Meni se ne mudi, včasih zato blagajničarko ustavim, včasih blagajničarka sama počaka, včasih sem popustljiv in si zlagam v vrečko prek blagajne, če je nekdo počasen in če imam 2,3 stvari.
Želel sem povedat, da so stvari enostavne, a ljudje preko svojega plota ne vidijo, to je problem.

Zakaj spremljam sproti, ker mi je praznih rok lažje spremljati potek skeniranja, kot pa potem, ko imam polne roke izdelkov ali sem v mislih že drugje.

In dovoljkrat sem na blagajni že doživela napake pri skeniranju izdelkov, da vem, da je hitreje, da se napako odpravi vmes, ne šele po zaključku računa.

Ja, napake zaznam tudi v drugih trgovinah, ne samo v Hoferju.

In zato vem, da je treba spremljati, kaj se dogaja med skeniranjem izdelkov. Ker verjetno nimam takšne sreče, da bi se to dogajalo samo meni. Verjamem pa, da se kar nekaj ljudi sploh ne zavzame, da nekaj ni pravilno obračunano. Ali pa to opazijo veliko kasneje, ko včasih, kot sem že napisala, ali reklamiranje vzame obema stranema veliko več časa, včasih pa niti ne moreš več dokazati, da so te opetnajstili. Trgovine pa se, po mojih izkušnjah, praktično nikoli ne zmotijo sebi v škodo.

Še to: Dokler sem sposobna sproti zaslediti takšne (prepogoste) napake trgovcev, vem, da imam zadovoljivo opravilno sposobnost. Mene bo zanjo začelo skrbeti, ko teh napak več ne bom zaznavala.
[/quote]

??? Torej, prideš na blagajno s polnim vozičkom, počakaš, da spusti blagajničarka goro artiklov skozi, ti ves čas gledaš na ekran, plačaš in potem blagovoliš pospraviti svojo kramo? Ostali za tabo te pa čakajo? V Sparu, Mercatorju se tako obnašaš na blagajni?

Resda nisem še nikoli štopala, koliko časa so mi vzele različne reklamacije, a v minuti še nikoli nisem uredila naknadne reklamacije.
A ker sem ravno ta teden v eni (ne Hoferjevi) trgovini opazila napako blagajničarke šele po izdaji računa, vem, da mi je vse skupaj vzelo precej več časa, vsaj 5 minut, od takrat, ko sem nekaj metrov od blagajne videla, da nekaj na računu ni v redu, pregledala nakupljene izdelke, našla napačno obračunane, se vrnila do blagajničarke, z njo še enkrat pregledala račun in nepravilno obračunane izdelke, odšla z njo do info točke, tam še s poslovodjo ponovno primerjala cene na računu in izdelkov, počakala, da je uredila reklamacijo, podpisala reklamacijski listek ter dobila vrnjen denar. Ker znesek napake je bil pa vseeno dovolj visok, da ga nisem ravno bila pripravljena spregledati.

Preden vprašaš, zakaj napake nisem videla sproti – ravno takrat me je poklical mož, da mi na hitro javi, kje in kdaj se dobiva, in zato nekaj časa nisem spremljala skeniranja.
No, pa me je ‘za kazen’ moral čakati nekaj minut dlje … 😛

Resda nisem še nikoli štopala, koliko časa so mi vzele različne reklamacije, a v minuti še nikoli nisem uredila naknadne reklamacije.
A ker sem ravno ta teden v eni (ne Hoferjevi) trgovini opazila napako blagajničarke šele po izdaji računa, vem, da mi je vse skupaj vzelo precej več časa, vsaj 5 minut, od takrat, ko sem nekaj metrov od blagajne videla, da nekaj na računu ni v redu, pregledala nakupljene izdelke, našla napačno obračunane, se vrnila do blagajničarke, z njo še enkrat pregledala račun in nepravilno obračunane izdelke, odšla z njo do info točke, tam še s poslovodjo ponovno primerjala cene na računu in izdelkov, počakala, da je uredila reklamacijo, podpisala reklamacijski listek ter dobila vrnjen denar. Ker znesek napake je bil pa vseeno dovolj visok, da ga nisem ravno bila pripravljena spregledati.

