Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek So na Fakulteti za strojništvo ostrejši pogoji za vpis ali kaj?

So na Fakulteti za strojništvo ostrejši pogoji za vpis ali kaj?

Ti si po moje končala največ osnovno šolo, pa na nekih tabletih si najbrž trenutno, ko tako zmedeno pišeš.

Ti si po moje končala največ osnovno šolo, pa na nekih tabletih si najbrž trenutno, ko tako zmedeno pišeš.
[/quote]

Vas j ebe ego?

Kako je z inteligentnimi ljudmi, ti pač ne moreš vedeti, ker bolj neinteligentnega pisanja že dolgo nisem brala. Kup floskul in posloploševanj, ki v inflaciji dobrih ocen na OŠ z resnico nimajo nobene zveze. Kot na splošno inteligenca z ocenami nima nobene zveze, ampak prej s karakterjem – torej vztrajnostjo za knjigami.

Kako je z inteligentnimi ljudmi, ti pač ne moreš vedeti, ker bolj neinteligentnega pisanja že dolgo nisem brala. Kup floskul in posloploševanj, ki v inflaciji dobrih ocen na OŠ z resnico nimajo nobene zveze. Kot na splošno inteligenca z ocenami nima nobene zveze, ampak prej s karakterjem – torej vztrajnostjo za knjigami.
[/quote]

Jaz se s tem absolutno ne strinjam. Inteligenca ima veze z ocenami. Sicer nisem strokovnjak, da bi trdila z gotovostjo, toda inteligenci bi lahko rekli talent. Morda ti je ta izraz bližje. Ne more bit vsak talent za vrhunsko smučanje. Ali pa za gimnastiko. Talent je odvisen od marsičesa, je pa tista pika na i, ki je odločilna. Enako je s pametjo. Nekdo se za te petke trudi in uči in muči, vendar je dovolj pameten, da dobi to 5 ko. Nekdo drug se nič ne uči in dobi 5. Nekdo se pa fejst uči in dobi 2. Torej? Aja, krivi so profesorji. 😉

In veš kaj je še velika razlika med nama. No, poleg te, ki si jo že navedla – torej, da si ti pametna in jaz neumna?
Torej razlika med nama je predvsem ta, da se jaz pogovarjam, ti pa užaljeno žališ.
Ja nekako se pač moraš branit. 😉
Uživaj.

Jaz se s tem absolutno ne strinjam. Inteligenca ima veze z ocenami. Sicer nisem strokovnjak, da bi trdila z gotovostjo, toda inteligenci bi lahko rekli talent. Morda ti je ta izraz bližje. Ne more bit vsak talent za vrhunsko smučanje. Ali pa za gimnastiko. Talent je odvisen od marsičesa, je pa tista pika na i, ki je odločilna. Enako je s pametjo. Nekdo se za te petke trudi in uči in muči, vendar je dovolj pameten, da dobi to 5 ko. Nekdo drug se nič ne uči in dobi 5. Nekdo se pa fejst uči in dobi 2. Torej? Aja, krivi so profesorji. 😉
[/quote]

Seveda povezuješ inteligenco z ocenami, ker inteligence nikoli nisi imela. Če bi jo imela, bi vedela, da je povezava samo delna. Za dobre ocene je danes zaradi veliko faktografskega učenja vseeno treba nekaj več. Inteligenca ti mogoče omogoči, da se lažje učiš, učit se je pa vseeno treba. To je pa že domena karakterja. In v OŠ se pomanjkanje inteligence z obilo učenja zlahka nadoknadi. Res žalostno, da je treba take osnove nekomu razlagat.

