Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Šolski sistem nas starše sili, da za šolo delamo skupaj z otroki

Šolski sistem nas starše sili, da za šolo delamo skupaj z otroki

Imaš pač srečo. Vendar ne pametuj in se ne delaj vsevedne, saj s tem razkazuješ le svojo ozkoglednost. Tudi jaz za prvo hčerko nisem vedela, da hodi v šolo. Za ostale pa moram vedeti. Nikoli pa nisem pametovala drugim, koliko naj se ukvarjajo s svojimi otroki.

Otroka imam v sedmem in cetrtem..Do zdaj sem podpisovala samo kaksne udelezbe na tekmovanja..Ali pa v prvem in drugem razredu, ce je moral otrok kaj prebrat, recimo ucni list. 5x na leto mogoce..Vedno sem pomagala, ce kdo kaj ni znal, ali kaj razlozila..pomagala pri racunalniku.. Ampak to mi ni problem, pa tudi ce bi bilo vec tega. Pomagam in sodelujem z otrokom, ce me rabi. Ce vam je pa to odvec, pa boljse da nimate otrok. Za kavo s kolegico se najde se pa se casa..za otroke pac ne. Oziroma za solske obveznosti ne, ker ni problem 4x na teden nogomet, pa 3x nemscina, slikarski krozek, karate..Ko je pa za solo ura dela, je pa katastrofa.
Sicer pa ne vem, kaksne sole so to, moja dva delata bolj kot ne sama..Vecji ima same petice, mlajsi tu in tam kako stirico..
Ce pa rabi otrok toliko pomoci, si pac ne zasluzi 5.

Zakaj pa bi učitelj OPB pregledoval nalogo?

Naloga je za vajo, utrjevanje. Če zna, ima rešeno prav, če ne zna, mora več vadit.

Pri 3 mandelcih in z 2 različnima OŠ, prvi je itak že out (GIMB), lahko rečem, da imamo v LJ šole, ki naravnost zahtevajo vpletenost in sodelovanje ter delo staršev z otroki (namesto učiteljev) in tudi take, kjer tega ni.
Pri enem, ki počasi zaključuje to 9-letno mučenje, še zdaj špilam učitelja in inštruktorja, celo mentorja pri seminarski nalogi. Tako je bilo tudi pri zdajšnjem gimnazijcu, ko je ta hodil na to šolo. Še zdaj penim in se spominjam, da sem bil v manjšini na RS, ko sem se temu starševskemu delu upiral – grdo so me gledali učitelji in tudi nekateri starši.
Pri najmlajšem, ki hodi v 2. triado in na drugo OŠ, pa imam izkušnjo vzporednega vesolja, saj sploh nisem zraven in mi tudi ni treba biti. Vse naredi v šoli, vse se nauči v šoli. Krasne učiteljice, učitelji, vodstvo.
Zato vem, da je možno oboje.

Nam so rekli, da učitelji niso strokovno kompetentni za posamezne predmete in da potemtakem ne morejo ustrezno preveriti pravilnost domače naloge. Starši doma pa očitno smo, ali kako? Ker nam je pa ena učiteljica rekla, da ona pa ne bo pregledovala domače naloge, ker da je dolžnost starša, da preveri, če jo je otrok naredil, pri čemer naj otrok pove, če je ni znal narediti in mu bo naslednji dan še enkrat razložila. KOt da otrok pa ve, da je ni znal narediti oz. jo je naredil narobe.

Se strinjam, same lene mame/ starši.
Komu boš pomagal, če ne svojemu otroku. Jaz sem mojima vsak dan torbo pogledala v prvem in drugem, včasih še tretjem razredu. Ni me pobralo od hudega, če je rabil kak podpis ali pomoč pri plakatu oziroma miselnem vzorcu. Sta pa zdaj oba samostojna in pridna, pa kljub temu, če rabi slučajno kdo še kakšno pomoč za šolo, z veseljem pomagam. Tudi mož, če meni ne gre.
V bistvu mi je v veselje, da vidim, kaj delajo in se še sama kaj naučim oz spomnim iz svoje OŠ.

Pri nas je tudi v nižjih razredih veliko obvestil v zvezkih in beležkah za podpisat. Ampak jaz s tem, da se podpišem, ne vidim več dela kot 30 sekund. Saj nikoli ne piše: starš mora brati 15 minut, rešiti domačo nalogo, izdelati plakat …. To naredi otrok! Da ga vprašam, če je vse ok, če zna, …. to pa ga tako ali tako, če je za podpisat ali pa ne.

