Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nesreča nogometašev v Mariboru

Nesreča nogometašev v Mariboru

špekulirate, kaj bi bilo, če bi bilo, kot vedeževalci ste.
Dejstvo je, da je bila hitrost krepko nad dovoljeno, dejstvo je, da je mladenič ni imel izkušenj, dejstvo je, da je to nesreča za 3 od udeleženih, za voznika pa ne morem reči, 20 letni mladec, pa tako neodgovoren, ne to ni zanj nesreča, igral je rusko in dobil “kroglo v čelo”.

Ne verjamem, da bi šli ravno zavestno v rdečo z veliko hitrostjo (na TV so rekli, da preko 100 km/h). Ampak… mladi fantje pač… mladost je norost, adrenalin, testosteron… hormoni… na žalost. Najbrž je voznik skušal ujeti rumeno, pa je še bolj pospešil, ampak se je že prižgala rdeča. Vseeno tragedija, škoda mladih ljudi, pred katerimi je bilo še celo življenje:-([/quote]

Če bi hotel ujeti rumeno luč, pa mu ne bi uspelo, pomeni, da bi se mu rdeča ravno tisti hip prižgala. Če bi bilo tako, potem tisti drugi avto še ne bi mogel zavijati, ker še ne bi imel zelene. Ker pa je tisti drugi avto že zavijal, pomeni, da je že imel zeleno luč in pomeni, da je temu norcu rdeča luč že lep čas gorela. Kar pomeni, da je popolnoma zavestno zapeljal skozi rdečo!!!!
Mladi fantje pač…. te ni sram tega reči? In kaj, če bi zmečkal namesto sebe tistega, ki je zavijal?
Mladi fantje pač??? In če bi namesto sebe ubil tebe ali tvojega bližnjega? Aja, mladi fantje pač… fuj in fej!!!![/quote]

Prav imaš, če bi bilo tako, kot piše Megaboy, drugega avta še ne bi bilo v križišču.

Ga razumem, vem, kaj hoče povedati, ampak njegova teorija bi pila vodo le, če ne bi bilo zamika pri prižiganju zelene luči na stranski cesti!

Samo da tvoja zgodba nima skupnega imenovalca s tistim, kar so povedali očividci. Da niti poskusil ni ustaviti na rdeči, ampak je zaviral šele, ko se je hotel izogniti avtu, ki je zapeljal na križišče. Lahko predvidevava, da očividci vedo več od tebe.[/quote]
In kje jaz trdim drugače kot trdijo očividci? Tudi jaz namreč mislim, da je prej stopil po gasu, kot pa bremzal, ko se je prižgala rumena, in skušal skoz križišče prid čimprej, še v rumeni ali malce v rdeči.
Hitro se je treba odločit, in napačno se je v naglici odločil.

Če bi zelena utripala, bi imel 10s več časa da se odloči in ogromno več placa in časa da zaustavi še pred rdečo.[/quote]

Če bi šel malce v rdečo, bi bil že zdavnaj mimo križišča, preden se je na stranski cesti prižgala zelena. On je videl oranžno, videl rdečo in še kar tiščal. Njemu tudi utripajoča zelena ne bi pomagala, ker ni imel najmanjšega namena bremzat.
Grem v oranžno s predpisano hitrostjo, pa se mi še ni zgodilo, da bi avtomobili z druge ulice že štartali oziroma da bi me morali kakorkoli upoštevati. Ker imajo še par sekund rdečo.

Ne bi ustavil, ker ni ustavljal in ni imel namena ustaviti, dokler ni videl, da mu bo en avto presekal poti. O kakšnem ustavljanju je govora, če letiš 150 na uro? Kdor misli ustaviti, ne vozi s takšno hitrostjo. Tudi jaz sem jezna, da so ukinili utripajočo zeleno, ampak to nima nobene zveze s to nesrečo.

