Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek nezadostna ker ni imel kemičnega

nezadostna ker ni imel kemičnega

Naloga starša je, da sicer stoji ob strani svojem otroku, ko se mu (če se mu) zgodi krivica in pokaže zanimanje za te dogodke, a hkrati je tudi naša naloga ta, da otroka naučimo, da se mora prilagoditi nekim situacijam, zahtevam, pravilom igre, ki jim mogoče niti niso preveč pogodu, ker pač v tej zgodbi je učitelj tisti, ki določa pravila igre, žal.

Če je otrok resnično naredil vse, da bi prišel do pisala in ga je učitelj tako grobo zavrnil, bi ga šla povprašat kot prvo za njegovo stran zgodbe, in ga kot drugo povprašala kako je sicer s predmetom, in ali da otroku še eno možnost, da negativno oceno popravi. Hkrati pa bi tudi otroku povedala, da naj mu bo to dober opomin za naprej, da se pri izpolnjevanju šolskih obveznosti, mora upoštevati tudi določena pravila.

In zakaj bi se učitelj trudil s tem, da učenec pokaže znanje, če se učenec sam ne potrudi, da bi ga zmogel pokazati?

Kot rečeno, če bi bilo učencu veliko do tega, da bi znanje pokazal, bi si že prej izposodil kuli. Mu pač ni bilo. Zakaj bi bilo učitelju?

:-D….niste me rezočarali…

Draga mama…na Monu je vedno, ampak vedno , vsega kriv otrok!!….pa vsi otroci konstantno lažejo, vsi so nevzgojeni, vsi so……vstavljaj po želji.
Ne zagovarjam ne enega ne drugega…..to se bodo pač morali pomeniti vsi vpletni…..

In po tvoje ni kriv otrok, da na pisni preizkus ni prinesel pisala?

Zdaj pa logično razmišljaj naprej. Ni ti jasno, kako je lahko kdo tako zategel. Saj se res zdi skoraj nemogoče.
Torej ima zgodba verjetno neko predzgodbo ali pa ozadje, ki ga otrok mami seveda ni razkril.[/quote]
očitno nisi dobro prebrala ali pa razumela vseg, kar sem napisala – ni mi jasno kako je lahko učitelj tako zategel, če je res,da se je otroku to zgodilo slučajno, enkrat in nenamonoma…
v primeru,d a je neka še dodatna zgodba v ozadju – tj. neodgovornost, konstantno tako početje, namerna pozabiljivost, karkoli – beri zgoraj – torej kot sem napisala se nebi spuščala na raven otroka s pristopom “maščevanja” ampak bi stremela k temu, da z vidika pridobivanja znanja pridobim oceno njegovega dejanskega znanja – torej bi mu pustila pisati test,d a znanje pokaže; njegovo napačno, neprimerno in namerno ravnanje – pa bi pristopila reševati posebej – torej z zadolžitvami in odgovornostmi v delu, doma, itd….[/quote]

Ja, saj ravno zato mora tu biti še kaj, ker je res neverjetno, da bi učitelj ravnal tako “muhasto” ali maščevalno.
Jaz se bolj nagibam k varianti, da se je otrok naravnost delal norca iz vsega skupaj, češ, kaj mi pa moreš. Zelo verjetno tudi ne prvič. Okej, ti bi pač nastavila še drugo lice, jaz recimo ga ne bi. Vse ima svoje meje.

Ne, učitelj je kriv, da je bil učenec brez kulija.


Tebi se pa vidi, da si končala osemletko z negativno iz slovenščine, čeprav so ti učitelji vse kulije tega sveta posojali![/quote]

jaz se nimam za popolno – priznam nisem profesionalna tipkarica, tudi slovenistka ne, in ja pogosto se mi zgodi, da se mi zatipka presledek. tudi kakšna napaka v pisanju…in ja priznam,da ne preverjam za sabo posta, da bi popravila vse napake, ki se mi zatipkajo ali kjer uporabljam pogovorni jezi, ker vem,d a je to forum prostočasnega čveka in ne formalno oddajanje besedil…
imam pa srčnost in razumevanje ljudi, in predvsem jih ne lovim na vsako malenkost ljudi, kaj šele,da bi bila žaliva in cinična do njih, kot si ti do mene…
bi pa pričakovala, da če se že spravljaš tako name žaljivo in nesramno, da boš potem pa ti perfektna v zborni in knjižni slovenščini…pa verjetno preden nas druge napadaš lahko še pred svojim pragom kaj počistiš…

In zakaj bi se učitelj trudil s tem, da učenec pokaže znanje, če se učenec sam ne potrudi, da bi ga zmogel pokazati?

