Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek nezadostna ker ni imel kemičnega

nezadostna ker ni imel kemičnega

tudi jaz ne morem verjeti kakšni vsi perfektneži, nikoli nič ne pozabijo, vse popolno naredijo…sicer je res, da je malo neverjetno,d a bi bil otrok še pri 4 uri brez pisala…teoretično pa tudi lahko, če bi mu vse ure prej pisalo posodil učitelj tistega predmeta (domnevam, da gre za predmetni pouk)…
če ste že vi vsi perfektneži tako natančni in napadalni z vsemi sankcijami…

osredotočimo se pa lahko na dejanje in obrazložitev profesorja – in za moje pojme nikakor ni dopustno…
ker dejansko gre res kot za “izživljanje” nad otrokom in iskanje neznanja…
nadalje – če se tudi z vzgledi uči in vzgaja v šoli – bi lahko bil ta profesor sam lepo zgled, da se sočloveku v stiski pomaga in mu posodi svoj kemik
vsekakor bi se za opisani problem lahko našla dostojanstvena in mirna rešitev v dobro obeh – in da bi se tudi otrok kaj naučil iz tega – če hočete že “neko kazen” zanj – mislim,d a bi bila dovolj kazen že to, da bi mu učitelj rekel, poglej fer do ostalih v razredu je,da jim najprej razdelim teste, da pišejo v miru polni čas, potem pa dobiš kuli in lahko še napišeš vse kar znaš sam…torej bi bil sam dotično prikrajšan za tiste 3 minute in bi se moral zorganizirati,d a reši čimbolj efektivno test in pravilno do konca ure…
učitelj bi mu s tem dal možnost za to da pokaže svoje znanje, da se zaradi njegove napake ne prikrajša ostalih in mu tudi hrati daje zgled pomoči sočloveku v zagati, ki se zdi zanj neizhoda…tako pa je namesto pomoči izbral način, kako mladostniku pokazati kako sočloveka zatolčti namesto mu ponuditi roko pomoči in hkrati sprejemanja odgovornosti…slab zgled mu je dal in to je tudi slaba vzgoja s strani prfoksa – če gledamo ga kot učitelja in vzgojitelja…
to je moje mnenje…

in se strinjam z avtorico – še na banki, če hočemo dvigniti denar imamo tam ponujena pisala…nihče nas ne pošlje domov za kazen, naj pridemo naslednji dan…tistega pa lahko preživimo lačni, ker nismo mogli dvigniti denarja in v trgovino…[/quote]

razmišljanje od nonono je za moje pojme najbolj pravo!
To, kar se je dogajalo sinu, da en sošolec ni bil pripravljen posoditi svinčnika (in brez dvoma je imela rezervnega vsaj polovica) in da ga ni posodil niti učitelj, ki ga je tudi brez dvoma ima, kaže na popolno brezsrčnost, privoščljivost in sebičnost, vrednot, ki so se usidrale v naši družbi in se tudi odraža v zgornji razpravi na to temo.[/quote]

Jaz pa se sprasujem. Kaj ta otrok dela narobe,da mu NIHCE noce posoditi pisala?

Popolnoma si zgrešila poanto. Če bi bil učenec res v taki stiski, bi si KULI SPOSODIL ŽE PRED TESTOM. Tukaj ne gre za nobeno brezsrčnost, če nekdo niti toliko ne da od sebe, da bi si zadevo izposodil preden je dobil test na mizo. Ne gre za brezsrčnost, pač pa bi šlo za odnašanje lene riti, če bi se mu posodilo tisti kuli. Saj ravno zato, ker so mu drugi učitelji in učenci zelo verjetno že večkrat posojali kuli, ker je on gospod pač “pozabil”, se mu zdi normalno, da pride na test brez vsega. In če se mu ne posodi, huda užaljenost in jeza. Samo pravice poznajo, kaj pa dolžnosti? A ni njegova dolžnost, da si pred testom kuli izposodi? Določena dejanja imajo pač posledice. In posledica te nonšalance je pač ta, da ni mogel pisati testa. Ne zato, ker mu učitelj ni posodil. Pač pa zato, ker si ga pred testom ni priskrbel. A zastopiš razliko?

