Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Je res toliko teh odločb v šolah ali se pretirava?

Je res toliko teh odločb v šolah ali se pretirava?

Odgovor na objavo uporabnika
mijav mijav, 05.03.2024 ob 11:46

Odgovor na objavo uporabnika
Olika, 05.03.2024 ob 09:39

Odgovor na objavo uporabnika
iz prve roke, 04.03.2024 ob 20:30

Odgovor na objavo uporabnika
Nirvana549, 04.03.2024 ob 20:17

Odgovor na objavo uporabnika
Pojma nimaš, 04.03.2024 ob 19:47

Pa da ne bo pomote, to učno pomoč plačajo borih 9 € neto na uro, po realizaciji, medtem ko je DSP sistemiziran in seveda veliko bolje plačan.

Že spet ena lovska! Sistemizirane ure nimajo nobene veze s tem, ali poučuješ v razredu ali izvajaš DSP, za katerega si usposobljen. Vsak učitelj in tudi specialni pedagog ima določeno število sistemiziranih ur, ki pomenijo njegovo delovno obvezo in to nima nobene veze z odločbo učenca, temveč s sistemizacijo dela na šoli. V odločbi nič ne piše, katere izmed ur bodo sistemizirane ali ne, to je stvar obračuna delovne obveze in plače učitelja. Mater, si butasta in nalašč zavajaš tukaj, Kaj hočeš natolcevati? Da bi učitelji zaradi boljšega plačila imeli radi več ur učne pomoči ? Ti nisi prisebna.

Sistemizirane ure so plačane kot pedagoške ure in sicer v višini plačnega razreda zaposlenega.

Nesistemizirane ure se šolam odobrijo, ko šola pošlje na ministrstvo podatke o potrebah dela na šoli. Ker delo pač mora biti opravljeno. Te ure pa so lahko potem ali sproti mesečno plačane, če pa ti v sistemizaciji še manjka do polne delovne obveze, pa se beležijo v III. steber in jih nato koristiš kot kompenzacijo za proste dni. Če so pa plačane sproti, je pa višina plačila enaka kot za sistemizirane ure.

Ne verjameš? Idi vprašat računovodkinjo in ravnatelja.

 

Med urami DSP izvajalke (spec. ali socialne pedagoginje, inkluzivne pedagoginje, psihologinje) pač otroka poučujejo snov, ki jo ima učitelj v razredu, da učenec ne bo prikrajšan.

Ne vedno. Ko učitelj in izvajalec DSP dobro sodelujeta, se pri DSP izvaja tudi kaj drugega, ne le tekoča snov ure, od katere je učenec vzet k pomoči. Te ure so namenjene temu, da otrok nadoknadi nerazumljeno snov, zakrpa luknje v znanju iz prejšnjih let, več vadi, ne rešuje zahtenih nalog, ki jih delajo v razredu, ampak prilagojeno snov (temeljne učne cilje utrjuje in vadi, vadi, vadi). Kadar se jemlje nova snov, je včasih izvajalec DSP celo z učencem v učilnici in mu pomaga, medtem ko otrok posluša razlago matičnega učitelja.

Če pri vas delate samo po šabloni, boste morali še krepko dodati.

Tvoj miselni proces je prav fascinanten. Učitelji si želijo več ur učne ponoči? Kako ti uspe potegniti takšen zaključek, najbrž veš samo ti🤣 Halo, glede na celo klobaso, ki jo morajo delati s temi učenci in vse dokumentirati, samo čakajo, da taki zginejo šole.

