Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Baje morajo naši (beri: slovenski) učenci in dijaki pomagati tujim učencem

Baje morajo naši (beri: slovenski) učenci in dijaki pomagati tujim učencem

Seješ sovraštvo, kaj boš žela?

Medtem, ko jaz dobim naloge za reševanje, moram še sosedu Albancu pomagat? Pa če ne zna slovensko ali slabo, a sem jaz kriv? Kje je tu kvaliteta šole? Če je 5 Albancev od 30 učencev v razredu, se zanje uredi posebej dodatne ure! A to pa ne, da ne bo izpadlo, kot, da so manjvredni, da so drugačni od ostalih? Naj dodelijo, zaposlijo učitelja, ki bo skrbel za teh 5 Albancev in jih učil po pouku, pa naj gre za katerikoli predmet. Aaa, to pa ne; me prav zanima, če bi se sploh kdo prikazal – in če že, brez potrebščin, z iPhonom, ki stane 1.300€! Za šestilo nimajo, za iphone ja? Če moj sin pomaga Albancu reševat naloge (sploh si ne predstavljam, saj učitelj razloži snov in vedno vpraša, če kdo ne razume, in če teh 5 albancev ne bo razumelo, bi vprašali, mar ne?), potem je tudi sam na slabšem ali se mu bo ZAGOTOVO poslabšalo znanje, ker ne bo skoncentriran nase, ampak na Albanca! Učiteljeval naloga je, da se skoncentrira na učence, ne učenčeva! Če že plačujemo davke, naj se tudi red v šolstvu naredi! Denarja več kot dovolj! Ne pa, da bo mati plačevala davke, njen sin bo pa poučeval Albanca, česar si ni sam izbral! In za povrh bo ta Albanec dobil zastonj šolanje v Sloveniji in nato odšel v Švico!

težava na katero opozori avtorica posta je nekje drugje…ne pomoč Albancu, amapk to da so te pomoči, ki jih ni malo in ne zajemajo samo Albancev, preložene iz strani učiteljev na učence…tu ni težava 1 naloga ,ali 10 minut, težava je nekoliko širša…..mam primer kolega, otrok dislektik, po odločbi dodeljena pomoč, reala ….ja reala pa te pomoči ni glih znala, želela, hotela dovajati…sošolci, sorodniki itd…na vas je da to urejate in pomagate. pa čeprav je odločba trdila drugače. In takih primerov je ogromno. in tu se ne gre samo za Albance, se gre tudi za Slovence, pa ostale narodnosti..v bistvu narodnost ni pomembna, pomembno je to da nekateri ne opravijo svojega dela, opravijo ga drugi, amapk 18. v mesecu pa dobijo plačano kot da so ga opravili prvoklasno…. saj res kaj je že s tistimi 3 dnevi nadomeščanja?

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Eno je skupinska učna oblika, drugo pa, da učitelj sili učence, da opravljajo dela in naloge, ki jih je dolžan kar sam oziroma šola.

Ko v Zanzibarju že sonce zahaja, pri nas je še noč. Palme, banane in kokos - otok cvetoč.

Eno je skupinska učna oblika, drugo pa, da učitelj sili učence, da opravljajo dela in naloge, ki jih je dolžan kar sam oziroma šola.
[/quote]Je tako, v mojih cajtih je učiteljica predlagala naj doma pomagam dvema pri matematiki, ampak je tudi povedala, da moram vzet denar za pomoč, ki jo dajem in sem ga, je kar ona doggovorial s starši teh dveh, da mi bodo plačali.

Ja je prvilno. delajo in naredijo to prostovoljno. Z veseljem. Ampak veš, nastopi pa zelo velik problem, ker se ti nukoi ne bodo asimilirali na tak način, da bodo znali spoštovat tistega, ki jih e kaj naučil S tem je mišljeno to, da jih potem ne zajebavajo, ker ko postanejo frajerčki, pa dilajo “svoja posla” in “zajebavajo” vse, ki se ji, ne podredijo ali sledijo njihovemu klanu”….

Samo problem pa nastopi, ko začnejo ti mladai Albanci, ko so na vrhuncu svoje pubertete uveljavljat “svojo kulturo” in klansko življenje potem v 8. 9. razredu OŠ, Ko hočejo nadvladat vse naokoli, ko začnejo se norca delat iz tisth, ki so jim pomagali… Sramotno, res. in fino je, če vodstvo šole to zna uredit tako ,kot je prav, da ne pometa pod preprogo.