Seveda povezuješ inteligenco z ocenami, ker inteligence nikoli nisi imela. Če bi jo imela, bi vedela, da je povezava samo delna. Za dobre ocene je danes zaradi veliko faktografskega učenja vseeno treba nekaj več. Inteligenca ti mogoče omogoči, da se lažje učiš, učit se je pa vseeno treba. To je pa že domena karakterja. In v OŠ se pomanjkanje inteligence z obilo učenja zlahka nadoknadi. Res žalostno, da je treba take osnove nekomu razlagat.
[/quote]

Pa saj sem napisala isto kot ti. Glede inteligence – jaz vem, da nisem inteligentna. Ti pa si to upaš kar nekomu takole vreči v obraz? Z vsemi žaljivkami vred? Lepo. Lahko si ponosna nase.
Mal se zafrkavam, mal te provociram. Če nisi še ugotovila. Ti se pa kar braniš… Ja kaj te je tako prizadelo? Saj vendar govoriva eno in isto. A se mogoče bojiš, da nisi inteligentna ali kaj?

Seveda povezuješ inteligenco z ocenami, ker inteligence nikoli nisi imela. Če bi jo imela, bi vedela, da je povezava samo delna. Za dobre ocene je danes zaradi veliko faktografskega učenja vseeno treba nekaj več. Inteligenca ti mogoče omogoči, da se lažje učiš, učit se je pa vseeno treba. To je pa že domena karakterja. In v OŠ se pomanjkanje inteligence z obilo učenja zlahka nadoknadi. Res žalostno, da je treba take osnove nekomu razlagat.
[/quote]

Inteligenca ti omogoči, da hitro najdeš strategije učenja, ki ti ustrezajo, to je vse. Ker pa so naše šole na sistemu “vaja dela mojstra, mojster dela vajo” lahko nekdo s povprečno inteligenco in privzgojenim “zicledrom” v šolskem sistemu pride v ospredje, vendar kasneje v življenju ponavadi ni uspešen, to je podlaga za nepotizem, ki se je razširil kot plevje v vseh porah javnih služb, od šolstva do zdravstva. Gledam od blizu eno “dinastijo”. Dedek policaj, babica učiteljica, sin policist, no kriminalist in je prišel celo do generalštaba, omogočil službo še sinu, enako babica posredovala pri zaposlitvi hčere-učiteljice ta pa seveda vnukinje.
Vsi se imajo za akademike, radi povedo, da so izobraženi iz kreditov pa ne morejo izplavati in je vedno huje, zakreditirani so do grla.
Dočim vsi, ki so bili neki pikzibnarji, trgovci, malarji, zidarji, mehaniki……….pa danes živijo ko lordi, znajo se obrniti, znajo z denarjem….ampak v šoli so se borili za 3.
Vam to kaj pove?
Sevada izvzeti tisti, ki so dejansko svojo inteligenco znali uporabiti, tisti so pa danes itak carji, no eden takih je bil moj sošolec in danes dela za neko rusko podjetje in ima plače tam okrog 7-9.000 €/mesec.

A ne bi ti presedlala v kako drugo temo, tu je govora o pogojih za vpis na strojni faks.

temu? Ti smetiš Slovenijo.

Inteligenca ti omogoči, da hitro najdeš strategije učenja, ki ti ustrezajo, to je vse. Ker pa so naše šole na sistemu “vaja dela mojstra, mojster dela vajo” lahko nekdo s povprečno inteligenco in privzgojenim “zicledrom” v šolskem sistemu pride v ospredje, vendar kasneje v življenju ponavadi ni uspešen, to je podlaga za nepotizem, ki se je razširil kot plevje v vseh porah javnih služb, od šolstva do zdravstva. Gledam od blizu eno “dinastijo”. Dedek policaj, babica učiteljica, sin policist, no kriminalist in je prišel celo do generalštaba, omogočil službo še sinu, enako babica posredovala pri zaposlitvi hčere-učiteljice ta pa seveda vnukinje.
Vsi se imajo za akademike, radi povedo, da so izobraženi iz kreditov pa ne morejo izplavati in je vedno huje, zakreditirani so do grla.
Dočim vsi, ki so bili neki pikzibnarji, trgovci, malarji, zidarji, mehaniki……….pa danes živijo ko lordi, znajo se obrniti, znajo z denarjem….ampak v šoli so se borili za 3.
Vam to kaj pove?
Sevada izvzeti tisti, ki so dejansko svojo inteligenco znali uporabiti, tisti so pa danes itak carji, no eden takih je bil moj sošolec in danes dela za neko rusko podjetje in ima plače tam okrog 7-9.000 €/mesec.
[/quote]