Starši SAMI vidite delo za vas. Moj otrok bere na glas, večinoma v svoji sobi. Včasih ga slišim, spet drugič ga vprašam, kaj je kaj prebral, občasno zgodbico nariše (in uporabi za bralno značko) … Nisem pa kot vojak poleg njega. Je pa dodatno delo zame vožnja na nogomet, verouk, ki ga imamo popoldne, glasbeno šolo, …. Obšolske aktivnosti mene (našo družino) veliko bolj obremenjujejo kot šola. Tako, da se včasih resno vprašam, če vse te dodatne aktivnosti niso samo dodatno breme … No, itak da so, se pa sprašujem, če je kaj koristi, glede na to, da sem popoldne včasih samo šofer svojih otrok …

Ne vem, mogoče zato, ker je učitelj in naj bi otroci nalogo opravili v šoli. Ker teh nalog učitelj, čeprav je plačan zato, ne pregleda, jih mora namesto njega, ja kdo pa drug, starši, seveda.

ki znate pomagati, jaz sem v 1. triadi še znala, sedaj pa ne znam več. Vsak drug teden delam popoldan, sem sama z dvema šolarjema v 2. in 3. triadi. Slabo jima gre, 2,3 pa kaka negativna. Vem da sem slaba mama, zelo se sikiram zaradi tega, sem tudi že na tabletih. Ampak službo rabim, druge pa ni kar tako za dobiti.
Smolo sta imela moja otroka, da sta se rodila meni, pa čeprav učitelji pravijo, da vzgojena pa sta super, so se jima zaradi mene že sedaj zaprla določena vrata.

Namesto, da bi se spodbujalo otroka k samostojnemu delu in učenju, se sili starše, da se skupaj z otrokom učijo in predelujejo snov. A ni cilj, da se otrok osamosvaja na dolgi rok? Da je sposoben samostojnega in logičnega razmišljanja, ne da visi na starših in zahteva, da mu pri vsaki stvari pomagajo, ker sam ne zna? Če bo tako tudi v službah, bo to bolj porazno!

Nam so rekli, da učitelji niso strokovno kompetentni za posamezne predmete in da potemtakem ne morejo ustrezno preveriti pravilnost domače naloge. Starši doma pa očitno smo, ali kako? Ker nam je pa ena učiteljica rekla, da ona pa ne bo pregledovala domače naloge, ker da je dolžnost starša, da preveri, če jo je otrok naredil, pri čemer naj otrok pove, če je ni znal narediti in mu bo naslednji dan še enkrat razložila. KOt da otrok pa ve, da je ni znal narediti oz. jo je naredil narobe.
[/quote]

OPB je do petega razreda, večina otrok pa ostaja tam nekje nekje do tretjega, ki delajo tudi naloge..Če ima moj otrok 10 računov do 20,ali napisat 5 stavkov o nečem.. a je to eni učiteljici v OPB prezahtevno za pogledat??
Razumem, da v petem, recimo imam otroka v petem razredu in ko včasih dela nalogo v OPB, je tega res več in mogoče se preveč navezuje na pouk in učiteljica v Opb tega ne pozna, ker je druga..
Ampak prvi, drugi in še tretji razred se pa komot preveri..Ni to višja matematika.

Ni le šolski sistem, ampak tudi sistemizacija delovnih mest v večjih podjetjih in JU, kjer ni tako pomembno znanje in storilnost, ampak igra glavno vlogo prav izobrazba.

To je problem in poznam kar nekaj primerov, kjer pač starši enostavno tudi sami ne poznajo več snovi, pa magari je to ” samo” osnovna šola. In taki otroci so lahko seveda avtomatsko v slabšem položaju. Jaz tako občasno pomagam sosedu in nečakinji. Matematiko in angleščino.

Nekateri otroci imajo pa že v OŠ inštruktorja.

Mislim, da bi šola morala imeti dopolnilni pouk za otroke, ki rabijo pomoč. Če se učiteljem to da.

Podobno pri nas.
Pri parih stvareh sva pomagala – npr. pri učenju par stvari, ki niso šle enostavno in sem ter tja pri kakšnem plakatu – a samo s sugestijami. In parkrat, ko je bilo že pozno – še s pisanjem, da je šlo hitreje.
A to je vedno prosil otrok.

