Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nesreča nogometašev v Mariboru

Nesreča nogometašev v Mariboru


Vsak 5-letni otrok v vrtcu točno ve, da se sme čez cesto čez prehod samo potem, ko pogledaš levo in desno in ko se prepričaš, da to storiš varno, tako zapoveduje tudi prometni zakon.
Ti, in še nekaj bedakov tu na forumu pa mislite, da če se je nekdo odločil divjat, vozit zadet in pod gasom, pešcu ni potrebno pogledat levo in desno ter lahko skače čez cesto kot kura.

In ja, tiste punce (bolje rečeno kuri), niso imele kaj delat na prehodu, ker se nista prepričali če lahko varno stopita na prehod, tako kot to zahteva zakon. Krivda za to nesrečo je nedvomno deljena, vsi udeleženi so kršili prometne predpise, da je do nesreče prišlo.[/quote]

Ja s takšno lahkoto kot tu se določa krivda. Določijo jo najnižji policajčki, sledijo jim ostali.

zakaj se tako izpostavlja, da so bili nogometaši??? So zato kaj manj krivi lastne usode?
Bili so objestna mladež. Presranci

Samo še čakam, da bo kdo okrivil Otta, ker je izumil motor z notranjim izgorevanjem.[/quote]

problem v avtu je, če je premočan motor ( ali pa naprimer sfriziranček, navitež) za tak slab pleh in majhno školjko. Je razlika met 1.3l ali pa 2.0 l GT naprimer na tak štanjol papir pleh. Varnostni trk testi gor ali dol – so narejeni večinoma ti testi pri trku pri 50 ali max 70 km na uro , ne pa naprimer pri 150 km….[/quote]

Naprimer:

kaj rabi taka majhna kišta met 2,0 l motor z 275 KM (!!). ?? Ne pozabit: pri nas je omejitev 130 km/h po cestah, nismo Nemčija :)))

https://www.renault.si/vozila/vozila-renault-sport/megane-rs/zmogljivost.html

skušnjava za tiste, ki si n morejo privoščiti bolj varnega avta, ker stane še 1x toliko, kot naprimer tak model, kot na povezavi… Ker divjajo pa po slovenskih cestah z njimi tako, kot da imajo najmanj BMW 7….

Samo še čakam, da bo kdo okrivil Otta, ker je izumil motor z notranjim izgorevanjem.[/quote]

problem v avtu je, če je premočan motor ( ali pa naprimer sfriziranček, navitež) za tak slab pleh in majhno školjko. Je razlika met 1.3l ali pa 2.0 l GT naprimer na tak štanjol papir pleh. Varnostni trk testi gor ali dol – so narejeni večinoma ti testi pri trku pri 50 ali max 70 km na uro , ne pa naprimer pri 150 km….[/quote]

Točno tako.
In Renault je znan po slabem plehu!

To je mene že včeraj zbodlo. So what?! Fucbaler, kolesar, znanstvenik, glasbenik ali “samo navaden kmet” – so what?! Kdorkoli bi vozil tako, kot so oni, bi končal tako, kot so oni. Edino na tej točki smo si res VSI enaki.


Odvisno od tega, kako trezno nekdo razmišlja. Če je neodgovorno vozil ali pa ni bil dovolj izkušen, bi tudi pri UZ lahko mislil, da bo dovolj hiter, če zapelje skozi oranžno. Kot je bilo sedaj. In vse bi bilo enako.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

Edina, ki poznata resnico sta dva preživela… Bosta onadva natančneje povedala, kaj se je v resnici zgodilo (kako hitro so vozili). Vsi drugi lahko samo ugibamo in sklepamo po svoje.

To je za vse tiste bedake, ki s tem, kar je pod havbo kompenzirate tisto, česar ni pod lasmi.

Meni lahko daš ferrarija in 500 konjev, pa se bom skozi mesto peljala 50 in po AC 130. Sem tudi vozila svoje čase porscheja po službeni dolžnosti- brez prekškov, ker avto je služba plačala, kazni pa ne! Bolniki pa tega pač niso sposobni. Pleh gor, pleh dol – avta ne vozi pleh in na gas ne tišči pleh, pa ne mašina, pa ne semafor, ampak človek. Včasih bedak ali še kaj hujšega.


Vsak 5-letni otrok v vrtcu točno ve, da se sme čez cesto čez prehod samo potem, ko pogledaš levo in desno in ko se prepričaš, da to storiš varno, tako zapoveduje tudi prometni zakon.
Ti, in še nekaj bedakov tu na forumu pa mislite, da če se je nekdo odločil divjat, vozit zadet in pod gasom, pešcu ni potrebno pogledat levo in desno ter lahko skače čez cesto kot kura.