Hvala bogu, ta gospa je s prvim delom svojega posta povedala tisto, kar sem malo drugače ves čas govorila. Da pa se vrnemo na temo – zakaj faksi to počnejo, da greš na uni lahko samo z gim? Po moje zato, ker gim NI SPOSOBEN NAREDITI VSAK BEDAK, pa četudi presedi pred knjigo noč in dan. In tudi v višjih razredih OŠ po moje odličen ne more biti vsak, pa četudi presedi pred knjigo noč in dan. Če je pa nekdo inteligenten, pa len, je pa pač to njegov problem. Tudi tak ne bo naredil gimnazije. Faksa pa tudi ne.
Strinjam se s potezo strojne fakultete, kdaj je kdo kaj rekel – ali je bila ta poteza znana že prej ali ne, pa je zadeva vredna raziskovanja. Ko bo črno na belem bomo o tem lahko govorili.
Univerzitetni študij naj pridobi nazaj svojo vrednost, svoje top of the top študente.
In dragi starši – tolažba za vas – če je vaš sin izredno sposoben ( priden + pameten) in hoče it študirat uni, sedaj pa je na srednji šoli in ne na gim… Bo pač zgubil eno leto ( pošteno) in naredil maturo kot se spodobi. Evo. Pa bo prišel na uni.
Ker kasneje v življenju, ko bo iskal službo, bo katastrofa. Dobil jo bo, ne bo je pa sposoben opravljati. To bo zanj zelo težko. Dobil bo odpoved zaradi nesposobnosti in končal na koncu po vseh mukah tam, kjer spada. Na lažjem delovnem mestu, ponižan, počutil se bo kot kup dreka. Evo.
Pi z Darija, dajte malo ocenit koliko so vaši otroci sposobni, ker je čisto noro, to kar se sedaj dogaja, da vpisujete trojkarje na gimnazijo. Da se na uni faks prebije marsikdo, ki tja ne sodi.
To, da pa krožijo testi in izpiti okrog je pa sramota! Tega si pa učitelji ne bi smeli dovoliti.

Hvala bogu, ta gospa je s prvim delom svojega posta povedala tisto, kar sem malo drugače ves čas govorila. Da pa se vrnemo na temo – zakaj faksi to počnejo, da greš na uni lahko samo z gim? Po moje zato, ker gim NI SPOSOBEN NAREDITI VSAK BEDAK, pa četudi presedi pred knjigo noč in dan. In tudi v višjih razredih OŠ po moje odličen ne more biti vsak, pa četudi presedi pred knjigo noč in dan. Če je pa nekdo inteligenten, pa len, je pa pač to njegov problem. Tudi tak ne bo naredil gimnazije. Faksa pa tudi ne.
Strinjam se s potezo strojne fakultete, kdaj je kdo kaj rekel – ali je bila ta poteza znana že prej ali ne, pa je zadeva vredna raziskovanja. Ko bo črno na belem bomo o tem lahko govorili.
Univerzitetni študij naj pridobi nazaj svojo vrednost, svoje top of the top študente.
In dragi starši – tolažba za vas – če je vaš sin izredno sposoben ( priden + pameten) in hoče it študirat uni, sedaj pa je na srednji šoli in ne na gim… Bo pač zgubil eno leto ( pošteno) in naredil maturo kot se spodobi. Evo. Pa bo prišel na uni.
Ker kasneje v življenju, ko bo iskal službo, bo katastrofa. Dobil jo bo, ne bo je pa sposoben opravljati. To bo zanj zelo težko. Dobil bo odpoved zaradi nesposobnosti in končal na koncu po vseh mukah tam, kjer spada. Na lažjem delovnem mestu, ponižan, počutil se bo kot kup dreka. Evo.
Pi z Darija, dajte malo ocenit koliko so vaši otroci sposobni, ker je čisto noro, to kar se sedaj dogaja, da vpisujete trojkarje na gimnazijo. Da se na uni faks prebije marsikdo, ki tja ne sodi.
To, da pa krožijo testi in izpiti okrog je pa sramota! Tega si pa učitelji ne bi smeli dovoliti.
[/quote]

Šolski sitem ne producira perspektivnega kadra, pač pa kader, ki bo služil sistemu, oz. ohranjanju sitsema.

