Na testu: kakšni so v resnici lepotni izdelki slovenskih vplivnic?

15. maj 2023

Na testu: kakšni so v resnici lepotni izdelki slovenskih vplivnic?

15. maj 2023
Foto: Saša Despot

Trend, ki je v svetu vplivništva že nekaj časa prisoten, se je preselil tudi k nam. Slovenske vplivnice so se lotile ustvarjanja svojih lepotnih linij. Na uredništvu smo preverili, kako so se odrezale in kakšni so v resnici njihovi lepotni izdelki.

V Style.Over.Net lepotnem ‘laboratoriju’ smo preizkusili sedem izdelkov slovenskih vplivnic. Prvi vtis izdelkov je bil vsekakor impresiven, saj smo izdelke kupljene v spletnih trgovinah prejeli dan ali najkasneje dva po plačilu. Presenečene smo bile, da so vsi izdelki z izjemo enega narejeni v Sloveniji, kar pomeni, da ne gre za masovne izdelke velikih korporacij, ali še huje kupljene na Kitajskem. Veseli nas, da so se vplivnice združile s slovenskimi podjetji, ki se ukvarjajo z izdelavo lepotnih izdelkov. Preverite, kako smo ocenile 7 lepotnih izdelkov slovenskih vplivnic.

Olje za lase Méra Hair Food Oil Elixir (35,90 €)

Adrijana Dimec je zasnovala hranljivi tretma za nego las, ki vsebuje mešanico petih izbranih olj – mandljevo, laneno, arganovo, kokosovo in olje makadamije. Adrijana svetuje tri načine uporabe: kot nočno masko, vsakodnevno uporabo za suhe konice ali kot zaščito pred slano ali klorirano vodo.

Foto: Saša Despot

NAŠA OCENA

Embalaža: Steklenička iz rjavega masivnega stekla daje občutek luksuza, kar je dokaz, da je bilo v zasnovo izdelka vloženega kar nekaj truda. Pumpica je kakovostna in omogoča enostavno doziranje. Če bi ta izdelek videli na polici v trgovini, bi nas vsekakor prepričal.

Vonj: Olje ima izrazit vonj po oreških in lasem daje prijeten vonj do naslednjega umivanja. Vonj je sicer všečen, a smo glede na komentarje uporabnic na družbenih omrežjih vseeno pričakovali več.

Tekstura: Olje je precej gosto in se ga lahko hitro dozira preveč, kar ne da najlepšega rezultata. Lasje se sprimejo in so videti, kot bi jih namočili v olju. Nekaj kapljic, kot piše v navodilih, je po naši izkušnji preveč, četudi smo ga uporabili na dolgih in gostih laseh. Ne predstavljamo si, kako bi izpadlo šele na tankih laseh. Opozorilo za vse uporabnike: nanašajte res majhne količine.

Učinki: Najlepši učinek smo opazili, ko smo olje uporabili kot globinski tretma za lase. Olje smo nanesli po celotni dolžini las, pustili čez noč in naslednji dan izprali. Lasje so bili zelo mehki in voljni. Pri dolgih in gostih laseh se na ta način porabi precej produkta, kar mogoče ni najbolj ekonomično. Nam je pa ta način uporabe vsekakor bolj všeč, kot dnevno nanašanje olja na konice.

Šampon za lase Lepa Cosmetics (19,99 €)

Šampon obogaten z medom in vonjem breskve je zasnovala Sanja Grohar. Po opisu na spletni strani naj bi preprečeval nastanek prhljaja, blagodejno vplival na rast last, ki naj bi bili po uporabi mehki in sijoči. Obogaten je z zelišči, ki blagodejno vplivajo na celotno lasišče. Vsebuje izvlečke hmelja, koprive in ostalih zelišč pridelanih na slovenskem bio zeliščnem posestvu, ter arganovo olje in olje pšeničnih kalčkov. Pohvalno so vse sestavine napisane tudi v slovenščini.

Foto: Saša Despot

NAŠA OCENA

Embalaža: Verjamemo, da je bila ideja embalaže estetski minimalizem z naravno noto, vendar se nam zdi žal nekoliko neposrečen poskus. Na kopalniški polici ne zasede veliko prostora, doziranje šampona je enostavno, a je videti kot običajen šampon v vsaki drogeriji.

Vonj: Spominja na gosti breskov sok, ki ga kdaj naročiš v kavarni.