Mi pa ni jasno, kakšen načrt so imeli, voziti 150 in prevoziti vse rdeče? V kateri realnosti naj bi se to dobro končalo? Se je to v avtu vsem zdel fajn ali bi si drugi trije želeli, da on ne bi tako vozil. Nekje sem prebrala tudi ugibanja (brez dokazov!), da naj bi fantje tekmovali, kdo bo prej od treninga prišel v Maribor. Če je to res, to ni bil edini avto, ki je tako divjal včeraj. In tudi prejšnje dni.[/quote]
Če pelješ 130 km/h, pa ti začne zelena utripat 250m pred križiščem boš zmanšal hitrost in ustavil, druge ni. Tudi bedak ustavi. Če pa se ti 50m pred križiščem prižge rumena, imaš pa na izbiro na polno bremzat, ali pa malo pospešit, in pridet čez križišče v rumeni, če se ušteješ pa malce še v rdečo. No ta mulc se je uštel, pa šel malce preveč v rdečo. (mlad, neizkušen, divjak, bedak….)

To kar pišeš v drugem odstavku so pa še večje neumnosti kot v prvem. Ugibanja nisi nič drugega kot prazne izmišljotine. Tako se je začelo pri Mačku, ko je nekdo ugibal, ali ni mogoče za stavo šel kontra po AC. Sedaj je to pri njemu po mnenju javnosti postalo že dejstvo brez dokazov. na podlagi tega so mu dali najstrožjo kazen.[/quote]

taki idioti ob utripajoči zeleni pospešijo
taki idioti ob rumeni pospešijo.

saj je moral videt rumeno, pa nič ni bremzal in ustavljal. če ni bremzal pri rumeni, zakaj bi pri zeleni?
taki idioti, ki cesto s križišči na vsakih 300 metrov prevozijo s 150+kmh nimajo namena ustavljat.

če bi ti 50 m pred križiščem začela svetit rumena, bi bil ti že v drugem križišču, preden se nasprotnemu zelena vklopi

tak je to.

To je znano za adrenalince. Veliko profi in amaterskih šprotnikov je takih. Eni sproščajo potem tako, za volanom, drugi drugače.


Malo se spomni tistih časov, ko so ukinili utripajočo zeleno. Glavni argument k ukinitvi je bil ta, da so nekateri pri UZ pospešili (in leteli v rumeno) Takrat ni bilo govora o pospešitvah pri rumenih in vožnjah v rdečo, argument je bil povečanje hitrosti, kar je to pač nevarno.

In kaj je sledilo? Tisti, ki so prej pospeševali na UZ, in vozili v rumeno, sedaj pospešujejo pri rumeni in vozijo v rdečo. Tako kot ta mulc v mariboru včeraj.

Ne vem, kako ste tako zabiti, da nočete razumet, da človek lažje ustavi pri rdeči, če je obveščen, da se bo prižgala 15 sekund prej, kot pa če je obveščen 5 sekund prej.

Včeraj je mulc gonil precej čez sto, naenkrat se mu je prižgala rumena, in v trenutku se je moral odločit, ali na polno bremzat, ali pospešit in še pridt skoz. In se je odločil napačno. Je bil pač neizkušen, pa ni dobro presodil, koliko časa gori rumena, pluc še dve sekundi ima lufta da oni iz strani spelje.

Govorjenje o tem, kako je zavestno vozil v rdečo je neumnost, to je enako, kot da se je zavestno zaletel. Zavestno je samo divjal, vse ostalo ga je presenetilo, ni pričakoval in v naglici slabo preračunal, je bil neizkušen voznik, mlad, športnik…… Utripajoča zelena pa daje mnogo več časa za trezen premislek.

Tako da še vedno mislim, da do te nesreče nebi prišlo, če bi zelena še utripala. Pa ne mislim zagovarjat prehitro vožnjo.


Malo se spomni tistih časov, ko so ukinili utripajočo zeleno. Glavni argument k ukinitvi je bil ta, da so nekateri pri UZ pospešili (in leteli v rumeno) Takrat ni bilo govora o pospešitvah pri rumenih in vožnjah v rdečo, argument je bil povečanje hitrosti, kar je to pač nevarno.

In kaj je sledilo? Tisti, ki so prej pospeševali na UZ, in vozili v rumeno, sedaj pospešujejo pri rumeni in vozijo v rdečo. Tako kot ta mulc v mariboru včeraj.