Rešitev je prestrukturiranje šolsekga sistema v sitem, kjer bodo tako področni, kot univerzalni geniji prepoznani in skozi šolski sitem ustrezno stimulirani.
To je rešitev za napredek, za prihodnost in tak model izobraževanja že obstaja v nekaterih skandinavskih državah in ne boste verjeli tudi že v nekaterih bivših državah SZ.
Gimnazijski sitem in sitem deljenja na take in drugačne in je pa generator medčloveških razlik in posledično vsega sranja od vojn, do sužnjelstnikih izkoriščanj. In ti temu sistemu ploskaš?

Sem otrok zapitega drvarja in gospodinje. Bili smo 3 otroci. V OŠ smo bili zaradi porekla odrinjeni. Nismo dobivali negativnih, petic pa tudi ne. Moji plakati so bili v primarjavi s sošolci ena sama žalost, ponavadi na zlepljenem koledarskem papirju z izrezki in kakih časopisov ali pa risbami, ki so bile slabe. Da skrajšam, osemletko sem končala s komaj dobrim uspehom in se vpisala na trgovsko. 1. letnik komaj izdelala, potem, pa me je pri matematiki opazil profesor, ta isti profesor je poučeval tudi fiziko in blagoznanstvo, ki je vsebovalo nekaj kemije. No moje izobraževanje se je tako pričelo šele v 2. letniku usmerjenega izobraževanja poklicne srednje šole.
HB me takratni sistem šolanja ni oviral pri prehodih na višji nivo, sicer bi me zatrl, danes sem kar sem. Tega trenutni izobraževalni sistem ne omogoča, priti iz srednje trgovske na FF, je praktično nemogoče, kar se mi aboslutno ne zdi prav in ni fer do tistih, ki morda v OŠ nimajo pogojev, ali pa enostavno kasneje mentalno dozorijo in imajo ksnejše razvojne pospeške, kot sem bila npr. jaz, pa verjetno še kdo.

Dijak Maks in vsi ostali, ki se ne bodo vpisali na strojni faks, ne bodo zamudili ničesar. Ni problem v vpisnih pogojih niti v dijakih, ki se vpisujejo na ta faks. Problem je od vedno v profesorjih in njihovih asistentih.

Šolski sitem ne producira perspektivnega kadra, pač pa kader, ki bo služil sistemu, oz. ohranjanju sitsema.

Rešitev je prestrukturiranje šolsekga sistema v sitem, kjer bodo tako področni, kot univerzalni geniji prepoznani in skozi šolski sitem ustrezno stimulirani.
To je rešitev za napredek, za prihodnost in tak model izobraževanja že obstaja v nekaterih skandinavskih državah in ne boste verjeli tudi že v nekaterih bivših državah SZ.
Gimnazijski sitem in sitem deljenja na take in drugačne in je pa generator medčloveških razlik in posledično vsega sranja od vojn, do sužnjelstnikih izkoriščanj. In ti temu sistemu ploskaš?
[/quote]

Rešitev je, da ste nepoučeni ljudje o stvareh, ki jih ne razumete tiho.

Dijak Maks in vsi ostali, ki se ne bodo vpisali na strojni faks, ne bodo zamudili ničesar. Ni problem v vpisnih pogojih niti v dijakih, ki se vpisujejo na ta faks. Problem je od vedno v profesorjih in njihovih asistentih.
[/quote]

Konec koncev pa ne se sikirati, svet so tako daleč pripeljali ravno raznorazni diplomanti, mag. in doktorji prestižnih in uglednih svetovnih fakultet in naših fakultet. Iz tega, kje je svet danes je jasno, kdo jim je nadel to prestižnost in reference, ker svet je v malori.
Verjamem, da bi svet bolje vodlili stepski pastirji in afriški bušmani kot pa ti “akademiki”. Ampak ovce pravijo, da če je bilo dobro za našga ata, pol je tudi zame mar ne?

