Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Zgleda, da bo sin pogrnil prvi letnik gimnazije

Zgleda, da bo sin pogrnil prvi letnik gimnazije

Zato je pa med OŠ in gimnazijo razlika. Ker gimnazija pač zahteva nekoliko več.

Pač niso vsi za gimnazijo in čisto nič ni narobe s tem. 🙂

Oh jooj

Mi imamo podobno izkušnjo.

To ni normalno. Namenoma tako matrajo mladostnike, da ne bi razmišljali s svojo glavo.

Usmerjanje v nadudlane sledilce. Otroštva, mladosti nimajo.

Za življenje itak nesposobni. No, še najbolj skozi brick in the wall, sledenje in bit sposoben nakupa v trgovino ali online.

Gimnazija da mladostnikom razgledanost in veliko informacij, ki jih pametni znajo povezat in izkoristiti v svoj prid.  Matere, ki noc in dan bedite nad svojimi dijaki, tega ocitno niste zmozne videti. V sledilce jih usmerjate ve same, ko jim strezete spredaj in zadaj, jih vozite na dejavnosti, se z njimi ucite in jim delate domace naloge in ne nazadnje, jim nudite vse, kar si njihovo srce pozeli. Gimnazijska snov je za vas prezahtevna, zato tudi ogorcenje, kajti otroci bodo v gimnaziji morali odleteti izpod vasega nadzora in v izobrazbo vloziti svoj lasten trud. Problem nastane, ker ste jim do zdaj odnasale riti in s tem otrokom kazale, da sami niso zmozni nicesar brez vase organizacije, pomoci in kontrole. Otroci so ze zdavnaj ugotovili, da se nima smisla truditi, saj boste ve vse uredile.  Vasi otroci nimajo samoiniciative, so pasivni sledilci in nezainteresirani. Za to ni kriva gimnazija, ampak ve same zaradi prevelike skrbi in razvajanja.

Ne se sekirat, danes je manjsa verjetnost da z univerzitetno izobrazbo dobis sluzbo kot pa poklicno.

Meni je zal, da sem se toliko ucila, najprev v OS, potem gimnazija skos odlicna… fax… naredim z osem. Komu na cast? Da mi pol recejo, da imam preveliko izobrazbo. Wtf?

Fax sm naredila naravosloven, zdaj razturam in delam v ekonomiji. Vse sem se naucila iz nule, brez podlage in FAXA.

Ce se toliko uci kot ste rekli, tudi sobote in nedelje pa dobiva enice in dvojke nima smisla nadeljevati gimnaziji z toliko ucenja bi moral biti tudi v gimnaziji odlicen kot v OS ali pa vsaj prav dober. Sam se v gimnaziji vsega skupaj v 4 letih nisem ucil niti en teden pa sem prva tri leta opravil dobro, cetrti letnik pa zadostno. Ne vidim smisla nadeljevati na tak nacin, bolje bo da se prepise ampak naj se odloci sam.

Če mislite, da so to podrobnosti in da jih “lovijo” na nekih malenkostih, lahko pozabite, da bo otrok zdelal “normalen faks, kjer bi clovek dejansko dobil sluzbo”. Zal je v Sloveniji tako… na faksu dobivamo cele kupe knjig, neuporabne projektne naloge.. na izpitu pa dobis vprasanje iz snovi, ki jo prvic vidis, ces da gre za “splosno razgledanost”.. ziva katastrofa. Ce pa ze dobis vprasanje, ki se ga je delalo na predavanjih, je treba do pike natancno citirati profesorjevo knjigo (ki btw stane 50€ in brez nje nikoli ne naredis predmeta) in se tak odgovor jim na koncu ni vsec in dobis 10 pik od 15. Celo solstvo je ena polomija.. je treba pac pogoltniti in potrpeti ali pa se speijazniti s srednjo solo.