Ne vem, kako ste tako zabiti, da nočete razumet, da človek lažje ustavi pri rdeči, če je obveščen, da se bo prižgala 15 sekund prej, kot pa če je obveščen 5 sekund prej.

Včeraj je mulc gonil precej čez sto, naenkrat se mu je prižgala rumena, in v trenutku se je moral odločit, ali na polno bremzat, ali pospešit in še pridt skoz. In se je odločil napačno. Je bil pač neizkušen, pa ni dobro presodil, koliko časa gori rumena, pluc še dve sekundi ima lufta da oni iz strani spelje.

Govorjenje o tem, kako je zavestno vozil v rdečo je neumnost, to je enako, kot da se je zavestno zaletel. Zavestno je samo divjal, vse ostalo ga je presenetilo, ni pričakoval in v naglici slabo preračunal, je bil neizkušen voznik, mlad, športnik…… Utripajoča zelena pa daje mnogo več časa za trezen premislek.

Tako da še vedno mislim, da do te nesreče nebi prišlo, če bi zelena še utripala. Pa ne mislim zagovarjat prehitro vožnjo.[/quote]

Pri tej hitrosti bi v tem primeru gladko švignil skozi križišče, preden so oni dobili zeleno luč. Ko se je on približeval križišču, je bila že zdavnaj, zdavnaj rdeča. Oranžno je on videl, ko je bil še daleč od semaforja. Če bi takrat začel bremzat, bi do semaforja ustavil.


Malo se spomni tistih časov, ko so ukinili utripajočo zeleno. Glavni argument k ukinitvi je bil ta, da so nekateri pri UZ pospešili (in leteli v rumeno) Takrat ni bilo govora o pospešitvah pri rumenih in vožnjah v rdečo, argument je bil povečanje hitrosti, kar je to pač nevarno.

In kaj je sledilo? Tisti, ki so prej pospeševali na UZ, in vozili v rumeno, sedaj pospešujejo pri rumeni in vozijo v rdečo. Tako kot ta mulc v mariboru včeraj.

Ne vem, kako ste tako zabiti, da nočete razumet, da človek lažje ustavi pri rdeči, če je obveščen, da se bo prižgala 15 sekund prej, kot pa če je obveščen 5 sekund prej.

Včeraj je mulc gonil precej čez sto, naenkrat se mu je prižgala rumena, in v trenutku se je moral odločit, ali na polno bremzat, ali pospešit in še pridt skoz. In se je odločil napačno. Je bil pač neizkušen, pa ni dobro presodil, koliko časa gori rumena, pluc še dve sekundi ima lufta da oni iz strani spelje.

Govorjenje o tem, kako je zavestno vozil v rdečo je neumnost, to je enako, kot da se je zavestno zaletel. Zavestno je samo divjal, vse ostalo ga je presenetilo, ni pričakoval in v naglici slabo preračunal, je bil neizkušen voznik, mlad, športnik…… Utripajoča zelena pa daje mnogo več časa za trezen premislek.

Tako da še vedno mislim, da do te nesreče nebi prišlo, če bi zelena še utripala. Pa ne mislim zagovarjat prehitro vožnjo.[/quote]

mulc je videl 200 m pred sabo, kako se mu je rdeča vklopila. pa valjda ni mogel ustavit, saj je imel 150 na števcu. omejitev pa 70, v križišču 50

če so ti osnove fizike poznane ti je lahko jasno, da če bi on zagledal rumeno in pospešil in peljal skozi križišče, bi minilo vsaj 10 sekund, preden bi se vklopila rdeča, preden bi nasprotnemu vklopila zelena, preden bi nasprotni speljal in prišel do sredine križišča.

pri 150 kmh prevoziš 42 metrov na sekundo. v desetih sekundah si že pol kilometra proč.

tip je videl rdečo na daleč. ni ustavljal, seveda ne, saj pri 150 kmh ne more ustavit, saj je zavorna pot 225 m.