Rešitev je, da ste nepoučeni ljudje o stvareh, ki jih ne razumete tiho.
[/quote]

Jap in da se zadovoljimo s tem kar imamo a ne?

Hvala bogu, ta gospa je s prvim delom svojega posta povedala tisto, kar sem malo drugače ves čas govorila. Da pa se vrnemo na temo – zakaj faksi to počnejo, da greš na uni lahko samo z gim? Po moje zato, ker gim NI SPOSOBEN NAREDITI VSAK BEDAK, pa četudi presedi pred knjigo noč in dan. In tudi v višjih razredih OŠ po moje odličen ne more biti vsak, pa četudi presedi pred knjigo noč in dan. Če je pa nekdo inteligenten, pa len, je pa pač to njegov problem. Tudi tak ne bo naredil gimnazije. Faksa pa tudi ne.
Strinjam se s potezo strojne fakultete, kdaj je kdo kaj rekel – ali je bila ta poteza znana že prej ali ne, pa je zadeva vredna raziskovanja. Ko bo črno na belem bomo o tem lahko govorili.
Univerzitetni študij naj pridobi nazaj svojo vrednost, svoje top of the top študente.
In dragi starši – tolažba za vas – če je vaš sin izredno sposoben ( priden + pameten) in hoče it študirat uni, sedaj pa je na srednji šoli in ne na gim… Bo pač zgubil eno leto ( pošteno) in naredil maturo kot se spodobi. Evo. Pa bo prišel na uni.
Ker kasneje v življenju, ko bo iskal službo, bo katastrofa. Dobil jo bo, ne bo je pa sposoben opravljati. To bo zanj zelo težko. Dobil bo odpoved zaradi nesposobnosti in končal na koncu po vseh mukah tam, kjer spada. Na lažjem delovnem mestu, ponižan, počutil se bo kot kup dreka. Evo.
Pi z Darija, dajte malo ocenit koliko so vaši otroci sposobni, ker je čisto noro, to kar se sedaj dogaja, da vpisujete trojkarje na gimnazijo. Da se na uni faks prebije marsikdo, ki tja ne sodi.
To, da pa krožijo testi in izpiti okrog je pa sramota! Tega si pa učitelji ne bi smeli dovoliti.
[/quote]

Čaki mal. Sedanji sistem zapira vrata odličnim dijakom s strokovnih šol in jih odpira dvojkarjem in trojkarjem z gimnazij, ki so prej ravno zaradi pridnih dijakov s strokovnih šol mogoče izviseli. Trdiš torej, da je odličnjak s strokovne šole (ki BTW sploh niso lahke) ni enakovreden gimnazijcu s trojkami ali dvojkami? Ko prestopiš vrata gimnazije, si avtomatsko sposoben za UNI? Moj sin je imel sošolca, ki se je vpisal na tehnično gimnazijo Z DVOJKAMI! In ima že tri letnike za sabo. S popravci, ampak vseeno. In on bo zdaj lahko šel brez težav na uni, – ki je itak ne bo naredil, odličnjak s strokovne šole, ki je UNi več kot sposoben naredit, se bo moral pa dudlati še eno leto? Saj nisi resna.
Saj ne veš, kaj pišeš. Očitno nisi nikoli hodila gimnazijo. Jaz sem, zato se tej kao superniornosti gimnazijcev samo smejem.

Konec koncev pa ne se sikirati, svet so tako daleč pripeljali ravno raznorazni diplomanti, mag. in doktorji prestižnih in uglednih svetovnih fakultet in naših fakultet. Iz tega, kje je svet danes je jasno, kdo jim je nadel to prestižnost in reference, ker svet je v malori.
Verjamem, da bi svet bolje vodlili stepski pastirji in afriški bušmani kot pa ti “akademiki”. Ampak ovce pravijo, da če je bilo dobro za našga ata, pol je tudi zame mar ne?
[/quote]

A ne tega pa nisem zapisala. Izobrazba odpira vrata. Zapisala sem le, da ni treba preveč objokovati strojnega faksa, če so zaostrili pogoje zaradi velikega osipa, ki so ga na strojnem faksu pripisali dijakom, ne pa samim sebi.

