Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek So na Fakulteti za strojništvo ostrejši pogoji za vpis ali kaj?

So na Fakulteti za strojništvo ostrejši pogoji za vpis ali kaj?

Take stvari me pa res razjezijo. Prepričana sem, pa nisem iz stroke, da vedo o strojništvu veliko več učenci, ki končajo srednjo strojno kot gimnazijo. Že vpisali so se nanjo tisti, ki jih to zanima iz otroštva in štiri leta so znanje nadgrajevali. Gimnazijci pa so ne tič ne miš. Kot delodajalka bi zagotovo zaposlila diplomanta s srednjo strokovno. Nekako bi verjela, da ima to delo rad že od majhnega in bo uspešen v tem.

Na strojni fakulteti uni študij imajo zelo težko matematiko, fiziko… Kar se tiče strokovnih storjniskih predmetov pa zelo hitro dohitijo srednješolce in jih prehitijo. Moj fant je strojnik, tja se je vpisal iz strojne sš in ni naredil matematike 1. Je končal faks z mukami, učenje veš čas – huj kot, da bi šel na medicino. Sam oni se piflajo, moj fant pa ni razumel. Ampak takih s srednjo strojno je bilo velik, pa niso doprinesli k razvoju, ampak so komaj sfolgali. In on pravi, da je bila velika razlika v dojemanju tistih iz gimnazije in med njegovo klapo iz srednje šole. Celo družijo se po klapah in gimnazijci vejo in vidijo, da so bolj dojemljivi. Drugače pa je s takimi gimnazijci, ki se vpišejo na ta faks samo zato, ker nikamor niso bili sprejeti. Takim ne gre, pa jim gre vseeno nekako – z učenjem in mukami. To so tisti najslabši, ki se niso meli več kam vpisat. Tako je povedal on. Brat od mojega fanta je pa štromar in gimnazijec. Mlajši je 6 let, ker pa ga je elektronika zanimala, se je odločil za gimnazijo in nato elektro faks. Brez težav. Sedaj raziskuje. No že v osnovni je bil odličen, medtem ko je bil moj fant v osnovni dober.

Na strojni fakulteti uni študij imajo zelo težko matematiko, fiziko… Kar se tiče strokovnih storjniskih predmetov pa zelo hitro dohitijo srednješolce in jih prehitijo. Moj fant je strojnik, tja se je vpisal iz strojne sš in ni naredil matematike 1. Je končal faks z mukami, učenje veš čas – huj kot, da bi šel na medicino. Sam oni se piflajo, moj fant pa ni razumel. Ampak takih s srednjo strojno je bilo velik, pa niso doprinesli k razvoju, ampak so komaj sfolgali. In on pravi, da je bila velika razlika v dojemanju tistih iz gimnazije in med njegovo klapo iz srednje šole. Celo družijo se po klapah in gimnazijci vejo in vidijo, da so bolj dojemljivi. Drugače pa je s takimi gimnazijci, ki se vpišejo na ta faks samo zato, ker nikamor niso bili sprejeti. Takim ne gre, pa jim gre vseeno nekako – z učenjem in mukami. To so tisti najslabši, ki se niso meli več kam vpisat. Tako je povedal on. Brat od mojega fanta je pa štromar in gimnazijec. Mlajši je 6 let, ker pa ga je elektronika zanimala, se je odločil za gimnazijo in nato elektro faks. Brez težav. Sedaj raziskuje. No že v osnovni je bil odličen, medtem ko je bil moj fant v osnovni dober.
[/quote]
Življenje se ne konča ko dobiš diplomo. Je treba gledat še naprej, ko pridejo v službo. Zaposliš pa takega, ki nekaj zna povezat s prakso, kar je folk, ki je hodil v strokovno, za delo, kamor lahko zaposliš gimnazijce, so pa primernejši drugi profili, od ekonomistov naprej.

