Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek učitelji naj delajo 8 ur v šoli

učitelji naj delajo 8 ur v šoli

da odkar inštruiram vedno bolj ugotavljam, da nekateri učitelji delajo po liniji najmanjšega upora. Testi so boh pomagej. Pa vedno dajo tok dolge teste, da majo pol izgovor, da lahko popravljajo po en teden in več, čeprav sem enkrat en test popravljala, so ga imeli za vajo pa sem porabila max 5 min, torej če imaš test v štirih razredih hkrati cca. 120 učencev = to 10 ur za popravit teste, od tega lahko odštejemo še to, da večina učiteljev popravlja po šabloni tko, da več kot 8 ur za popravljanje testov ni. Torej prideš ob 14ih domov, poješ od 16 – 18 popraviš en del od 20-22 drug del in naslednji dan isto. Pa maš čas za rekreacijo, otroke,… Priprave pa niso tooook zakomplicirane, ker sem jih že veliko naredila.
Za ”enpač” v JS že dolgo ne izplačujejo več nadur, ampak jih lahko samo koristiš kot nadure…

Dokler boste učitelji začetniki imeli tako plačo kot drugje v JS po 8 ali več letih dela, se ne pritožujte al pa lepo znižat plače.

Pa smo tam. Če je po vašem en učitelj slab, len, dela premalo in ne vem kaj še to pomeni, da so vsi taki. Bom ponovila kar sem spodaj napisala. Vsi v gospodarstvu kradejo, vse frizerke so zanič, zdravniki nesposobni, ves javni sektor nesposoben. Se strinjaš? Se mogoče najdeš kje vmes?

Naša učiteljica in pravzaprav vse kar jih jaz poznam so v šoli vsak dan od 8ih do 13ih. 1x mesečno imamo govorilne (vedno), 1x na tri mesece roditeljski. Dostopne so vsak dan po dogovoru pred poukom ali po pouku.
Izmenično imajo podaljšano bivanje. 1x na mesec imamo kakšno popoldansko aktivnost. Vodijo krožek angleščine in pevski zbor po pouku. Gredo z našimi otroci v šolo v naravi, jih peljejo v Ljubljano na izlet, v gledališče. Kar nekaj je letno celodnevnih zadev. Zraven so 3x letno na nastopih otrok v pozno popoldanskih urah.
Vsaj 2x tedensko v šoli ustvarjajo kar pomeni, da doma pripravijo materila, da naši otroci potem dokončajo izdelke. Kje so še testi, preverjanja in te tako moteče priprave.

Če seštejem vse ure presegajo vsakega v gospodarstu. Ampak ja, ne sedijo v razredu 8 ur vsak dan in enim bo rit razžrlo zaradi tega.[/quote]

Vaše so pa res pridne. Katera šola če ni skrivnost?

Imam tri otroke, sicer v višjih razredih. Takšno zagnanost sem mogoče opazila v vseh teh letih pri 3, zato me res zanima katera šola? Pri nas imamo samo dva roditeljska sestanka, na katerih nam je bilo med vrsticami povedano, da starši “neproblematičih” otrok res ne rabimo na govorilne hodit. Večina je neproblematična, tako da me res zanima koliko časa jim govorilne ure na leto vzamejo.
Lp

učitelji so v sloveniji zelo malo obremenjeni. je že raziskava računskega sodišča to ugotovila

zadnjič pa sem bila na nekem poslovnem forumu, kjer je bilo govora o poslovni analitiki in so med drugimi predstavili tudi primer poslovne analitike za eno večjih klinik v UKC. direktor je samo komentiral, da so zdravniki dosti dosti manj obremenjeni, kot pa oni hočejo prikazat, ko so šli spremljat dejansko efektivno delo vsakega zdravnika/sestre/itd…. se je pokazalo marsikaj.

toliko o obremenitvi javnega sektorja.

Na kratko, tega zapisa moški ni sposoben napisat. Torej, v fejkani prvi moški osebi ednine ga je zapisala užaljena učiteljica zato, da bi izpadlo, da tudi drugi opazijo, kako je obremenjena.[/quote]

Daj ne bluzi nekaj v tri krasne. Sem moški in to je moj zapis. Ni noben fejk.

Tvoja žena je nesposobna, če se cele dneve pripravlja. To so te iz šole moje sodelavke, ki skoz jamrajo in doma skoz delajo. jaz ti povem, da je to lari fari.

Delal sem toliko, kot drugi. Torej lahko sklepamo, da učitelji nič ne delate po tvoje? Tako je bilo še pred nekaj leti, pa razred s 15 učenci pa paralelka s 14, samo da ni bilo treba imeti enega z 29 učenci (maks normativ je bil tedaj 28, če je bilo več je bilo pač treba imeti 2 razreda in precej vač zaposlenih ućitljef)

Javna uprava ni znana po tem, da bi ljudje javno umrli od napora, lahko pa rečem, da je bilo delo na šoli ‘počitniško’ v primerjavi z mojim sedanjim delom v JU.