Ma neeee, sej se bo dalo rešit…

https://www.youtube.com/watch?v=hprAJhaNCFY

tudi jaz ne morem verjeti kakšni vsi perfektneži, nikoli nič ne pozabijo, vse popolno naredijo…sicer je res, da je malo neverjetno,d a bi bil otrok še pri 4 uri brez pisala…teoretično pa tudi lahko, če bi mu vse ure prej pisalo posodil učitelj tistega predmeta (domnevam, da gre za predmetni pouk)…
če ste že vi vsi perfektneži tako natančni in napadalni z vsemi sankcijami…

osredotočimo se pa lahko na dejanje in obrazložitev profesorja – in za moje pojme nikakor ni dopustno…
ker dejansko gre res kot za “izživljanje” nad otrokom in iskanje neznanja…
nadalje – če se tudi z vzgledi uči in vzgaja v šoli – bi lahko bil ta profesor sam lepo zgled, da se sočloveku v stiski pomaga in mu posodi svoj kemik
vsekakor bi se za opisani problem lahko našla dostojanstvena in mirna rešitev v dobro obeh – in da bi se tudi otrok kaj naučil iz tega – če hočete že “neko kazen” zanj – mislim,d a bi bila dovolj kazen že to, da bi mu učitelj rekel, poglej fer do ostalih v razredu je,da jim najprej razdelim teste, da pišejo v miru polni čas, potem pa dobiš kuli in lahko še napišeš vse kar znaš sam…torej bi bil sam dotično prikrajšan za tiste 3 minute in bi se moral zorganizirati,d a reši čimbolj efektivno test in pravilno do konca ure…
učitelj bi mu s tem dal možnost za to da pokaže svoje znanje, da se zaradi njegove napake ne prikrajša ostalih in mu tudi hrati daje zgled pomoči sočloveku v zagati, ki se zdi zanj neizhoda…tako pa je namesto pomoči izbral način, kako mladostniku pokazati kako sočloveka zatolčti namesto mu ponuditi roko pomoči in hkrati sprejemanja odgovornosti…slab zgled mu je dal in to je tudi slaba vzgoja s strani prfoksa – če gledamo ga kot učitelja in vzgojitelja…
to je moje mnenje…

in se strinjam z avtorico – še na banki, če hočemo dvigniti denar imamo tam ponujena pisala…nihče nas ne pošlje domov za kazen, naj pridemo naslednji dan…tistega pa lahko preživimo lačni, ker nismo mogli dvigniti denarja in v trgovino…[/quote]

razmišljanje od nonono je za moje pojme najbolj pravo!
To, kar se je dogajalo sinu, da en sošolec ni bil pripravljen posoditi svinčnika (in brez dvoma je imela rezervnega vsaj polovica) in da ga ni posodil niti učitelj, ki ga je tudi brez dvoma ima, kaže na popolno brezsrčnost, privoščljivost in sebičnost, vrednot, ki so se usidrale v naši družbi in se tudi odraža v zgornji razpravi na to temo.[/quote]

Nimaš prav. Meni taka reakcija bolj kaže na to, da ga imajo vsi, sošolci in učitelj polno kapo. In je zdaj pač požel, kar je prej dolgo sejal.

Moja hči ima v razredu sošolca, ki redno prihaja brez vseh pripomočkov. Najprej so mu vsi posojali, vključno z učiteljico. Ampak stanje se je samo slabšalo. Enkrat mu je hči posodila svoje rezervno pero, pa ji ga je ob koncu pouka dal nazaj uničenega (puščalo je, smo ga vrgli stran). Zdaj mu nihče več noče ničesar posoditi. Pa ne gre za otroka, ki mu starši ne bi mogli privoščiti potrebščin, daleč od tega. Puščico redno pozablja, lepila in škarij nikoli nima, pozablja zvezke itd. On baje pravi, da je “mama pozabila dati v torbo” – 5. razred.