Na strojni fakulteti uni študij imajo zelo težko matematiko, fiziko… Kar se tiče strokovnih storjniskih predmetov pa zelo hitro dohitijo srednješolce in jih prehitijo. Moj fant je strojnik, tja se je vpisal iz strojne sš in ni naredil matematike 1. Je končal faks z mukami, učenje veš čas – huj kot, da bi šel na medicino. Sam oni se piflajo, moj fant pa ni razumel. Ampak takih s srednjo strojno je bilo velik, pa niso doprinesli k razvoju, ampak so komaj sfolgali. In on pravi, da je bila velika razlika v dojemanju tistih iz gimnazije in med njegovo klapo iz srednje šole. Celo družijo se po klapah in gimnazijci vejo in vidijo, da so bolj dojemljivi. Drugače pa je s takimi gimnazijci, ki se vpišejo na ta faks samo zato, ker nikamor niso bili sprejeti. Takim ne gre, pa jim gre vseeno nekako – z učenjem in mukami. To so tisti najslabši, ki se niso meli več kam vpisat. Tako je povedal on. Brat od mojega fanta je pa štromar in gimnazijec. Mlajši je 6 let, ker pa ga je elektronika zanimala, se je odločil za gimnazijo in nato elektro faks. Brez težav. Sedaj raziskuje. No že v osnovni je bil odličen, medtem ko je bil moj fant v osnovni dober.
[/quote]

Razlike med gimnazijci in tistih iz srednjih strokovnih šol na fakulteti izginejo po prvem, najkasneje po drugem semestru, ko se ne morejo več opirati na predznanje. Tvoj fant najbrž ni bil preveč za študij in ne bi bilo nič drugače, tudi če bi končal gimnazijo. To, da je moral veš čas študirati, kaj je to čudnega – tehničnega faksa drugače ne moreš narediti. Pa ni piflanja, ki ga ti omenjaš, ampak je treba snov najprej razumeti, potem pa vaditi, rešiti čimveč različnih primerov. Tudi brat od tvojega fanta elektro faksa ni naredil brez trdega dela, le da se najbrž ni čudil, da je na faksu treba študirati.

Vaš osnovni problem je, da ne ločite med šlosarjem in inženirjem. In tele “strokovne srednje” so IMHO v tem primeru vpisa na faks precenjene. Ker ne raumete, da Inženir strojništva ni enako varilec,strugar,operater… praksa je dobrodošla, ampak brez matematike in zicledra to ne bo kaj prida inženir.

Sicer pa si vsak normalen gimnazijc tekom študija poišče kakšna poletna dela, kjer pridobi vso tisto “famozno prakso”.


Življenje se ne konča ko dobiš diplomo. Je treba gledat še naprej, ko pridejo v službo. Zaposliš pa takega, ki nekaj zna povezat s prakso, kar je folk, ki je hodil v strokovno, za delo, kamor lahko zaposliš gimnazijce, so pa primernejši drugi profili, od ekonomistov naprej.
[/quote]

Tocno.

In vecina gimnazijcev nima nobenega smisla za tehniko. To pa je nekaj, kar se ne da “nadoknaditi” ampak ali imas ali pa nimas.
Realno inzenirstvo pa je se vse kaj drugega kot premetavanje nekih enacb.

Tocno.

In vecina gimnazijcev nima nobenega smisla za tehniko. To pa je nekaj, kar se ne da “nadoknaditi” ampak ali imas ali pa nimas.
Realno inzenirstvo pa je se vse kaj drugega kot premetavanje nekih enacb.
[/quote]

Ne pametuj.

Ne pametuj.
[/quote]

Hahaha… :)))) Bos mogu se mal polente pojest, ker ce si koncal 1. stopnjo na FS se ne pomeni, da si vso pamet sveta pogoltnil. ;))))

Ne pametuj.
[/quote]
Živc ne brihtolirej. Sem že predolgo v branži in vem kakšne in koliko služb je na voljo v tem profilu. Večina inženirjev šraufa, ali pa je v drugih vodah. Je še nekaj tehnologov, ki se jebejo za tistega jurja in pol, pa par sto uni inženirjev, ki so šefi in projektanti. Če maš ti srečo, da si v fotrovi firmi, marsikdo je nima. Pred šolanjem se je treba prašat, kaj bo čez deset ali dvajset let. Če ne verjameš, vprašaj kaj s(m)o počeli tisti, ki smo se šolali v 80, ker se strojnike vedno nuca. V 90 smo gagali. To se spet obeta, mal počak. Sploh ker večina več, kot minimalca sploh ne vidi.