Če je delavcev premalo, se izplačujejo tudi v JU nadure, recimo pazniki po zaporih


Si delal pred 20imi in več leti, ker klanfas takšne neumnosti? Ali pa sploh nisi res delal
Ja, sem proti štamplanju, ker bi potem po osmih urah morala še veliko delati doma. Tako pa pridem domov, se malo skuliram in začnem delati za šolo. V šoli ne morem, ker sem preveč pod stresom in rabim popoln mir.[/quote]

Ja človek, če si pa v šoli pod takim hudim stresom, ja kaj bipa bilo na kakšen resnem in odgovornem delovnem mestu, a bi bil na pomirjevalih že ta prvi mesec pa vse do penzije?

Starši, kaj imate raje? Da vaše otroke uči učitelj, ki ima dnevno 5-6 ur pouka, in teh 5 ur se res do potankosti posveti poučevanju in ima čas se doma kvalitetno pripravit na pouk, ali da vaše otroke uči učitelj, ki bo v šoli preživel 8 ur (od tega bi mu najraje še dali OPB ) in bo ožeta cunja svoje predaval izza katedra? Torej kvantiteta ali kvaliteta?

Saj 8 ur ni treba da je pouk, lahko v šoli popravlja kontrolke, dela učne priprave, baje da je fuuuul dela z njimi lol

Mater dvomestni IQ se spet šopiri. Sa bo treba kmal na socialko it čakat potem pa ne boste imeli čas po učiteljih pljuvat. Haha

Smešni ste..vaše čvekanje ne blati tiste, ki jih blatite ampak samo vas. Kaj me briga za učitelje imam sam dost dela.Vem, da učuitelj ne bi nikoli bil. Prvo zrad plače, drugo zaradi vas bedakov.

Zakaj mislite, da ne sprejmejo 8 urnega delovnika?
Večina učiteljev bi takoj bilo ZA.
Ker jim to bolj koristi. Pred leti je bil narejen izračun dela in se je ugotovilo, da bi bilo potrebno izplačati veliko nadur, ker dela večina več.
Lahko vi tule pametujete in mlatite prazno slamo.

Ampak resnica je samo ena. Delala em kot poslovna sekretarka na šoli in smo takrat poslali izračun na ministrstvo in so odgovorili, da ni šans, da bi spreminjali. Mogoče 6 ur, da jim ostane manevrski prostor.

Nimate vi pojma, kaj vse obsega delo učitelja, zato … pred leti je bilo res tako…20 let nazaj. So hodili ob 13 h domov, s klobasami in jajci, ki so jih dobili od staršev, 13 plača, delovna uspešnost…polna rit vsega. Drage dame čas se je spremenil. Ampak saj ne morete vsega veset. Je treba odpret glavo za take stvari.

Učiteljice so resnično preutrujene, vendar so si za to krive same. Mulce naj na začetku leta navadijo na avtoriteto. Prideš po otroka med poukom v predmetni stopnji eni razredi tiho kot miške drugi tulijo. Niso krivi otroci, če učiteljica nastopi z avtoriteto je pri njej mir. Mir pa je potreben za kvalitetno delo. Če je v razredu mir in se, da delati, učiteljica na koncu delovnega dneva ni kot ožeta cunja, pa še nauči več.
Sama sem bila ne boste verjeli tudi otrok in točno smo vedeli pri kateri učiteljici lahko zganjamo bedarije. Pri biologiji smo bili tiho, še dihali smo bolj plitko. Ravno tako pri matematiki, pri zemljepisu je pa bil vedno cel žur….Današnji otroci niso pa čisto nič drugačni.

Upoštevanja avtoritete in spoštovanja učitelja (ki je v šoli zaradi otrok, da jih kaj nauči) se otroci učijo doma. In če otroci doma poslušajo od staršev to, kar ti starši potem pišejo na mon, že pridejo v šolo z negativnim odnosom do učiteljev. Strinjam se da potem učitelj ustvarja klimo v razredu. Sama se zavzemam predvsem za dobro počutje otrok, ne za neko ustrahovanje da se otroci niti dihat ne bi upali. Danes učitelji tudi nimajo več toliko sredstev za umirjanje vedenjsko problematičnih učencev, kot so jih imeli 20 let nazaj. Mir in sodelovanje v razredu se po mojem mnenju najboljše pridobi z primerno motivacijo učencev. Torej da zna učitelj snov predstaviti na zanimiv način in da spodbuja učence k lastnemu razmišljanju (to je edino kar res potrebujejo za prihodnje življenje). Narediti take ure pa zahteva precejšnje predhodnje priprave na pouk, mirnost učitelja in 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} miselna in čustvena prisotnost pri samem pouku.