Jao no. Pa če imajo šole že z učitelji, ki jih manjka, hude težave, odkod ti ideja, da ni problemov tudi z organizacijo DSP? Kaj ti pomaga, če jo odobrijo, če nimaš človeka, ki bo to opravljal? Resno, prav fascinanten je ta tvoj svet. Samo z realnostjo nima nujno veliko skupnega. Kot bi pisal nekdo z ministrstva. Ah ja, bo že boljše…

Aha, pa še to sem pozabila. Ko se pišejo testi: imaš recimo 5 učencev, ki piše posebej, ker ima podaljšan čas in razlago navodil in pač morajo biti posebej. Pa pazi! Če je poleg en z ADHD, mora ta pisat sam, da ne moti drugih. Če je zraven en, ki rabi veliko razlage navodil itd. in mora spremljevalec govoriti, bo tudi ta pisal posebej. In potem rabiš še 3 dodatne ljudi, da bodo pisali s temi z odločbami. In 3 dodatne prostore! Pa še če imajo podaljšan čas pisanja, mora biti potem vskočiti drugi učitelj, če ima tisti, ki je bil prvo uro z njimi, potem pouk… Večkrat to nalogo sicer opravijo izvajalci DSP, ampak če so to mobilke, ki delajo tudi na drugih šolah, jih ni vsak dan na šoli in imaš probleme dobit prostega učitelja, ki mora seveda vedeti, kakšne vse prilagoditve ima otrok, ali bo imel s seboj še dodatne didaktične pripomočke, ali rabi slovar, kalkulator….Ker če ni vsega napisanega, so hitro pritožbe staršev….

OMG.. resno…. A da take kolobocije se grejo.. Pa naj se kdo rece, da je to vse skupaj normalno.. Pa dobesedno jih poneumljamo, tudi tiste, ki se niso.. Kaksen stars moras bit, da zahtevas za otroka odlocbo, ce za to RES NI UTEMELJENA RAZLOGA, ker seveda se strinjam, da nekateri jo dejansko potrebujejo..

 

ja pameten starš, kakšen pa. otrok gre tako lažje skozi šolo, ni se mu treba učiti čisto vseh bedarij, s katerimi danes v šoli posiljujejo učence. Poleg tega pa dobijo še posebno denarno nagrado – dodatek pri otroškem dodatku oz. pri štipendiji. Na delu pa danes ob takem pomanjkanju delavcev nihče ne vpraša, če si delal šolo z odločbo ali brez. Nekaterim težave z leti izzvenijo, tistim, ki pa ne, pa veselica za vse ostale.

 

to  je res, dobijo tudi dodatek pri štipendiji.

 

Odgovor na objavo uporabnika
tiho, 05.03.2024 ob 11:52

to  je res, dobijo tudi dodatek pri štipendiji.

 

Vedno boljše 🙁

A nismo že ugotovili, da enim nikoli?  V veliki meri po zaslugi odločb in prilagajanja pa se jih tudi ne naučijo premagovati.

V neki oš imaš na voljo učiteljice, ki jim manjka nwm 10 ur na teden do polne zaposlitve. Taki bi pasal kak odločbar ali dva. In potem pač šola dela pritisk. Da imajo učiteljice oz ostal kader poln fond ur.

Odgovor na objavo uporabnika
roko na srce, 05.03.2024 ob 12:21

V neki oš imaš na voljo učiteljice, ki jim manjka nwm 10 ur na teden do polne zaposlitve. Taki bi pasal kak odločbar ali dva. In potem pač šola dela pritisk. Da imajo učiteljice oz ostal kader poln fond ur.

Tudi res.

 

Če so šele v 8. razredu odkrili težave, bo otrok dobil odločbo šele enkrat v 2. letniku srednje šole. Ni tako, kot si ti predstavljaš. Pogosto se težave odkrijejo v 1. ali 2. razredu in se dogovorijo, da bodo poskusili brez odločbe, če se izkaže, da bo odločba potrebna, pa prijavijo otroka na testiranje. Ta postopek seveda traja in otrok dobi odločbo pozno.

To je pa lari fari….če samo sumijo da je kaj narobe, te takoj napotijo na testiranje, ker so čakalne dobe dolge. In to vsi vedo.

New Report

Close