Ko je bil spet enkrat brez puščice, je učiteljica menda napisala v zvezek, da ni pisal, ker ni imel potrebščin in da naj poskrbijo doma, da bo to in to in to prepisal popoldan. Ko ni imel prepisano, je učiteljica telefonirala materi – mati pa meni, živimo blizu – da kaj se gre ta učiteljica, da mora njen vse prepisati. Sem vprašala hčero, kaj je bilo, pa je povedala, kako in kaj in sem povedala njej, da je fant ves čas brez potrebščin in da nič ne pomaga in je pač učiteljica menila, da ga bo to izučilo, da bo namesto dopoldan v šoli pisal popoldan doma. In je očitno delovalo, ker sedaj nosi zadeve s seboj. Ampak posoja pa mu nihče več ne.

Domnevam, da gre za podobnega patrona.

Ma neeee, sej se bo dalo rešit…

https://www.youtube.com/watch?v=hprAJhaNCFY
[/quote]

hahaha 😀

Čisto nič nisem zamolčala!!!!!!! Kaj naj bi zamolčala?[/quote]
Je razlika med “zamolčal” in “zamolčala”. Vprašanje je bilo jasno.

razmišljanje od nonono je za moje pojme najbolj pravo!
To, kar se je dogajalo sinu, da en sošolec ni bil pripravljen posoditi svinčnika (in brez dvoma je imela rezervnega vsaj polovica) in da ga ni posodil niti učitelj, ki ga je tudi brez dvoma ima, kaže na popolno brezsrčnost, privoščljivost in sebičnost, vrednot, ki so se usidrale v naši družbi in se tudi odraža v zgornji razpravi na to temo.[/quote]

Nimaš prav. Meni taka reakcija bolj kaže na to, da ga imajo vsi, sošolci in učitelj polno kapo. In je zdaj pač požel, kar je prej dolgo sejal.[/quote]
ali si vedno upate kar tako na slepo soditi, kaj vse je v ozadju…kaj pa če je res prvič pozabil pisalo in mu ga je vsako uro pred testom posodil učitelj, ali pa morebiti res kakšen sošolec, ki je imela dva, pa mu ga potem pri testu ni želel posoditi,d a bo sam imel rezervnega, če mu prvi neha pisati…razlag je lahko ogromno…ne vemo ozadja tako,da bi lahko kar sodili, lahko komentiramo ukrep, ki je zame vsekakor neprimeren še vedno…, ki meni kaže na nezrelo ravnanje učitelja…

in ja iz tega razmišljanja, ki ga večina tukaj pie,d a že kar brez vseh podatkov ozmerja fanta za mulca, nevzgojenega, pankrta in problematičnega, ki ga imajo vsi čez glavo…to kaže na predsodke naše družbe, ali pa kot že napisano,d a sami ljudje v tej veliki večini nosijo toliko lastnih problemov, da komaj čakaj,d a se nekomu drugemu kaj slabega zgodi, da se lahko spravijo nanj, kao da je nekdo še “slabši” in na ta način stresejo lastne frustracije nanj, sami pa imajo lasten občutek popolnosti – pa je res,d a so vi ti, ki se tako spravljajo na tega fanta s temi obtožbami, sami res tako popolni in odlični?
kam bo prišla ta družba, če bomo zaradi enega pozabljenega svinčnika se tako spravljali na ljudi…

pa še en vidik mojega razmišljanja – v dopolnitev tvoji predpostavki – če bi bil fant konstantno tako neodgovoren, domnevam,d a niti materi nebi povedal za cvek takoj ta dan, ker mu je po tej vaši predpostavki za šolo itak malo mar in se nebi kaj dosti sekiral…

Nobena razlaga pa ne zdrži, zakaj si pisala ni izposodil pred testom. Imel je ogromno časa. Enostavno ne moreš iti na test z idejo v glavi, da ti bo itak nekdo tik pred zdajci posodil. Razen če si navajen, da tvoje napake vedno rešujejo drugi. In to je napačno razmišljanje.

Tvojega sonca očitno nihče ne mara, ker mu niti eden sam samcat v razredu ni bil pripravljen posodit kulija (prva teorija)

Tvoje sonce je sošolcem obljubilo,da se test ne bo pisal, ker on nima kulija, pa bo nastala štala, pa bo zmanjkalo časa, pa bo… in se soncu ni izšlo (druga teorija)

Tvoje sonce je en navaden lažnjiv smrkavec, ki sploh ni bil v šoli, tebi pa je naložil vse mogoče (tretja teorija)

Ti in tvoje sonce se norca delata iz vseh nas, ti boš pa potem tele odgovore (tiste, ki so uporabni) v eni svoji rumeni reviji objavila- pa so ti prosvetarji spet pomagal do zaslužka (četrta teorija)

V vsakem primeru si kura 1a in ti in tvoje kao sonce si zaslužita vse kar se vama dogaja pa še kaj zraven!

