Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Je res toliko teh odločb v šolah ali se pretirava?

Je res toliko teh odločb v šolah ali se pretirava?

Ok, se pa zdaj identificiraš kot moški. Tudi prav, me pa res ne gane. Ne glede na vse tvoje izpade pa se je že začelo. Novinarji, starši, zagotovo se bodo pridružili tudi učitelji. To je tudi bistveno. Kako boste tisti, ki sistem tako ali drugače izkoriščate, cepetali in jokali, ni več pomembno.

En dobronamerni nasvet – da res greš na posvet k ustreznemu strokovnjaku. Tako paranoidno vedenje res ni normalno. Pa tudi dosežeš ne veliko, navadno samo slabo. Zgleda, da te nekateri tu res poznajo že dlje časa. Ok, verjetno že vedo, zakaj se s tabo sploh ne pogovarjajo. Takoj po temle se jim pridružim. Tako da ni treba replicirati. Pa lep dan!

A niso specialni pedagogi tisti ki imajo DSP? Pri nas se učitelj nič ne ukvarja z dodatnimi urami, z izjemo dopolninega pouka.

Odgovor na objavo uporabnika
Vprašanje170, 04.03.2024 ob 18:30

A niso specialni pedagogi tisti ki imajo DSP? Pri nas se učitelj nič ne ukvarja z dodatnimi urami, z izjemo dopolninega pouka.

Ja, naj bi se. Samo če je preveč otrok in premalo teh defektologov, ali pa manjka, potem to delajo tudi učitelji.

Odgovor na objavo uporabnika
se zgodi, 04.03.2024 ob 18:40

Ja, naj bi se. Samo če je preveč otrok in premalo teh defektologov, ali pa manjka, potem to delajo tudi učitelji.

Ne! Dodatno strokovno pomoč (DSP) otroku dodelijo že v odločbi in nima veze, koliko učencev že ima odločbo in koliko ur. Vsaka odločba je izdana individualno ne glede na ostale učence v šoli. Število ur DSP odredijo glede na stopnjo primanjkljaja. Če je hud, več, če ni tako hudo, manj. Lahko pa ima poleg DSP učenec z odločbo tudi učno pomoč določenega predmeta, ki pa jo lahko izvaja učitelj (če gre za slabo znanje slovenščine, slavist recimo). Pa da ne bo pomote, to učno pomoč plačajo borih 9 € neto na uro, po realizaciji, medtem ko je DSP sistemiziran in seveda veliko bolje plačan.

Med urami DSP izvajalke (spec. ali socialne pedagoginje, inkluzivne pedagoginje, psihologinje) pač otroka poučujejo snov, ki jo ima učitelj v razredu, da učenec ne bo prikrajšan. One sicer pravijo, da skozi snov poučujejo tudi različne strategije, okej, recimo, da tiste najboljše med njimi, velika večina pa pač podaja snov. Pa tudi če podajaš snov na drugačen način, recimo prek miselnih vzorcev itd. večina učiteljev jo tudi ne podaja več samo frontalno. Ampak okej, naj bo.

Zdaj pa, kaj mora početi učitelj s tem enim otrokom s posebnimi potrebami. Izvajati mora tudi notranjo diferenciacijo (dodatna razlaga, sedenje ob tabli, če je ADHD dodatne gibalne naloge….), teste mora glede na prilagoditve pisati zanje na drugačen način (večji tisk – ne vprašajte zakaj, to imajo copy pastano skoraj vsi, bojda ker jim je lažje, če je na eni strani manj nalog, hmmmm, podčrtane oz. označene glavne besede v navodilih…), ustno spraševanje spet ene sprašuje izven oddelka (menda čustvene motnje ali ADHD ali če pač straši izrazijo idejo, da se otrok boji spraševanja), spraševanje v več delih, napovedovanje ustnih ocenjevanj datumsko glede na ostala ocenjevanja… potem pa še sestanki s starši, zapisniki, odgovori na e-pošto razjarjenega starša, ker je otrok kljub ocenjevanju po delih, kljub ocenjevanju izven oddelka z dodatnim svetovalnim delavcem… vseeno dobil samo dvojko, grožnje z inšpekcijo (že stokrat smo rekli, pa kaj, kar kličite inšpekcijo, saj še nikoli ni ugotovila nepravilnosti), izpisi minimalnih standardov za vsako spraševanje, izpisi vprašanj…. ni ne konca ne kraja. Si pa dejansko mora učitelj čisto vse izpisat, čisto vse napisat, kar je rekel starš, dobiti podpis zapisnika, zapisat, kar je rekel otrok vse po datumih, da potem inšpekciji dokazuješ, kaj se je dejansko dogajalo. Ampak starša to ne stane nič, razen enega klica, šola mora pa imeti vse črno na belem, za vsak dan posebej in za vsakega UPP posebej…. In potem se sprašujete, zakaj ni učiteljev.

Odgovor na objavo uporabnika
Po možnosti, 04.03.2024 ob 17:53

Odgovor na objavo uporabnika
Osebno poznam take, 04.03.2024 ob 14:44

Odgovor na objavo uporabnika
Kako, 04.03.2024 ob 13:09

Odgovor na objavo uporabnika
Strupeno ., 04.03.2024 ob 12:16

Samo to bi pripomnila, da če ste mislili z vašimi primeri prit do ministra in uredit to z odločbami, potem ne bi smeli takih strupenih konentarjev zraven pisat. Ker takih vas res ne bo nobeden resno vzel. Ko se vidi, da hudobija ven tolče.