Tekstura: Šampon se precej manj peni in za dolge lase ga je potrebno nanesti kar veliko. Glede na to, da je namenjen proti prhljaju, lase precej izsuši, kar ni idealno za na primer kodraste lase, ki potrebujejo veliko vlage. Po uporabi vsekakor priporočamo še uporabo balzama in/ali maske za lase.

Učinki: V boju s prhljajem dobro opravi svoje delo. Po pranju so bili lasje in lasišče popolnoma brez prhljaja, poleg tega pa se ta ni pojavil še nekaj dni po pranju. Žal pa lasje niso bili deležni obljubljenega leska in mehkobe. V plus štejemo tudi, da je narejen iz naravnih in ekoloških sestavin.

Šminka Indy Beauty, odt. fearless (22,80 €)

Vizažistka in vplivnica Indira Ekić je lansirala obstojne šminke, znamko pa poimenovala Indy Beauty. Izbrali smo živo rdeč odtenek šminke, ki obljublja popolna prekrivnost že z enim nanosom. Formula je obogatena s karitejevim maslom, ki ustnice prijetno nahrani in vitaminom E, ki ustnice zmehča in jih ščiti pred zunanjimi vplivi.

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot

NAŠA OCENA

Embalaža: Belo zlata kombinacija deluje dovolj elegantno, da je jasno, da gre za dražji izdelek, ni pa na primer primerljiva z embalažo prestižnih lepotnih znamk. Pohvaliti moramo lep odtisnjen logotip na pokrovu šminke.

Vonj: Veseli smo, da vonj ni premočen, ampak je prijetno nežen.

Tekstura: Dobro mazljiva tekstura srednjega sijaja lepo zdrsi po ustnicah. Na žalost je ta svilen občutek kratkotrajen, saj šminka na ustnicah še prej kot v eni uri postane suha in na občutek težka. To zna biti velika težava, če so vaše ustnice izredno izsušene. Svetujemo, da šminko kombinirate s glosom ali balzamom za ustnice.

Učinek: V kolikor želite večurno obstojnost, je ta šminka idealna za vas, saj se na ustnicah obdrži resnično dolgo. Barva je na ustnicah identična in po nanosu ne oksidira, prav tako je zadovoljiva prekrivnost šminke. Moti nas le čez čas nekoliko suh občutek.

Dnevna krema za obraz Quoi Daily Reminder (34,90 €)

Za znamko Quoi se skriva pevka in vplivnica Gaja Prestor. Negovalna linija vključuje tri izdelke, mi pa smo izbrali dnevno kremo za obraz s hialuronsko kislino, ki izdatno vlaži kožo, ter karitejevim maslom, ki jo ščiti in obnavlja. Olja grozdnih pešk učinkovito preprečuje vnetja in odlično neguje razdraženo ter občutljivo kožo, kakavovo maslo pa kožo globinsko nahrani in ji vrača mehkobo ter prožnost.

Foto: Saša Despot

NAŠA OCENA

Embalaža: Vizualno nekoliko spominja na lepotno znamko Ouai (tudi ime). Manjkala nam je lopatka za zajemanje kreme, ker je z dolgimi nohti kremo izjemno težko zajemati, sploh proti koncu, ko moraš z nohtom praskati po dnu. Pri izdelkih v višjem cenovnem rangu je lopatka navadno priložena. Všeč nam je, da je lonček steklen, namesto plastičen.

Vonj: Krema ima izjemno močen vonj po sivki, ki ob prvem nanosu kar malce draži. S časom smo upali, da se bomo na vonj privadili, vendar je vonj enostavno preveč izrazit. Ne priporočamo za tiste, ki ste občutljivi na močne vonjave.

Tekstura: Tekstura kreme je lahka in sveža, vendar nekoliko preveč oljnata in na koži pusti masten učinek. Svetujemo, da čez kremo nanesete izdelek z matirajočim učinkom, sicer se boste svetli še ves dan.

Učinek: Krema je na obrazu pustila malce masten občutek, ki je trajal še kar nekaj časa. Koža je sicer dobro navlažena dlje časa, a bi jo bolj predlagali tistim s suho kožo, njim zagotovo ne bo pretežka.

Piling za telo Elinor body scrub with shea butter (47,90 €)

Znamka Elinor, ki jo je ustvarila Karin Poravne, ima v ponudbi kar 24 izdelkov. Za testiranje smo izbrali vitaminski piling za telo s karitejevim maslom, ter kokosovim in mandljevim oljem. Piling je zasnovan, da pomirja in mehča kožo, upočasnjuje staranje kože ter pomirja celo kožo z dermatitisom.