Kot rečeno, če bi bilo učencu veliko do tega, da bi znanje pokazal, bi si že prej izposodil kuli. Mu pač ni bilo. Zakaj bi bilo učitelju?[/quote]
glej, jaz kot učiteljica vem,da sem tam,da ocenim njegovo znanje….in zato bi sama tako ravnala,da bi mu pustila, da znanje tudi pokaže…
v primeru,da bi bila nastala situacija tudi problem njegove neodgovornosti – bi to, kot sem že opisala, obravnavala posebej z drugimi vzgojnimi ukrepi, ki bi ga učili odgovornosti…to bi sem meni zdelo odgovorno in zrelo ravnanje s stani učitelja

Po malici so pisali, kaj ima to veze. Ja, na testu ni imel pisala, ker ga je pozabil doma, ne?[/quote]

Do malice je pa pisal s čim? A prej al pa med odmorom si ni mogel priskrbet pisala? Sicer pa, če mu noben sošolec ni hotel posodit kulija, to tud neki pove? Upam, da bo prfoks vztrajal pri svoji odločitvi,
otroku pa naj bo to dobra šola za naprej.

če si pa ti res moški pa tako ni več čudno, da gre ta svet k vragu! včasih so vsaj očetje imeli pamet in vsekali po mizi, ko je bilo dovolj, zdaj pa ti in tebi podobni sočutni brezjajčneži čepijo na ženskem forumu, pišejo argumentirana mnenja, histerirajo o podlih učiteljih in nevzgoji in nedotakljivosti njihovih sonc, ter napadajo vse drugače misleče. Kot kakšna baba. Hvala k da sem te zgrešila no! Ni čudno, da so mulci do kraja podivjani dandanes, če namesto da bi dedci svoje babe doma pošlihtal, potem še pa mularijo, hodite skupaj z njimi jokcat glede ocen in se bunit v šolo zaradi kulijev! Premaknjen folk adijo pamet….
In če je sonce bilo nesposobno pred testom, ki je bil sredi dneva (po malici) dobiti en kuli, potem bi se jaz zamislila nad avojim otrokom! Ampak jaz sem jaz, histerični umsko podhranjeni bebci ste pa drugo!

In zakaj bi se učitelj trudil s tem, da učenec pokaže znanje, če se učenec sam ne potrudi, da bi ga zmogel pokazati?

Kot rečeno, če bi bilo učencu veliko do tega, da bi znanje pokazal, bi si že prej izposodil kuli. Mu pač ni bilo. Zakaj bi bilo učitelju?[/quote]
glej, jaz kot učiteljica vem,da sem tam,da ocenim njegovo znanje….in zato bi sama tako ravnala,da bi mu pustila, da znanje tudi pokaže…
v primeru,da bi bila nastala situacija tudi problem njegove neodgovornosti – bi to, kot sem že opisala, obravnavala posebej z drugimi vzgojnimi ukrepi, ki bi ga učili odgovornosti…to bi sem meni zdelo odgovorno in zrelo ravnanje s stani učitelja[/quote]

Katerimi vzgojnimi ukrepi?