Kot da so Albanci strpni do nas …

In ne. V tej temi ni bistvo nestrpnost do njih. Bistvo je v tem, da se slovenske otroke izkorišča za stvar, ki NI njihova naloga oziroma obveznost! To je naloga učiteljev oziroma tistih, ki poučujejo tuje jezike. Za to so tudi plačani. Mi pa naj šolstvo plačujemo za to, da bodo naši otroci opravljali njihovo delo?!

Štekaš zdaj??
[/quote]

Ali osebno počneš v življenju ves čas in samo tisto vse, kar je “tvoja naloga”?
Si ob rojstvu dobil knjigo, kjer piše, kaj so tvoje naloge do konca življenja?

Ja, če bi bilo tako, bi bil ta svet ena čudovita oaza, prekrasna idila, in v tem svetu bi bili ti Albanci tudi doma na varnem.

Se bo treba mal zbudit iz sanj in morda poskusit dojet, da svet in življenje v njem nista tako pravljično enostavna.
Za zavedanje o pojmu EMPATIJA, žal domnevam, da ste že prestari in zakrneli..

Je tako, v mojih cajtih je učiteljica predlagala naj doma pomagam dvema pri matematiki, ampak je tudi povedala, da moram vzet denar za pomoč, ki jo dajem in sem ga, je kar ona doggovorial s starši teh dveh, da mi bodo plačali.
[/quote]

Ok, to je druga zgodba in tu en vidim nič spornega, ok dandanes bi mogoče kdo težil zaradi ‘dela na črno’.

Problem osnovnega šolstva je tudi v tem, da so večino učncev s ‘posebnimi potrebami’ dali v navdne razrede, kar je sicer bolje za starše (ni stigmatizacije otroka), morda bolje za tega otroka (ali pa tudi ne) in zagotovo precej slabše za učitelja in ves preostal razred, saj pogosto pride do rušenja pouka in tako tistih 15, 20 učencev v šoli odnese precje manj, kot če bi tisti ‘posebnež’ bil v njemu bolj primerni, prilagojeni šoli.

Takle mamo

Ko v Zanzibarju že sonce zahaja, pri nas je še noč. Palme, banane in kokos - otok cvetoč.

Kako pa misliš, da vzgajajo tile ‘priseljenci’? gre za zelo zaprto kulturo, kjer so ‘naši’ zelo pomembni, ostalo pa niti ne.

Ampak to ni poanta. Ja, strpnost in tolerantnost sta lastnosti, ki sta pohvalni, imaš prav, ampak naloga učitelja oziroam šole je, da uči, ne pa da se to prelaga na učence.

Če ima določen učenec učne težave se mu organizira ustrezna učna pomoč, obstaja prav za to posebno delovno mesto učitelja za učno pomoč. Pa še druge oblike.

Da šoal svoje dolžnosti prelaga na učence je nedopustno.

Straši pojdite do ravnatelja. Če ne pomaga, je tu še šolska inšpekcija.
[/quote]
Tale me je pa nasmejala. To, da pomaga sošolcu je mišljeno kot nekaj zelo pozitivnega. To bo potrdil vsak ravnatelj in inšpekcija. Če pa striktno noče, pa naj zine Nočem in ga bodo zamenjali z drugim sošolcem. Lahko tudi učitelju napišeš, da ne želiš, da tvoj potomec pomaga sošolcem in bo to urejeno. V vsakem razredu jih je dovolj, ki bodo to naredili z veseljem.
Še bolje. Pojdi v šolo, potrkaj na vrata razreda in pred razredom povej, da ne želiš, da se pomaga tujim sošolcem. Potem bo tvojega dosmrtno sram, da se je rodil v takšno družino. Ha, to bi šele bilo smešno. Za gagnt.

