Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nesreča nogometašev v Mariboru

Nesreča nogometašev v Mariboru

ZAnimivo je, kako je preživel sovoznik. POnovno rojen.


Primerjava je primerljiva samo za objestneže. Normalni in psihično zdravi vozniki nimajo tega podzavestnega giba, kot sam omenjaš.
Objestnež pa bo našel tisoč razlogov, da izrazi svoj podzavestni gib, zato lahko brez konca prilagajamo ceste.
Kar je seveda nesmiselno. Smiselno je, da se objestneže izloči iz prometa, ker niso psihično zdravi in ogrožajo druge.
Tu pa je razlog toleranca represivnih organov.

http://med.over.net/forum5/viewtopic.php?f=151&t=11023157&p=11179280#p11179280

Ne glede na vse napisano dotlej, najpomembnejše v življenjih teh fantov je bilo včeraj, h katerim vratom je kateri od fantov stopil in kam se je usedel, to je bila vstopnica za življenje ali smrt.


A za vas izjeme, pa prometni znak za omejitev ali pa semafor ni pravi ukrep, da znižate hitrost ?

Pa prav tako daješ povsem neprimerljive primerjave, saj primerjaš izvoz z avtoceste s Tržaško cesto v MB, kjer ti fuzbalerji niso prišli z avtoceste, zato je brezveze nakladati o nekem psihološkem učinku, kot o vzroku za divjanje in nesrečo.[/quote]

Primerjava je popolnoma pravilna ker je tržaška cesta po obliki, vidnem polju in številu pasov popolnoma primerljiva z ljubljansko obvoznico. Psihološki učinek je predvsem ta da ti ob ravni cesti 200 metrov nazaj vidiš zeleno luč in zaradi objesnosti pritisneš na plin ker jo hočeš ujeti. To je podzavestni gib ki ga ima marsikdo. Tudi v Ljubljani se take nesreče dogajajo ko ljudje na izvozu lovijo zadnjo zeleno luč, je pa to čisto nekaj drugega ker imaš vmes pas za ustavljat. Za normalne ljudi je semafor popolnoma dovolj, za druge pač ne. Zato je potrebno maksimalno znižat tveganje nesreče.[/quote]

Joj, bumbar. Ni obvoznica in se ne more niti v sanjah primerjat z obvoznico, ker ima križišča. Ne razcepov kot obvoznica, temveč križišča. Križišča, na katerih lahko zaviješ tudi levo čez dva pasova in je torej mogoče vključevanje na glavno cesto v obe smeri. Na kateri obvoznici si že videl kaj takšnega, razen na poljskih AC? Po tvojem na Malencah lahko zaviješ na vozna pasova za nasprotno smer? Ne moreš, kajne. Primerjaš popolnoma neprimerljive ceste.

Kje imaš vmes pas za ustavljat na izvozu, ko loviš zeleno luč? O čem ti to? Kaj si skadil na ta vroč dan?


A za vas izjeme, pa prometni znak za omejitev ali pa semafor ni pravi ukrep, da znižate hitrost ?

Pa prav tako daješ povsem neprimerljive primerjave, saj primerjaš izvoz z avtoceste s Tržaško cesto v MB, kjer ti fuzbalerji niso prišli z avtoceste, zato je brezveze nakladati o nekem psihološkem učinku, kot o vzroku za divjanje in nesrečo.[/quote]

Primerjava je popolnoma pravilna ker je tržaška cesta po obliki, vidnem polju in številu pasov popolnoma primerljiva z ljubljansko obvoznico. Psihološki učinek je predvsem ta da ti ob ravni cesti 200 metrov nazaj vidiš zeleno luč in zaradi objesnosti pritisneš na plin ker jo hočeš ujeti. To je podzavestni gib ki ga ima marsikdo. Tudi v Ljubljani se take nesreče dogajajo ko ljudje na izvozu lovijo zadnjo zeleno luč, je pa to čisto nekaj drugega ker imaš vmes pas za ustavljat. Za normalne ljudi je semafor popolnoma dovolj, za druge pač ne. Zato je potrebno maksimalno znižat tveganje nesreče.[/quote]
Niti slučajno ni tako. Primerljiva je s kako celovsko v lj, nikakor pa ne z obvoznico

