Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nečesa v zvezi s hitrostjo v Hoferju ne razumete …

Nečesa v zvezi s hitrostjo v Hoferju ne razumete …

Lepa pravljica, samo smola, ker se tepe z vsem, kar si do zdaj napisala.
[/quote]

A res, a kar z vsem se tepe?
No, če pišem lepe pravljice, se lahko začnem ukvarjati s pisateljevanjem. 😀

In v čem ta moj opis resničnega svežega pripetljaja nasprotuje mojim prejšnjim zapisom v tej temi?

Sam nimam nobenih težav z zlaganjem. Vedno vzamem plitev voziček in potem zlagam v avto.

Težave imam le z eno prodajalko, ki je še bolj nova. Je edina, ki mi teži s tem, kako bi moral postaviti voziček.
Prvič mi ga je celo hotela postaviti bližje pultu, pa sem ji povedal, da tako jaz ne morem zlagati stvari.
Drugič, ko sem spet naletel na njo, je spet težila. Pa sem ji povedal, da bo voziček postavljen tako, kot bo meni pasalo ali pa bom šel in vse tam pustil.
Potem pa si naj sama zlaga.

Zgovarjala se je, da to šefica od nje pričakuje in da ima pač takšno komando. Sem ji odgovoril, da je pomembno tudi kaj jaz, kot kupec rečem, ne samo njena šefica.

Vseeno je pa zanimivo to, da je edina v tisti trgovini, ki teži s tem vozičkom. Še njena poslovodkinja ne, ko dela na blagajni. 🙂


Poglej si tole, če slučajno še ne veš… Oprosti, zame bi to bilo za******nje in bilo bi me prekleto sram. Na banki (mislim da) zaračunavajo menjavanje kovancev v papirnat denar, če je tega več.

>http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_odgovori/pogosta_vprasanja/vsa_vprasanja/vprasanje_00098/< [/quote] Zakaj bi me bilo sram? V tem casu v miru zlozim vse v vrecke. Niti pod razno ne mislim hiteti. Se prav takrat odpre se ena blagajna, dve.

Resda nisem še nikoli štopala, koliko časa so mi vzele različne reklamacije, a v minuti še nikoli nisem uredila naknadne reklamacije.
A ker sem ravno ta teden v eni (ne Hoferjevi) trgovini opazila napako blagajničarke šele po izdaji računa, vem, da mi je vse skupaj vzelo precej več časa, vsaj 5 minut, od takrat, ko sem nekaj metrov od blagajne videla, da nekaj na računu ni v redu, pregledala nakupljene izdelke, našla napačno obračunane, se vrnila do blagajničarke, z njo še enkrat pregledala račun in nepravilno obračunane izdelke, odšla z njo do info točke, tam še s poslovodjo ponovno primerjala cene na računu in izdelkov, počakala, da je uredila reklamacijo, podpisala reklamacijski listek ter dobila vrnjen denar. Ker znesek napake je bil pa vseeno dovolj visok, da ga nisem ravno bila pripravljena spregledati.

Preden vprašaš, zakaj napake nisem videla sproti – ravno takrat me je poklical mož, da mi na hitro javi, kje in kdaj se dobiva, in zato nekaj časa nisem spremljala skeniranja.
No, pa me je ‘za kazen’ moral čakati nekaj minut dlje … 😛
[/quote]

za reklamacijo. tako imamo trgovci lahko dvojno korist: prvo da morda kupcu reklamacije sploh ne priznamo ker je reklamiral prepozno in drugo da lahko blagajničarki trgamo od plače za napako.

Ti pa spadaš med tiste, ki če nimajo problemov, si jih pa nujno morajo narediti. 😛

Komur koncept hofer/lidl ni povšeči, naj pač hodi drugam, pa bo volk sit in koza cela. Jaz imam precej raje hitrost kot izredno počasnost.

Ko v Zanzibarju že sonce zahaja, pri nas je še noč. Palme, banane in kokos - otok cvetoč.