Sploh pa pri vsakem primeru pišete samo tisto narobe, po moje zanalašč. Ene pa iste imate tu, posebne potrebe so pa ful različne.

Pa niso vsi starši, da bi izkoriščali. Vi pa po vseh tolčete. Ni lepo to.

In kako se lahko ti pogledaš v ogledalo, ko veš, da se dogajajo krivice, pa nič ne ukreneš? Še več, to celo zagovarjaš. Ko veš, da številni otroci ne dobijo pomoči, ki bi jim res lahko pomagala, pa je zaradi teh, ki zlorabljajo sistem, ne dobijo? Lahko spiš mirno ponoči?

Kako lahko kdo take laži piše tukaj? Se je nekomu res zmešalo do konca.
Nihče, ki ima v odločbi določeno število ur pomoči, ni nikjer ostal brez nje. Kera telica si upa napisat, da učiteljica nima časa potem za druge?  Učitelji imajo sistemizirane ure in če ima en učitelj več ur določenih za pomoč tistim z odločbo, ni potem da na račun tega ne bi delal nekaj drugega. Tisti, ki nimajo odločbe, pa imajo na voljo dopolnilni pouk in skupine za učno pomoč.
Logično pa je, da nima kar vsak učenec učiteljico privat za sebe.
Kaj vam je, ste čisto znoreli? Saj to pa tudi nikoli ni bilo.
Keri tukaj nasede na te bedarije, more sam it k psihologu po tablete.

Ta baba je ZMEŠANA in tak laže, da se kadi. Kaj se figo ona bori za neke pravice. Nekaj samo sere in nima pojma.  Pa kurbla v eno. Ki je njen ded da jo prizemlji

Otrok z odločbo ima do največ 5 ur dodatne učne pomoči, ki mu jo zagotovi šola. Zdaj, če je tega preveč, bo pač imel samo 3 ure, a ne, če je takih otrok malo ali je sam, lahko ima tudi do 5ur, če je teh otrok gromno, dobi pač vsak toliko manj ur. Učitelji se ne morejo klonirat, ni pa ti njihova edina okupacija. In tufdi z manj urami so izpolnili zahteve iz odločbe.

Pa, sej staršem se niti ne gre toliko za te ure, točno se vidi, kdo to res rabi in ceni in komu ni..

 

Pa od kod jemlješ te neumnosti? Otrok ima točno toliko ur, kot ima predpisanih na odločbi. Če na matični šoli ni dovolj izvajalcev pomoči, pridejo iz drugih šol (ja, tudi učitelji delajo deljeno in na več šolah, imamo tudi mobilne specialne pedagoge in še marsikaj, o čemer se tebi niti ne sanja).

Jebela cesta, a nehaš take treskat? Sproti si izmišljuješ, prav nagravžno

Pa da ne bo pomote, to učno pomoč plačajo borih 9 € neto na uro, po realizaciji, medtem ko je DSP sistemiziran in seveda veliko bolje plačan.

Že spet ena lovska! Sistemizirane ure nimajo nobene veze s tem, ali poučuješ v razredu ali izvajaš DSP, za katerega si usposobljen. Vsak učitelj in tudi specialni pedagog ima določeno število sistemiziranih ur, ki pomenijo njegovo delovno obvezo in to nima nobene veze z odločbo učenca, temveč s sistemizacijo dela na šoli. V odločbi nič ne piše, katere izmed ur bodo sistemizirane ali ne, to je stvar obračuna delovne obveze in plače učitelja. Mater, si butasta in nalašč zavajaš tukaj, Kaj hočeš natolcevati? Da bi učitelji zaradi boljšega plačila imeli radi več ur učne pomoči ? Ti nisi prisebna.

Sistemizirane ure so plačane kot pedagoške ure in sicer v višini plačnega razreda zaposlenega.

Nesistemizirane ure se šolam odobrijo, ko šola pošlje na ministrstvo podatke o potrebah dela na šoli. Ker delo pač mora biti opravljeno. Te ure pa so lahko potem ali sproti mesečno plačane, če pa ti v sistemizaciji še manjka do polne delovne obveze, pa se beležijo v III. steber in jih nato koristiš kot kompenzacijo za proste dni. Če so pa plačane sproti, je pa višina plačila enaka kot za sistemizirane ure.

Ne verjameš? Idi vprašat računovodkinjo in ravnatelja.

 

Med urami DSP izvajalke (spec. ali socialne pedagoginje, inkluzivne pedagoginje, psihologinje) pač otroka poučujejo snov, ki jo ima učitelj v razredu, da učenec ne bo prikrajšan.

Ne vedno. Ko učitelj in izvajalec DSP dobro sodelujeta, se pri DSP izvaja tudi kaj drugega, ne le tekoča snov ure, od katere je učenec vzet k pomoči. Te ure so namenjene temu, da otrok nadoknadi nerazumljeno snov, zakrpa luknje v znanju iz prejšnjih let, več vadi, ne rešuje zahtenih nalog, ki jih delajo v razredu, ampak prilagojeno snov (temeljne učne cilje utrjuje in vadi, vadi, vadi). Kadar se jemlje nova snov, je včasih izvajalec DSP celo z učencem v učilnici in mu pomaga, medtem ko otrok posluša razlago matičnega učitelja.

Če pri vas delate samo po šabloni, boste morali še krepko dodati.