Hahaha… :)))) Bos mogu se mal polente pojest, ker ce si koncal 1. stopnjo na FS se ne pomeni, da si vso pamet sveta pogoltnil. ;))))
[/quote]

A dej… tip je za razliko od mnogih tule, ki lapate na pamet vsaj končal faks.

Sem šel z teh. Gim na FERI (elektro) v MB študirat. Iste kozlarije sem moral poslušat, “kako smo gimnazijci zabiti in nepraktični”. To so domislice rečkov, ki se bojijo konkurence. Ti isti revčki so svojo “nadarjenost” izkazovali z raznimi žicanji “mi lah pošleš poročilo, da vidm, kak si naredo?”, ipd. kozlarijami, ker dejansko niso imeli pojma o snovi.

Tiste neke OET so približno znali od prej. Ne boš verjel, mi tudi, ki smo si lahko elektrotehniko izbrali kot maturitetni izbirni predmet.

Za razliko od mnogih iz srednjih šol sem zaključil v roku in po petih letih od diplome mi še vedno mi ni žal, da sem se odločil za gimnazijo. Srednje poklicne so dokaj znane po večjem odstotku vpisanih primitivnih in nevzgojenih dijakov, ki na primer oponašajo živali, motijo pouk, nimajo minimalnega spoštovanja do profesorjev …

In potem se najdete biseri ki bote govorili kok je to sposobno študirat? Pa ne me je*at no. Ajde izvzemimo tistih nekaj 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} izjem. Ostalo žal ni za študij – vsaj ne univerzitetni.

A dej… tip je za razliko od mnogih tule, ki lapate na pamet vsaj končal faks.

Sem šel z teh. Gim na FERI (elektro) v MB študirat. Iste kozlarije sem moral poslušat, “kako smo gimnazijci zabiti in nepraktični”. To so domislice rečkov, ki se bojijo konkurence. Ti isti revčki so svojo “nadarjenost” izkazovali z raznimi žicanji “mi lah pošleš poročilo, da vidm, kak si naredo?”, ipd. kozlarijami, ker dejansko niso imeli pojma o snovi.

Tiste neke OET so približno znali od prej. Ne boš verjel, mi tudi, ki smo si lahko elektrotehniko izbrali kot maturitetni izbirni predmet.

Za razliko od mnogih iz srednjih šol sem zaključil v roku in po petih letih od diplome mi še vedno mi ni žal, da sem se odločil za gimnazijo. Srednje poklicne so dokaj znane po večjem odstotku vpisanih primitivnih in nevzgojenih dijakov, ki na primer oponašajo živali, motijo pouk, nimajo minimalnega spoštovanja do profesorjev …

In potem se najdete biseri ki bote govorili kok je to sposobno študirat? Pa ne me je*at no. Ajde izvzemimo tistih nekaj 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} izjem. Ostalo žal ni za študij – vsaj ne univerzitetni.
[/quote]

Kljub vsemu oh in sploh znanju, sposobnosti in vzgojenosti pa še vedno ne ločiš med srednjo poklicno in srednjo tehniško šolo. ;)))

A dej… tip je za razliko od mnogih tule, ki lapate na pamet vsaj končal faks.

Sem šel z teh. Gim na FERI (elektro) v MB študirat. Iste kozlarije sem moral poslušat, “kako smo gimnazijci zabiti in nepraktični”. To so domislice rečkov, ki se bojijo konkurence. Ti isti revčki so svojo “nadarjenost” izkazovali z raznimi žicanji “mi lah pošleš poročilo, da vidm, kak si naredo?”, ipd. kozlarijami, ker dejansko niso imeli pojma o snovi.