 

*ce ne hodi na gimnazijo (iz osebnih opazovanj), iskreno odsvetujem fakultete, ki imajo kaksne predmete povezane z matematiko

Odgovor na objavo uporabnika
Kralju, 24.05.2022 ob 08:47

Ce se toliko uci kot ste rekli, tudi sobote in nedelje pa dobiva enice in dvojke nima smisla nadeljevati gimnaziji z toliko ucenja bi moral biti tudi v gimnaziji odlicen kot v OS ali pa vsaj prav dober. Sam se v gimnaziji vsega skupaj v 4 letih nisem ucil niti en teden pa sem prva tri leta opravil dobro, cetrti letnik pa zadostno. Ne vidim smisla nadeljevati na tak nacin, bolje bo da se prepise ampak naj se odloci sam.

V mojih časih, govorim pred 30 leti, je bila gimnazija veliko bolj simpl kot zdaj. Če si recimo matematiko kolikor toliko obvladal v OŠ, si znal tudi na gimnaziji. Prav spomnim se, da smo isto snov imeli ves prvi letnik kot je bila tista v OŠ. Pa niti razširjena ni bila, malo več primerov, to je bilo to. V OŠ sem imel mat štirko, na gimnaziji isto tako, s tem da sem pogledal malo pred testom. Danes sin v OŠ mat petica, stvari je dobro znal, pride na gim, kot bi jim nalašč dajala izjeme od pravil, pretirana težavnost, iste naloge sem jaz imel na mat faksu. Pa peezda, sem delal mat na fakulteti, tako da kaj pojma o tem imam. Težavnost je fajn zvišana na gimnazijah kot je bila v preteklosti. Niso otroci bolj butasti.:))

Odgovor na objavo uporabnika
joj prejoojj, 18.05.2021 ob 19:10

Žal, čeprav se dejansko ves čas uči, v OŠ je bil odličen, na gimnaziji se kar naprej dudla, tudi sobote in nedelje, pa kasira enice, dvojke, tu in tam kako trojko in štirico. bojim se, da bo padel letnik. Pa tudi če ne bo, brez veze se vleči z dvojkami skozi gimnazijo, saj potem nima nobene realne možnosti za kakšen normalen faks, kjer bi človek dejansko dobil službo. Razmišlja o prepisu na srednjo tehniško šolo.

Primer, že drugič so pisali test glasbe, že drugič cvek, tudi polovica sošolcev, ker to je nenormalno, kaj se zahteva. Snovi ogromno, znal je vse skladatelje, vsa obdobja, glasbila, čeprav se je hkrati učil tudi kup drugih predmetov. Potem jih pa vrže na takih vprašanjih kot je: naštej dele maše, posebej razloži del Kyrie eleison, kako se izvaja, zakaj se izvaja…. naštel dele, pri drugem delu nekaj zabluzil, 1 točka od 3. Pa kaj so solmizacijski zlogi, kako so nastali, zakaj… skratka, ne vem, kdo to sploh ve, razen res dobrih glasbenikov. Sem dala test za hec prebrati prijateljici, ki uči glasbo v OŠ, je rekla, da je to snov fakultete in da je popolnoma nesmiselno, če ne študiraš glasbe.

Ne vem, no, tudi drugod en kup enega samega dudlanja, nekih faktov in podrobnosti, ki nimajo veze, ker to vse pozabiš. Namesto, da bi jih glavnih stvari naučili in naučili to logično povezovati med predmeti, zapadajo v podrobnosti in se izgubljajo v njih.

A je še s katerim vašim tako?

 

Nič hudega, če pade, moj je ponavljala 3 letnik, samo zaradi matematike, v splošnem bi imel prav dober uspeh, kaj to pomeni, enostavno se nekoga morali vrčt, da ponavlja. No v drugo je bil pravdober, matematika 3. Enotavno ne se sekirat, vse slabo je za nekaj dobro. Pa nič ni izgubljeno. Koliko je foliranih študentov po nekaj let, to eno se niti poznalo nebo. Se pa strinjam, gimnazije učijo neuporabne zadeve, nič življenjskega.

Iz prve roke vam povem, da je to snov, ki se jo učijo študenti glasbe na 1. letniku akademije.

Povežite se z drugimi starši in pojdite k ravnatelju, v najslabšem primeru zahtevajte izpit pred komisijo. Sin naj se pozanima, sigurno pozna koga z druge gimnazije, kakšna je ta snov tam za primerjavo in zato da lahko sestavite dober primer, če je drugje enostavneje.

Srečno!

New Report

Close