Kdor tole hoče razumet in videt, vidi in razume, ostali pa pač ne. Nihče nima nič proti pomoči sošolcem. Ampak je treba vedeti tudi to, da so tile otroci posebne sorte. Tega pač ne veste, ker niste v razredu.
Ti otroci potrebujejo posebno šolo, ker so otroci s posebnimi potrebami. Potrebujejo intenziven tečaj učenja slovenščine in jaz bi uzakonila tudi obvezen tečaj za njihove starše. Nikakor pa ni naloga sošolcev, da jih učijo jezika. Sošolci jim lahko pomagajo razložiti npr. matematiko. Pa še to v času pred in po pouku, med kakšnim odmorom ali popoldne. In če imajo čas. Sicer je to naloga staršev, da otroke opremijo, da bodo sposobni slediti v šoli. Ma ,kakšni hlapci smo Slovenci. Ne bomo dolgo.


Preberi post Maddone.
Potem pa brž v en tečaj razumljivega pisanja!
Ali pa prosi koga s posebnimi potrebami za pomoč. Karkoli te bo naučil, bo tvoje znanje bolje, kot je sedaj.


Tale me je pa nasmejala. To, da pomaga sošolcu je mišljeno kot nekaj zelo pozitivnega. To bo potrdil vsak ravnatelj in inšpekcija. Če pa striktno noče, pa naj zine Nočem in ga bodo zamenjali z drugim sošolcem. Lahko tudi učitelju napišeš, da ne želiš, da tvoj potomec pomaga sošolcem in bo to urejeno. V vsakem razredu jih je dovolj, ki bodo to naredili z veseljem.
Še bolje. Pojdi v šolo, potrkaj na vrata razreda in pred razredom povej, da ne želiš, da se pomaga tujim sošolcem. Potem bo tvojega dosmrtno sram, da se je rodil v takšno družino. Ha, to bi šele bilo smešno. Za gagnt.
[/quote]

Jaz nimam takih problemov, bi pa prej pisal na Min., pa bi prišla šolska inšpekcija malo razlagat ravnatelju in učitelju, kako in kaj.

Ti pa gagaj še naprej

Ko v Zanzibarju že sonce zahaja, pri nas je še noč. Palme, banane in kokos - otok cvetoč.


Točno tako je tudi pri nas.

Ok, to je druga zgodba in tu en vidim nič spornega, ok dandanes bi mogoče kdo težil zaradi ‘dela na črno’.

Problem osnovnega šolstva je tudi v tem, da so večino učncev s ‘posebnimi potrebami’ dali v navdne razrede, kar je sicer bolje za starše (ni stigmatizacije otroka), morda bolje za tega otroka (ali pa tudi ne) in zagotovo precej slabše za učitelja in ves preostal razred, saj pogosto pride do rušenja pouka in tako tistih 15, 20 učencev v šoli odnese precje manj, kot če bi tisti ‘posebnež’ bil v njemu bolj primerni, prilagojeni šoli.

Takle mamo
[/quote]

Ne drži.
Pri sinu so v razredu imeli otroka z mozaičnim mongolizmom (laično: blažja oblika DSindroma), prve 4 leta (s tem, da je bil od ostalih eno leto še starejši, torej eno leto je bil dalj časa v vrtcu) in Je imel sin učni uspeh enak kot kasneje, ko tega učenca ni več v razredu (tudi ostali sošolci, po pripovedovanju sina, niso uspeha kasneje nič posebnega poslabšali ali izboljšali).


Tale me je pa nasmejala. To, da pomaga sošolcu je mišljeno kot nekaj zelo pozitivnega. To bo potrdil vsak ravnatelj in inšpekcija. Če pa striktno noče, pa naj zine Nočem in ga bodo zamenjali z drugim sošolcem. Lahko tudi učitelju napišeš, da ne želiš, da tvoj potomec pomaga sošolcem in bo to urejeno. V vsakem razredu jih je dovolj, ki bodo to naredili z veseljem.
Še bolje. Pojdi v šolo, potrkaj na vrata razreda in pred razredom povej, da ne želiš, da se pomaga tujim sošolcem. Potem bo tvojega dosmrtno sram, da se je rodil v takšno družino. Ha, to bi šele bilo smešno. Za gagnt.
[/quote]

Zanimivo ane, ko bi se bilo treba javno kurčit in zagovarjat svoje ksenofobije pa naenkrat kev kev, zmanjka jajc..