Moja hči ima v razredu sošolca, ki redno prihaja brez vseh pripomočkov. Najprej so mu vsi posojali, vključno z učiteljico. Ampak stanje se je samo slabšalo. Enkrat mu je hči posodila svoje rezervno pero, pa ji ga je ob koncu pouka dal nazaj uničenega (puščalo je, smo ga vrgli stran). Zdaj mu nihče več noče ničesar posoditi. Pa ne gre za otroka, ki mu starši ne bi mogli privoščiti potrebščin, daleč od tega. Puščico redno pozablja, lepila in škarij nikoli nima, pozablja zvezke itd. On baje pravi, da je “mama pozabila dati v torbo” – 5. razred.

Ko je bil spet enkrat brez puščice, je učiteljica menda napisala v zvezek, da ni pisal, ker ni imel potrebščin in da naj poskrbijo doma, da bo to in to in to prepisal popoldan. Ko ni imel prepisano, je učiteljica telefonirala materi – mati pa meni, živimo blizu – da kaj se gre ta učiteljica, da mora njen vse prepisati. Sem vprašala hčero, kaj je bilo, pa je povedala, kako in kaj in sem povedala njej, da je fant ves čas brez potrebščin in da nič ne pomaga in je pač učiteljica menila, da ga bo to izučilo, da bo namesto dopoldan v šoli pisal popoldan doma. In je očitno delovalo, ker sedaj nosi zadeve s seboj. Ampak posoja pa mu nihče več ne.

Domnevam, da gre za podobnega patrona.[/quote]

Čisto vseeno je za kakšnega patrona gre.
Ocene niso namenjene kaznovanju. Pika!!!

Ocene ni dobil zaradi kaznovanja, pač pa zato, ker so pisali preizkus znanja. Ki ga je oddal praznega. Ocena za prazen test je nezadostna. Pika.

Saj ga niso kaznovali, dali so mu negativno, ker ni oddal testa! Čist simpl!

Ocene ni dobil zaradi kaznovanja, pač pa zato, ker so pisali preizkus znanja. Ki ga je oddal praznega. Ocena za prazen test je nezadostna. Pika.[/quote]

ja, ampak dobil je negativno, ker mu nihče ni posodil kemičnega.

Ocene ni dobil zaradi kaznovanja, pač pa zato, ker so pisali preizkus znanja. Ki ga je oddal praznega. Ocena za prazen test je nezadostna. Pika.[/quote]

ja, ampak dobil je negativno, ker mu nihče ni posodil kemičnega.[/quote]

Ne. Dobil je nezadostno, ker ni imel s čim pisat, posledica česar je bil prazen test.

ja, ampak dobil je negativno, ker mu nihče ni posodil kemičnega.[/quote]

Ne. Dobil je nezadostno, ker ni imel s čim pisat, posledica česar je bil prazen test.[/quote]

ampak če ni imel kemičnega.