Malo se spomni tistih časov, ko so ukinili utripajočo zeleno. Glavni argument k ukinitvi je bil ta, da so nekateri pri UZ pospešili (in leteli v rumeno) Takrat ni bilo govora o pospešitvah pri rumenih in vožnjah v rdečo, argument je bil povečanje hitrosti, kar je to pač nevarno.

In kaj je sledilo? Tisti, ki so prej pospeševali na UZ, in vozili v rumeno, sedaj pospešujejo pri rumeni in vozijo v rdečo. Tako kot ta mulc v mariboru včeraj.

Ne vem, kako ste tako zabiti, da nočete razumet, da človek lažje ustavi pri rdeči, če je obveščen, da se bo prižgala 15 sekund prej, kot pa če je obveščen 5 sekund prej.

Včeraj je mulc gonil precej čez sto, naenkrat se mu je prižgala rumena, in v trenutku se je moral odločit, ali na polno bremzat, ali pospešit in še pridt skoz. In se je odločil napačno. Je bil pač neizkušen, pa ni dobro presodil, koliko časa gori rumena, pluc še dve sekundi ima lufta da oni iz strani spelje.

Govorjenje o tem, kako je zavestno vozil v rdečo je neumnost, to je enako, kot da se je zavestno zaletel. Zavestno je samo divjal, vse ostalo ga je presenetilo, ni pričakoval in v naglici slabo preračunal, je bil neizkušen voznik, mlad, športnik…… Utripajoča zelena pa daje mnogo več časa za trezen premislek.

Tako da še vedno mislim, da do te nesreče nebi prišlo, če bi zelena še utripala. Pa ne mislim zagovarjat prehitro vožnjo.[/quote]

Pri tej hitrosti bi v tem primeru gladko švignil skozi križišče, preden so oni dobili zeleno luč. Ko se je on približeval križišču, je bila že zdavnaj, zdavnaj rdeča. Oranžno je on videl, ko je bil še daleč od semaforja. Če bi takrat začel bremzat, bi do semaforja ustavil.[/quote]

Koliko je zamika pri zeleni luči? Po mojem vsaj tri sekunde. Potem dve sekundi reakcijski čas, da vozilo spelje. Torej pet sekund. Če so vozili 120 na uro, so bili cca 200 metrov od križišča, ko je zagorela rdeča luč, čez pet, šest sekund je bil v križišču. Imel je 200 metrov zavorne poti, če bi imel namen zavirati zaradi rdeče na semaforju.


Malo se spomni tistih časov, ko so ukinili utripajočo zeleno. Glavni argument k ukinitvi je bil ta, da so nekateri pri UZ pospešili (in leteli v rumeno) Takrat ni bilo govora o pospešitvah pri rumenih in vožnjah v rdečo, argument je bil povečanje hitrosti, kar je to pač nevarno.

In kaj je sledilo? Tisti, ki so prej pospeševali na UZ, in vozili v rumeno, sedaj pospešujejo pri rumeni in vozijo v rdečo. Tako kot ta mulc v mariboru včeraj.

Ne vem, kako ste tako zabiti, da nočete razumet, da človek lažje ustavi pri rdeči, če je obveščen, da se bo prižgala 15 sekund prej, kot pa če je obveščen 5 sekund prej.

Včeraj je mulc gonil precej čez sto, naenkrat se mu je prižgala rumena, in v trenutku se je moral odločit, ali na polno bremzat, ali pospešit in še pridt skoz. In se je odločil napačno. Je bil pač neizkušen, pa ni dobro presodil, koliko časa gori rumena, pluc še dve sekundi ima lufta da oni iz strani spelje.

Govorjenje o tem, kako je zavestno vozil v rdečo je neumnost, to je enako, kot da se je zavestno zaletel. Zavestno je samo divjal, vse ostalo ga je presenetilo, ni pričakoval in v naglici slabo preračunal, je bil neizkušen voznik, mlad, športnik…… Utripajoča zelena pa daje mnogo več časa za trezen premislek.