Odgovor na objavo uporabnika
iz prve roke, 04.03.2024 ob 19:20

Ne! Dodatno strokovno pomoč (DSP) otroku dodelijo že v odločbi in nima veze, koliko učencev že ima odločbo in koliko ur. Vsaka odločba je izdana individualno ne glede na ostale učence v šoli. Število ur DSP odredijo glede na stopnjo primanjkljaja. Če je hud, več, če ni tako hudo, manj. Lahko pa ima poleg DSP učenec z odločbo tudi učno pomoč določenega predmeta, ki pa jo lahko izvaja učitelj (če gre za slabo znanje slovenščine, slavist recimo). Pa da ne bo pomote, to učno pomoč plačajo borih 9 € neto na uro, po realizaciji, medtem ko je DSP sistemiziran in seveda veliko bolje plačan.

Med urami DSP izvajalke (spec. ali socialne pedagoginje, inkluzivne pedagoginje, psihologinje) pač otroka poučujejo snov, ki jo ima učitelj v razredu, da učenec ne bo prikrajšan. One sicer pravijo, da skozi snov poučujejo tudi različne strategije, okej, recimo, da tiste najboljše med njimi, velika večina pa pač podaja snov. Pa tudi če podajaš snov na drugačen način, recimo prek miselnih vzorcev itd. večina učiteljev jo tudi ne podaja več samo frontalno. Ampak okej, naj bo.

Zdaj pa, kaj mora početi učitelj s tem enim otrokom s posebnimi potrebami. Izvajati mora tudi notranjo diferenciacijo (dodatna razlaga, sedenje ob tabli, če je ADHD dodatne gibalne naloge….), teste mora glede na prilagoditve pisati zanje na drugačen način (večji tisk – ne vprašajte zakaj, to imajo copy pastano skoraj vsi, bojda ker jim je lažje, če je na eni strani manj nalog, hmmmm, podčrtane oz. označene glavne besede v navodilih…), ustno spraševanje spet ene sprašuje izven oddelka (menda čustvene motnje ali ADHD ali če pač straši izrazijo idejo, da se otrok boji spraševanja), spraševanje v več delih, napovedovanje ustnih ocenjevanj datumsko glede na ostala ocenjevanja… potem pa še sestanki s starši, zapisniki, odgovori na e-pošto razjarjenega starša, ker je otrok kljub ocenjevanju po delih, kljub ocenjevanju izven oddelka z dodatnim svetovalnim delavcem… vseeno dobil samo dvojko, grožnje z inšpekcijo (že stokrat smo rekli, pa kaj, kar kličite inšpekcijo, saj še nikoli ni ugotovila nepravilnosti), izpisi minimalnih standardov za vsako spraševanje, izpisi vprašanj…. ni ne konca ne kraja. Si pa dejansko mora učitelj čisto vse izpisat, čisto vse napisat, kar je rekel starš, dobiti podpis zapisnika, zapisat, kar je rekel otrok vse po datumih, da potem inšpekciji dokazuješ, kaj se je dejansko dogajalo. Ampak starša to ne stane nič, razen enega klica, šola mora pa imeti vse črno na belem, za vsak dan posebej in za vsakega UPP posebej…. In potem se sprašujete, zakaj ni učiteljev.

Kako specialna pedagoginja dovolj dobro razlozi, matematiko, fiziko, kemijo, nemscino itd.. V osmem, devetem razredu?

Ker dvomim, da ucencu osmega razreda kaj prida koristi narisan miselni vzorec pri matematiki?

Res me zanima, kako. to izgleda. Ker tehnike ucenja bi se moral nekdo v visjih razredih pri vsej tej pomoci ze zdavnaj naucit..

In zakaj vecje crke in podcrtane bistvene besede oziroma povdarki, ce ucenec dobro vidi?

 

a vi to tekmujete kdo bo nakracal več boolshita

Odgovor na objavo uporabnika
Pojma nimaš, 04.03.2024 ob 19:47

Pa da ne bo pomote, to učno pomoč plačajo borih 9 € neto na uro, po realizaciji, medtem ko je DSP sistemiziran in seveda veliko bolje plačan.

Že spet ena lovska! Sistemizirane ure nimajo nobene veze s tem, ali poučuješ v razredu ali izvajaš DSP, za katerega si usposobljen. Vsak učitelj in tudi specialni pedagog ima določeno število sistemiziranih ur, ki pomenijo njegovo delovno obvezo in to nima nobene veze z odločbo učenca, temveč s sistemizacijo dela na šoli. V odločbi nič ne piše, katere izmed ur bodo sistemizirane ali ne, to je stvar obračuna delovne obveze in plače učitelja. Mater, si butasta in nalašč zavajaš tukaj, Kaj hočeš natolcevati? Da bi učitelji zaradi boljšega plačila imeli radi več ur učne pomoči ? Ti nisi prisebna.

Sistemizirane ure so plačane kot pedagoške ure in sicer v višini plačnega razreda zaposlenega.

Nesistemizirane ure se šolam odobrijo, ko šola pošlje na ministrstvo podatke o potrebah dela na šoli. Ker delo pač mora biti opravljeno. Te ure pa so lahko potem ali sproti mesečno plačane, če pa ti v sistemizaciji še manjka do polne delovne obveze, pa se beležijo v III. steber in jih nato koristiš kot kompenzacijo za proste dni. Če so pa plačane sproti, je pa višina plačila enaka kot za sistemizirane ure.