Primerjava je popolnoma pravilna ker je tržaška cesta po obliki, vidnem polju in številu pasov popolnoma primerljiva z ljubljansko obvoznico. Psihološki učinek je predvsem ta da ti ob ravni cesti 200 metrov nazaj vidiš zeleno luč in zaradi objesnosti pritisneš na plin ker jo hočeš ujeti. To je podzavestni gib ki ga ima marsikdo. Tudi v Ljubljani se take nesreče dogajajo ko ljudje na izvozu lovijo zadnjo zeleno luč, je pa to čisto nekaj drugega ker imaš vmes pas za ustavljat. Za normalne ljudi je semafor popolnoma dovolj, za druge pač ne. Zato je potrebno maksimalno znižat tveganje nesreče.[/quote]

Joj, bumbar. Ni obvoznica in se ne more niti v sanjah primerjat z obvoznico, ker ima križišča. Ne razcepov kot obvoznica, temveč križišča. Križišča, na katerih lahko zaviješ tudi levo čez dva pasova in je torej mogoče vključevanje na glavno cesto v obe smeri. Na kateri obvoznici si že videl kaj takšnega, razen na poljskih AC? Po tvojem na Malencah lahko zaviješ na vozna pasova za nasprotno smer? Ne moreš, kajne. Primerjaš popolnoma neprimerljive ceste.

Kje imaš vmes pas za ustavljat na izvozu, ko loviš zeleno luč? O čem ti to? Kaj si skadil na ta vroč dan?[/quote]

Jaz ti govorim da bi morala biti pa ni, ti pa meni govoriš da ni. A ne znaš brati? Točno zaradi tega kar si zapisal je ta cesta nevarna. Presenetljivo malo nesreč je bilo.

Joj, bumbar. Ni obvoznica in se ne more niti v sanjah primerjat z obvoznico, ker ima križišča. Ne razcepov kot obvoznica, temveč križišča. Križišča, na katerih lahko zaviješ tudi levo čez dva pasova in je torej mogoče vključevanje na glavno cesto v obe smeri. Na kateri obvoznici si že videl kaj takšnega, razen na poljskih AC? Po tvojem na Malencah lahko zaviješ na vozna pasova za nasprotno smer? Ne moreš, kajne. Primerjaš popolnoma neprimerljive ceste.

Kje imaš vmes pas za ustavljat na izvozu, ko loviš zeleno luč? O čem ti to? Kaj si skadil na ta vroč dan?[/quote]

Jaz ti govorim da bi morala biti pa ni, ti pa meni govoriš da ni. A ne znaš brati? Točno zaradi tega kar si zapisal je ta cesta nevarna. Presenetljivo malo nesreč je bilo.[/quote]

Aha ha ha, se pravi, ti bi vzporedno z AC po izvozu z nje imel še obvoznico? In potem z obvoznice dol še eno obvoznico brez semaforjev in tako dalje in tako dalje vse do tvojega bloka? Resno, kaj kadiš?


Primerjava je primerljiva samo za objestneže. Normalni in psihično zdravi vozniki nimajo tega podzavestnega giba, kot sam omenjaš.
Objestnež pa bo našel tisoč razlogov, da izrazi svoj podzavestni gib, zato lahko brez konca prilagajamo ceste.
Kar je seveda nesmiselno. Smiselno je, da se objestneže izloči iz prometa, ker niso psihično zdravi in ogrožajo druge.
Tu pa je razlog toleranca represivnih organov.[/quote]

Normalni tudi ne rabijo žice za na triglav pa je vseeno gor. Kakšna neverjetna pokroviteljska drža ko sebe povzdiguješ nad ostale. Samo dokazuješ kar Sem ti že zadnjič zapisal, si en ogromen Egoist.

Jaz ti govorim da bi morala biti pa ni, ti pa meni govoriš da ni. A ne znaš brati? Točno zaradi tega kar si zapisal je ta cesta nevarna. Presenetljivo malo nesreč je bilo.[/quote]

Aha ha ha, se pravi, ti bi vzporedno z AC po izvozu z nje imel še obvoznico? In potem z obvoznice dol še eno obvoznico brez semaforjev in tako dalje in tako dalje vse do tvojega bloka? Resno, kaj kadiš?[/quote]

Eh ne

In ja Robi tudi ti ga imaš, samo da se ti ne reprezentira v prometu, ampak kje drugje.


Narobe si videl. Kraj nesrece je vsaj 5 km stran od avtoceste. Vmes je vec semaforiziranih krizisc, kjer bi bilo treba (pred kriziscem) zmanjsati hitrost na 70, od krizisca naprej pa velja 90, ker ni hitra cesta, ampak navadna regionalka. Prvo semaforizirano krizisce pa je vsaj nekaj 100 m, ce ne kilometer po tem, ko ze zapustis avtocesto.[/quote]

Pri Rutarju je semafor, PRav tako višje pri Merkurju. OStali pa spet nabijajo tretjo stvar.[/quote]

Ti so prišli iz Rogoze in so se priključili na HCesto v Hočah na semaforiziranem križižču.