Tako da še vedno mislim, da do te nesreče nebi prišlo, če bi zelena še utripala. Pa ne mislim zagovarjat prehitro vožnjo.[/quote]

rešitev bi bila edino ta, da bi zelena luč gorela neprekinjeno…

sem mislil, da je tvoja šibka točka samo vožnja iz krožišča, zdaj pa vidim, da enostavno ne upoštevaš prav nobenih predpisov.
samo zaradi takih, in nekaterih samomorilcev, umirajo ljudje na cestah.

[/quote]

je bolje polnit pokopališča?
včerajšnja nesreča je dokaz za to.

za bivšega župana dokaza o polnjenju žepov njegovi politični rablji niso našli.[/quote]
Tako kot slovenska policija, kriminalisti, tožilci in sodišča niso našli dokazov o polnjenju žepov velikega J, murgeljskega škrata, Zidarja, ostalih avtocestnih gradbenih baronov, vseh ostalih vodij organiziranih kriminalnih združb (ki jih sedaj vlačijo po sodiščih samo zaradi pritiskov iz tujine, ne na podlagi lastnega dela, hkrati pa upajo, da bodo postopke lahko vlekli dovolj dolgo, da bodo v Slo. zastarali), bančnih direktorjev in njihovih podrejenih, onih dveh, ki sta nazadnje “reševala” Muro, kot vseh ostalih, po politični liniji nastavljenih direktorjev, verižnih stečajarjev in tako naprej, dokler gre za velike živine…
Namerna nesposobnost slovenskega pravosodja in policije še ne pomeni, da se z javnim denarjem nelegalno ne polnijo zasebni žepi.

Na konkretnem križišču pa Šešok/Kanglerjevih radarjev tako ali tako ni. Na tem križišču je to namreč prva smrtna nesreča.


Malo se spomni tistih časov, ko so ukinili utripajočo zeleno. Glavni argument k ukinitvi je bil ta, da so nekateri pri UZ pospešili (in leteli v rumeno) Takrat ni bilo govora o pospešitvah pri rumenih in vožnjah v rdečo, argument je bil povečanje hitrosti, kar je to pač nevarno.

In kaj je sledilo? Tisti, ki so prej pospeševali na UZ, in vozili v rumeno, sedaj pospešujejo pri rumeni in vozijo v rdečo. Tako kot ta mulc v mariboru včeraj.

Ne vem, kako ste tako zabiti, da nočete razumet, da človek lažje ustavi pri rdeči, če je obveščen, da se bo prižgala 15 sekund prej, kot pa če je obveščen 5 sekund prej.

Včeraj je mulc gonil precej čez sto, naenkrat se mu je prižgala rumena, in v trenutku se je moral odločit, ali na polno bremzat, ali pospešit in še pridt skoz. In se je odločil napačno. Je bil pač neizkušen, pa ni dobro presodil, koliko časa gori rumena, pluc še dve sekundi ima lufta da oni iz strani spelje.

Govorjenje o tem, kako je zavestno vozil v rdečo je neumnost, to je enako, kot da se je zavestno zaletel. Zavestno je samo divjal, vse ostalo ga je presenetilo, ni pričakoval in v naglici slabo preračunal, je bil neizkušen voznik, mlad, športnik…… Utripajoča zelena pa daje mnogo več časa za trezen premislek.

Tako da še vedno mislim, da do te nesreče nebi prišlo, če bi zelena še utripala. Pa ne mislim zagovarjat prehitro vožnjo.[/quote]

rešitev bi bila edino ta, da bi zelena luč gorela neprekinjeno…

sem mislil, da je tvoja šibka točka samo vožnja iz krožišča, zdaj pa vidim, da enostavno ne upoštevaš prav nobenih predpisov.
samo zaradi takih, in nekaterih samomorilcev, umirajo ljudje na cestah.[/quote]

To je pač Megaboy. Ne vem, pod katerim nickom sicer sodeluje tukaj gor, je pa sigurno tukaj vsak dan, ker takoj prihiti zagovarjat morilce na cesti. A se spomniš onega modela, ki je v LJ na prehodu za pešce zbil dve dekleti? Tip je divjal, bil je zadet in pod gasom. Ampak če vprašaš Megaboya, oni nista imeli kaj delat na prehodu, če se je on takrat odločil dirkat po LJ.