Zelo jasno sva povedala, da je šola stvar otrok in ne odraslih, ker mi smo svojo osnovno že opravili. In nisem opazil kakšnega hudega siljenja staršev k šolskemu delu s strani šole – mogoče par poskusov – pa še to je bilo bolj tako, da otrok sam zasuka v to smer, ker mu je udobneje. SIcer sva pa rekla ne – in tako je (večinoma) ostalo.

Večina sošolcev našega trojkača (8. razred), ga ima, pravijo mu tutor in hodi na dom 2-3x tedensko. So pa to otroci premožnejših obrtnikov, zdravnikovi tako ali tako imajo “varuško”, županove pa učijo popoldan kar učitelji sami, pri njih doma, pa kljub temu fađejo kako 3 ali pa 2.

Ko človek bere to temo vidi, da je naš šolski sistem popolnoma OK. Otroci sami delajo šolo, starši gredo le na roditeljski sestanek. Otroci kljub samostojnosti, vsi odličnjaki. Prava idila.
Sprašujem se, kje so potem vsi ti otroci in starši, ki jih naš šolski sistem ubija in jemlje ves prosti čas in znižuje kvaliteto življenja, ob tem, da so vsi skupaj preobremenjeni s piflanjem nepomembnih faktov in izdelavo nepotrebnih neumnosti?

Na tak način, vsi v tej temi pofočkani, sami sebi in svojim otrokom delate slabo. Zaradi takih idiotov, kot ste vi, se sistem ne bo spremenil in izboljšal, ker boste samo zato, da izpadete cool, tu in v šoli bluzili, da vi pa že ne delate za šolo….Super…pravi slovenceljni. Butli, po domače.

Slabo bereš. Le manjšina je napisala, da imajo petkarje, pa jim ni treba nič pomagati.

Šolski sistem nikakor ni OK, ampak šolski sistem so tudi učitelji in vodstvo šole – eni bolj razumni, človeški, drugi spet ne. Eni zgolj predavatelji (ali celo to ne) in precej manj ali celo nič učitelji. Seveda so posebno poglavje UN – preobsežni, tudi prezahtevni, ki ne dopuščajo, da bi se snov sploh utrdilo, ampak se jo odpredava kot v zgolj vednost, a znat je pa vseeno treba – in marsikaterega učitelja briga kako, je namreč zavezan zgolj predpisanim ciljem.

Potem še NPZ, točkovanje uspeha in neki rejtingi, ki pa so tudi očitno narejeni bolj zato, da se otroke jebe, psihira in ubija kreativnost, nadarjenost, izjemnost, enkratnost vsakega izmed njih.

V tem sistemu je dobro tistim otrokom, katerih starši imajo znanje, moč ter voljo (tudi denar), da posežejo po zvezdah.

Tole sem že precejkrat slišal… ampak… a res misliš da mi je važno, kako izpade skupini ljudi ki jih ne poznam in oni ne poznajo mene osebno?
Niti približno.

Napišem kot je. V temah ki me ne zanimajo, pa ne pišem. Zato seveda izpade, kot da je vse krasno….
Pa nekdo z več otroci v različnih šolah je lepo zgoraj napisal; že šole med sabo so strašno različne, kaj šele otroci med sabo.


Enako.

Pa veš, da te otroci mal … Kaj češ lepšega, če lahko v šoli lenariš, ker ti doma mama vse razloži?

Na koliko šolah so se otroci pred prvim… NAUČILI naredit plakat, ppt, govorno vajo? Me prav zanima. Imam 4 otroke, dva sta študenta, ena gimnazijka, ena osnovnošolka. Vse sem jaz razlagala kaj učiteljica sploh hoče od njih. Na dveh razl OŠ, pri 4 različnih učiteljicah.
Brat in poštevanko so še z mano vadili starši. Pa jih imam 50. In dokončan znanstveni magistetij farmacevtske smeri. Tako da glih nesposobna nisem.

Moj otrok (7 let) je do 14h v šoli in vsak dan domov prinese kup naloge, poleg tega mora vsak dan naglas brati, vmes mora prebrati in vaditi več zgodb in pesmic za domače branje (za povedat pred razredom), priprave za govorne nastope, vaditi pesmice za šolske dobrodelne koncerte, izdelava lutk, itd. Dela ima ogromno in že mene glava boli, kaj šele, da bi ga pustila v smislu ‘tvoja šola, tvoje delo, znajdi se’. Niso normalni že od 1. razreda naprej, dejstvo je, da hočejo iz otrok narediti čredo ovc, učitelji pa so lutke, ki to pač morajo izvesti. Res bolno!

New Report

Close