Nobena razlaga pa ne zdrži, zakaj si pisala ni izposodil pred testom. Imel je ogromno časa. Enostavno ne moreš iti na test z idejo v glavi, da ti bo itak nekdo tik pred zdajci posodil. Razen če si navajen, da tvoje napake vedno rešujejo drugi. In to je napačno razmišljanje.[/quote]
lahko so mu kemik posodili prej tudi učitelji pri prejšnjih urah…in je pričakoval,d a bo za tega lahko zaprosil tudi dotičnega učitelja…
zakaj pa ne…
jaz sicer nisem učiteljica, ampak vem,da če bi k meni pristopil učenec rekoč,d a je brez pisala bi mu ga posodila…četudi bi bil konstantno brez, se nebi spustila na njegovo neodgovorno raven,d a mu nebi pustila pisati testa…
pustila bi ga mu in bi se z njegovo neodgovornostjo ukvarjala post posebej in ne na račun njegovega znanja…drugače vzgojno…mogoče raje, bi mu naročila naj naslednjič kaj zraven prinese k uri nekaj povezano s snovjo, kot sodelovanje pri obravnavanju nove snovi, da bi imel skrb, da se pripravi… to je – če bi konstantno to počel, kot namenoma…
v nobenem primeru nebi postopala tako s cvekom – meni se zdi to kot maščevalno in ne učenje odgovornosti…v mojem opisanem primeru ravnanja in učenja odgovornosti, pa bi lahko pokazal svoje dosedaj osvojeno znanje in bi imel še kot domačo nalogo neko zadolžitev in odgovornost in skrb in bi ugotovil, da mu to vzame čas popoldan in delo za šolo, ko bi bil sicer prost…in morebiti bi mu bilo mar in bi naslednjič začel bolj odgovorno skrbeti že za osnovne potrebščine, da nebi dobil dodatnih zadolžitev…
to je če gre za konstantno neodgovornega učenca…če pa je to enkratno – pa sploh ne razumem, kako je lahko nek učitelj tako “zategel” da kaj takega naredi…ker četudi nebi učenec prosil, bi mu jaz sama kot učiteljica ponudila svoje pisalo – če bi se mu to slučajno enkrat naredilo…

Ocene ni dobil zaradi kaznovanja, pač pa zato, ker so pisali preizkus znanja. Ki ga je oddal praznega. Ocena za prazen test je nezadostna. Pika.[/quote]

ja, ampak dobil je negativno, ker mu nihče ni posodil kemičnega.[/quote]

In kdo po tvoje bi ga moral posoditi? In zakaj? Saj je imel 3 ure časa,da si ga sposodi! Dete,spat pojdi, jutri bo treba v šolo! Pa kuli s seboj vzemi!

Ne. Dobil je nezadostno, ker ni imel s čim pisat, posledica česar je bil prazen test.[/quote]

ampak če ni imel kemičnega.[/quote]

In? Zakaj bi to bil problem kogar koli razen njegov problem?

Ne. Dobil je nezadostno, ker ni imel s čim pisat, posledica česar je bil prazen test.[/quote]

ampak če ni imel kemičnega.[/quote]
Čista malomarnost.

Ne. Dobil je nezadostno, ker ni imel s čim pisat, posledica česar je bil prazen test.[/quote]

ampak če ni imel kemičnega.[/quote]

Se pravi naslednjič ves razred pride brez pisal. In po tvojem nič hudega, bo učitelj-ica nabral-a 30 kulijev.

ampak če ni imel kemičnega.[/quote]

Se pravi naslednjič ves razred pride brez pisal. In po tvojem nič hudega, bo učitelj-ica nabral-a 30 kulijev.[/quote]

:))) Očitno.

Nobena razlaga pa ne zdrži, zakaj si pisala ni izposodil pred testom. Imel je ogromno časa. Enostavno ne moreš iti na test z idejo v glavi, da ti bo itak nekdo tik pred zdajci posodil. Razen če si navajen, da tvoje napake vedno rešujejo drugi. In to je napačno razmišljanje.[/quote]
lahko so mu kemik posodili prej tudi učitelji pri prejšnjih urah…in je pričakoval,d a bo za tega lahko zaprosil tudi dotičnega učitelja…
zakaj pa ne…
jaz sicer nisem učiteljica, ampak vem,da če bi k meni pristopil učenec rekoč,d a je brez pisala bi mu ga posodila…četudi bi bil konstantno brez, se nebi spustila na njegovo neodgovorno raven,d a mu nebi pustila pisati testa…
pustila bi ga mu in bi se z njegovo neodgovornostjo ukvarjala post posebej in ne na račun njegovega znanja…drugače vzgojno…mogoče raje, bi mu naročila naj naslednjič kaj zraven prinese k uri nekaj povezano s snovjo, kot sodelovanje pri obravnavanju nove snovi, da bi imel skrb, da se pripravi… to je – če bi konstantno to počel, kot namenoma…
v nobenem primeru nebi postopala tako s cvekom – meni se zdi to kot maščevalno in ne učenje odgovornosti…v mojem opisanem primeru ravnanja in učenja odgovornosti, pa bi lahko pokazal svoje dosedaj osvojeno znanje in bi imel še kot domačo nalogo neko zadolžitev in odgovornost in skrb in bi ugotovil, da mu to vzame čas popoldan in delo za šolo, ko bi bil sicer prost…in morebiti bi mu bilo mar in bi naslednjič začel bolj odgovorno skrbeti že za osnovne potrebščine, da nebi dobil dodatnih zadolžitev…
to je če gre za konstantno neodgovornega učenca…če pa je to enkratno – pa sploh ne razumem, kako je lahko nek učitelj tako “zategel” da kaj takega naredi…ker četudi nebi učenec prosil, bi mu jaz sama kot učiteljica ponudila svoje pisalo – če bi se mu to slučajno enkrat naredilo…[/quote]