je bolje polnit pokopališča?
včerajšnja nesreča je dokaz za to.

za bivšega župana dokaza o polnjenju žepov njegovi politični rablji niso našli.[/quote]
Tako kot slovenska policija, kriminalisti, tožilci in sodišča niso našli dokazov o polnjenju žepov velikega J, murgeljskega škrata, Zidarja, ostalih avtocestnih gradbenih baronov, vseh ostalih vodij organiziranih kriminalnih združb (ki jih sedaj vlačijo po sodiščih samo zaradi pritiskov iz tujine, ne na podlagi lastnega dela, hkrati pa upajo, da bodo postopke lahko vlekli dovolj dolgo, da bodo v Slo. zastarali), bančnih direktorjev in njihovih podrejenih, onih dveh, ki sta nazadnje “reševala” Muro, kot vseh ostalih, po politični liniji nastavljenih direktorjev, verižnih stečajarjev in tako naprej, dokler gre za velike živine…
Namerna nesposobnost slovenskega pravosodja in policije še ne pomeni, da se z javnim denarjem nelegalno ne polnijo zasebni žepi.

Na konkretnem križišču pa Šešok/Kanglerjevih radarjev tako ali tako ni. Na tem križišču je to namreč prva smrtna nesreča.[/quote]

to seveda opravičuje divjanje po vaših ulicah in razbijanje divjakov po mariboru, še zlasti po občinski stavbi in bližnji okolici ter skorajda linč bivšega župana…

Kot so že mnogi pred mano ugotovili – tragedija je, ko umre mlad človek, pa nima veze, a je fuzbalist ali samo “navaden” mladinc, brez nekih hudih talentov. Tragedija za vse tiste, ki so vanj vlagali in zdaj ostajajo strtih src za njim.

Vendar – drveti skozi predmestje s 150 na uro?! A to res, ampak mislim ČISTO ZARES lahko kdo opravičuje z “mladost je norost”?! Mar se res več nihče ne zaveda, da cesta ni poligon in da omejitve ter prometni predpisi niso za polnjene žepov, ampak za zaščito in varnost VSEH udeležencev v prometu? Mar res svojim mladincem trosite take flavze, ko kot mladi in neizkušeni vozniki sedajo za volan? Mladost je norost – resno?!?!?! Groza!

Šlo je za ornk avto – ne kak pofl, za velik, ne prav star in soliden avto. Raztreščilo ga je 150 m naokrog, odtrgalo podvozje in razklalo na pol. Vsak, ki premore malenkost trezne presoje ve, da ni šlo za vožnjo, ampak izstrelitev, dobesedno. Sama sreča je, pa kakor koli se to nepopisno grozljivo bere in dejansko tudi je grozljivo – da so ubili samo sebe, ne pa še nekoga nedolžnega, kot npr. tisto vozilo, ki je pravilno pripeljalo iz svoje smeri. Si predstavljate, da tak norec sname še družino ali samo starša v drugem avtu, ki ni ne kriv ne dolžan? Pa če sname 80-letno babico, ki nima nikogar več – nima veze! Se res nihče več ne zaveda odgovornosti za tuje življenje, če mu že lastno ni kaj dosti mar?

Motiti se je človeško in vsi, ki smo na cesti, delamo tudi napake. AMpak tole NI bila napaka, to je bila objestnost. Huda, težka objestnost, ki se je krvavo končala. Pokažite posledice svojim 18, 19, 20-letnikov, ki sedajo za volan prepričani, da jih bo tehnologija in znamka obvarovala pred tragedijo. Pokažite jim, da pravila niso zato, da jih kršimo, ampak zato, da jih spoštujem in zaboga milega, ne trobezljajte slaboumnosti kot so “mladost je norost” in “mi smo tudi”, ampak se zavedajte, da pogosto NI popravnega izpita in “nisem hotu” čisto nič ne zaleže.

Sožalje vsem, ki so izgubili sina, brata, sorodnika, prijatelja, soseda…..

Bla bla. Avto je bil navadna leteča krsta, Renault, za katerega vsi vemo, da je eden najslabših avtomobilov, takoj za Dacio.
Lahek, s slabim plehom in zlepljen skupaj. Glede na to je možno, da sploh niso šli dosti več kot 100.