Čaki mal. Sedanji sistem zapira vrata odličnim dijakom s strokovnih šol in jih odpira dvojkarjem in trojkarjem z gimnazij, ki so prej ravno zaradi pridnih dijakov s strokovnih šol mogoče izviseli. Trdiš torej, da je odličnjak s strokovne šole (ki BTW sploh niso lahke) ni enakovreden gimnazijcu s trojkami ali dvojkami? Ko prestopiš vrata gimnazije, si avtomatsko sposoben za UNI? Moj sin je imel sošolca, ki se je vpisal na tehnično gimnazijo Z DVOJKAMI! In ima že tri letnike za sabo. S popravci, ampak vseeno. In on bo zdaj lahko šel brez težav na uni, – ki je itak ne bo naredil, odličnjak s strokovne šole, ki je UNi več kot sposoben naredit, se bo moral pa dudlati še eno leto? Saj nisi resna.
Saj ne veš, kaj pišeš. Očitno nisi nikoli hodila gimnazijo. Jaz sem, zato se tej kao superniornosti gimnazijcev samo smejem.
[/quote]

Ne, jaz nisem nikoli hodila na gimnazijo. Jaz sem bila dijakinja srednje zdravstvene šole in sem jo zaključila z odličnim uspehom. Nikoli res nikoli ne bi končala niti prvega letnika gimnazije. Ker enostavno nisem dovolj sposobna.
Šla sem na visoko šolo, ( ne na zdravstveno nego) in se v prvem letniku srečala z matematiko, ki sem jo mogla delat 6 X, pa še mi je senkala oceno, da sem lahko naredila prvi letnik.
V srednji šoli sem blestela. Razumeš. Same 5 brez učenja.
Ja, jaz bi ( to je samo moje mnenje) ljudi ločila po sposobnostih. Inteligentni so lahko profesorji, doktorji, mi ki pa nismo tako pametni, smo pa lahko trgovke, kuharice, učiteljice razrednega pouka,…
Svojega mnenja nikomur ne vsiljujem. Soočenje s samim sabo je vedno težko.
Dijak srednje strokovne šole, ki se nanjo vpiše z uspehom 3, 4, se za moj okus ne more primerjati z gimnazijcem, ki dobiva 2 ali 3. Pa čeprav ima ta dijak sš same 5 ke.
Jaz sem tak primer. Mogoče sem pa res ekstremno neumna. Gimnazije nikoli ne bi končala. Verjamem, da je visoka šola ( ne vsaka) lažja od večine gimnazij.
Naj se oglasi kak profesor pa pove.
Nekaj pa je le važno. Kljub moji neinteligenci si to upam priznati, ne žalim, ne napadam in ne ponizujem nikogar, kljub temu, da je to anonimni forum.

Ne, jaz nisem nikoli hodila na gimnazijo. Jaz sem bila dijakinja srednje zdravstvene šole in sem jo zaključila z odličnim uspehom. Nikoli res nikoli ne bi končala niti prvega letnika gimnazije. Ker enostavno nisem dovolj sposobna.
Šla sem na visoko šolo, ( ne na zdravstveno nego) in se v prvem letniku srečala z matematiko, ki sem jo mogla delat 6 X, pa še mi je senkala oceno, da sem lahko naredila prvi letnik.
V srednji šoli sem blestela. Razumeš. Same 5 brez učenja.
Ja, jaz bi ( to je samo moje mnenje) ljudi ločila po sposobnostih. Inteligentni so lahko profesorji, doktorji, mi ki pa nismo tako pametni, smo pa lahko trgovke, kuharice, učiteljice razrednega pouka,…
Svojega mnenja nikomur ne vsiljujem. Soočenje s samim sabo je vedno težko.
Dijak srednje strokovne šole, ki se nanjo vpiše z uspehom 3, 4, se za moj okus ne more primerjati z gimnazijcem, ki dobiva 2 ali 3. Pa čeprav ima ta dijak sš same 5 ke.
Jaz sem tak primer. Mogoče sem pa res ekstremno neumna. Gimnazije nikoli ne bi končala. Verjamem, da je visoka šola ( ne vsaka) lažja od večine gimnazij.
Naj se oglasi kak profesor pa pove.
Nekaj pa je le važno. Kljub moji neinteligenci si to upam priznati, ne žalim, ne napadam in ne ponizujem nikogar, kljub temu, da je to anonimni forum.
[/quote]