Tiste neke OET so približno znali od prej. Ne boš verjel, mi tudi, ki smo si lahko elektrotehniko izbrali kot maturitetni izbirni predmet.

Za razliko od mnogih iz srednjih šol sem zaključil v roku in po petih letih od diplome mi še vedno mi ni žal, da sem se odločil za gimnazijo. Srednje poklicne so dokaj znane po večjem odstotku vpisanih primitivnih in nevzgojenih dijakov, ki na primer oponašajo živali, motijo pouk, nimajo minimalnega spoštovanja do profesorjev …

In potem se najdete biseri ki bote govorili kok je to sposobno študirat? Pa ne me je*at no. Ajde izvzemimo tistih nekaj 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} izjem. Ostalo žal ni za študij – vsaj ne univerzitetni.
[/quote]
In kako pa po študiju? Kaj pametnega pade od tebe v službi, ali te samo prenašajo, kot mnoge? Študij je samo uvod v službo ne pa razlog za nobelovo.

Kljub vsemu oh in sploh znanju, sposobnosti in vzgojenosti pa še vedno ne ločiš med srednjo poklicno in srednjo tehniško šolo. ;)))
[/quote]

Pač še en ki se ne zaveda, da je končan študij samo uvod v službo, ne pa razlog za nobelovo.


Živc ne brihtolirej. Sem že predolgo v branži in vem kakšne in koliko služb je na voljo v tem profilu. Večina inženirjev šraufa, ali pa je v drugih vodah. Je še nekaj tehnologov, ki se jebejo za tistega jurja in pol, pa par sto uni inženirjev, ki so šefi in projektanti. Če maš ti srečo, da si v fotrovi firmi, marsikdo je nima. Pred šolanjem se je treba prašat, kaj bo čez deset ali dvajset let. Če ne verjameš, vprašaj kaj s(m)o počeli tisti, ki smo se šolali v 80, ker se strojnike vedno nuca. V 90 smo gagali. To se spet obeta, mal počak. Sploh ker večina več, kot minimalca sploh ne vidi.
[/quote]

Za začetek lahko prenehate opletati s sofizmi. Nato se bomo pogovarjali dalje.

Za začetek lahko prenehate opletati s sofizmi. Nato se bomo pogovarjali dalje.
[/quote]
Ne repenči se. Počakaj da boš lahko toliko časa v poslu, da boš dejansko lahko na kaj ponosen. Če boš zdržal. Ampak v strojništvu, ne kot prodajalec avtomobilov.

A dej… tip je za razliko od mnogih tule, ki lapate na pamet vsaj končal faks.

Sem šel z teh. Gim na FERI (elektro) v MB študirat. Iste kozlarije sem moral poslušat, “kako smo gimnazijci zabiti in nepraktični”. To so domislice rečkov, ki se bojijo konkurence. Ti isti revčki so svojo “nadarjenost” izkazovali z raznimi žicanji “mi lah pošleš poročilo, da vidm, kak si naredo?”, ipd. kozlarijami, ker dejansko niso imeli pojma o snovi.

Tiste neke OET so približno znali od prej. Ne boš verjel, mi tudi, ki smo si lahko elektrotehniko izbrali kot maturitetni izbirni predmet.

Za razliko od mnogih iz srednjih šol sem zaključil v roku in po petih letih od diplome mi še vedno mi ni žal, da sem se odločil za gimnazijo. Srednje poklicne so dokaj znane po večjem odstotku vpisanih primitivnih in nevzgojenih dijakov, ki na primer oponašajo živali, motijo pouk, nimajo minimalnega spoštovanja do profesorjev …

In potem se najdete biseri ki bote govorili kok je to sposobno študirat? Pa ne me je*at no. Ajde izvzemimo tistih nekaj 30{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} izjem. Ostalo žal ni za študij – vsaj ne univerzitetni.
[/quote]