Bomo bomo, še doooolgooo bomo hlapci. Pa ne zato, ker ena učiteljica prosi učenca, ki naredi svoje in obvalda, da pomaga drugemu, ki mu gre težje, ampak zato, ker v svoji majhnosti, prestrašenosti in strahopetnosti znamo samo vadit k.na zeca (se znašat nad manjšega, slabšega, mlajšega, bolj nebogljenega od sebe), ostalim (zahod) pa lezemo v rit, se slinimo in zvijamo ko čigumiji, brez jajčno in hrbtenično. Pravi Hlapci.

In takšni osebki kot je avtorica imajo otroke in vzgajajo podobne osebke brez empatije, s sovraštvom do drugih (sami niso bili v radiju 100 km dlje domačega kraja), brez želje do pomoči bilokomu, narcisoide in sociopate. Pomagati nekomu, ki to želi in potrebuje, je plemenito dejanje. Prej ko slej se vrne. Avtorica me spominja na novico, ki sem jo prej prebrala. Da so ukradli nafto strojem, ki so pomagali pri reševanju ujme. To je njena vzgoja.

A Albanci?

Ne drži.
Pri sinu so v razredu imeli otroka z mozaičnim mongolizmom (laično: blažja oblika DSindroma), prve 4 leta (s tem, da je bil od ostalih eno leto še starejši, torej eno leto je bil dalj časa v vrtcu) in Je imel sin učni uspeh enak kot kasneje, ko tega učenca ni več v razredu (tudi ostali sošolci, po pripovedovanju sina, niso uspeha kasneje nič posebnega poslabšali ali izboljšali).
[/quote]

Odvisno od ‘posebneža’, imaš tudi take, ki so ibr brihtni in niso za običajni razred ali pa taki, da niso moteči za druge, v detajle nism šel, ker se mi ne zdi racionalno, dejstvo pa je, da ‘posebneži’ (jasno, ne vsak) lahko zelo zelo motijo delo v razredu. Osebno poznam primer, ko je bil otrok tako moteč, da so se nanj fizično spravili kar njegovi sošolci.

Ko v Zanzibarju že sonce zahaja, pri nas je še noč. Palme, banane in kokos - otok cvetoč.

Eno je skupinska učna oblika, drugo pa, da učitelj sili učence, da opravljajo dela in naloge, ki jih je dolžan kar sam oziroma šola.
[/quote]

No, al smo pa delili pomoč s tistim, s katerim si sedel, pa s tistimi pred in za tabo.
Pa včasih so se med slovenskimi otroki našli tudi ti, ki niso prvič razumeli, ampak desetič. Ampak sistem je bil čisto drug. V današnjem pa je kot je. Sedaj ima pri morebitnjem slednjem primeru že kolk, vsak deseti (?) odločbo, da ima učne težave.
Sicer pa, ker ne znam kitajsko in me posadijo v nek prostor z ostalimi kitajci in od mene oz lufta pričakujejo, da bom tist činkponkping razumela, pa še znala rešit, je tud utopija. In v takem bi pol mogoče tud sama mogoče dobila odločbo z ùčnimi težavami.

Post je pa izpostavljen, ‘morajo naši (beri slovenski) otroci pomagati ‘zlasti albancem’. Takega konteksta pa nas v šoli niso učili, niti doma. In tak kontekst je zame v osnovi totalna degradacija.

V teh časih so starši kar naprej po šolah in če obstaja problematika, a se jo zna izpostavljati le na forumih, tam kjer treba pa ne? Pa naj oni potem skupinsko premeljejo in gredo potem v šolo po razrešitev ‘naloge’.

Sama tovrstna izpostavljanja vedno vzamem z rezervo. Krr je nsjlažje napisat en kontekst, ki nekomu ustreza in hkrati ve, da bo dovolj aktualno za plamenčke pri odzivih. In včasih, ko je kakšna luknja dofilana, dodan košček dodatne predstavitve, pa je na koncu kontekst čist drugi od predstavljenega.
In meni ta ‘beri slovenski in zlasti albancem’ ne daje ravno pravega predstavljenega konteksta.

