V prvi uri lansiranja nove linije zaslužila kar milijon dolarjev

07. november 2023

V prvi uri lansiranja nove linije zaslužila kar milijon dolarjev

07. november 2023
Foto: Instagram @khy

Po tem, ko je osvojila lepotno industrijo, se je Kylie Jenner zdaj lotila še modne. In začetek je vsekakor obetaven.

Kylie Jenner je ena najmlajših in najuspešnejših podjetnic. Vrednost njene lepotne znamke je ocenjena na kar milijardo dolarjev, zato je bilo le vprašanje časa, kdaj bo zaplavala še v modno industrijo. In pretekli teden tudi je.

26-letna resničnostna zvezdnica je lansirala modno znamko z imenom Khy, ki jo je cenjeni časnik Wall Street Journal že uvrstil v kategorijo ‘Brand Innovator’ za leto 2023.

Cilj znamke je ustvariti linijo ključnih kosov in usnja, t.i ‘naložbene kose’, ki jih bo mogoče kupiti po ugodni ceni. Kyliejino vizijo glamurja navdihuje njen osebni slog in kot je povedala časniku, noben kos ne bo stal več kot 200 dolarjev.

Foto: Instagram @khy

Še nekaj dela, da bo dohitela sestro Kim

In le uro po lansiranju 1. novembra je Kylie po poročanju portala Page Six Style presegla 1 milijon dolarjev prodaje.

Veliko kosov je že povsem razprodanih, drugi pa so na voljo le še v omejenih velikostih. Med kosi iz prve linije sicer prevladujejo usnjeni trenčkot, usnjene bomber jakne, mini oblekice in podobni enostavni kosi iz usnja, ki bi so lahko odlični za dopolnitev trenutno zelo priljubljene kapsulne garderobe.

Foto: Instagram @khy
Foto: Instagram @khy

A čeprav ima znamka Khy dober začetek, bo potrebno še veliko dela, če bo hotela dohiteti znamko SKIMS sestre Kim Kardashian. Ta je to poletje namreč dosegla vrednost 4 milijarde dolarjev.

Avtor
Piše

Branka Grbin

Style. Več novic

New Report

Close