Najprej loči med poklicnimi in strokovnimi. Ampak ja tudi na strokovnih je – ne 30, ampak 70 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} dijakov takih, kot jih opisuješ. Mi pa lahko verjameš, da nimajo nobenih želja in aspiracij do UNi študija ali študija sploh. Tako da govoimo o max par dijakov na razred, ki so pridni in si želijo študirat na UNI. Drugi z dvojkami niti pogojev nimajo, kaj šele želje. Na strokovno pa so se vpisali, ker so vedeli, kaj želijo študirat in se niso hoteli štiri leta dudlat stvari, ki jih ne zanimajo. Gimnazija je pa za tiste (vsaj morala bi biti), ki želijo imeti možnost se vpisat kamorkoli. Ampak sistem se je, kot vse pri nas, izrodil zaradi favoriziranja gimnazij in slabšanja standardov na strokovnih šolah. Ko sem jaz hodila v šolo, so tapridni fantje s tehničnih srednjih šol brez težav doštudirali tudi v inženirje, ker so imeli lepo podlago. Danes so pa te šole v razsulu in jemljejo vse, tudi tiste, ki so res samo za poklicno.


Ne repenči se. Počakaj da boš lahko toliko časa v poslu, da boš dejansko lahko na kaj ponosen. Če boš zdržal. Ampak v strojništvu, ne kot prodajalec avtomobilov.
[/quote]

Ne spreminjaj teme.

Ve se, čemu kontriram in to niso tvoje izkušnje. Enostavno lahko ljudje nehajo sofistično zavajat, da utemeljijo svoj prav pa se bomo vse zmenili. Nekdo, ki opazuje na daleč še ne vidi pespektive opazovanca. Žal.

Realno ni važno kam se je nekdo vpisal, ker to ne odraža vedno realne prizadevnosti ali sposobnosti osebe. Definitivno pa me nihče ne prepriča, da si brez razumevanja matematike konkurenčen. In ker na žalost nihče ni pameten s pi*ke ven zletel… tu šteje samo kilometrina/ure/interes… point, da srednje tehnične zaostajajo po urah matematike in imajo zato probleme je popolnoma legitimen. In ta problem se dokazuje vasko leto. Kar se tiče neinovativnih gimnazijcev je pa žal tako kot je predhodnik razlagal – izmišljotina. Kogar zanima si najde delo, projekt, hobi, se pozanima… poleg tega je strojništvo mnogo več kot šraufanje. Mehatronika, fluidna tehnika, energetika, kakovost in meritve, razni sistemi, strojegtadnja, biomehanika, snovanje proizvodnje… In sedaj ? Pri takšni širini vsega in svačega govorite, da je razdiranje tomosa neizmerna prednost? To ni niti pljunek v morje. Vsak strojni element in sestavni del ki si ga tam prijel v roke se da analizirati v take detajle, ki si jih sploh zamislit ne moreš. S tem, da delo po ustaljenem kopitu (kopiranje videnega) nikoli ni posebej inovativno, kaj šele inventivno.

In na koncu se PRAVA EKSPERTIZA usmeri v eno ozko področje strojništva, ki ga obvladuje na najvišji ravni. Tako lahko postaneš najboljši v svoji panogi. Nikoli pa ne boš najboljši na vseh področjih. It is better to excel at one thing than beeing average in many.

In to je realnost, zakaj marsikdo postane povprečna žalost. Ker misli, da bo obvladal VSE. Kako je že Crosby dejal?

” Beeing convinced, one knows the whole story is the surest way to fail”

Quod Erat Demonstrandum

Ne spreminjaj teme.

Ve se, čemu kontriram in to niso tvoje izkušnje. Enostavno lahko ljudje nehajo sofistično zavajat, da utemeljijo svoj prav pa se bomo vse zmenili. Nekdo, ki opazuje na daleč še ne vidi pespektive opazovanca. Žal.