V razredu je od 25 do 30 otrok, od tega jih je verjetno v vsakem par komadov neodgovornih. In ti bi jih v tistih nekaj urah na teden, kar jih vidiš, naučila nečesa, kar dva starša enega samega otroka nista v desetih, petnajstih letih?
Učno snov naj pa ta odgovorni sami predelajo?


glej, jaz kot učiteljica vem,da sem tam,da ocenim njegovo znanje….in zato bi sama tako ravnala,da bi mu pustila, da znanje tudi pokaže…
v primeru,da bi bila nastala situacija tudi problem njegove neodgovornosti – bi to, kot sem že opisala, obravnavala posebej z drugimi vzgojnimi ukrepi, ki bi ga učili odgovornosti…to bi sem meni zdelo odgovorno in zrelo ravnanje s stani učitelja[/quote]

Katerimi vzgojnimi ukrepi?

V razredu je od 25 do 30 otrok, od tega jih je verjetno v vsakem par komadov neodgovornih. In ti bi jih v tistih nekaj urah na teden, kar jih vidiš, naučila nečesa, kar dva starša enega samega otroka nista v desetih, petnajstih letih?
Učno snov naj pa ta odgovorni sami predelajo?[/quote]
preberi malo postov nazaj kaj sem napisala,da bi naredila, da se ne ponavljam…

Katerimi vzgojnimi ukrepi?

V razredu je od 25 do 30 otrok, od tega jih je verjetno v vsakem par komadov neodgovornih. In ti bi jih v tistih nekaj urah na teden, kar jih vidiš, naučila nečesa, kar dva starša enega samega otroka nista v desetih, petnajstih letih?
Učno snov naj pa ta odgovorni sami predelajo?[/quote]
preberi malo postov nazaj kaj sem napisala,da bi naredila, da se ne ponavljam…[/quote]

Sprašujem te zato, ker si očitno domišljaš, da imajo učitelji na voljo vzgojne ukrepe. Zato me zanima, katerega konkretno si imela v mislih in kdo bi se ta čas, ko bi ti vzgajala, ukvarjal s poučevanjem ostalega razreda. Tega pa v tvojih prejšnjih odgovorih ni.

Avtorica, mene pa zanima, s čim se je otrok podpisal na test? Nepodpisanega se ne ocenjuje. Kje je torej fant dobil pisalo za podpis?

Manjka precej detajlov zgodbe. Moje mnenje pa je sledeče (vsaj kar poznam šolsko sfero): če kulturno vprašaš profesorja, da si ugotovil, da pisalo ne piše/si ga pozabil doma, še nisem srečala profesorja, ki bi rekel “ne posodim”.

Meni se je večkrat tudi zgodilo, da je po Murphy-u pisalo crknilo sredi testa/izpita, tudi če je bila minca polna:) Sploh v drugem primeru so bili smehi, ko mi profesor ni verjel, pa sem mu dala za probat in začuda, tudi njemu ni pisalo 🙂
Vedno so se vsi angažirali, da sem dobila pisalo. Seveda, sem tudi sama pobrskala po torbi, če ga slučajno imam sama.

Ali vam je otrok kakšen detajl zamolčal, ali pa je profesor vzgojni. Tale špon je kar dobra šola, da bo imel naslednjič 4 rezervna pisala s sabo 🙂

Na tvojem mestu pa bi šla v šolo izključno, da bi se pozanimala o nastali situaciji, ne bi pa se kregala s profesorjem ali pa zahtevala ponovno pisanje. Drugo je, če je profesor znan po svojem J***** in so poleg še drugi dejavniki. Ker če pridem že nepripravljena na test (v razred), za katerega vem, da potrebujem določene pripomočke, sem si čisto sama kriva, da se nisem že pred uro angažirala in si manjkajoče izposodila :))

nič si ne domišljam – mislim,da lahko učitelj v takem primeru, ko gre za namenoma pozabljivost in neodgovornost npr., reče dotičnemu učencu…naslednjo uro bomo obravnavali to in to, želim, da ti v povezavi s tem doma poiščeš primere povezane s tem in tem…in mu da neko dodatno zadolžitev, ki jo bo opravil doma in ne bo zato ostalim nič kradel časa…kvečjemu bodo imeli še vsi korist, ker bo prišel na naslednjo uro s svojim praktičnim dodatnim primerom, kar je lahko še samo plus pri obravnavi snovi…
ta dotični pa bo imel dodatno zadolžitev in odgovornost in meni se to zdi vzgojen ukrep, v smislu,da če poprej ni imel odgovornosti namenoma ne skrbeti vsaj prinesti pisalo, bo kmalu ugotovil, da se mu to bolje splača, ker mu vzame manj časa, kot pa še dodatne zadolžitve, ki jih mora opraviti doma…
kaj ima torej domača zadolžitev učenca opraviti z izgubo posvečanja ostalim med poukom ne vem in ne razumem, kje ti to vidiš iz opisanega primera

