Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Obnašanje prodajalcev, če prideš v trgovino zrihtan ali ne

Obnašanje prodajalcev, če prideš v trgovino zrihtan ali ne

sicer vidim da sem že komentirala lani, bom pa danes nekaj drugega v vezi s tem..

z mano so prodajalke večinoma prijazne.. sem pa že delala preizkus glede obnašanja prodajalk v sklopu preučevanja delovanja umov.  v dm vse prijazne, kjerkoli sem bila, ponudijo pomoč.. sem pa opazila da me v vseh mullerjih ignorirajo na oddelku kozmetike torej niti ne vprašajo če kaj pomagajo (se ne šminkam) ne glede na to ali sem elegantna ali športno oblečena ali nežno odštekano.. Čim sem stopila na oddelek drogerije (nakupi kremic, lipbalmov, mil itd) me je prišla vedno kakšna s tega oddelka vprašat, če kaj pomaga. Potem se mi dostikrat dogaja, da me prodajalke tikajo, ker pač mlajše zgledam.. sem pa imela v merkurju slabo izkušnjo, ko sem šla kupovat pralni stroj, imela denar v denarnici.. bila je  nedelja, oblekla sem đinske za na potep po savi (torej nisem bila elegantna) in črno jakno.. pridem, pozdravim prodajalko ki je sedela za mizo, ona niti ne ozdravi ne nič.. gledam pralne stroje ene 10 minut in čakam če bo prišla postrežt.. ne me ni tako sem šla v harvija.. tam popolnoma drug pristop, takoj me prva pozdravi ponudi pomoč, ji povem kaj iščem, mi predstavi modele v sklopu iskanega in še malo več.. jaz se odločim in gotovino skeširam pri njih. Tako da ni videz stranke tisti ki odloča pri nakupu ampak namen kupca ter to ali trgovina ima iskano.

Sem bil nekoč v avtosalonu malo bolj prestižne znamke v kavbojkah in majici. Sem se hotel usesti v razstavni model, pa me je prodajalec napodil stran.

Takih izkušenj nimam, je pa res, da prodajalcev povečini niti ne potrebujem, zaradi mene če je samo pos terminal tam, da plačam izdelek, da ga ravno ne odnesem brez plačila. Navajena sem, da pozdravim in odzdravim, se ne obremenjujem s tem a pozdravim prva a druga…me je pa zmotilo nedavno v eni od trgovin z otroškimi cunjami, ko mi prodajalka ni odzdravila. No, sem še enkrat bolj glasno ponovila svoj “dober vecer tudi vam” in se je le zbudila izza telefona.

Edino od splošnih trgovin, kjer se poslužujem prodajalcev, so tehnične in gradbene trgovine, tu pa je Sam Dom nad vsemi s kvaliteto osebja, razni baubau se lahko skrijejo, da o hibridnih tipa Jager sploh ne govorim, prodajalci tako slabi in nekoristni, da kar hudo…

..prodaje ni takša,da bi se sodilo človeka po njegovem videzu. Ravno nasprotno vsi kupci naj bi bili enako dobro postreženi. Veliko prodajalcev ni kvalificiranih in nimajo pojma o prodaji. Veliko jih to delo opravlja ,ker se jim zdi delo lahko,čisto  itd. Pa temu ni tako. Najprej je treba dobro poznat artikle,ki jih prodajamo,da vemo o čemu stranki razlagamo in ji tudi lahko svetujemo. Potem je pomemben tudi pristop do stranke ,da se ne počuti utesnjeno ali pa da mora obvezno nekaj kupit. Prijaznost ,olika ,podkovanost,ustrežljivost itd vse to so dobre vrline prodajalca. Ki pa v nobenem primeru ne sme delat razlik med kupci. Vsi kupci so enakovredni. In vsak kupec bi se v trgovini moral počutiti zaželjen in dobrodošel. Delodajalci bi morali malo več izobraževati svoje osebje. V oboje stransko zadovoljstvo tako njega kot kupcev in zaposlenih. Tako pa se v veliko primerov prodajalcrm sploh ne da in to kupci zelo dobro opazimo. Ali pa te razlike ,ki jih delajo med strankami,da nimaš več želje  zapravljati svojega denarja . Poznam veliko strank,ki nakupujejo v trenirki,ker jim je tako bolj komot in o ja pustijo tudi veliko v blagajni .

Ste me spomnili na našo nekdanjo finančno direktorico, baba se res ni znala oblečt, običajno v nekih štrikanih obleka, po možnosti pa še v supergah…

V glavnem gre ona v Emporium, tam v neko štacuno kupovat nekaj, jo opomni prodajalka , veste mamca, tole je pa zelo drago, pa ona izbere neke kose, pride na blagajno, ja pa ste res prepričani , tole je res drago, ja sveda in plača z zlato kartico, baba je bila tako obuta da je to razlagala zjutraj pri kofetu,smejala se ji je cela firma

Sama delam v prodaji, in pri meni velja nacelo kaksna je stranka do mene, taksna sem jaz do nje. Pa naj bo oblecema v najbolj fancy oblacila ali pa v trenirko 🙂 Kar vsi v tej firmi tako delamo s strankami, tudi do nesramnih imamo potrpezljivost.

New Report

Close