Ne verjameš? Idi vprašat računovodkinjo in ravnatelja.

 

Med urami DSP izvajalke (spec. ali socialne pedagoginje, inkluzivne pedagoginje, psihologinje) pač otroka poučujejo snov, ki jo ima učitelj v razredu, da učenec ne bo prikrajšan.

Ne vedno. Ko učitelj in izvajalec DSP dobro sodelujeta, se pri DSP izvaja tudi kaj drugega, ne le tekoča snov ure, od katere je učenec vzet k pomoči. Te ure so namenjene temu, da otrok nadoknadi nerazumljeno snov, zakrpa luknje v znanju iz prejšnjih let, več vadi, ne rešuje zahtenih nalog, ki jih delajo v razredu, ampak prilagojeno snov (temeljne učne cilje utrjuje in vadi, vadi, vadi). Kadar se jemlje nova snov, je včasih izvajalec DSP celo z učencem v učilnici in mu pomaga, medtem ko otrok posluša razlago matičnega učitelja.

Če pri vas delate samo po šabloni, boste morali še krepko dodati.

Vsak učitelj in tudi specialni pedagog ima določeno število sistemiziranih ur, ki pomenijo njegovo delovno obvezo in to nima nobene veze z odločbo učenca, temveč s sistemizacijo dela na šoli. V odločbi nič ne piše, katere izmed ur bodo sistemizirane ali ne, to je stvar obračuna delovne obveze in plače učitelja.

Lej, lubica, najbrž si una glupa pupa, ampak okej ti razložim. Lej, delam v tem, tako da vem, kako stvari stojijo, bo šlo? Med sistemizirane ure spada pri učitelju pouk (22 + ur), dopolnilni pouk, razredna ura (polovico ure) in ISP (če jo izvaja). To je v aktu o sistemizaciji napisano. Pri izvajalcu DSP spadajo med sistemizirane ure vse ure DSP (22+ ur). In potem so interesne dejavnosti, ki so plačane po realizaciji ter ure UČNE POMOČI PO ODLOČBI, ki so tudi plačane po realizaciji. Teh se ne sistemizira že kakšnih 10 let, prej so bile sistemizirane. Torej ima učenec z odločbo vedno ure DSP, poleg tega pa LAHKO ,če je potreba, tudi učno pomoč, ki jo izvaja učitelj. Bo šlo?

Ko učitelj in izvajalec DSP dobro sodelujeta, se pri DSP izvaja tudi kaj drugega, ne le tekoča snov ure, od katere je učenec vzet k pomoči. Te ure so namenjene temu, da otrok nadoknadi nerazumljeno snov, zakrpa luknje v znanju iz prejšnjih let, več vadi, ne rešuje zahtenih nalog, ki jih delajo v razredu, ampak prilagojeno snov (temeljne učne cilje utrjuje in vadi, vadi, vadi). Kadar se jemlje nova snov, je včasih izvajalec DSP celo z učencem v učilnici in mu pomaga, medtem ko otrok posluša razlago matičnega učitelja.

Ja, vse to je res, ampak otrok, ki ima že tako in tako težave, pač večinoma dobi tisto, kar se to uro poučuje v razredu. Izvajalke dobijo delovni list in delajo z učencem. Lahko pa tudi, če ni razumel snovi, razložijo podrobneje itd. Poanta je bila, da bi vse to lahko izvajal tudi učitelj, ki predmet poučuje, verjetno veliko bolje, in ne bi rabili specialne pedagoginje. Kar jaz zagovarjam je, da bi morali ti učenci PO POUKU dobiti specifična znanja od specialnega pedagoga, kako se lotiti učenja, kako si organizirati potrebščine, delo, kako dnevno doma pristopiti k pouku itd. Vsega tega pa ne morejo početi, ker pač razlagajo snov. Saj pravim, da tiste najsposobnejše celo uspejo skozi razlago snovi podati nekaj teh strategij, vendar bistveno manj kot bi jih lahko, če bi se samo temu posvetile. Poleg tega smo eno leto, ko je izvajalka DSP med uro dejansko izvajala svoje delo in učenca poučevala o različnih strategijah, potem mu je pa dala fotokopijo zapisa, kar so drugi delali v razredu, dobili zahtevo staršev, da nočejo, da se otroka jemlje od pouka, ker potem ne ve, kaj se je delalo. Čisto razumem, ampak na tak način, kot se zdaj izvaja DSP, je večinoma brez pomena. Seveda pa je to v korist tako izvajalkam (delajo pač dopoldan)  kot tudi staršem, da otrok ni v zaostanku, pa da ne dela popoldan. Volk sit in koza cela. Tako da se tu itak ne bo nič spremenilo.

Tvoj miselni proces je prav fascinanten. Učitelji si želijo več ur učne ponoči? Kako ti uspe potegniti takšen zaključek, najbrž veš samo ti🤣 Halo, glede na celo klobaso, ki jo morajo delati s temi učenci in vse dokumentirati, samo čakajo, da taki zginejo šole.

Jao no. Pa če imajo šole že z učitelji, ki jih manjka, hude težave, odkod ti ideja, da ni problemov tudi z organizacijo DSP? Kaj ti pomaga, če jo odobrijo, če nimaš človeka, ki bo to opravljal? Resno, prav fascinanten je ta tvoj svet. Samo z realnostjo nima nujno veliko skupnega. Kot bi pisal nekdo z ministrstva. Ah ja, bo že boljše…

Namenjeno Pojma nimaš.