Si lahko mislim ja, kako so objektivno opevali svoja dejanja…tisto o 2xniku plače pa je bajka.–

Ko bodo otroci NEHALI nositi domov snov v obliki fotokopij, natisnjenih listov z interneta, razrezanih listkov formata 4×5 cm, skratka namesto priprav na snov na hitrco natisnjenih, fotokopiranih in razrezanih listkov, ki naj jim služi (v 4. in 5. razredu osnovne šole), da to SAMI predelajo in je na koncu šolskega leta pri 2 otrocih okoli 6 kilogramov teh fotokopij, takrat bom verjela v bajko, da popoldne učitelji delajo priprave. Nič prej. Do takrat pa vidim in vem (zdaj sicer že nekaj let ne delam več v osnovni šoli, še vedno pa v izobraževalnem sistemu – ne kot pedagoška delavka), da je velika večina močno komot, da so njihovi delovniki dolgi, kolikor ur učijo v šoli in niti minute več. Tistih 4-5 dni na leto, ko so roditeljski in govorilne ure, pa ni tako obremenjujočih, da bi morali tako jamrati.

Če fotokopiranju tik pred učno uro rečemo priprava, kar seveda bi želeli nekateri prikazati kot domače delo v pozne nočne ure in bi to bila podlaga za izračun za nadure, potem sem jaz papež. Ne samo, da se fotokopiranje pozna na teži šolske torbe in na koncu šolskega leta kot škatla papirja, ki ga potem čez leto rabim za podkurit, pozna se tudi na delu in znanju otrok. Jaz v svoji službi ne morem fotokopirati kar nekaj iz interneta in to podturiti nadrejenim kot svoje delo.

niso ti všeč fotokopije z nalogami, a naj učiteljica vsakemu na roke napiše nalogo na list????

ps: priprave niti pod razno niso samo tisti list, ki ga ti doma vidiš.


Ker si iz “foha”, boš znala razložiti naslednje: koliko časa vam vzamejo priprave, glede na to da učitelji vsako leto odpredavate identično snov?
Vsak povprečno inteligenten človek bi preletel priprave iz prejšnjega leta, jih “copipejstal” in delo bi bilo opravljeno. Vsak povprečno inteligenten človek bi vzel teste iz prejšnjih let, preoblikoval vprašanja (matematik bi moral samo zamenjati številke) in test bi bil pripravljen. Predstavljam si, da v 5 letih že dobiš zbirko testov, ki jih poljubno menjavaš in dodatne priprave sploh niso potrebne. Upam tudi, da snov, ki jo predavaš, najbrž dovolj poznaš, da ti je ni treba vsakič znova študirati.
Zavedati se moraš, da obstaja kup poklicev s 40-urnim delovnikom, ki zahtevajo dodatno delo in priprave doma, pa se to nikjer ne upošteva. Ne želim vam jemati vaših privilegijev, samo zaboga enkrat že priznajte, da ste v privilegiranem položaju.

iz hofa sem že, ampak za priprave ne porabim niti minute na dan. zakaj? ker sem brezposelna.


A že ves čas, odkar si zaključila svoje izobraževanje?

Učitelj naj se pripravi na učno snov. Učno snov naj v razredu prebere na glas, izpostavi neznane pojme, neznane besede. Te pojme naj razloži, na glas. Otrokom naj pokaže tudi slikovno ali na primerih, medtem, ko jim snov razlaga na glas. Snov naj delno narekuje, delno naj piše na tablo ali projecira s projektorjem. Dalo bi se seveda še veliko več, seveda pa nikakor naj jim sama piše na roke, šla si seveda v ekstrem, ker sem ti očitno stopila na žulj.

Ampak, ne, realnost je taka:

Namesto tega fotokopira listek z besedilom na A4, na katerem je 16 enakih pravokotnikov z enakim besedilom, to lepo razreže, razdeli in da navodilo: preberite, podčrtajte neznane besede, s pomočjo spleta si jih DOMA razložite in odgovorite na spodnja vprašanja.
Tri dejstva:
– snov ni bila predelana v šoli
– učenec dobi domačo nalogo brez razložene snovi
– učenca ne usmeri v iskanje informacij v šolsko knjižnico, potem pa jamrajo ves čas, da današnji otroci ne poznajo več knjig in enciklopedij

Jaka muda! Za to, da razdeli tale listek, doma ne rabi niti sekunde svojega časa, niti se ni pripravila na snov, v šoli pa je med odmorom to 3 minute dela.

Svetlim izjemam se opravičujem, imasta moja otroka tudi po vsak po eno tako izjemo, pri kateri se dejansko vidi, da gre za visoko pripravljeno in vestno osebo, ki to delo res opravlja dobro in s tem močno, ampak močno odstopa od večine.