Zdaj pa logično razmišljaj naprej. Ni ti jasno, kako je lahko kdo tako zategel. Saj se res zdi skoraj nemogoče.
Torej ima zgodba verjetno neko predzgodbo ali pa ozadje, ki ga otrok mami seveda ni razkril.


Tebi se pa vidi, da si končala osemletko z negativno iz slovenščine, čeprav so ti učitelji vse kulije tega sveta posojali!


lahko so mu kemik posodili prej tudi učitelji pri prejšnjih urah…in je pričakoval,d a bo za tega lahko zaprosil tudi dotičnega učitelja…
zakaj pa ne…
jaz sicer nisem učiteljica, ampak vem,da če bi k meni pristopil učenec rekoč,d a je brez pisala bi mu ga posodila…četudi bi bil konstantno brez, se nebi spustila na njegovo neodgovorno raven,d a mu nebi pustila pisati testa…
pustila bi ga mu in bi se z njegovo neodgovornostjo ukvarjala post posebej in ne na račun njegovega znanja…drugače vzgojno…mogoče raje, bi mu naročila naj naslednjič kaj zraven prinese k uri nekaj povezano s snovjo, kot sodelovanje pri obravnavanju nove snovi, da bi imel skrb, da se pripravi… to je – če bi konstantno to počel, kot namenoma…
v nobenem primeru nebi postopala tako s cvekom – meni se zdi to kot maščevalno in ne učenje odgovornosti…v mojem opisanem primeru ravnanja in učenja odgovornosti, pa bi lahko pokazal svoje dosedaj osvojeno znanje in bi imel še kot domačo nalogo neko zadolžitev in odgovornost in skrb in bi ugotovil, da mu to vzame čas popoldan in delo za šolo, ko bi bil sicer prost…in morebiti bi mu bilo mar in bi naslednjič začel bolj odgovorno skrbeti že za osnovne potrebščine, da nebi dobil dodatnih zadolžitev…
to je če gre za konstantno neodgovornega učenca…če pa je to enkratno – pa sploh ne razumem, kako je lahko nek učitelj tako “zategel” da kaj takega naredi…ker četudi nebi učenec prosil, bi mu jaz sama kot učiteljica ponudila svoje pisalo – če bi se mu to slučajno enkrat naredilo…[/quote]

Zdaj pa logično razmišljaj naprej. Ni ti jasno, kako je lahko kdo tako zategel. Saj se res zdi skoraj nemogoče.
Torej ima zgodba verjetno neko predzgodbo ali pa ozadje, ki ga otrok mami seveda ni razkril.[/quote]
očitno nisi dobro prebrala ali pa razumela vseg, kar sem napisala – ni mi jasno kako je lahko učitelj tako zategel, če je res,da se je otroku to zgodilo slučajno, enkrat in nenamonoma…
v primeru,d a je neka še dodatna zgodba v ozadju – tj. neodgovornost, konstantno tako početje, namerna pozabiljivost, karkoli – beri zgoraj – torej kot sem napisala se nebi spuščala na raven otroka s pristopom “maščevanja” ampak bi stremela k temu, da z vidika pridobivanja znanja pridobim oceno njegovega dejanskega znanja – torej bi mu pustila pisati test,d a znanje pokaže; njegovo napačno, neprimerno in namerno ravnanje – pa bi pristopila reševati posebej – torej z zadolžitvami in odgovornostmi v delu, doma, itd….

New Report

Close