Kako specialna pedagoginja dovolj dobro razlozi, matematiko, fiziko, kemijo, nemscino itd.. V osmem, devetem razredu?

Specialna pedagoginja otroka jemlje recimo 2 uri na teden od pouka. Če gre za učenca s primanjkljaji na pisnem in govornem področju, bo pač izbrala, da ga bo jemala ven pri slovenščini. Če je otrok zelo slab pri matematiki, se mu bo dodelilo še 1 uro učne pomoči naravoslovja tedensko in potem učitelj matematike vzame učenca ven, seveda pa mora takrat imeti prosto uro. Če nima, se lahko zmenita tudi preduro. To se pri učni pomoči dogaja.

In zakaj vecje crke in podcrtane bistvene besede oziroma povdarki, ce ucenec dobro vidi?

Kot sem napisala, ideja komisije je očitno ta, da naj bi se otrok zmedel, če vidi preveč nalog na enem listu. Zato večje črke, da je manj nalog na enem listu, haha. Kot da gre za bebca, ki ne ve, da je pa zato več listov. Oz. zato, da se potem ne ukvarja z drugimi nalogami na tem listu, ampak samo z eno. Ma poneumljanje, no….

Odgovor na objavo uporabnika
Nirvana549, 04.03.2024 ob 20:17

Tvoj miselni proces je prav fascinanten. Učitelji si želijo več ur učne ponoči? Kako ti uspe potegniti takšen zaključek, najbrž veš samo ti🤣 Halo, glede na celo klobaso, ki jo morajo delati s temi učenci in vse dokumentirati, samo čakajo, da taki zginejo šole.

Jao no. Pa če imajo šole že z učitelji, ki jih manjka, hude težave, odkod ti ideja, da ni problemov tudi z organizacijo DSP? Kaj ti pomaga, če jo odobrijo, če nimaš človeka, ki bo to opravljal? Resno, prav fascinanten je ta tvoj svet. Samo z realnostjo nima nujno veliko skupnega. Kot bi pisal nekdo z ministrstva. Ah ja, bo že boljše…

Aha, pa še to sem pozabila. Ko se pišejo testi: imaš recimo 5 učencev, ki piše posebej, ker ima podaljšan čas in razlago navodil in pač morajo biti posebej. Pa pazi! Če je poleg en z ADHD, mora ta pisat sam, da ne moti drugih. Če je zraven en, ki rabi veliko razlage navodil itd. in mora spremljevalec govoriti, bo tudi ta pisal posebej. In potem rabiš še 3 dodatne ljudi, da bodo pisali s temi z odločbami. In 3 dodatne prostore! Pa še če imajo podaljšan čas pisanja, mora biti potem vskočiti drugi učitelj, če ima tisti, ki je bil prvo uro z njimi, potem pouk… Večkrat to nalogo sicer opravijo izvajalci DSP, ampak če so to mobilke, ki delajo tudi na drugih šolah, jih ni vsak dan na šoli in imaš probleme dobit prostega učitelja, ki mora seveda vedeti, kakšne vse prilagoditve ima otrok, ali bo imel s seboj še dodatne didaktične pripomočke, ali rabi slovar, kalkulator….Ker če ni vsega napisanega, so hitro pritožbe staršev….

Lej, lubica, najbrž si una glupa pupa, ampak okej ti razložim. Lej, delam v tem, tako da vem, kako stvari stojijo, bo šlo? Med sistemizirane ure spada pri učitelju pouk (22 + ur), dopolnilni pouk, razredna ura (polovico ure) in ISP (če jo izvaja). To je v aktu o sistemizaciji napisano. Pri izvajalcu DSP spadajo med sistemizirane ure vse ure DSP (22+ ur). In potem so interesne dejavnosti, ki so plačane po realizaciji ter ure UČNE POMOČI PO ODLOČBI, ki so tudi plačane po realizaciji. Teh se ne sistemizira že kakšnih 10 let, prej so bile sistemizirane. Torej ima učenec z odločbo vedno ure DSP, poleg tega pa LAHKO ,če je potreba, tudi učno pomoč, ki jo izvaja učitelj. Bo šlo?

No, vidim, da tudi tebi gre bolje, kot v prvem poskusu.

Zdaj pa še enkrat preberi svojo formulacijo tvojih pojasnil zgoraj in mi povej, kako bo tvoje pojasnilo o višini plačila razumel tukajšnji bralec. Lepo, da si pojasnila, ampak glede na tvoje izkušnje pri delu bi res morala opaziti, kam vsa ta jara kača od debate vodi. Tvoja navedba o plačilu bo v momentu zlorabljena za namen avtorice, ki odpira teme o odločbah, da bi našla kar največ argumentov, s katerimi bi občestvu dokazovala, da je odločbarstvo ena sama svinjarija. Itak (posredno) pljuva tudi po pedagoškem kadru, zdaj bo iznašla še, kako šolniki podpirajo odločbe, ker se jim finančno splača.

Lepo si ji pomagala naliti bencina na ogenj. Seveda tvojega tukajšnjega pojasnila ne bo prebrala. Le tisto, kar ji paše v koncept.

Pa si menda tukaj tretja ali četrta, ki me obklada z neko pupo. In vidim, da ne le mene. Dokaz več, da gre za osebo s precejšnjimi težavami in potrebuje občutek, da je predstavnica množice v borbi z enim namišljenim sovražnikom.

