Zvezdnik bo po številnih škandalih lansiral lastno lepotno znamko

19. april 2023

Zvezdnik bo po številnih škandalih lansiral lastno lepotno znamko

19. april 2023
Foto: Instagram @jamescharles

Po tem, ko nobena znamka ni želela sodelovati z njim, se je James Charles odločil, da bo ustvaril svojo znamko.

Pogosto se zgodi, da priljubljenost zvezd, ki so se znašle v škandalih, strmo upade. Recimo škandal, v katerem se je znašla Hailey Bieber – ta jo je potisnil na rob in tudi njena znamka je utrpela močen udarec. Manekenka je le ena izmed mnogih, ki se še vedno ne morejo otresti negativnih komentarjev.  

View this post on Instagram

A post shared by James Charles (@jamescharles)

A njen škandal je v resnici le drobec prahu v primerjavi s kraljem drame Jamesom Charlesom. Se še spomnite Charlesa, ki je bil včasih na samem vrhu lestvice lepotnih vplivnežev? Njegovo ime smo že mnogi pozabili in pospravili v predal zvezdnikov, s katerimi se ne ukvarjamo več.

James je imel pred nekaj leti ogromen upad sledilcev, po tem, ko so ga doletele obtožbe, da nadleguje mlade in heteroseksualne moške. Od takrat naprej nihče ni želel več sodelovati z njim. A ker se še vedno trudi ostati relevanten, je storil to, kar za dvig popularnosti storijo številne zvezde – ustvaril je lastno lepotno znamko. Vprašanje je, ali jo bo sploh kdo kupil?

Charles je pred kratkim napovedal linijo kozmetike z imenom Painted, ki naj bi bila lansirana to poletje. “Štiri leta trdega dela … moja lastna znamka ličil je končno tu. Zelo sem navdušen, da lahko te izdelke delim z vami, a zaenkrat je tu teaser tega, kar še prihaja,” je Charles na kratko zapisal ob videu na svojem Instagram profilu.

Njegovi sledilci niso pretirano navdušeni

Linija ličil Painted je prvi večji poslovni podvig Jamesa Charlesa po obtožbah, da je mladoletnikom pošiljal neprimerna sporočila in se z njimi spogledoval, kar je 23-letni vplivnež tudi priznal.

Rekel je, da je bilo njegovo vedenje “nepremišljeno,” in trdil, da so se mladoletniki lažno predstavljali kot 18-letniki. Nato se je oglasil mladenič, ki je govoril s Charlesom, nasprotoval vplivneževi različici dogodkov, in povedal Insiderju, da Charles ni nikoli vprašal za njegovo starost.

Celotna drama se je začela leta 2019, lepotna vplivneža Tati Westbrook in Jeffrey Star pa sta Charlesa celo napadla v svojih videih. Westbrookova je Charlesa zelo resno obtožila spogledovanja z mladoletnimi osebami, pri čemer je navedla različne primere dogodkov, za katere je Charles dejal, da niso resnični.

A verodostojnost je izgubljena

Charles je imel v preteklosti že nekaj izbruhov, a škandal z mladoletnimi fanti je bil kaplja čez rob za njegove poslovne partnerje. Vplivnež je izgubil več donosnih poslov s številnimi znamkami, vključno z njegovim velikim sodelovanjem z Morphe, s katerim je lansiral paleto senčil, prav tako pa je bil opuščen kot gostitelj izvirne YouTubove serije Instant Influencer. YouTube je tudi ukinil monetizacijo Charlesovega kanala, kjer je zaslužil 25.000 dolarjev na video.

James Charles ima še vedno veliko sledilcev na Instagramu in TikToku, vendar je izgubil verodostojnost. Njegov nekdanji partner Morphe je prav tako propadel, ker se je zanašal na sodelovanje z vplivneži, ki so bili ravno tako problematični, kot je sam Charles.

Očitno se je odločil opustiti vsa sodelovanja in se povsem sam podati v lansiranje lastne znamke. A vprašanje je, ali bo njegovo novo poglavje v mejkap skupnosti obrodilo sadove, glede na njegovo ne tako svetlo preteklost.

Avtor
Piše

M. V.

Style. Več novic

New Report

Close