Najprej iskreno sožalje vsem svojcem in bližnjim!

Prehitra vožnja,ki pa ni redkost – ne le v MB, posvod jo vidiš,zanjo ni meja.

Če bi imela moč,bi postavila slike mladih fantov s črnim trakom ob marsikateri cesti. V opomin!!!


Skoraj nič ni zamika med tem, ko se na eni strani prižge rdeča in na drugi zelena (skup z rumeno). Reakcijski čas je lahko dve sekundi, lahko tudi 10, lahko pa kdo spelje tudi takoj. In da nekdo štarta in prevozi 2-3 metre (toliko kot pri naši nesreči) je minimalno lahko 2-3 sekunde. In toliko časa gori rdeča na drugi strani.

Se strinjam da je mulc imel dovolj časa, da bi se lahko ustavil pri rdeči luči, če bi se takoj odločil za zavirnje. Ampak se je v naglici (neizkušenost, hitrost..) odločil napačno, mislil je, da bo še prišel skoz pravočasno, pa mu ni zneslo.
Pri UZ bi izvedel, kdaj se bo prižgala rdeča vsaj 15 sek prej, kar bi mu dalo mnogo več časa za presojo in trezen premislek ustaviti ali ne.
Včasih, ko je zelena še utripala si videl vožnjo v rdečo res izjemoma, od trenutka ukinitve UZ je pa to stalen pojav, (vozniki pa isti), kar postavi se k prvem semaforju, če ne verjameš, potem pa pojdi še v Celovec primerjat.

Samo še čakam, da bo kdo okrivil Otta, ker je izumil motor z notranjim izgorevanjem.

TU NI KAJ DODATI. SE lahko spodaj kar vsi podpišemo. Ne bi pa o onih, ki za tako noro in objestno dejanje najdejo eno črko opravičila!

Ma daj ne bluzi in ne seri! Avto vozi voznik in pika. Če meniš, da voziš “slab” avto, se temu človek s troho zrave pameti pač prilagodi, mar ne? Zanimivo, da imamo pri nas 40 let službene avte Renaulte, od Megana, Lagun do Espacov- od osnovnih do najbolj opremljenih modelov za upravo in nadzorni svet! Glede na prevožene km in 98 zaposlenih, ki se prevažamo po celi Evropi od S do J, od V do Z, naberemo tudi prometne nesreče, cca 10 let jih zabeležimo – imeli smo udeležene v verižnem trčenju, ko so se v Megana zaleteli s 3 stranih – pa ni noben avto razpadel tako, da bi ga razstrelilo 150 m daleč. Tko da me ni “slabem plehu” in “lepljenju” blodit – slaba je edino presoja voznika in slaba je pamet, ki meni, da bo avto mislil namesto nje in pa tista, ki misli, da 50 ali 70 ob cesti velja samo za druge!


Skoraj nič ni zamika med tem, ko se na eni strani prižge rdeča in na drugi zelena (skup z rumeno). Reakcijski čas je lahko dve sekundi, lahko tudi 10, lahko pa kdo spelje tudi takoj. In da nekdo štarta in prevozi 2-3 metre (toliko kot pri naši nesreči) je minimalno lahko 2-3 sekunde. In toliko časa gori rdeča na drugi strani.

Se strinjam da je mulc imel dovolj časa, da bi se lahko ustavil pri rdeči luči, če bi se takoj odločil za zavirnje. Ampak se je v naglici (neizkušenost, hitrost..) odločil napačno, mislil je, da bo še prišel skoz pravočasno, pa mu ni zneslo.
Pri UZ bi izvedel, kdaj se bo prižgala rdeča vsaj 15 sek prej, kar bi mu dalo mnogo več časa za presojo in trezen premislek ustaviti ali ne.
Včasih, ko je zelena še utripala si videl vožnjo v rdečo res izjemoma, od trenutka ukinitve UZ je pa to stalen pojav, (vozniki pa isti), kar postavi se k prvem semaforju, če ne verjameš, potem pa pojdi še v Celovec primerjat.[/quote]
pri utripajoči zeleni pri njegovi hitrosti, bi bil še v prejšnjem križišču in semaforja, kjer se je zaletel, niti videl še ni.
400 metrov prej je drugo semaforizirano križišče. 400 metrov je preletel v 10 sekundah. kako dolgo gori rumena luč? 5 sekund na tem semaforju. pa ziher je trajalo vsaj 5 sekund, da je drugo vozilo prišlo do sredine križišča.

z avstrijo pa ne primerjaj. pojdi štet, koliko vozil sredi belega dne po vpadnici divja 150 kmh.