In ja, tiste punce (bolje rečeno kuri), niso imele kaj delat na prehodu, ker se nista prepričali če lahko varno stopita na prehod, tako kot to zahteva zakon. Krivda za to nesrečo je nedvomno deljena, vsi udeleženi so kršili prometne predpise, da je do nesreče prišlo.[/quote]

in kaj ti pomaga če pogledaš levo in desno pa ni nobenga, čez pol sekunde k stopiš na prehod pa od nekje divjak in kabum? al je po tvoje normalno da najprej pol ure gledaš če je kje divjak pa če ga tist trenutek ni še pol ure počakat da greš čez v primeru da se najde nekje znotraj naselja en objestnež k se mu zdi nekej normalnega divjat z dva ali večkratnikom omejitve? al pa če ti je normalno sploh iskat opravičilo da lahk kdor koli divja tam kjer ne sme?

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ·uʍop əpısdn əɥʇ Obožujem rdečo zvezdo, pijem Heineken. Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Gosturnca u solat še ni konc sveta.

Res si tok prepričan v nekaj, da vidim da ti ni pomoči. Prvenstveno je bilo pri ukinjanju utripanja zelene usklajevanje z večino Evrope. Tud men se je bilo na začetku težko navadit ampak sedaj mi je pa čudno vozit v Avstriji. Verjetno bi ti bilo še bolje, če bi ti dali pred utripajočo še 5 sekund kake druge barve, da bi vedel, kdaj bo začela utripat zelena. Koncept pa je preprost. Zato imamo 3 barve na semaforju in ne dveh. Ko je rumena vstavljaš v vsakem primeru, ko lahko varno ustaviš. Simpl. In kolikor vem, so rumeno načeloma podaljšali ob menjavi na prejšnji skupni čas utripanja in rumene. Tako da časa ni sedaj nič manj. Prej si samo vedel ali si na začetku ali na koncu “rumene” in so nekateri zato pospeševali. Z ukinitvijo utripanja nismo izgubili nič.

strokovnjaki znajo zračunat. če se pelješ 100 kmh, in se zaletiš, ne vrže avta potem 100 m naprej..

To je za vse tiste bedake, ki s tem, kar je pod havbo kompenzirate tisto, česar ni pod lasmi.

Meni lahko daš ferrarija in 500 konjev, pa se bom skozi mesto peljala 50 in po AC 130. Sem tudi vozila svoje čase porscheja po službeni dolžnosti- brez prekškov, ker avto je služba plačala, kazni pa ne! Bolniki pa tega pač niso sposobni. Pleh gor, pleh dol – avta ne vozi pleh in na gas ne tišči pleh, pa ne mašina, pa ne semafor, ampak človek. Včasih bedak ali še kaj hujšega.[/quote]

to je bilo tudi bistvo mojega zapisa 🙂

problem v avtu je, če je premočan motor ( ali pa naprimer sfriziranček, navitež) za tak slab pleh in majhno školjko. Je razlika met 1.3l ali pa 2.0 l GT naprimer na tak štanjol papir pleh. Varnostni trk testi gor ali dol – so narejeni večinoma ti testi pri trku pri 50 ali max 70 km na uro , ne pa naprimer pri 150 km….[/quote]

Točno tako.
In Renault je znan po slabem plehu![/quote]
Ga ni pleha, ki bi skompenziral manjko pameti.

Točno tako.
In Renault je znan po slabem plehu![/quote]
Ga ni pleha, ki bi skompenziral manjko pameti.[/quote]

.. ali pa prenapihnjenega ega za volanom 🙂

Vse, kar sem želela povedati tudi sama … Podpis!!

------------------------------------------------------------------- Think of how stupid the average person is. Then realise half of them is stupider than that.

Se strinjam, mene je tudi zmotilo, ko se je novinarka včeraj skoraj jokala v kamero, kako jih je škoda. Zakaj je fuzbalerja bolj škoda kot koga drugega?

------------------------------------------------------------------- Think of how stupid the average person is. Then realise half of them is stupider than that.

štirje objestni manj na cesti. Hvala bogu
Brez licemerjenja in zlaganega sožalja.

Se strinjam, mene je tudi zmotilo, ko se je novinarka včeraj skoraj jokala v kamero, kako jih je škoda. Zakaj je fuzbalerja bolj škoda kot koga drugega?[/quote]
Zaradi perspektive.

Ne bi ustavil, ker ni ustavljal in ni imel namena ustaviti, dokler ni videl, da mu bo en avto presekal poti. O kakšnem ustavljanju je govora, če letiš 150 na uro? Kdor misli ustaviti, ne vozi s takšno hitrostjo. Tudi jaz sem jezna, da so ukinili utripajočo zeleno, ampak to nima nobene zveze s to nesrečo.

Mi pa ni jasno, kakšen načrt so imeli, voziti 150 in prevoziti vse rdeče? V kateri realnosti naj bi se to dobro končalo? Se je to v avtu vsem zdel fajn ali bi si drugi trije želeli, da on ne bi tako vozil. Nekje sem prebrala tudi ugibanja (brez dokazov!), da naj bi fantje tekmovali, kdo bo prej od treninga prišel v Maribor. Če je to res, to ni bil edini avto, ki je tako divjal včeraj. In tudi prejšnje dni.[/quote]
Če pelješ 130 km/h, pa ti začne zelena utripat 250m pred križiščem boš zmanšal hitrost in ustavil, druge ni. Tudi bedak ustavi. Če pa se ti 50m pred križiščem prižge rumena, imaš pa na izbiro na polno bremzat, ali pa malo pospešit, in pridet čez križišče v rumeni, če se ušteješ pa malce še v rdečo. No ta mulc se je uštel, pa šel malce preveč v rdečo. (mlad, neizkušen, divjak, bedak….)