Hitrost mi čisto odgovarja, itak imam v največji večini voziček, samo v nekaterih Hoferjih so prodajalke dobesedno odpuljene in ne moreš dohajat, pa če si še tako hiter. Tako da razumi tudi ti, da ponekod enostavno delajo nečloveško hitro. Ne moreš niti metat v voziček, kamoli zlagat, tako so hitre. Pa seveda, ker so tako hitre, izdelke kopičijo tik za skenerjem, tako da moraš še dodatno roko stegovat, torej imaš ti zaradi njene hitrosti več dela. Robe ne daje bolj na rob, da bi jo ti lahko hitreje pospravil.
Skratka, čista norišnica. Se pa vidi takoj, da ljudje tja ne marajo hodit, ker ni veliko avtov spredaj.

Ne razumem tega. Saj če ne folgaš, so se prisiljene ustavit, ker nimajo kam dajat izdelkov? Zakaj se jih trudite dohitevat?

Jao. Košaro vzameš s sabo, jo daš na uno poličko za pultom, v košaro daš vrečko in pol zlagaš, česar ne utegneš zložit v vrečko, vržeš lepo v košaro, plačaš in se spokaš do unga pulta zložit v vrečko še tiste 3 artikle, ki jih nisi uspel prej zložit. Ne delaš gužve na blagajni in ne pobere ti več kot pol minute dodatnega časa, da zložiš pri pultu. Dio mio. Vsak teden v Hoferju gledam kako folk ki baše stvari v vrečke in se potem mudi na blagajni ker je očitno njihov način boljši. In ravno taki potem še tulijo.

Ne razumem tega. Saj če ne folgaš, so se prisiljene ustavit, ker nimajo kam dajat izdelkov? Zakaj se jih trudite dohitevat?
[/quote]

Zame je hitrost blagajn prednost trgovine. Cenim. Zato tudi jaz čim hitreje zlagam, da to prednost lahko uživajo tudi tisti za menoj.
Seveda v takih primerih ne folgam in zaostajam. Sicer pa ni to bistvo mojega odgovora. Še enkrat preberi prispevek začetnice te teme: niso vsi Hoferji enaki, kar se tiče hitrosti, in nis(m)o kupci krivi, ker ne folgamo. Jaz v 99 procentih trgovin čisto sledim blagajničarki. Je pa par poslovalnic, kjer to enostavno ni izvedljivo in tukaj ne pomaga noben nasvet.

Saj v Hoferju glih tako čakamo na blagajnah. Običajno dela samo ena, pol ko je pa vrsta že res dolga, pridirja še ena kot splašen konj. Nič manj časa ne porabim pri njih kot kje drugje. Nej si v rit vtaknejo svoje normative in zaposlijo dovolj osebja. Pa tiste grde lisaste ploščice naj zamenjajo (da se ja umazanija ne vidi), zdaj ko povsod svoje barake na veliko širijo. Mimogrede, a ste opazili, kako grde Lidlove in Hoferjeve trgovine še bolj gršajo naše kraje? Kot barake v Dachauu.

Jaz že na trak zložim najprej težje potem lažje stvari. Če imam istih izdelkov več, dam na trak sam 1 in ji povem kolk jih imam še v vreč. Blagajnik pokuka not in računa. Takoj si tud denarnico naštimam. Ko pridem na vrsto, dam vrečo na tist majhn pult zravn blagajne in kot on skenira tako jaz dajem v vrečo. Nobenga problema. Ko pove kolk košta, pustim tiste 2, 3 stvari ki so še ostale, dam denar, v tem času dokler mi on vrne, so v vreči še tiste 2,3 stvari, vzamem denar in grem. Čist simpl. Nikol ne zlagam na tistem velkem pultu.
Če je pa na blagajni gužva, pa se itak “zaderem” blagajna in pokličejo še koga 😉

Glede Hoferjevega odlagalne pulta, kjer naj bi kupci nakupljeno pospravili iz vozičkov v vreče: v Hoferju na Gerbičevi ulici v Ljubljani so dostop do pulta zamejili s paletami zemlje in okrasnih rož (grobovi itd.).
Kupcem iz vseh treh blagajn so pustili na voljo 1,5 m pulta.
Zabavno.

Čuden sistem. Tekoč trak dolg kot nevem kaj, čakaš v vrsti in gledaš v luft, ko pa prideš na vrsto pa v 5-ih sekundah vse naredi?

Tako kot so uboge na koncu proge gnali v Dachauu pod tuš gonijo na koncu blagajne stranke v Hoferju. Sramota kam smo prišli s popolnim nespoštovanjem človeka. Pri vsem tem prometu bi se dodatne prodajalke poznale nekaj centov po izdelku.