Glede na tvoje pisanje sklepam, da moraš biti razsodnejša. Verjamem, da želiš doprinesti k izboljšavam, ampak pri tem ni vseeno, s kom in kako. Pri psihopatih je stvar lahko precej hitro nevarna. Verjetno veš tudi to.

Odgovor na objavo uporabnika
Statistika, 04.03.2024 ob 20:41

Lej, lubica, najbrž si una glupa pupa, ampak okej ti razložim. Lej, delam v tem, tako da vem, kako stvari stojijo, bo šlo? Med sistemizirane ure spada pri učitelju pouk (22 + ur), dopolnilni pouk, razredna ura (polovico ure) in ISP (če jo izvaja). To je v aktu o sistemizaciji napisano. Pri izvajalcu DSP spadajo med sistemizirane ure vse ure DSP (22+ ur). In potem so interesne dejavnosti, ki so plačane po realizaciji ter ure UČNE POMOČI PO ODLOČBI, ki so tudi plačane po realizaciji. Teh se ne sistemizira že kakšnih 10 let, prej so bile sistemizirane. Torej ima učenec z odločbo vedno ure DSP, poleg tega pa LAHKO ,če je potreba, tudi učno pomoč, ki jo izvaja učitelj. Bo šlo?

No, vidim, da tudi tebi gre bolje, kot v prvem poskusu.

Zdaj pa še enkrat preberi svojo formulacijo tvojih pojasnil zgoraj in mi povej, kako bo tvoje pojasnilo o višini plačila razumel tukajšnji bralec. Lepo, da si pojasnila, ampak glede na tvoje izkušnje pri delu bi res morala opaziti, kam vsa ta jara kača od debate vodi. Tvoja navedba o plačilu bo v momentu zlorabljena za namen avtorice, ki odpira teme o odločbah, da bi našla kar največ argumentov, s katerimi bi občestvu dokazovala, da je odločbarstvo ena sama svinjarija. Itak (posredno) pljuva tudi po pedagoškem kadru, zdaj bo iznašla še, kako šolniki podpirajo odločbe, ker se jim finančno splača.

Lepo si ji pomagala naliti bencina na ogenj. Seveda tvojega tukajšnjega pojasnila ne bo prebrala. Le tisto, kar ji paše v koncept.

Pa si menda tukaj tretja ali četrta, ki me obklada z neko pupo. In vidim, da ne le mene. Dokaz več, da gre za osebo s precejšnjimi težavami in potrebuje občutek, da je predstavnica množice v borbi z enim namišljenim sovražnikom.

Glede na tvoje pisanje sklepam, da moraš biti razsodnejša. Verjamem, da želiš doprinesti k izboljšavam, ampak pri tem ni vseeno, s kom in kako. Pri psihopatih je stvar lahko precej hitro nevarna. Verjetno veš tudi to.

Daj, zdaj na nehaj. Ne, noben ne verjame, da so učitelji dovolj plačani za delo s temi posebneži – z otroki in njihovimi starši. To je samo tvoj umotvor. Niti slučajno niso. Še manj pa za tako mentalno diarejo, ki jo dobivajo z ministrstva.

Je pa garancija za službe vseh teh defektologov, ki smo jih včasih imeli preveč, danes pa bi jih glede na odločbe morala imeti vsaka šola po ene deset, pa bi še bilo premalo.

Vse, kar ti uspeva tukaj, je, da bo še več ljudi proti.

 

V resnici mi na kraj pameti ne pade, od kod si potegnila zaključek, da naj bi se učiteljem učna pomoč “finančno splačala”?? A to si tistih 9 € na uro vzela kot finančno spodbudo??? Učitelju se veliko bolj splača, če bi bila ura sistemizirana, ker ena sistemizirana ura več prinese več plačila kot pa tistih 36€ na mesec. Mogoče 50 € mesečno, hehe.

Učitelji se teh ur učne pomoči izogibajo. Pa tudi od vseh učencev, ki imajo odločbo, jih je z urami učne pomoči kvečjemu 10%, vsi ostali imajo samo ure DSP. Pri nas ima trenutno 5 učiteljev različnih predmetov po eno uro učne pomoči na teden, kar pomeni 5 ur tedensko teh pomoči, koliko je ur DSP, pa niti ne štejem. Pa so se čisto vsi poskusili izmuzniti, hehe. Za tistih 36€ na mesec imaš poleg te ure še odgovarjanja na maile staršem, izdelava didaktičnih pripomočkov, timski sestanki, priprave, posebej sestanki s starši, zapisi izvajanj, poročila… Verjemi, tega se vsi otepajo.

Odgovor na objavo uporabnika
iz prve roke, 04.03.2024 ob 21:02

V resnici mi na kraj pameti ne pade, od kod si potegnila zaključek, da naj bi se učiteljem učna pomoč “finančno splačala”?? A to si tistih 9 € na uro vzela kot finančno spodbudo??? Učitelju se veliko bolj splača, če bi bila ura sistemizirana, ker ena sistemizirana ura več prinese več plačila kot pa tistih 36€ na mesec. Mogoče 50 € mesečno, hehe.