Realno ni važno kam se je nekdo vpisal, ker to ne odraža vedno realne prizadevnosti ali sposobnosti osebe. Definitivno pa me nihče ne prepriča, da si brez razumevanja matematike konkurenčen. In ker na žalost nihče ni pameten s pi*ke ven zletel… tu šteje samo kilometrina/ure/interes… point, da srednje tehnične zaostajajo po urah matematike in imajo zato probleme je popolnoma legitimen. In ta problem se dokazuje vasko leto. Kar se tiče neinovativnih gimnazijcev je pa žal tako kot je predhodnik razlagal – izmišljotina. Kogar zanima si najde delo, projekt, hobi, se pozanima… poleg tega je strojništvo mnogo več kot šraufanje. Mehatronika, fluidna tehnika, energetika, kakovost in meritve, razni sistemi, strojegtadnja, biomehanika, snovanje proizvodnje… In sedaj ? Pri takšni širini vsega in svačega govorite, da je razdiranje tomosa neizmerna prednost? To ni niti pljunek v morje. Vsak strojni element in sestavni del ki si ga tam prijel v roke se da analizirati v take detajle, ki si jih sploh zamislit ne moreš. S tem, da delo po ustaljenem kopitu (kopiranje videnega) nikoli ni posebej inovativno, kaj šele inventivno.

In na koncu se PRAVA EKSPERTIZA usmeri v eno ozko področje strojništva, ki ga obvladuje na najvišji ravni. Tako lahko postaneš najboljši v svoji panogi. Nikoli pa ne boš najboljši na vseh področjih. It is better to excel at one thing than beeing average in many.

In to je realnost, zakaj marsikdo postane povprečna žalost. Ker misli, da bo obvladal VSE. Kako je že Crosby dejal?

” Beeing convinced, one knows the whole story is the surest way to fail”

Quod Erat Demonstrandum
[/quote]
Moje izkušnje- približno 15 let sem bil mentor in sem nekaj kolegov dal skoz roke. Zato bom napisal samo tole, ne repenči se, ker ravno tako posplošuješ, samo na drugi strani si. Kar sem napisal, drži. Čez nekaj let napiši izkušnje s tvojimi kolegi, ki jih boš uvajal in kako se bodo obnesli, do takrat, pa…

Ne spreminjaj teme.

Ve se, čemu kontriram in to niso tvoje izkušnje. Enostavno lahko ljudje nehajo sofistično zavajat, da utemeljijo svoj prav pa se bomo vse zmenili. Nekdo, ki opazuje na daleč še ne vidi pespektive opazovanca. Žal.

Realno ni važno kam se je nekdo vpisal, ker to ne odraža vedno realne prizadevnosti ali sposobnosti osebe. Definitivno pa me nihče ne prepriča, da si brez razumevanja matematike konkurenčen. In ker na žalost nihče ni pameten s pi*ke ven zletel… tu šteje samo kilometrina/ure/interes… point, da srednje tehnične zaostajajo po urah matematike in imajo zato probleme je popolnoma legitimen. In ta problem se dokazuje vasko leto. Kar se tiče neinovativnih gimnazijcev je pa žal tako kot je predhodnik razlagal – izmišljotina. Kogar zanima si najde delo, projekt, hobi, se pozanima… poleg tega je strojništvo mnogo več kot šraufanje. Mehatronika, fluidna tehnika, energetika, kakovost in meritve, razni sistemi, strojegtadnja, biomehanika, snovanje proizvodnje… In sedaj ? Pri takšni širini vsega in svačega govorite, da je razdiranje tomosa neizmerna prednost? To ni niti pljunek v morje. Vsak strojni element in sestavni del ki si ga tam prijel v roke se da analizirati v take detajle, ki si jih sploh zamislit ne moreš. S tem, da delo po ustaljenem kopitu (kopiranje videnega) nikoli ni posebej inovativno, kaj šele inventivno.

In na koncu se PRAVA EKSPERTIZA usmeri v eno ozko področje strojništva, ki ga obvladuje na najvišji ravni. Tako lahko postaneš najboljši v svoji panogi. Nikoli pa ne boš najboljši na vseh področjih. It is better to excel at one thing than beeing average in many.