Preden vprašaš, zakaj napake nisem videla sproti – ravno takrat me je poklical mož, da mi na hitro javi, kje in kdaj se dobiva, in zato nekaj časa nisem spremljala skeniranja.
No, pa me je ‘za kazen’ moral čakati nekaj minut dlje … 😛
[/quote]

Lepa pravljica, samo smola, ker se tepe z vsem, kar si do zdaj napisala.


Poglej si tole, če slučajno še ne veš… Oprosti, zame bi to bilo za******nje in bilo bi me prekleto sram. Na banki (mislim da) zaračunavajo menjavanje kovancev v papirnat denar, če je tega več.

>http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_odgovori/pogosta_vprasanja/vsa_vprasanja/vprasanje_00098/

Oni pričakujejo od mene, da bom zlagala ob pultu?
Tistem pultu, ki je založen z vsem mogočim?
Jaz recimo pričakujem, da bom ob vhodu dobila košaro ali voziček, ki ju ni, tako da moram čez celo štacuno do blagajn in si tam prigrabiti eno.
Potem pričakujem, da bodo te košare čiste in ne nastlane z listki, rokavicami, umazane…
Prav tako pričakujem da bom imela kolikor toliko prehodno pot med policami, ne da bi morala preskakovati nakladalne vozičke, se umikati viličarju, se stegovati preko prodajalke, ki fila sadje…meso…
Da ne govorim o tem, da pričakujem čista tla, vsaj ob lepem vremenu

Mene ne vidijo, razen ob veliki sili….pa še takrat zlagam s svojim tempom in se ne pustim motiti raznim živčni ponavljanjem “kartica ali gotovina”…nisem počasna, še manj sem pa na dirki, kjer dobiš občutek, da bi jim ustregel samo, če bi kar iz avta mimo grede vrgel denar v njihov žep….

??? Torej, prideš na blagajno s polnim vozičkom, počakaš, da spusti blagajničarka goro artiklov skozi, ti ves čas gledaš na ekran, plačaš in potem blagovoliš pospraviti svojo kramo? Ostali za tabo te pa čakajo? V Sparu, Mercatorju se tako obnašaš na blagajni?
[/quote]

Ne, ne puščam stvari do konca, ampak tam lahko sproti preverjam cene in prelagam izdelke. In če vidim napako, sproti ustavim blagajničarja in razjasniva morebiten nesporazum. Če ne gre zadeve urediti takoj, pa jo rešujemo pri info točki.

In tudi v Hoferju in Lidlu praviloma uspem sproti preverjati skenirane cene. Vedno pa ne.
Mnogim ljudi, sploh starejših, pa v hitrem tempu blagajničarjevega dela to ne uspeva. Tako je eden izmed možnih razlogov za takšno dirjanje izdelkov skozi tudi to, da kupci včasih spregledamo napake obračuna. In pri manjših zneskih se jih kar nekaj ne bo odločilo trgovini naknadno ‘težiti’ glede tega, še posebej, če neko napako trgovine težje ali sploh več ne morejo dokazati. Trgovini pa to seveda tudi več takšnih majhnih ‘napakic’ lahko skupaj nanese kar opazen dobiček.

ni ga čez hofer in lidl, popizdevam na blagajni v šparu in mercatorju, ki so tako počasne da znoriš, pa pike, pa kartica, pa neki kuponi iz reklam in ne vem še kaj vse..jaz komot dohajam vse v lidlu in hoferju, zložim takoj v vrečko, nobenega prelaganja, imam pa vrečko v vozičku.
Sploh v interšparu so cepljene proti hitrosti, jaz jih vmes čakam, da se gospe zmigajo.

New Report

Close