Vsak 5-letni otrok v vrtcu točno ve, da se sme čez cesto čez prehod samo potem, ko pogledaš levo in desno in ko se prepričaš, da to storiš varno, tako zapoveduje tudi prometni zakon.
Ti, in še nekaj bedakov tu na forumu pa mislite, da če se je nekdo odločil divjat, vozit zadet in pod gasom, pešcu ni potrebno pogledat levo in desno ter lahko skače čez cesto kot kura.

In ja, tiste punce (bolje rečeno kuri), niso imele kaj delat na prehodu, ker se nista prepričali če lahko varno stopita na prehod, tako kot to zahteva zakon. Krivda za to nesrečo je nedvomno deljena, vsi udeleženi so kršili prometne predpise, da je do nesreče prišlo.

Samo še čakam, da bo kdo okrivil Otta, ker je izumil motor z notranjim izgorevanjem.[/quote]

problem v avtu je, če je premočan motor ( ali pa naprimer sfriziranček, navitež) za tak slab pleh in majhno školjko. Je razlika met 1.3l ali pa 2.0 l GT naprimer na tak štanjol papir pleh. Varnostni trk testi gor ali dol – so narejeni večinoma ti testi pri trku pri 50 ali max 70 km na uro , ne pa naprimer pri 150 km….

piše se pa res s preveliko hitrostjo in ne z.
zgoraj nekdo omenja 120 km/h pri omejitvi 70 km/h.[/quote]

Jaz nikoli ne uporabljam predloga “s”.[/quote]

Ker očitno ne znaš. Sramota.

Sicer vem, da si idiot na kubik, pa vseeno: NI IZGOVORA – NOBENEGA!!! JASNO?!?! Rumena, rdeča, kodrlajsasta – pa kaj še? Zastavco in plesalko, ki bo nekemu bedaku, ki namesto 70 divja po cesti 2 x toliko, dopovedala, da semafor velja tudi zanj?!?!? KAJ HUDIČA JE SPLOH TREBA, DA DOJAMEŠ, DA SKOZI SEMAFORJE IN PREDMESTJE NE MOREŠ DIVJAT NE 150, NE 120 IN NE 100 na uro?! Kaj? Zid? Veriga? Kaj? Kakšna pravočasnost, kakšno utripanje?! Ko s o tile smrkavci delali izpite, ni bilo UZ že davno ne več!!! Ko je delala izpite moja generacija, semaforjev SPLOH ni bilo (izjema LJ in MB!), krožišč tudi ne – pa zato ne blejemo in ne bluzimo, kako bi bilo lažje , če bi – ne vem, bili semaforji modri in kvadratni, ali ne vem kaj!! VOZIŠ KOZI SEMAFORJE! To pomeni, da ti ga vsak trenutek lahko zapre in ti moraš voziti tako, da lahko ustaviš. VEDNO! PIKAM AMEN, KONC VSAKE DEBATE! Če tega nisi sposoben dojet, ne sodiš na cesto. Za vse normalne, razsodne in trezne voznike je zamikov med vklopom enih in drugih zelenih luči več kot dovolj! Še več – mariskje je treba upoštevato tudi to, da se hkrati s tvojo zeleno lučjo prižge tudi zelena luč pešcem – PA TO ABSOLUTNO NE POMENI, DA LAHKO PEŠCA ZGAZIŠ, AMPAK MORAŠ PREDVIDEVATI!!! Za to moraš biti trezen, razsoden in zbran! Če to nisi, ne sedaj za volan!

New Report

Close