Sej vem iz kje so prišli in točno zaradi tega se je to zgodilo kot je rekel tudi megaboy. Tam bi morali postaviti Radar, ali pa krožišče

Čisto ste zabluzili … Sploh nima veze, kakšna cesta je, tudi če bi bila avtocesta, se hitrosti ne sme prekoračiti ne glede na to, kako fino se ti zdi.
Ko je že govora o obvoznicah in hitrih cestah in avtocestah … V Sloveniji je najhitrejša dovoljena hitrost 130 km/h. Nisem še videla, da bi pri tej hitrosti avto napol pretrgalo. Enega fanta je s sedežem vred katapultiralo iz avta, dva je razmetalo po cesti, čeprav sta bila pripeta … To ni bilo 130 km/h, tko da tip ceste tu nima popolnoma nobene veze. Kar ima vezo je objestna in veliko, veliko prehitra vožnja. To je to!

------------------------------------------------------------------- Think of how stupid the average person is. Then realise half of them is stupider than that.

zadnji sedež…..

Bluzite. Cesta je popolnoma ok.


Le zakaj se mi zdi, sa iščeš le opravičila za lastno (nekdanjo) objestnost ? Če že govorimo o vzrokih, pa dajmo govorit o resničnih vzrokih.
Pa ti seveda nisi egoist. 🙂

Tvoje opravičevanje je podobno primeru, ko nekdo, ki ima podzavestne vzgibe ali težnje po samomoru, za sam samomor obtoži trgovino v kateri je videl štrik in ga je zaradi podzavestnega giba kupil ter se obesil.
Po tvoji logiki je zato treba prepovedati prodajo štrikov, da se ljudje več ne bi obešali ter občutili podzavestnih vzgibov.
Mogoče bi res bilo potem manj obešanja za štrik, bi pa bilo več drugih oblik samomora, saj z neprodajo štrikov, ne bi zmanjšali težnje po samomorih.
Zato je tudi za objestnost potrebno iskati prave vzroke in jih preprečevati. Če nekdo ne bo mogel objestnosti izraziti na ravni cesti, jo bo pa v naselju na ovinkasti.
Ali pa bomo zdaj pred vsako neselje postavljali ležeče policaje in radarje ? Ker je to edini ukrep, ki menda pomaga objestnežem. Ali kako ?

Objestnost je prav tako eden izmed izrazov izzivanja usode ter težnje po samomoru.
Kdor se ima rad in je zadovoljen s sabo, bo skrbel zase ter ne bo izzival usode.

Bluzite. Cesta je popolnoma ok.[/quote]
Nenormalni ne bluzijo. Za njih je kriva cesta, ne pa psiha.

Pravijo, da je imelo vozilo hitrost celo 180km/h, kar je verjetno, glede na stanje avtomobila po nesreči.


Pa še to, glede tvojega zmerjanja z egoistom….
Zate je egoist nekdo, ki spoštuje CPP in mu je dovolj že znak ali semafor….Ni pa egoist tisti objestnež, ki ne spoštuje CPP ?
Objesntež ni egoist, on je le žrtev lastne podzavesti in če ob tem še koga ubije, je pa še manjši egoist. Je že altruist ali kaj ?
Človek božji, ti imaš popolnoma zmešane pojme.

Eh, rajš ženi skuhej mesno kosilo kot da pametuješ o tem.[/quote]

Puma je objesten voznik, pa tle sam sebe tolazi.

Bogu hvala, da Krivec za nesrečo ni povzročil žrtev v vozilu, ki je vstopalo v križišče ampak je zapečatil sebe in svoje, ki bi ga lahko tudi opozarjali na nepravilno in neodgovorni vožnjo.

Aja, pridni fantki niso nič krivi, a ne? Vestni vozniki. Kriva je cesta in prometna ureditev?. Ker jim je omogočala vozit 150? Mater ste eni kret.eni.

da nimaš pojma o varni vožnji sem skorajda prepričan.
da pa ne razumeš tega kar prebereš, sem pa popolnoma prepričan.

ne razumem pa, zakaj drugim očitaš funkcionalno nepismenost.
razen, če tudi tega ne razumeš…

Puma pa megaboy recimo?

Aja, pridni fantki niso nič krivi, a ne? Vestni vozniki. Kriva je cesta in prometna ureditev?. Ker jim je omogočala vozit 150? Mater ste eni kret.eni.[/quote]

10 sem že napisal da so v prvi vrsti krivi fantje in objestnost. ampak monovke še kar nabijate svoje.

New Report

Close