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot

NAŠA OCENA

Embalaža: Lonček s pilingom je prispel v lični platneni vrečki z logotipom znamke, kar res deluje prefinjeno in profesionalno. Steklen lonček je eleganten, masiven in resnično daje vtis luksuzne kozmetike.

Vonj: Prijetno nežen vonj ima v ospredju vrtnico, na koži pa kasneje pusti pudrnat vonj. Veseli nas, da vonj ni preveč intenziven in se ne meša s parfumi ali drugimi dišavami, ki se jih nanese po prhanju.

Tekstura: Precej groba tekstura se sicer dobro razmaže na koži in ni občutiti sicer izredno bogatih sestavin pilinga. Zaradi maslene teksture se piling z vodo precej počasi razgradi. S telesa se sicer hitro spere, ampak je bolj vprašljiva razgradnja izdelka v odtokih.

Učinki: Kar smo pričakovali, to smo dobili. Koža je bila po prhanju izredno navlažena in mehka, izdelek ni pustil mastnega občutka in ni treba čakati, da se kremni del piling vpije v kožo. Mehkoba je trajala celo več dni, kar je ravno prav, glede na to, da se piling uporablja 1- do 2-krat tedensko.

Mat tekoča šminka LALA, odt. Influencer (15,90 €)

Edini lepotni izdelek vplivnice Lee Filipovič znane predvsem kot Lepa Afna, je tekoča šminka z mat učinkom. Na voljo je v štirih različnih odtenkih, veganska in ne vsebuje parabenov. Izdelana je v Italiji.

Foto: Saša Despot

NAŠA OCENA

Embalaža: Tekoča šminka je zapakirana v lični kartonasti škatlici, ki je minimalistična in estetska. Embalaža same šminke je sicer na pogled lepa in umetelna, na otip pa deluje bolj plastično.

Vonj: Vonj šminke je podoben kot pri večini bleščil in šmink, opisali bi ga kot nežno vaniljo, ki ni preveč vsiljiva.

Tekstura: Tekoča šminka je zelo prekrivna (kot se za tekoče šminke spodobi), tekstura je na prvi dotik prijetna, šminka se lepo nanaša, vendar ko se posuši, postane zelo suha in na ustnicah pusti neprijeten občutek. Ta suhost nas je zmotila, zato smo čez nanesli bleščilo za boljši občutek, ki pa je seveda izničil mat učinek.  

Učinki: Tekoča šminka je preverjeno odporna na poljube in zelo obstojna. Kljub temu se na notranji strani ustnic hitro izbriše in naredi tak neprivlačen rob.

Večnamensko suho olje Skin Fairytale Dry Oil Daydreaming (29,90 €)

Obraz, ki se skriva za znamko SkinFairytale, je Katarina Fajfar. V množici lepotnih izdelkov, ki v osnovi temeljijo na naravnih sestavinah, smo izbrali večnamensko suho olje. Vsebuje mešanico naravnih olj – šipka, argana, grozdnih pešk in jojobe s skvalanom ter vitaminom E, uporablja pa se lahko za obraz, telo ali lase.

Foto: Saša Despot

NAŠA OCENA

Embalaža: Glede dizajna nimamo pretiranih pritožb, všeč nam je, da so navodila za uporabo navedena tudi na samem izdelku, ne samo škatlici. Ker gre za olje, sčasoma postane steklenička mastna in zna občasno zdrseti iz rok, zato je potrebna pazljivost.

Vonj: Prevladuje svež vonj pomaranče, čeprav vsebuje tudi eterična olja nerolija, mandarine in zelene vanilje, ki pa hitro zbledi.

Tekstura: Oglašuje se kot večnamensko olje, ki se hitro vpije in na koži ne pušča mastnega občutka. S tem se na žalost ne strinjamo, saj je koža mastna še vsaj dve uri po nanosu.

Učinek: Nismo imeli občutka, da je naša koža kaj bolj nahranjena, smo ga pa preizkusili še na laseh. Olje je odlično za suhe in pobeljene lase, ki so bili po pranju mehki in gladki, vendar pa rezultati vseeno niso presegli izdelkov, ki jih sicer uporabljamo. Ne priporočamo uporabe na obrazu, če je vaša koža mastna.

Avtor
Piše

Uredništvo

Style. Več novic

New Report

Close