Bolj ko ti razlagamo, da tak sitem sploh ni dober, bolj praviš, da je, obenem pa se skrivaš za tem, kao nisem inteligentna!?!?!
Kot prvo, kako je torej svet v malori, če ga pa vodi elita izšolana na prestižnih fakultetah?
Kot drugo, zakaj se ti zdi sistem delitve na inteligentne in manj inteligentne dober, pri tem pa ne pozabi, da se za merjenje te vrednosti uporablja merska enota, ki so jo deklarirali tisti, ki so svet s svojo elitnostjo pripeljali na rob kaosa?

Čaki mal. Sedanji sistem zapira vrata odličnim dijakom s strokovnih šol in jih odpira dvojkarjem in trojkarjem z gimnazij, ki so prej ravno zaradi pridnih dijakov s strokovnih šol mogoče izviseli. Trdiš torej, da je odličnjak s strokovne šole (ki BTW sploh niso lahke) ni enakovreden gimnazijcu s trojkami ali dvojkami? Ko prestopiš vrata gimnazije, si avtomatsko sposoben za UNI? Moj sin je imel sošolca, ki se je vpisal na tehnično gimnazijo Z DVOJKAMI! In ima že tri letnike za sabo. S popravci, ampak vseeno. In on bo zdaj lahko šel brez težav na uni, – ki je itak ne bo naredil, odličnjak s strokovne šole, ki je UNi več kot sposoben naredit, se bo moral pa dudlati še eno leto? Saj nisi resna.
Saj ne veš, kaj pišeš. Očitno nisi nikoli hodila gimnazijo. Jaz sem, zato se tej kao superniornosti gimnazijcev samo smejem.
[/quote]

Tako je. Tisti ta dobri, ki jih je strojništvo že v 9. razredu zanimalo, so se vpisali na srednjo strojno, da bi se čimveč naučili o stroki. In takim bo sedaj pot zaprta na uni študij? Odprta pa gimnazijcem, ki mogoče še sedaj ne vedo, kaj bi sami s sabo in se bodo vpisali na strojni faks zato, ker kam drugam zaradi višje omejitve ne bodo mogli.

Ne, jaz nisem nikoli hodila na gimnazijo. Jaz sem bila dijakinja srednje zdravstvene šole in sem jo zaključila z odličnim uspehom. Nikoli res nikoli ne bi končala niti prvega letnika gimnazije. Ker enostavno nisem dovolj sposobna.
Šla sem na visoko šolo, ( ne na zdravstveno nego) in se v prvem letniku srečala z matematiko, ki sem jo mogla delat 6 X, pa še mi je senkala oceno, da sem lahko naredila prvi letnik.
V srednji šoli sem blestela. Razumeš. Same 5 brez učenja.
Ja, jaz bi ( to je samo moje mnenje) ljudi ločila po sposobnostih. Inteligentni so lahko profesorji, doktorji, mi ki pa nismo tako pametni, smo pa lahko trgovke, kuharice, učiteljice razrednega pouka,…
Svojega mnenja nikomur ne vsiljujem. Soočenje s samim sabo je vedno težko.
Dijak srednje strokovne šole, ki se nanjo vpiše z uspehom 3, 4, se za moj okus ne more primerjati z gimnazijcem, ki dobiva 2 ali 3. Pa čeprav ima ta dijak sš same 5 ke.
Jaz sem tak primer. Mogoče sem pa res ekstremno neumna. Gimnazije nikoli ne bi končala. Verjamem, da je visoka šola ( ne vsaka) lažja od večine gimnazij.
Naj se oglasi kak profesor pa pove.
Nekaj pa je le važno. Kljub moji neinteligenci si to upam priznati, ne žalim, ne napadam in ne ponizujem nikogar, kljub temu, da je to anonimni forum.
[/quote]