To kar pišeš v drugem odstavku so pa še večje neumnosti kot v prvem. Ugibanja nisi nič drugega kot prazne izmišljotine. Tako se je začelo pri Mačku, ko je nekdo ugibal, ali ni mogoče za stavo šel kontra po AC. Sedaj je to pri njemu po mnenju javnosti postalo že dejstvo brez dokazov. na podlagi tega so mu dali najstrožjo kazen.[/quote]

JA seveda zato pa je omejitev hitrosti 70 in ne 130. Pri 70 na uro pa je zaviralna pot 45 m

Super si to napisal, s tole razlago lahko takoj odmontiramo vse ograje dol z mostov. Ker si z lahkoto dokazal, da ob upotevanju prepisov in 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} zbranosti ni variante, da bi kdo zapeljal z mosta v reko. Zakaj torej ograje? znaš obrazložit?

Edino tisto “AMPAK MORAŠ PREDVIDEVAT” si falil, ker nisi predvideval, da vsi ne vozijo striktno zbrano in po predpisih.

Zanimivo, s kakšno zagretostjo zagovarjate, da je bolje, da voznik izve 5 sekund prej, kdaj se bo prižgala rdeča, kot pa da to izve 15 sekund prej. In ko nekdo v 5 sek ne ustavi, raje nabijate o namerni vožnji v rdečo in namernem trčenju, kot da bi priznali, da bi v 15 sek pa morda lažje uspel ustavit. Samo da nebi kdo posumil, da je tudi država lahko kanček kriva zaradi pred leti neumno spremenjenega zakona. In če ravno v kritičnem trenutku, ko se prižge rumena mulc za 3 sekundi proč pogleda (sopotnika, eno v minici…..) potem ostane do rdeče samo še 2 sekundi, pri previsoki hitrosti. Kaj pa sedaj? Bum? Ampak za vas ni problema, saj se ve kdo bo kriv.

Tak zapis je meni boln.Samo to.

Grozljivo, kakšni pacienti še vedno vozijo po naših cestah…:-((((

Tak zapis je meni boln.Samo to.[/quote]
resnica ni sveža plenica … je usrane gate, ki jih je treba oprat

Se strinjam, mene je tudi zmotilo, ko se je novinarka včeraj skoraj jokala v kamero, kako jih je škoda. Zakaj je fuzbalerja bolj škoda kot koga drugega?[/quote]Mogoče je bila nekako povezana z nogometom. Ti tudi bolj jokaš za svojcem (s katerim si povezana), kot pa neznancem ali ne? Če ona joka, ne pomeni, da ga je bolj škoda, kot kogard drugega, ampak da je njo preprosto prizadelo.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

Super si to napisal, s tole razlago lahko takoj odmontiramo vse ograje dol z mostov. Ker si z lahkoto dokazal, da ob upotevanju prepisov in 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} zbranosti ni variante, da bi kdo zapeljal z mosta v reko. Zakaj torej ograje? znaš obrazložit?

Edino tisto “AMPAK MORAŠ PREDVIDEVAT” si falil, ker nisi predvideval, da vsi ne vozijo striktno zbrano in po predpisih.

Zanimivo, s kakšno zagretostjo zagovarjate, da je bolje, da voznik izve 5 sekund prej, kdaj se bo prižgala rdeča, kot pa da to izve 15 sekund prej. In ko nekdo v 5 sek ne ustavi, raje nabijate o namerni vožnji v rdečo in namernem trčenju, kot da bi priznali, da bi v 15 sek pa morda lažje uspel ustavit. Samo da nebi kdo posumil, da je tudi država lahko kanček kriva zaradi pred leti neumno spremenjenega zakona. In če ravno v kritičnem trenutku, ko se prižge rumena mulc za 3 sekundi proč pogleda (sopotnika, eno v minici…..) potem ostane do rdeče samo še 2 sekundi, pri previsoki hitrosti. Kaj pa sedaj? Bum? Ampak za vas ni problema, saj se ve kdo bo kriv.[/quote]

kaj ti pomaga, če se 15 sekund prej prižge utripajoča luč, če si pri takih hitrostih v tistem času več kot pol kilometra proč, in je vmes še eno križišče????? tile bedaki te zelene niti videli ne bi. ker bi bili pred križiščem v bohovi takrat, ko bi se vklopila. v 15 sekundah na tem mestu 3 križišča prevoziš pri taki hitrosti.
200 metrov pred tem križiščem je še eno križišče in semafor. ker so usklajeni, je verjetno že v tem semaforju gorela temno temno oranžna, ko so jo prevozili. če ne rdeča.

pri 150 kmh ti nobena luč ne pomaga. in če drugod po evropi uspejo zvozit brez utripajočih luči, menda mi tud nismo tak unikum

New Report

Close