Učitelji se teh ur učne pomoči izogibajo. Pa tudi od vseh učencev, ki imajo odločbo, jih je z urami učne pomoči kvečjemu 10%, vsi ostali imajo samo ure DSP. Pri nas ima trenutno 5 učiteljev različnih predmetov po eno uro učne pomoči na teden, kar pomeni 5 ur tedensko teh pomoči, koliko je ur DSP, pa niti ne štejem. Pa so se čisto vsi poskusili izmuzniti, hehe. Za tistih 36€ na mesec imaš poleg te ure še odgovarjanja na maile staršem, izdelava didaktičnih pripomočkov, timski sestanki, priprave, posebej sestanki s starši, zapisi izvajanj, poročila… Verjemi, tega se vsi otepajo.

Daj preberi bolj zbrano. Kaj sem ti napisal kot opozorilo? Da bo ta iskalka lukenj v sistemu to tako razumela, ne pa, da je tako.

Ne, nič nam v šolah ni dobrodošlo, da nam je dirigirano delo s “posebneži” in prvi sem tisti, ki sem pripravljen dati odpoved, če mi jih nabašejo. Tudi celoten šolski sistem je treba nujno popraviti, ker vodi v pokop vsega, kar je bilo pridelano v preteklosti.
Toda vsi vemo, da se lahko na trepalnice postavimo, pa bo še vedno obveljalo tako, kot bo narekovala politika. Kader, ki je nastal zaradi zgrešenega (neobstoječega) planiranja, je zdaj pač tu, dejstvo pa je tudi, da so generacije vedno manj inteligentne in najbrž gre to dvoje z roko v roki, toda:

Za upad kvalitete šolstva je krivih še ogromno drugih faktorjev in ttditev, da je edini ali poglavitni razlog inkluzija, ne drži.
Mi pač moramo s tem živeti, delati in vzdržati. Podpihovanje sovraštva ne bo pomagalo. Še manj pa napačne interpretacije, ki jih vse preradi kupijo tisti, ki sploh nimajo vpogleda.

Ej, statističar, si se že odločil glede spola? Tukaj si moškega, v drugi pa ženskega spola. Ccc, nedoslednost…

Odgovor na objavo uporabnika
Statistika, 04.03.2024 ob 21:26

Daj preberi bolj zbrano. Kaj sem ti napisal kot opozorilo? Da bo ta iskalka lukenj v sistemu to tako razumela, ne pa, da je tako.

Ne, nič nam v šolah ni dobrodošlo, da nam je dirigirano delo s “posebneži” in prvi sem tisti, ki sem pripravljen dati odpoved, če mi jih nabašejo. Tudi celoten šolski sistem je treba nujno popraviti, ker vodi v pokop vsega, kar je bilo pridelano v preteklosti.
Toda vsi vemo, da se lahko na trepalnice postavimo, pa bo še vedno obveljalo tako, kot bo narekovala politika. Kader, ki je nastal zaradi zgrešenega (neobstoječega) planiranja, je zdaj pač tu, dejstvo pa je tudi, da so generacije vedno manj inteligentne in najbrž gre to dvoje z roko v roki, toda:

Za upad kvalitete šolstva je krivih še ogromno drugih faktorjev in ttditev, da je edini ali poglavitni razlog inkluzija, ne drži.
Mi pač moramo s tem živeti, delati in vzdržati. Podpihovanje sovraštva ne bo pomagalo. Še manj pa napačne interpretacije, ki jih vse preradi kupijo tisti, ki sploh nimajo vpogleda.

Kakšna iskalka lukenj v sistemu? Ni samo enega človeka, ki s tem ni zadovoljen in tukaj odpira teme in odgovarja nanje, ogromno jih je. Bolj ko se veča število neupravičeno pridobljenih odločb in nekaterih nerazumnih prilagoditev, bolj so ljudje jezni. In imajo čisto prav. Mogoče se res nič ne bo rešilo, ampak vsaka večja sprememba je začela z masovnim nezadovoljstvom ljudi z obstoječim stanjem. Ne podpihujem nobenega sovraštva, samo podam uvid v dejansko situacijo in odgovorim, če vidim, da nekdo o zadevi bolj malo ve.

 

Pozdrav!

Vi to delo opravljate in res lahko predstavite manj seznanjenim, kar je lepo od vas. Iz vaših pojasnil beremo, da je delo zahtevno, še bolj  delo s starši.  Me pa zanima, od kod vam energija in čas, da se tukaj s tem ukvarjate?

Nisem poznavalka, sem pa dolga leta povezana z različnimi šolami, mestnimi, vaškimi, primestnimi in sem tudi v svetu šole in staršev. Moram povedati, da nikakor nimam vtisa o kakem množičnem nezadovoljstvu med starši. Posamezniki vprašajo, včasih tudi precej grobo, a se jim pojasni in je urejeno. Nobenih znakov revolta ne zasledim.
Tudi na šolah, ki jih poznam, je prisotna kadrovska stiska, a nikoli nisem slišala o nobeni prikrajšanosti ali celo krčenju ur dela z otroki.
Morda pa imate smolo, da delate na šoli, kjer stvari niso urejene,  kot bi morale biti. Morda imate vodstvo, ki dopušča preveč vmešavanja staršev v delo šole. Tam se hitro ustvarjajo nezadovoljne skupine, ki znajo biti zelo glasne. A so zgolj glasne in izgleda, kot da predstavljajo večino.
Verjamem, da ste izgoreli in zato nezadovoljni, a stanje na vaši šoli ne odslikava splošnega stanja na šolah. Kjer je red, vsega tega ni.

Lep pozdrav in vse dobro!

Odgovor na objavo uporabnika
Za iz prve roke, 05.03.2024 ob 06:42

Pozdrav!