No, jaz pa poznam deklico, ki je s srednjo zdravstveno naredila visoko šolo. Ampak ker je ti nisi bila sposobna, bi vsem to opcijo onemogočila? Se mora ves svet vrti okoli tebe in tvojih travm? Si sposobna malo stopiti iz svojih okvirjev in spoznati, da svet ni črno-bel?
In BTW, tvoj neuspeh nima z inteligenco nobene zveze, ampak ti pač matematika ne leži. Jaz sem naredila UNI šolo, pa sem v matematiki nula. Ampak seveda sem izbrala smer, kjer matematike ni. Ti pa v osnovi govoriš o mladini, ki ji mora matematika ležat, da dokončajo tudi srednjo šolo z dovolj dobrim uspehom, da se lahko vpišejo na UNI. In če trdiš, da odličen dijak strokovne šole ni enakovreden dobremu dijaku iz gimnazije, je vsaka debata s tabo resnično brezplodna. Nimaš sploh stika z realnostjo. In daj si dopovedat, da tudi tvoja zdravstvena šola po zahtevnosti ni enaka srednji strojni, računalniški ali elektro. Ti tam še prvega letnika verjetno ne bi naredila.

Ne, jaz nisem nikoli hodila na gimnazijo. Jaz sem bila dijakinja srednje zdravstvene šole in sem jo zaključila z odličnim uspehom. Nikoli res nikoli ne bi končala niti prvega letnika gimnazije. Ker enostavno nisem dovolj sposobna.
Šla sem na visoko šolo, ( ne na zdravstveno nego) in se v prvem letniku srečala z matematiko, ki sem jo mogla delat 6 X, pa še mi je senkala oceno, da sem lahko naredila prvi letnik.
V srednji šoli sem blestela. Razumeš. Same 5 brez učenja.
Ja, jaz bi ( to je samo moje mnenje) ljudi ločila po sposobnostih. Inteligentni so lahko profesorji, doktorji, mi ki pa nismo tako pametni, smo pa lahko trgovke, kuharice, učiteljice razrednega pouka,…
Svojega mnenja nikomur ne vsiljujem. Soočenje s samim sabo je vedno težko.
Dijak srednje strokovne šole, ki se nanjo vpiše z uspehom 3, 4, se za moj okus ne more primerjati z gimnazijcem, ki dobiva 2 ali 3. Pa čeprav ima ta dijak sš same 5 ke.
Jaz sem tak primer. Mogoče sem pa res ekstremno neumna. Gimnazije nikoli ne bi končala. Verjamem, da je visoka šola ( ne vsaka) lažja od večine gimnazij.
Naj se oglasi kak profesor pa pove.
Nekaj pa je le važno. Kljub moji neinteligenci si to upam priznati, ne žalim, ne napadam in ne ponizujem nikogar, kljub temu, da je to anonimni forum.
[/quote]

Ne primerjaj srednje zdravstvene s srednjo strojno. Na srednji strojni imajo veliko matematike in fizike in dobro podlago za uni študij strojništva. Iz srednje zdravstvene se najbrž ni nihče vpisal na strojni faks.

Gimnazije imajo omejitev vpisa pri 160-ih točkah
Srednja strojna lani 116 točk to je v povprečju dober uspeh, oz. povprečna ocena v 7,8 in 9 razredu 3,31
prejšnja leta brez omejitve
Moje mnenje pri poslušanju dijakov ki trenutno obiskujejo različne SŠ in gimnazije je, da so šole različne po zahtevnosti in to zelo. Torej bi bilo najbolj verodostojno, da se zopet uvedejo sprejemni izpiti za nadaljnji študij.

New Report

Close