In to je realnost, zakaj marsikdo postane povprečna žalost. Ker misli, da bo obvladal VSE. Kako je že Crosby dejal?

” Beeing convinced, one knows the whole story is the surest way to fail”

Quod Erat Demonstrandum
[/quote]

Ob vsej silni pameti ti je pa ušlo, da sploh ni problem v matematiki.


Moje izkušnje- približno 15 let sem bil mentor in sem nekaj kolegov dal skoz roke. Zato bom napisal samo tole, ne repenči se, ker ravno tako posplošuješ, samo na drugi strani si. Kar sem napisal, drži. Čez nekaj let napiši izkušnje s tvojimi kolegi, ki jih boš uvajal in kako se bodo obnesli, do takrat, pa…
[/quote]

Tisto kar si ti napisal je POSPLOŠEVANJE.

Trditev, da se nihče ni rodil pameten pa dejstvo. Če te ne zanima, ti tudi srednja tehnična ali poklicna ne pomagata.

Trditi, da nekdo ni sposben povezovati s prakso, ker je 4 leta življenja prebil na gimnaziji je mišljenje kratkega dosega ali pa načrten sofizem, ker iz nekih razlogov gimnazijce podcenjuješ. Temu primerno ti vračajo odnos.

Tisto kar si ti napisal je POSPLOŠEVANJE.

Trditev, da se nihče ni rodil pameten pa dejstvo. Če te ne zanima, ti tudi srednja tehnična ali poklicna ne pomagata.

Trditi, da nekdo ni sposben povezovati s prakso, ker je 4 leta življenja prebil na gimnaziji je mišljenje kratkega dosega ali pa načrten sofizem, ker iz nekih razlogov gimnazijce podcenjuješ. Temu primerno ti vračajo odnos.
[/quote]
Lej bebo, ti posplošuješ, ko praviš da so samo gimnazijci primerni za faks. Še enkrat preberi kaj sem napisal. Pa če ti ne bo šlo, preberi še enkrat.


Lej bebo, ti posplošuješ, ko praviš da so samo gimnazijci primerni za faks. Še enkrat preberi kaj sem napisal. Pa če ti ne bo šlo, preberi še enkrat.
[/quote]

Ne podtikaj !

Tega nisem zapisal nikjer. Kdor je sposben za študirat je sposoben opravit tudi matematiko na višjem nivoju mature. Vsa umetnost. In to marsikateri sposobni srednješolci tudi storijo oz. opravljajo kar splošno maturo.

Tisti, ki se ne bo zmogel do mature naučit še osnov diferencialnega računstva se žal tudi v prvem letniku za izpit ne bo zmogel pripravit.

Ne podtikaj !

Tega nisem zapisal nikjer. Kdor je sposben za študirat je sposoben opravit tudi matematiko na višjem nivoju mature. Vsa umetnost. In to marsikateri sposobni srednješolci tudi storijo oz. opravljajo kar splošno maturo.

Tisti, ki se ne bo zmogel do mature naučit še osnov diferencialnega računstva se žal tudi v prvem letniku za izpit ne bo zmogel pripravit.
[/quote]

Nikoli ni dobro posploševati, ker te bo kdo presenetil. Tudi ni garancije, da bo gimnazijec zlati maturant uspešno študiral.

Nikoli ni dobro posploševati, ker te bo kdo presenetil. Tudi ni garancije, da bo gimnazijec zlati maturant uspešno študiral.
[/quote]

Brali bi, pa bi razumeli.

Bom izpostavil bistvo.
Kogar študij ne zanima, mu tudi ne vem kakšno predznanje ne koristi za dokončat.

Brali bi, pa bi razumeli.

Bom izpostavil bistvo.
Kogar študij ne zanima, mu tudi ne vem kakšno predznanje ne koristi za dokončat.
[/quote]

Kontra- če ni nič s tabo, ti noben papir ne koristi.

New Report

Close