Recimo, da bi dodatno delo opravil, si vestno zapomnil nauk te zgodbe in ne kompliciramo več dalje.

(Verjetno veš, da ni nobene kazni, če otrok ne naredi domače naloge? To se samo evidentira v dnevnik in s tem je zadeva zaklljučena.)

Recimo, da bi dodatno delo opravil, si vestno zapomnil nauk te zgodbe in ne kompliciramo več dalje.

(Verjetno veš, da ni nobene kazni, če otrok ne naredi domače naloge? To se samo evidentira v dnevnik in s tem je zadeva zaklljučena.)[/quote]
ja recimo ja, ker če je tako brezvesten,da mu še to ne bi pomagalo, potem tudi ta cvek kot vzgojni pristop in draga šola, ki ga vi zagovarjate nima nobenega pomena, ker ga verjetno ne skrbi kaj dosti…ker domnevam, če bi bil res tako brezvesten, potem najverjetneje mati za cvek ne bi vedela sploh…

Nezadostna ocena kot kazen je povsem zgrešen vzgojni pristop. Ne vem kdo (razen popolni analfabeti) lahko to zagovarja???
Tak učitelj v prosveti nima kaj iskat!

In kakšno oceno bi ti potem dala za neizpolnjen test?

In kakšno oceno bi ti potem dala za neizpolnjen test?[/quote]

Kaj je s teboj? Je za tvoje dojemanje že prepozna ura??

To je ziher kakšen sonček iz gimnazije. Na poklicnih šolah je pomanjkanje katergakoli rekvizita kar lepo recept za to, da se spokaš ven z negativno. Toliko o soncih.

Mamica, takoj v šolo! Kriminal, kaj si vse učitelji dovolijo! Tvoj sinko je imel vso pravico priti brez kulija. Ostali bi mu ga morali posoditi, pa mu ga niso.
Hehhe, to bo ja. Se vidi, da ti je obnašanje tvojega mulca neznano. Vsako uro dela štalo pri tem učitelju, piše nikoli nič, ker tudi zvezka nima ponavadi. Sedi in nagaja. Potem pa pride do testa, ko se odloči, da bo zminiral to zadevo. Pride veliki frajer v razred, se vsede in na ves glas kriči, kdo ima kuli. Ja, seveda se nihče ne oglasi, ker so vsi že lepo tiho in pripravljeni na zahteven test. Prav tako s tvojim mulcem nočejo imeti nič.. Minute že tečejo… Mulc se preseda kot en velik frajer, gleda učitelja in mu reče, da nima kulija. Učitelju poči film in dogodek se začne odvijati drugače.
Otroci so ogledalo svojih staršev!

In kakšno oceno bi ti potem dala za neizpolnjen test?[/quote]

Kaj je s teboj? Je za tvoje dojemanje že prepozna ura??[/quote]

Vedno žališ, namesto da odgovoriš na vprašanje?
Torej, si učiteljica, učenec odda prazen test. Kakšno oceno naj po tvojem dobi?

Če hočeš, dobit (dobro) oceno, ko se piše test moraš imet :
1. znanje
2. pisalo s katerim boš svoje znanje izlil na papir

če nečesa od tega nimaš se nisi pripravil na (najavljeno?) pisanje testa za kar si imel dovolj časa. Posledice lastne neodgovornosti nosiš sam ali naj bodo drugi krivi za tvoje “grehe”?

******** [i]Ne govoriš ničesar, o čemer je vredno govoriti, če s tem nikogar ne vznemiriš. (Galvin K.)[/i]

New Report

Close