Ti pa, gospa, ki tako vehementno zagovarjaš fotokopiranje – ne vem, za kaj sem jaz na začetku leta za oba otroka kupila 2 kompleta delovnih zvezkov in zvezkov, ki ostajajo več kot pol prazni, skeširala 2x po 130 eur. A zato, da potem dobim še 6 kilogramov fotokopij?

sicer ne vem, zakaj bi te to zanimalo, ampak ja, ves čas, odkar sem zaključila izobraževanje.

Najnovejših podatkov na hitro ne najdem, ampak:
Po podatkih zavoda za zaposlovanje in statističnega urada je bilo v Sloveniji konec julija 2014 uradno registriranih 2505 strokovnjakov za vzgojo in izobraževanje, ki so iskali zaposlitev. Število teh oseb se povečuje že tretje leto zapored. Julija 2012 jih je zaposlitev iskalo 2017, julija 2013 pa 2387.

Na zavodu za zaposlovanje je bilo namreč konec maja 2015 prijavljenih kar 1085 brezposelnih učiteljic in učiteljev

Za osnovno šolo se popolnoma strinjam, da bi otroci vsaj do 7. razreda potrebovali vodstvo in pomoč pri domačih nalogah in ostalih obveznostih. Se pravi, da bi učitelji ostali v šoli do 15.00, ko bi se učitelji (tudi višjih razredov, tako da bi bila po dva v razredu) po razporedili v razrede in pomagali pri domačem delu z npr. 1 urnim odmorom po koncu pouka. Poleg tega vsak učitelj skorajda lahko pomaga pri nalogah do 7. razreda.To bi bil lahko tudi čas za neformalna predavanja – spoznavanje lokalnega okolja, ljudi v lokalnem okolju, narave kraja bivanja ipd. Pa otroci so prepuščeni sami sebi doma, tako pa ne bi bili, sploh če starša delata do 17.00.
Druga pesem pa je po 7. razredu, ko so že dovolj veliki, da si sami razporejajo čas za učenje in se morajo tudi navajati samostojnosti.
Srednja šola pa to itak odpade.
Drugače pa si ne znam predstavljati investicije države v računalniško opremo za učitelje, če bi želeli da vsak učitelj v šoli dela priprave. Kdo pa ga lahko nadzira kaj v resnici dela? RAvnatelji imajo drugega dela dovolj …

Učitelj naj se pripravi na učno snov. Učno snov naj v razredu prebere na glas, izpostavi neznane pojme, neznane besede. Te pojme naj razloži, na glas. Otrokom naj pokaže tudi slikovno ali na primerih, medtem, ko jim snov razlaga na glas. Snov naj delno narekuje, delno naj piše na tablo ali projecira s projektorjem. Dalo bi se seveda še veliko več, seveda pa nikakor naj jim sama piše na roke, šla si seveda v ekstrem, ker sem ti očitno stopila na žulj.

Ampak, ne, realnost je taka:

Namesto tega fotokopira listek z besedilom na A4, na katerem je 16 enakih pravokotnikov z enakim besedilom, to lepo razreže, razdeli in da navodilo: preberite, podčrtajte neznane besede, s pomočjo spleta si jih DOMA razložite in odgovorite na spodnja vprašanja.
Tri dejstva:
– snov ni bila predelana v šoli
– učenec dobi domačo nalogo brez razložene snovi
– učenca ne usmeri v iskanje informacij v šolsko knjižnico, potem pa jamrajo ves čas, da današnji otroci ne poznajo več knjig in enciklopedij

Jaka muda! Za to, da razdeli tale listek, doma ne rabi niti sekunde svojega časa, niti se ni pripravila na snov, v šoli pa je med odmorom to 3 minute dela.

Svetlim izjemam se opravičujem, imasta moja otroka tudi po vsak po eno tako izjemo, pri kateri se dejansko vidi, da gre za visoko pripravljeno in vestno osebo, ki to delo res opravlja dobro in s tem močno, ampak močno odstopa od večine.

Ti pa, gospa, ki tako vehementno zagovarjaš fotokopiranje – ne vem, za kaj sem jaz na začetku leta za oba otroka kupila 2 kompleta delovnih zvezkov in zvezkov, ki ostajajo več kot pol prazni, skeširala 2x po 130 eur. A zato, da potem dobim še 6 kilogramov fotokopij?[/quote]

Učitelj snov na glas prebere in izpostavi nove pojme O_o Snov naj narekuje, delno piše na tablo, delno projicira? Kaj take učitelje imate res?! Potem bom pa raje kar tiho. Đizs… Pa sem vedno mislila, da imam prav, ko zavračam očitke tukaj na forumu…

New Report

Close