Tudi ta luksuzna modna hiša se je odločila biti bolj zelena

10. maj 2023

Tudi ta luksuzna modna hiša se je odločila biti bolj zelena

10. maj 2023
Foto: IMAXtree

Znana modna hiša Valentino je lansirala lasten ‘staro za novo’ program, ki spodbuja k zmanjšanju odvrženih oblačil.

Modna hiša Valentino je naredila pomemben korak k trajnostni modi in bolj zeleni prihodnosti. Z novo kampanjo lastnikom njihovih starih kosov ponuja možnost, da svoje primerke zamenjajo za druge ali prevzamejo bon za nakup kreacij iz novih Valentinovih kolekcij.

Izbrane vintage trgovine v Tokiu, New Yorku, Londonu, Parizu, Los Angelesu in Seulu bodo postale novi domovi za arhivske predmete. Na ta način se bodo te trgovine spremenile v nekakšne muzeje italijanske modne hiše, kjer bodo razstavljeni različni primerki iz različnih obdobij in kolekcij.

Valentino Vintage je kampanja, v kateri poskuša znamka združiti preteklost, sedanjost in prihodnost. Ta pobuda je tudi pomemben korak k bolj trajnostnemu pristopu v modni industriji.

Italijanska modna hiša se s tem pridružuje številnim drugim luksuznim znamkam, ki so pred kratkim vstopile na trg rabljenih oblačil.

Unboxing Valentino

Poleg tega, da bodo kreacije razstavljene v izložbah sedmih luksuznih vintage trgovin, bo del arhiva podarjen kolektivu 1 Granary.

Gre za platformo, ki so jo zagnali študentje modnega oblikovanja londonske šole Central Saint Martins, ene najprestižnejših modnih ustanov na svetu. Na ta način želi Valentino mladim talentom dati priložnost, da razvijejo svoje sposobnosti skozi primere, ki jih je ta prestižni modni studio razvil v preteklosti.

Unboxing Valentino, kot je ta pobuda naslovljena, bo tako študentom in bodočim oblikovalcem z že narejenimi kreacijami omogočila vpogled v to, kako nastane luksuzni kos.

Avtor
Piše

Meta Vražič

Style. Več novic

New Report

Close