Vi to delo opravljate in res lahko predstavite manj seznanjenim, kar je lepo od vas. Iz vaših pojasnil beremo, da je delo zahtevno, še bolj  delo s starši.  Me pa zanima, od kod vam energija in čas, da se tukaj s tem ukvarjate?

Nisem poznavalka, sem pa dolga leta povezana z različnimi šolami, mestnimi, vaškimi, primestnimi in sem tudi v svetu šole in staršev. Moram povedati, da nikakor nimam vtisa o kakem množičnem nezadovoljstvu med starši. Posamezniki vprašajo, včasih tudi precej grobo, a se jim pojasni in je urejeno. Nobenih znakov revolta ne zasledim.
Tudi na šolah, ki jih poznam, je prisotna kadrovska stiska, a nikoli nisem slišala o nobeni prikrajšanosti ali celo krčenju ur dela z otroki.
Morda pa imate smolo, da delate na šoli, kjer stvari niso urejene,  kot bi morale biti. Morda imate vodstvo, ki dopušča preveč vmešavanja staršev v delo šole. Tam se hitro ustvarjajo nezadovoljne skupine, ki znajo biti zelo glasne. A so zgolj glasne in izgleda, kot da predstavljajo večino.
Verjamem, da ste izgoreli in zato nezadovoljni, a stanje na vaši šoli ne odslikava splošnega stanja na šolah. Kjer je red, vsega tega ni.

Lep pozdrav in vse dobro!

Druga taktika? Hehe, ne uspeva najbolj. Si že davno pokazala, da nimaš pravega uvida v razmere po slovenskih šolah. Če je na eni recimo da ok (pa zagotovo ni vse čisto ok, ker so tudi tam zlorabe, pa če priznate ali ne), to še ne pomeni, da je na ostalih tudi. Poleg tega nimaš pojma, kaj si starši zares mislijo o teh posebnežih in privilegijih, ki jih uživajo. Če ne prej, se pri vpisih res konča tisto “strinjanje”. Samo srečo imate, da večina staršev sploh ne ve, da imajo gromozansko prednost pred vsemi ostalimi.

Zato je zadnji čas, da se tole konča. Da se starše ozavesti, kaj dejansko tak sistem pomeni in kako to vpliva na vse otroke, še posebej vse tiste tanormalne. Na koncu pa tudi, kako družba nazaduje zaradi takšne neprimerne “inkluzije”.

Ne, ne bo šlo več. Veliko nas je staršev in še več nas bo, ki se bomo borili za pravičnejši sistem.

Glasujte:

https://predlagam.vladi.si/predlog/17766

 

Odgovor na objavo uporabnika
iz prve roke, 04.03.2024 ob 20:30

Aha, pa še to sem pozabila. Ko se pišejo testi: imaš recimo 5 učencev, ki piše posebej, ker ima podaljšan čas in razlago navodil in pač morajo biti posebej. Pa pazi! Če je poleg en z ADHD, mora ta pisat sam, da ne moti drugih. Če je zraven en, ki rabi veliko razlage navodil itd. in mora spremljevalec govoriti, bo tudi ta pisal posebej. In potem rabiš še 3 dodatne ljudi, da bodo pisali s temi z odločbami. In 3 dodatne prostore! Pa še če imajo podaljšan čas pisanja, mora biti potem vskočiti drugi učitelj, če ima tisti, ki je bil prvo uro z njimi, potem pouk… Večkrat to nalogo sicer opravijo izvajalci DSP, ampak če so to mobilke, ki delajo tudi na drugih šolah, jih ni vsak dan na šoli in imaš probleme dobit prostega učitelja, ki mora seveda vedeti, kakšne vse prilagoditve ima otrok, ali bo imel s seboj še dodatne didaktične pripomočke, ali rabi slovar, kalkulator….Ker če ni vsega napisanega, so hitro pritožbe staršev….

OMG.. resno…. A da take kolobocije se grejo.. Pa naj se kdo rece, da je to vse skupaj normalno.. Pa dobesedno jih poneumljamo, tudi tiste, ki se niso.. Kaksen stars moras bit, da zahtevas za otroka odlocbo, ce za to RES NI UTEMELJENA RAZLOGA, ker seveda se strinjam, da nekateri jo dejansko potrebujejo..

 

naslednji četrtek tarča o odločbah, pripravite se zagovornice/ki krivičnega sistema.

Odgovor na objavo uporabnika
Olika, 05.03.2024 ob 09:39

OMG.. resno…. A da take kolobocije se grejo.. Pa naj se kdo rece, da je to vse skupaj normalno.. Pa dobesedno jih poneumljamo, tudi tiste, ki se niso.. Kaksen stars moras bit, da zahtevas za otroka odlocbo, ce za to RES NI UTEMELJENA RAZLOGA, ker seveda se strinjam, da nekateri jo dejansko potrebujejo..

 

ja pameten starš, kakšen pa. otrok gre tako lažje skozi šolo, ni se mu treba učiti čisto vseh bedarij, s katerimi danes v šoli posiljujejo učence. Poleg tega pa dobijo še posebno denarno nagrado – dodatek pri otroškem dodatku oz. pri štipendiji. Na delu pa danes ob takem pomanjkanju delavcev nihče ne vpraša, če si delal šolo z odločbo ali brez. Nekaterim težave z leti izzvenijo, tistim, ki pa ne, pa veselica za vse ostale.

 

New Report

Close