Bomo bomo, še doooolgooo bomo hlapci. Pa ne zato, ker ena učiteljica prosi učenca, ki naredi svoje in obvalda, da pomaga drugemu, ki mu gre težje, ampak zato, ker v svoji majhnosti, prestrašenosti in strahopetnosti znamo samo vadit k.na zeca (se znašat nad manjšega, slabšega, mlajšega, bolj nebogljenega od sebe), ostalim (zahod) pa lezemo v rit, se slinimo in zvijamo ko čigumiji, brez jajčno in hrbtenično. Pravi Hlapci.
[/quote]

Še enkrat – ni naloga učencev, da opravljajo delo, ki ga mora šola. Ali pa Min,. če hočeš. Pa je čisto vseeno ali je v razredu učenec, ki ne razume jezika Anglež ali pa Bantu črnec. Ne vem sicer komu ti lezeš v anus, ugotavljam pa dve stvari:
– ti ziher nisi klena Slovenka (reakcije, uporaba serbokroatizmov)
– pri vas doma očitno močno primanjkuje jajc (nekam pogosto omenjaš njih manjko, psihologija pa vemo, kako deluje)

Pa brez zamere!

Ko v Zanzibarju že sonce zahaja, pri nas je še noč. Palme, banane in kokos - otok cvetoč.

No, al smo pa delili pomoč s tistim, s katerim si sedel, pa s tistimi pred in za tabo.
Pa včasih so se med slovenskimi otroki našli tudi ti, ki niso prvič razumeli, ampak desetič. Ampak sistem je bil čisto drug. V današnjem pa je kot je. Sedaj ima pri morebitnjem slednjem primeru že kolk, vsak deseti (?) odločbo, da ima učne težave.
Sicer pa, ker ne znam kitajsko in me posadijo v nek prostor z ostalimi kitajci in od mene oz lufta pričakujejo, da bom tist činkponkping razumela, pa še znala rešit, je tud utopija. In v takem bi pol mogoče tud sama mogoče dobila odločbo z ùčnimi težavami.

Post je pa izpostavljen, ‘morajo naši (beri slovenski) otroci pomagati ‘zlasti albancem’. Takega konteksta pa nas v šoli niso učili, niti doma. In tak kontekst je zame v osnovi totalna degradacija.

V teh časih so starši kar naprej po šolah in če obstaja problematika, a se jo zna izpostavljati le na forumih, tam kjer treba pa ne? Pa naj oni potem skupinsko premeljejo in gredo potem v šolo po razrešitev ‘naloge’.

Sama tovrstna izpostavljanja vedno vzamem z rezervo. Krr je nsjlažje napisat en kontekst, ki nekomu ustreza in hkrati ve, da bo dovolj aktualno za plamenčke pri odzivih. In včasih, ko je kakšna luknja dofilana, dodan košček dodatne predstavitve, pa je na koncu kontekst čist drugi od predstavljenega.
In meni ta ‘beri slovenski in zlasti albancem’ ne daje ravno pravega predstavljenega konteksta.
[/quote]

Pouk poteka v slovenskem jeziku. Če ga učenec ne zna, je več opcij – organizira se mu ustrezna pomoč, in to ne v obliki ‘Peter, malo pomagaj Johnu’ (s tem, da tudi Peter ne more biti ekspert za korejščino), ampak v obliki strokovne pomoči strokovnih delavcev, druga opcija je vpis na multikulti OŠ Livada v Ljubljani, kjer znajo delati z marsikom in imajo ustrezne izkušnje, tretja opcija pa je šola, ki ima pouk v svetovnem jeziku, janso, če ga otrok razume. Pri nas je to angleščina.

Saj vem, da gre lea39 sedaj jezna v hladilnik po par jajc in jih bo besno stiskala, ker drugih pač nima na voljo, ampak tako pač je.

Aja, kar se pa Albancev tiče – znani so po tem, da se zelo hitro in tudi dobro naučijo tujih jezikov, jasno ob ustrezni motivaciji, tako da me čudi, da so baje ravno taki učenci ‘problem’.

Ko v Zanzibarju že sonce zahaja, pri nas je še noč. Palme, banane in kokos - otok cvetoč.

Ja je prvilno. delajo in naredijo to prostovoljno. Z veseljem. Ampak veš, nastopi pa zelo velik problem, ker se ti nukoi ne bodo asimilirali na tak način, da bodo znali spoštovat tistega, ki jih e kaj naučil S tem je mišljeno to, da jih potem ne zajebavajo, ker ko postanejo frajerčki, pa dilajo “svoja posla” in “zajebavajo” vse, ki se ji, ne podredijo ali sledijo njihovemu klanu”….