Ne hodim v takšne trgovine.

Raje imam prijaznost, kot pa hitenje in “dohitevanje” prodajalke.

Spet komplicirate še pa še…

A ni najlažje, da v HOfer hodijo tisti ki jim je hitrost všeč in se tam OK počutijo, tisti ki pa ne, ali vam gre celo na živce, se pa lepo držite tistih trgovin kjer vam je všeč?

Če bo tako – bodo na blagajnah v Hoferju postopki še hitrejši, ker ne bo počasnel in hitri bodo še bolj uživali – in obratno v drugih trgovinah.
A ni to ena lepa rešitev za vse?

Kaj naj rečem?
Prodajalci v Hoferju so dobro zdresirani in očitno tudi ustrahovani sužnji, od katerih zahtevajo nečloveški napor … v istem dr*** pa smo tudi ostali sužnji, ki tukaj nakupujemo in od nas pričakujejo, da bomo šli s tem norim tempom “v štric”!

Hofer mi je vsec, ker ni pik, nalepk, kuponov, kartic in ne vem se cesa. Tudi cene so veliko nizje od Mercatorja. Tudi jaz na trak zlozim tezke in potem lahke stvari, vrece si nastimam v vozicek in vanje zlagam sproti. Placam, ko je vse v vrecah. Poskusam biti hitra, vendar pac toliko, kot zmorem, da mi je se udobno. Ce je v vrsti za mano kdo s par artikli, jaz pa imam vecji nakup, mu vedno ponudim, da gre naprej. Mislim, da so se prodajalke ze tudi malo skuliralr. Vcasih se celo kaksna opravicuje, ce ni prav hitra, pa vedno recem, naj kar v miru.

Bo še kdo mislil da ta trgovina spodbuja sovraštvo in nestrpnost med prebivalstvom, potem bo pa ogenj v strehi 🙂

Ker ŽAL ne zmorem “dosegati” njihove hitrosti v Hoferju, čeprav imajo tam izdelke, ki jih želim kupiti … naj zdaj nakupujem drugje, da ne bom prodajalki nižala norme in delala gužvo za seboj? Noro!

Ti pa spadaš med tiste, ki če nimajo problemov, si jih pa nujno morajo narediti. 😛
[/quote]

Kaj od tega , kar sem naštela, sem si sama ustvarila? Da ni košar? Da so umazane? Da so med policami nakladalni vozički, ki se jim je treba izogibati?
Se pravi, vse to sem si izmislila in si delam probleme, kjer jih ni?
Nimam problema s Hoferjem, ker pač ne hodim tja, če se mu le lahko izognem,
Aja, še to. Prvič ko sem prišla v Hofer, so me odbile že table na parkirišču, ki so moje “zadrževanje” pri njih omejile na eno uro. Saj ne, da nakupujem kdaj več, kot eno uro, ampak da mi grozijo z odvozom vozila, če se ne skidam?
Cel odnos tega priganjanja na vsakem koraku je zgrešen. Hitro, hitro, dejmo, dejmo….
Ko da smo živina.

Ker ŽAL ne zmorem “dosegati” njihove hitrosti v Hoferju, čeprav imajo tam izdelke, ki jih želim kupiti … naj zdaj nakupujem drugje, da ne bom prodajalki nižala norme in delala gužvo za seboj? Noro!
[/quote]

Če se počutiš ogroženo na blagajni – seveda.

Ni se ti pa treba ukvarjati s prodajalkino normo, saj si vendar kupec. Delaj kot ti paše – če ti paše.
Glede “norosti” pa… saj je privatna trgovina, in imajo lahko kolikor hočejo nor sistem. Njihova stvar.

Kje so časi, ko smo stali pred pultom in so nam trgovci na pult nosili želene izdelke ter sproti na škrnicl računali 🙂
Prehod na “tekočo” blagajno je bil za marsikatero trgovko šok in spomnim se pred več kot 20 leti v eni zreški trgovini je bil pri blagajni še en trgovec, ki je namesto stranke zlagal robo v vrečko, marsikomu jo je pomagal odnest v avto.
Tole bo počasi postalo iskano.

New Report

Close