Samo problem pa nastopi, ko začnejo ti mladai Albanci, ko so na vrhuncu svoje pubertete uveljavljat “svojo kulturo” in klansko življenje potem v 8. 9. razredu OŠ, Ko hočejo nadvladat vse naokoli, ko začnejo se norca delat iz tisth, ki so jim pomagali… Sramotno, res. in fino je, če vodstvo šole to zna uredit tako ,kot je prav, da ne pometa pod preprogo.
[/quote]

Ti govoriš o tolpaših. Glede tega mi je pa čisto vseeno, katere narodnosti so. Konkretno, na naši šoli je bila to klapa Slovencev. Popolnoma asimilirani, ugledni starši, mularija pa strah in trepet otrok. Medtem kot z Albančkom v razredu ni bilo nobenih težav. Verjetno si tudi on ni želel biti tam. Otroci so se trudili s pomočjo, pa obupali, ker ni imel interesa. Nekateri pač niso za šolo. Po OŠ se je vpisal na skrajšan program in verjetno bo po očetu podedoval gradbeno podjetje. Mogoče te pa nekoč zaposli. 🙂 Zato, ker obstajajo tolpe, pa ni treba vseh albanskih otrok tlačit v isti koš. Na naši šoli je bila tudi deklica, ki je po dveh letih tekoče govorila slovensko in pisala čudovite pesmi in spise. Niso vsi zaprti v svoje gete.

Odvisno od ‘posebneža’, imaš tudi take, ki so ibr brihtni in niso za običajni razred ali pa taki, da niso moteči za druge, v detajle nism šel, ker se mi ne zdi racionalno, dejstvo pa je, da ‘posebneži’ (jasno, ne vsak) lahko zelo zelo motijo delo v razredu. Osebno poznam primer, ko je bil otrok tako moteč, da so se nanj fizično spravili kar njegovi sošolci.
[/quote]

Vedno obstajajo in bodo obstajali timsko neprilagojeni.
In vedno obstajajo meje, ki naj bi jih odgovorni postavljali. V tem primeru učitelji.
Če smo že pri postavljanju meja, pa se meni osebno zdi veliko bolj sporno in negativno vpeljevanje zakonov in pravil, kjer naj učitelji ne bi imeli več nobenih odločanj pri obravnavanju in postavljanju meja dejansko nasilno in agresivno nastrojenim učencem (v milejši obliki: hiperaktivni razvajeni otroci, ki namenoma motijo pouk, nagajajo drugim, skratka opozarjajo nas v najbolj negativni obliki). Pa me sploh ne zanima a je to zdaj blond Skandinavc z modrimi očmi, predsednikov sin, ali Indijanc al pa Albanc.
Torej, tak lahko serje vsem po glavi, vključno učiteljici, celo uro. In to je po zakonu ok?

POMAGAT (s tem učiti otroka SODELOVANJA) nekomu medtem, ko si je sam to opravil z levo roko, je pa cela štala, in to zato ker je ta drugi otrok Albanc, torej ni blond, nima modrih oči, fotr ni predsednik al pa mafijc, in rodil se je južno od Kolpe?!?

Še enkrat – ni naloga učencev, da opravljajo delo, ki ga mora šola. Ali pa Min,. če hočeš. Pa je čisto vseeno ali je v razredu učenec, ki ne razume jezika Anglež ali pa Bantu črnec. Ne vem sicer komu ti lezeš v anus, ugotavljam pa dve stvari:
– ti ziher nisi klena Slovenka (reakcije, uporaba serbokroatizmov)
– pri vas doma očitno močno primanjkuje jajc (nekam pogosto omenjaš njih manjko, psihologija pa vemo, kako deluje)

Pa brez zamere!
[/quote]

Pa kakšno delo ti ubogi otroci opravljajo?
POMAGAT nekomu 10minut pri nalogi, ki si jo pred 10minutami sam z levo roko rešil, je res blazno težko delo..

-serbokroatizme večina na tem področju razume, sploh tisti, ki smo rojeni v exYU in nima veze s klenostjo, frankofonizme ravno ne bi bilo smiselno uporabljat, če gremo daleč nazaj v družinsko drevo.
– psihologija vemo kako deluje, pravtako pa nauči človeka opazovat svojo okolico, ožjo in širšo, in nestrpnost do drugačnih ponavadi ne prihaja od ljudi, ki ravno imajo kaj v hlačah..

New Report

Close